Die is dan ook een vrindje van de organisatie. Deze plaat had noooiiiit in de keuzelijst mogen staan. Mark van Dale staat er al in met Waterverve, dat is meer dan voldoende.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:30 schreef Tussle266 het volgende:
Over die keuzelijst he. Ik zag dus dat deze non-hit van Mark van Dale uit '94 zomaar ineens is toegevoegd. Dat vond ik zo grappig dat ik hem voor de lol tien sterren heb gegeven.
Heb je het zelf al rond?quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:02 schreef Alpha0 het volgende:
Tot a.s. zondag kan je nog stemmen voor dit jaarlijkse hoogtepunt op de Nederlandse radio.
https://ht1000.nl/
Ja, moest er wel even voor zitten geef ik toe. Alleen maar 90s werk waar ik voor gekozen heb en hier en daar wat eind 80s. Heb in totaal op wel iets van 200 nummers gestemd.quote:
Gelukkig was ik erbij. Als je me ergens gelukkig kan maken, dan zijn het die plaatjes wel.quote:
Sterker nog...quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:25 schreef Tussle266 het volgende:
Er bestaat dus ook een dodenbonus voor de HT1000.
Ja dat was ik allemaal alweer vergeten. Prodigy en Avicii kregen ook flinke duwtjes destijds, dus zo opvallend is die Morillo-hype eigenlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:41 schreef D. het volgende:
[..]
Sterker nog...
D. in MUZ / House Top 1000 Aller Tijden op Wild FM. (83 uur non-stop) #4
Children kwam ook op 1 of 2 na het overlijden van Robert Milesquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja dat was ik allemaal alweer vergeten. Prodigy en Avicii kregen ook flinke duwtjes destijds, dus zo opvallend is die Morillo-hype eigenlijk helemaal niet.
Children is niet op 1 geweest.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Children kwam ook op 1 of 2 na het overlijden van Robert Miles
Helemaal gemist dat Erick Morillo overleden is![]()
1 óf 2quote:
WTFquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:39 schreef tjoptjop het volgende:
Henry gaat zich iig opmaken voor een all-nighter
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |