Die is dan ook een vrindje van de organisatie. Deze plaat had noooiiiit in de keuzelijst mogen staan. Mark van Dale staat er al in met Waterverve, dat is meer dan voldoende.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:30 schreef Tussle266 het volgende:
Over die keuzelijst he. Ik zag dus dat deze non-hit van Mark van Dale uit '94 zomaar ineens is toegevoegd. Dat vond ik zo grappig dat ik hem voor de lol tien sterren heb gegeven.
Heb je het zelf al rond?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:02 schreef Alpha0 het volgende:
Tot a.s. zondag kan je nog stemmen voor dit jaarlijkse hoogtepunt op de Nederlandse radio.
https://ht1000.nl/
Ja, moest er wel even voor zitten geef ik toe. Alleen maar 90s werk waar ik voor gekozen heb en hier en daar wat eind 80s. Heb in totaal op wel iets van 200 nummers gestemd.quote:
Gelukkig was ik erbij. Als je me ergens gelukkig kan maken, dan zijn het die plaatjes wel.quote:
Sterker nog...quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:25 schreef Tussle266 het volgende:
Er bestaat dus ook een dodenbonus voor de HT1000.
Ja dat was ik allemaal alweer vergeten. Prodigy en Avicii kregen ook flinke duwtjes destijds, dus zo opvallend is die Morillo-hype eigenlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:41 schreef D. het volgende:
[..]
Sterker nog...
D. in MUZ / House Top 1000 Aller Tijden op Wild FM. (83 uur non-stop) #4
Children kwam ook op 1 of 2 na het overlijden van Robert Milesquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja dat was ik allemaal alweer vergeten. Prodigy en Avicii kregen ook flinke duwtjes destijds, dus zo opvallend is die Morillo-hype eigenlijk helemaal niet.
Children is niet op 1 geweest.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Children kwam ook op 1 of 2 na het overlijden van Robert Miles
Helemaal gemist dat Erick Morillo overleden is![]()
1 óf 2quote:
WTFquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:39 schreef tjoptjop het volgende:
Henry gaat zich iig opmaken voor een all-nighter
[ afbeelding ]
Weet ik,maar bedoel deze.quote:
Doen ze altijd, het is leuk voor de trip down memory lane, maar als je echt de nummers wilt luisteren kun je ze beter zelf even opzoekenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:59 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Zeker, en ze kapten hem gewoon keihard af ja.
Ik heb ze wel.maar leuk om even te horen en het hier te melden.quote:Op zondag 17 april 2022 00:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Doen ze altijd, het is leuk voor de trip down memory lane, maar als je echt de nummers wilt luisteren kun je ze beter zelf even opzoeken
Op u wenken bedient.quote:Op zondag 17 april 2022 00:29 schreef Alpha0 het volgende:
Net iets te veel 'trancy' plaatjes voor een House Top 1000. Wat is dit nu weer?!
Waar is de lijst te vinden?quote:Op maandag 18 april 2022 20:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
The First Rebirth nog niet geweest, zie ik?
https://ht1000.nl/resultaten/quote:Op maandag 18 april 2022 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is de lijst te vinden?
Zie op de website alleen een link naar een YouTube kanaal…
Thanks.quote:Op maandag 18 april 2022 20:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
https://ht1000.nl/resultaten/
House of God? Ik heb net even niet geluisterd dus weet niet of die al voorbijgekomen is. Cafe del Mar?quote:Op maandag 18 april 2022 20:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
First Rebirth, Age of Love, Jaydee, Felix, Better of Alone en dan nog eentje lijkt me
Intro?quote:Op maandag 18 april 2022 20:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gvd, draai dat gelul weg uit de intro
Zijn beide al geweestquote:Op maandag 18 april 2022 20:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
House of God? Ik heb net even niet geluisterd dus weet niet of die al voorbijgekomen is. Cafe del Mar?
Dan maar hopen op Felix, Jaydee en Age of Love in de top 3. Niet die DJ Jurgen in de top 3 graag.quote:Op maandag 18 april 2022 20:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dus nog Felix, Jaydee, Alice Deejay en Age of Love
Age of Lovequote:Op maandag 18 april 2022 20:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dan maar hopen op Felix, Jaydee en Age of Love in de top 3. Niet die DJ Jurgen in de top 3 graag.
Top 3 zelfsquote:Op maandag 18 april 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Serieus, Alice DJ/DJ Jurgen in de Top 5?
Veel stemmers waren toen 12quote:Op maandag 18 april 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Ja erg hèquote:Op maandag 18 april 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Die acts mogen niet eens in de lijst staan, als je als organisatie 'house' serieus neemt…quote:Op maandag 18 april 2022 20:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Top 3 zelfs![]()
Maar die hikt er al een paar jaar tegenaan toch? Vind het zelf ook geen goed top 10 nummer, vermakelijk nummer hoor maar meer pop dan house
Studio Brussel heeft ook wel eens een house top 100(0) gedaan en de top 100 ziet er daar wel even heel anders uit dan die hier in NL. De onze is beter als je mij vraagt.quote:Op maandag 18 april 2022 20:36 schreef tjoptjop het volgende:
Staat Felix internationaal (Lees: Engeland) ook zo hoog aangeschreven of is dat vooral een Nederlands dingetje?
Volgend jaar We're going to Ibiza op 1quote:Op maandag 18 april 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die acts mogen niet eens in de lijst staan, als je als organisatie 'house' serieus neemt…
Ja dat een landenbias is lijkt me wel evident maar aangezien Felix een Brit is? Of is dit zo'n gevalletje onbekend daar, bekend hierquote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Studio Brussel heeft ook wel eens een house top 100(0) gedaan en de top 100 ziet er daar wel even heel anders uit dan die hier in NL. De onze is beter als je mij vraagt.
In België is er ieder jaar een lijst en die is representatiever dan dit bij elkaar geraapte zooitje…quote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Studio Brussel heeft ook wel eens een house top 100(0) gedaan en de top 100 ziet er daar wel even heel anders uit dan die hier in NL. De onze is beter als je mij vraagt.
Hij is toch niet overleden onlangs?quote:Op maandag 18 april 2022 20:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je gaat niet menen dat die Jurgen nog 1 staat he
Heeft hier op 3 gestaan in de hitlijsten, daar op 6quote:Op maandag 18 april 2022 20:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja dat een landenbias is lijkt me wel evident maar aangezien Felix een Brit is? Of is dit zo'n gevalletje onbekend daar, bekend hier
Linkie naar een van die recente lijsten?quote:Op maandag 18 april 2022 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In België is er ieder jaar een lijst en die is representatiever dan dit bij elkaar geraapte zooitje…
Jaydee/Felix moeheid?quote:
30 (quote:Op maandag 18 april 2022 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft hier op 3 gestaan in de hitlijsten, daar op 6
Die van vorig jaar:quote:Op maandag 18 april 2022 20:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Linkie naar een van die recente lijsten?
41quote:Op maandag 18 april 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van vorig jaar:
https://stubru.be/stem/thegreatestswitch/lijst
Weet je of ie ook ergens terug te luisteren is?quote:Op maandag 18 april 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van vorig jaar:
https://stubru.be/stem/thegreatestswitch/lijst
Volgens mij staan er nog wel wat versies op Spotify…quote:Op maandag 18 april 2022 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Weet je of ie ook ergens terug te luisteren is?
StuBru heeft een terugluisterfunctie waar hij een jaar lang in blijft staan. https://radioplus.be/#/stubru/herbeluister Dus je kunt die van November daar vinden.quote:Op maandag 18 april 2022 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Weet je of ie ook ergens terug te luisteren is?
Godzijdankquote:Op maandag 18 april 2022 20:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En belangrijker, Alice Deejay niet op 1
Als pop/Top 40 liedje vind ik het geen slecht nummer, ligt lekker in het gehoor. Maar het is toch potdikkeme geen top 2 nummer bij de house top 1000quote:Op maandag 18 april 2022 20:57 schreef Tussle266 het volgende:
Het is natuurlijk helemaal niks. Wat het nog idioter maakt dat deze plaat wereldwijd zo groot geworden is. Jammer alleen dat ze ons ermee blijven lastig vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Alpha0 op 19-04-2022 10:26:20 ]
quote:Het afgelopen Paasweekend was weer de tijd van het jaar voor de hoogdag van #Classics in #Nederland met de #HouseTop1000 🙂 Vorig jaar stond ik op 17 en dit jaar zijn we zeer mooi op 6 geeindigd met "TheFirstRebirth" ❤ Ik heb de afgelopen jaren hem altijd zien stijgen in de chart en om nu in de Top 10 te staan tussen al die vette klassiekers is echt mooi. Iedereen die gestemd heeft onwijs bedankt en volgend jaar gaan we voor de Top 3 !! De volledige lijst vind je terug op www.ht1000.nl en hier is de Top 10 van 2022 🎧 Merci, Dank, Thank You, Danke 🖤
1 - 2 : Jaydee - Plastic Dreams
2 - 5 : Alice Deejay - Better Off Alone
3 - 4 : Age Of Love - Age Of Love
4 - 1 : Felix - Don't You Want Me
5 - 6 : Joey Beltram - Energy Flash
6 - 17: Jones & Stephenson - The First Rebirth
7 - 7 : D.H.S. - The House Of God
8 - 16: Gat Decor - Passion
9 - 8 : Moby - Go
10-18: Capricorn - 20 hz
#JonesAndStephenson #TheFirstRebirth #Live
#Bookings : hans@noculanbookings.com
Top 3 lijkt me niet onmogelijk, zeker niet met de stembereidheid van zijn fanbase.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Een dankwoordje van Franky Jones op Facebook:
[..]
Thanks voor de reminder.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:52 schreef Alpha0 het volgende:
Over 1 maand alweer de zoveelste editie van de House Top 1000. Binnenkort zullen dus wel weer de stembussen open gaan. Kijk er naar uit
Kijk er al naar uitquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:52 schreef Alpha0 het volgende:
Over 1 maand alweer de zoveelste editie van de House Top 1000. Binnenkort zullen dus wel weer de stembussen open gaan. Kijk er naar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |