Thanks.quote:Op maandag 18 april 2022 20:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
https://ht1000.nl/resultaten/
House of God? Ik heb net even niet geluisterd dus weet niet of die al voorbijgekomen is. Cafe del Mar?quote:Op maandag 18 april 2022 20:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
First Rebirth, Age of Love, Jaydee, Felix, Better of Alone en dan nog eentje lijkt me
Intro?quote:Op maandag 18 april 2022 20:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gvd, draai dat gelul weg uit de intro
Zijn beide al geweestquote:Op maandag 18 april 2022 20:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
House of God? Ik heb net even niet geluisterd dus weet niet of die al voorbijgekomen is. Cafe del Mar?
Dan maar hopen op Felix, Jaydee en Age of Love in de top 3. Niet die DJ Jurgen in de top 3 graag.quote:Op maandag 18 april 2022 20:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dus nog Felix, Jaydee, Alice Deejay en Age of Love
Age of Lovequote:Op maandag 18 april 2022 20:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dan maar hopen op Felix, Jaydee en Age of Love in de top 3. Niet die DJ Jurgen in de top 3 graag.
Top 3 zelfsquote:Op maandag 18 april 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Serieus, Alice DJ/DJ Jurgen in de Top 5?
Veel stemmers waren toen 12quote:Op maandag 18 april 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Ja erg hèquote:Op maandag 18 april 2022 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Die acts mogen niet eens in de lijst staan, als je als organisatie 'house' serieus neemt…quote:Op maandag 18 april 2022 20:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Top 3 zelfs![]()
Maar die hikt er al een paar jaar tegenaan toch? Vind het zelf ook geen goed top 10 nummer, vermakelijk nummer hoor maar meer pop dan house
Studio Brussel heeft ook wel eens een house top 100(0) gedaan en de top 100 ziet er daar wel even heel anders uit dan die hier in NL. De onze is beter als je mij vraagt.quote:Op maandag 18 april 2022 20:36 schreef tjoptjop het volgende:
Staat Felix internationaal (Lees: Engeland) ook zo hoog aangeschreven of is dat vooral een Nederlands dingetje?
Volgend jaar We're going to Ibiza op 1quote:Op maandag 18 april 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die acts mogen niet eens in de lijst staan, als je als organisatie 'house' serieus neemt…
Ja dat een landenbias is lijkt me wel evident maar aangezien Felix een Brit is? Of is dit zo'n gevalletje onbekend daar, bekend hierquote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Studio Brussel heeft ook wel eens een house top 100(0) gedaan en de top 100 ziet er daar wel even heel anders uit dan die hier in NL. De onze is beter als je mij vraagt.
In België is er ieder jaar een lijst en die is representatiever dan dit bij elkaar geraapte zooitje…quote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Studio Brussel heeft ook wel eens een house top 100(0) gedaan en de top 100 ziet er daar wel even heel anders uit dan die hier in NL. De onze is beter als je mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |