Nola blijft ook zitten waar ze nu zit.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef Latert het volgende:
Pff.. heb ik alsnog het nieuwe stuk gemist. Morgen 20 minuten volle concentratie.
19:00 ned 3quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef OverRated het volgende:
Wanneer is de volgende aflevering? Elke dag om?
Daar gaat het niet om. Het gaat om het goede doel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
Wat een bofkonten die kinders, N&S op bezoek.
jaja geloof je het zelf? Mensen doen ook mee met de Postcodeloterij voor het goede doel...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het goede doel.
Daarom. Het is allemaal goed volk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
jaja geloof je het zelf? Mensen doen ook mee met de Postcodeloterij voor het goede doel...
Pokemon gold was zeker wel vet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:00 schreef Broodboor het volgende:
De grotten in Pkmn waren altijd t kutst , waarom zou je daar een heel spel van willen?
Zou je wel willen he? Vallon en Charley in een bikini zien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef Latert het volgende:
Zwembadpas? Hebben ze ook schoolzwemmen of wat?
Maya en die Turk daarentegen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou je wel willen he? Vallon en Charley in een bikini zien.
Tinco representeert Afrika...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:08 schreef OProg het volgende:
Tinco kunnen ze dan direct in de Bronx achter laten.
haha ik ga eens opletten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:08 schreef Broodboor het volgende:
Volgens mij zitten sommige figuranten in beide klassen
Handig. Spaart geld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:08 schreef Broodboor het volgende:
Volgens mij zitten sommige figuranten in beide klassen
Maar deze is kanker.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sponsortoch, hoe vaak is dat niet al voorbij gekomen?
Toen eman nog astma had.
Klinkt als de VNquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
OK wat doen ze op school:
muziek maken
aktie voeren
toneelspelen
Leren? nee.
Charly deed twee jaar geleden examen en toen bleef ze net als Stan zitten, Stan is dat seizoen erna nog gebleven en toen verdwenen naar de dependance, Charly zit nog steeds in de bovenbouw en doet dit jaar wéér geen examenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Latert het volgende:
Huh, zijn ze over als in, het volgende jaar?![]()
Terwijl Charlie vorig jaar examen deed?
Die is niet blijven zitten, maar 2 klassen gedegradeerdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Charly deed twee jaar geleden examen en toen bleef ze net als Stan zitten, Stan is dat seizoen erna nog gebleven en toen verdwenen naar de dependance, Charly zit nog steeds in de bovenbouw en doet dit jaar wéér geen examen!
Stan is naar zijn vader verhuisd of zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Charly deed twee jaar geleden examen en toen bleef ze net als Stan zitten, Stan is dat seizoen erna nog gebleven en toen verdwenen naar de dependance, Charly zit nog steeds in de bovenbouw en doet dit jaar wéér geen examen!
Zijn vader woonde toch op een schroothoopquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Stan is naar zijn vader verhuisd of zo
Die woonde toch gewoon in de buurt? Ze gingen na schooltijd altijd op de fiets naar die sloop.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Stan is naar zijn vader verhuisd of zo
Zemmelpas bedoel je.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:14 schreef OProg het volgende:
Deef nu een tijd overal met die gitaar zijn. Met zijn zwembadpas.
De zou op een echte school zo de lul zijn.
Zn enige outfitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef Latert het volgende:
Kutraaf heeft zijn compleet kekke outfit weer aan, leren jack, mutsje en sjaaltje....
Nu snap ik dit pas.quote:
heeft ze in 1 week ingehaaldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef Latert het volgende:
Hoe de fuck is Maya over, die had 0 voldoendes
Over de plas ja.quote:
Ze hebben geen telefoons daar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef Latert het volgende:
Waarom hebben ze Nola nog niet 1x gebeld, ze is al langer dan een maand weg
Duidelijk ja. Zelfs de doelgroep snapt dat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:21 schreef OProg het volgende:
Vallon heeft een brief 'retour afzender' gekregen.
Met Spangas in de veiligheidsraad wordt het vast een stuk veiliger... "BASTA! nou, Assad! Niet doen!"quote:
Lolquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Met Spangas in de veiligheidsraad wordt het vast een stuk veiliger... "BASTA! nou, Assad! Niet doen!"
Raaf is wel leuk... Er zijn zoveel kuttere luiquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zou die Raaf van school trappen
kutkind
Lucille Wernerquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:06 schreef OProg het volgende:
Jetta Klijnsma moet ook met deze loop meedoen dan.
Koos Alberts schrappen we van de lijst.quote:
zoals Deefquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Raaf is wel leuk... Er zijn zoveel kuttere lui
Des te eerder is Maya van school af.quote:
Wat een racist.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:09 schreef OProg het volgende:
De eerste Chinees zou meteen de moeder zijn.
Dat was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, zometeen de brief van Vallon, spannond.
De figuranten zijn allemaal geweldigquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
De figuranten praten ook altijd allemaal in koor
Kut makers van Spangas!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef Latert het volgende:
Die kinderen van 8 die nu kijken schrikken zich kapot
Ik schrok ook wel een beetjequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:16 schreef Latert het volgende:
Die kinderen van 8 die nu kijken schrikken zich kapot
Deef is wel het meest onrealistische personage... iig zolang hij nog niet kapot geschopt is door de medeleerlingen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef OProg het volgende:
Wat is Deef toch een motorisch gestoorde josti.
Het zal vrijdag wel weer zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
Wanneer is die wedstrijd? Wil ze binnen 2 dagen fit zijn? Net zoals Maya die in 2 dagen opeens over is.
http://www.spangas.nl/test/testDoemee.php?test=252quote:Je zit in de trein tegenover een jongen met een krant. Wanneer hij de krant neerlegt zie je het! Het is Justin Bieber! Hoe reageer je?
Heb je niet gemerkt dat het heel snel heel goed is geworden? Een soort oefening baart kunst binnen een week.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:04 schreef OProg het volgende:
Je zou Deef zijn gitaar toch stuk slaan als hij de hele tijd met dat ding loopt te kutten.
ik vraag naar de sportpagina'squote:Op woensdag 22 mei 2013 19:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
http://www.spangas.nl/test/testDoemee.php?test=252
Die moeder heeft allang een nieuw pleegkind in huis genomen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:05 schreef nolamoetblijven het volgende:
Die moeder was ook lekker open. Ze had toch best wat meer kunnen zeggen over nola?
En die ook Nola genoemd... dat zou wel een leuk verhaallijn zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Die moeder heeft allang een nieuw pleegkind in huis genomen.
Het was een... friturantquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Dat dikke kind kan beter meedoen met die zwembadpasloop.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:16 schreef AIdert het volgende:
Dus Eman had mijn steekkar, ik was hem al kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |