Long shot...; dat de vader zelfmoord pleegde na de verschrikkelijke daden die hij gepleegd had ligt meer in de lijn der waarachtigheid, denk je niet? Dat soort zaken zie je dus ook altijd gebeuren bij gelijkaardige gevallen.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:01 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dat de dader de verleiding niet kon weerstaan het geld mee te nemen zou kunnen
Niet begrijp ik? Vereenvoudigt zegt ockham's razor dat wanneer er meerdere verklaringen voor een situatie zijn de meest voor de hand liggende verklaring in de regel de juiste is.quote:
ff wat anders : waarom moesten de kinderen het met onderbroekies van de Zeeman doen ?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is een G-Star tegenwoordig zo goedkoop
Eh... het gaat niet om boetes he. De kans is dan dat je simpelweg de voogdij helemaal verliest.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee. Als je echt bang bent dat de vader de kinderen vermoord, geef je de kinderen gewoon niet meer af en neem je eventuele boetes die je dan krijgt voor lief.
geen idee, ik ken die kinderen nietquote:Op maandag 20 mei 2013 22:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
ff wat anders : waarom moesten de kinderen het met onderbroekies van de Zeeman doen ?
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu je "argument" geen hout snijdt geef er maar gewoon snel een andere draai aan? En toevallig net een onderwerp wat hier is besproken voor je met die onzin van je aan kwam zetten?
Helder..
De dag vóór je bij BJZ een versoberde omgangsregeling voor vader (in jouw voordeel dus) gaat bespreken ja??quote:Op maandag 20 mei 2013 22:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee. Als je echt bang bent dat de vader de kinderen vermoord, geef je de kinderen gewoon niet meer af en neem je eventuele boetes die je dan krijgt voor lief.
en wat is daar mis meequote:Op maandag 20 mei 2013 22:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
ff wat anders : waarom moesten de kinderen het met onderbroekies van de Zeeman doen ?
Jawel jonguh, dat kan net zo goed. Zeker voor een paar euro!!!11!!!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand dwingen zichzelf op te hangen lijkt me niet realistisch.
Dit ga je niet menen toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Om de andere week bij papsquote:Op maandag 20 mei 2013 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, ik ken die kinderen niet
Maar misschien had mams niet zoveel geld?
die broekjes zitten niet zo lekker hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 22:11 schreef Dees83 het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen toch?
Wat is er mis mee dan?
Whiskers.........de Rahaaad. Niet BJZ.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De dag vóór je bij BJZ een versoberde omgangsregeling voor vader (in jouw voordeel dus) gaat bespreken ja??
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verwerken? Begrijp ik goed dat jullie een connectie hebben met de familie of vrienden?
Zo is het ook. Voor de familie is het een drama en alle sterkte toegewenst maar persoonlijk raakt het me ook niet echt. Gelukkig maar anders heb je geen leven met alle moorden / ongelukken etc. die dagelijks gebeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft dit je persoonlijk zo hard geraakt dan?
Ik vind het wel sneu en het steekt wel, maar echt intens verdrietig word ik er niet van. Simpelweg, omdat ik ze niet kende.
zelfmoord lijkt me ook best moeilijkquote:Op maandag 20 mei 2013 22:10 schreef Dees83 het volgende:
Hij is rond kwart voor 2 nog gezien op de Rijnbrug. Van de Rijnbrug naar Cothen is ongeveer 32 minuten rijden.
Dan denk ik dat de kids rond kwart over 2 ergens vermoord moeten zijn.
Wazig dat zijn telefoon dan rond 4 uur pas aanging, lijkt wel of hij meer moeite had met zijn eigen zelfmoord als de moord op zijn kinderen.
Ja. Ik vond het ook nogal twijfelachtig na die moord op zijn kinderen maar nu blijkt dat hij gierig was ben ik wel om.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Om de andere week bij papsGierige vent dus, ik dacht al dat hij niet deugde en nu weet ik het zeker.
Dat komt omdat jij een dikkere kont hebt dan een 7 of 9 jaar oude jongen. Niet erg, kan je nog steeds een prima kont hebben, je moet alleen andere onderbroeken kopen, zeker als kip zijndequote:Op maandag 20 mei 2013 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die broekjes zitten niet zo lekker hoor
Het was een onderbroek... dat was nog niet langsgekomen in je hunebed?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is een G-Star tegenwoordig zo goedkoop
Was toch een hemdje?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een dikkere kont hebt dan een 7 of 9 jaar oude jongen. Niet erg, kan je nog steeds een prima kont hebben, je moet alleen andere onderbroeken kopen, zeker als kip zijnde
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het ook nogal twijfelachtig na die moord op zijn kinderen maar nu blijkt dat hij gierig was ben ik wel om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |