heh, Lotusss en m'n moeke hebben mijn FB veranderdquote:
Nopequote:Op maandag 20 mei 2013 16:51 schreef Nibb-it het volgende:
Hebben jullie de Karel Doorman al los kunnen peuteren van BB?
Het staat je welquote:Op maandag 20 mei 2013 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, Lotusss en m'n moeke hebben mijn FB veranderd
Nee, zelfs voor geile neuksex wil hij hem niet van de hand doenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:51 schreef Nibb-it het volgende:
Hebben jullie de Karel Doorman al los kunnen peuteren van BB?
Yep, nabij Dresden in een dorp met minder dan 300 inwonersquote:
Schat, ik ben even boodschappen KAUFEN! Ben met een uurtje of drie WIEDER ZURUCK!quote:Op maandag 20 mei 2013 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, nabij Dresden in een dorp met minder dan 300 inwoners
Heerlijk rustig hier in de heuvels.
Liever jij dan ikquote:Op maandag 20 mei 2013 16:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schat, ik ben even boodschappen KAUFEN! Ben met een uurtje of drie WIEDER ZURUCK!
Mijn geheugen laat me wel eens in de steekquote:Op maandag 20 mei 2013 16:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ben je onze romantische avondjes vergeten?
En nu dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me wel eens in de steek
Nou uhh, ik, Lotusss, m'n ouders en nog ongeveer 280 inwoners hier.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie zit er nou in the middle of NIRGENDWO!
VIEL SPAßquote:Op maandag 20 mei 2013 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou uhh, ik, Lotusss, m'n ouders en nog ongeveer 280 inwoners hier.
Maar heerlijk rustig om tot rust te komen
Danke schön.quote:
Cowboy Henkquote:Op maandag 20 mei 2013 17:02 schreef Nibb-it het volgende:
http://acidcow.com/pics/14034-cowboy-henk-comics-50-pics.html
Pfff, dat is wel echt extreem flauwquote:Op maandag 20 mei 2013 17:02 schreef Nibb-it het volgende:
http://acidcow.com/pics/14034-cowboy-henk-comics-50-pics.html
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
M'n moeke vanmiddag vroeg me of ik bananen lust. Antwoord was nee.
"ja maar vroeger vond je ze zo lekker". ik: nu niet meer, liep naar de keuken, pakte een banaan en stopte hem in m'n oor. Moeke stond me appelig aan te kijken
"Hoe krijg ik geprakte banaan uit mijn oor"?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Bis später
ff moeke weer lastigvallen met een onnodige vraag.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Defensie. Maar de NatRes zelf voegt er af en toe ook nog wel wat incompetente mongloiditeit aan toe..
Grappig dat die screens steeds opduiken, waren mijn caps en uploads destijds op usenet, net zoals de Tokkies etc.quote:
Ben jij al zo oud?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Grappig dat die screens steeds opduiken, waren mijn caps en uploads destijds op usenet, net zoals de Tokkies etc.
Oldskool analoog cappen jonguh! Heb ik destijds nog een hele howto voor op het toenmalige FTD forum geschreven.quote:
Why so serious?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:19 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben al bekend met het fenomeen Defensie, maar ach, je moet gewoon de lol d'r in houden.
Whehe, dat waren nog eens tijden. Terugspoelen met de 8mm band, foto maken, scannen, uploadenquote:Op maandag 20 mei 2013 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oldskool analoog cappen jonguh! Heb ik destijds nog een hele howto voor op het toenmalige FTD forum geschreven.
Dat zit nou eenmaal in de organisatie, daar kunnen gewone paxen zoals jij en ik niks aan doen, daarvoor moet je de politiek in.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Why so serious?
Omdat het potentieel om mensenlevens gaat
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, dat waren nog eens tijden. Terugspoelen met de 8mm band, foto maken, scannen, uploaden
Daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over dingen die organiek binnen Defensie zelf geregeld worden. Daar heeft de politiek niet zo veel mee te maken (wel een beetje natuurlijk). Maar het feit dat er bijvoorbeeld geen MZV gegeven wordt en dat de instructie is voor bij een gevaarlijk persoon: ''ja, dan werk je hem maar tegen de grond!'', vind ik onverantwoordelijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat zit nou eenmaal in de organisatie, daar kunnen gewone paxen zoals jij en ik niks aan doen, daarvoor moet je de politiek in.
En dan was je eindelijk online om je 0.9MP foto up te loaden, was je halverwege, wilde je moeder ineens bellen met tante Sjaanquote:
MZV wordt nog gewoon gegeven?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over. Ik heb het over dingen die organiek binnen Defensie zelf geregeld worden. Daar heeft de politiek niet zo veel mee te maken (wel een beetje natuurlijk). Maar het feit dat er bijvoorbeeld geen MZV gegeven wordt en dat de instructie is voor bij een gevaarlijk persoon: ''ja, dan werk je hem maar tegen de grond!'', vind ik onverantwoordelijk.
Werk je hem tegen de grond!? Ik ben godverdomme geen natuurtalent zelfverdediging dat ik vanzelf weet wat ik vecht-technisch gezien voor bewegingen moet toepassen om effectief te zijn. Komt erop neer dat je maar een beetje in de rondte moet gaan staan slaan en schoppen, wat jij denkt dat zal werken. Er is een hele goede kans dat die andere persoon WEL over effectieve technieken beschikt om JOU uit te schakelen in een man-man gevecht.
tl;dr: kunnen wij onze diemaco niet meer gebruiken? Dan staan wij machteloos als een schooljongetje van 12.
"Incident".. bedoel je die LMB'er die stierf terwijl die klappen kreeg?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Was vroeger wel. Na een incident afgeschaft. Hopelijk in de toekomst wel weer.
Volgens mij welquote:Op maandag 20 mei 2013 18:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"Incident".. bedoel je die LMB'er die stierf terwijl die klappen kreeg?
Dat ben ik zeker niet. Ik heb deze UI al 10 jaarquote:Op maandag 20 mei 2013 18:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jitzzze, overal waar ik post kom ik je tegen![]()
Thermo16
Vechtsport lessen in ieder geval nog wel..quote:Op maandag 20 mei 2013 18:49 schreef Aapsoldaat het volgende:
Ja die militair, volgens mij wordt dat krijgsmachtbreed niet meer gegeven.
Ah, blijkbaar vind hij bananen in zijn oor ook fijnquote:Op maandag 20 mei 2013 18:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker niet. Ik heb deze UI al 10 jaar
Wie nietquote:Op maandag 20 mei 2013 18:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar vind hij bananen in zijn oor ook fijn
Bij ons nietquote:Op maandag 20 mei 2013 18:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vechtsport lessen in ieder geval nog wel..
Van de 2 AMO'ers die ik heb gesproken hebben ze beide vechtsport behandeld gekregen.. Dus het leek me dat dat er standaard in zit..quote:
Nou, bij ons dusch niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Van de 2 AMO'ers die ik heb gesproken hebben ze beide vechtsport behandeld gekregen.. Dus het leek me dat dat er standaard in zit..
quote:
Ik ben zeer verheugd dat te horen. Hoe kom je aan die info?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:07 schreef Harde_Mepper het volgende:
Ze zijn 1-2 maanden geleden weer begonnen met MZV. Ook bij de Natres gaat dit weer opgestart worden en zal er weer MZV gegeven worden,
quote:
quote:
Op den witte Vespa.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben even een bruine trui [ afbeelding ]
Dan had je me maar mod moeten makenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Nibb-it het volgende:
Hoezo post jij foto's uit mijn afgeschermde photobucket map?
Shit!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb ook een foto van Cobra4 gevonden:
[ afbeelding ]
Is deze foto gemaakt bij die LARP-sessie waar jij moest kotsen omdat je je kipburger niet genoeg had laten zakken?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb ook een foto van Cobra4 gevonden:
[ afbeelding ]
Nee, bij de bewuste sessie was ik naakt onder mijn invisibility cloakquote:Op maandag 20 mei 2013 19:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Is deze foto gemaakt bij die LARP-sessie waar jij moest kotsen omdat je je kipburger niet genoeg had laten zakken?
Daar heb ik ook een foto van:quote:Op maandag 20 mei 2013 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, bij de bewuste sessie was ik naakt onder mijn invisibility cloak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |