Excuus, je hebt gelijkquote:

Nee joh, inlezen is niet nodig voor een beetje dom proberen te trollen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
Het was een onderbroek... dat was nog niet langsgekomen in je hunebed?

Nou ja, als je in een getz rijdt ben je tot alles in staat.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand dwingen zichzelf op te hangen lijkt me niet realistisch.

quote:Op maandag 20 mei 2013 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, als je in een getz rijdt ben je tot alles in staat.

Ja het is wat een journalist die zijn werk doet. Huismoeders en moraalridders unite!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef Paul het volgende:
Whoeps mensen zijn een beetje boos op Jeroen Wetzels van RTL Nieuws. Omdat hij de plek heeft gefotografeerd waar de jochies gevonden zijn: https://twitter.com/jeroenwetzels/status/336564001368600576

nee ik heb geen tv in mijn hunebedquote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was een onderbroek... dat was nog niet langsgekomen in je hunebed?

Internet ook niet zie ik..quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik heb geen tv in mijn hunebed

Het is geen Multiplaquote:Op maandag 20 mei 2013 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]

Ook als die "boete" is dat de kinderen bij jou uit huis geplaatst worden en fulltime bij papa mogen gaan wonen?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee. Als je echt bang bent dat de vader de kinderen vermoord, geef je de kinderen gewoon niet meer af en neem je eventuele boetes die je dan krijgt voor lief.

Snel weer terug naar Drenthe dan.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik heb geen tv in mijn hunebed

ik ben eigenlijk best serieusquote:Op maandag 20 mei 2013 22:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh, inlezen is niet nodig voor een beetje dom proberen te trollen.

Dat zal wel gekoppeld zijn aan het gedonder over de alimentatie.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
ff wat anders : waarom moesten de kinderen het met onderbroekies van de Zeeman doen ?

Beide (ik neem aan dat je op Zeeman onderbroekje "aanslaat"):quote:

Dat de politie het als zodanig meldt is geen bewijs genoeg. Dat moord er altijd anders uitziet, wil er niet in.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben eigenlijk best serieus
Iets met bewijs dat het zelfmoord is geweest enzo

Ze zullen heus wel een autopsie hebben gedaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk best serieus
Iets met bewijs dat het zelfmoord is geweest enzo

Ja dan ken je ook geen schaamte, daar wil je toch nog niet dood in gevonden worden in zo'n hok.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]

ik denk dat er eigenlijk nooit bewijs komtquote:Op maandag 20 mei 2013 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat de politie het als zodanig meldt is geen bewijs genoeg. Dat moord er altijd anders uitziet, wil er niet in.
Wat voor een bewijs zou voor jou wel doorslaggevend zijn? Serieus, uiteraard.

Ja schandalig zeg niet normaal gewoon.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal wel gekoppeld zijn aan het gedonder over de alimentatie.
Maar het is idd behoorlijk triest als je als vader met G-Star ondergoed loopt en je kinderen in Zeeman ondergoed....

Ok. Ik ben heel blij voor je denkwijze.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
ik denk dat er eigenlijk nooit bewijs komt
Tenzij iemand het gezien heeft

Nee, want dat is echt de enige manier om het te bewijzen natuurlijk..quote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat er eigenlijk nooit bewijs komt
Tenzij iemand het gezien heeft

Ik kreeg meteen het beeld van een opschepperige knieperd.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal wel gekoppeld zijn aan het gedonder over de alimentatie.
Maar het is idd behoorlijk triest als je als vader met G-Star ondergoed loopt en je kinderen in Zeeman ondergoed....

Dan zou ik sowieso voor die kogel gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je je niet verhangt dan vermoord ik je.....
* spant haan.

nou vertel, hoe kan je het nog meer bewijzen? En kom niet met ie afscheidsbrief, want zelfs de buurman kan die geschreven/getypt hebbenquote:Op maandag 20 mei 2013 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want dat is echt de enige manier om het te bewijzen natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |