Zijn q evolve is dan ook gebuffedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:06 schreef DePele het volgende:
[..]
Dat is wel een zware nerf op zich, echter is het nu misschien een betere optie om zijn Q the evolven.
Die patch is nog niet live. Zijn nog allemaal ideeën.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:25 schreef DePele het volgende:
[..]
Oh echt? Heb al een tijdje geen patch notes meer gelezen.
Gelijk beginnen met zhonya's. Ult + zhonya's is dodelijk en facking retardedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:15 schreef Skillstorm het volgende:
Haha, zat ARAM te doen met Fiddle. (ik kan Fiddle niet goed spelen)
Ik was gewoon lekker on a roll en kreeg kill na kill. Ik realiseerde me niks tot er opeens penta kill stond op mijn scherm.
Niet gehaald.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gelijk beginnen met zhonya's. Ult + zhonya's is dodelijk en facking retarded
Komisch inderdaad. heb ze toevallig ook gezien op Reddit.quote:
Je kan geen 5 euro missen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Shockiee het volgende:
Daarom zet ik er ook gratis bij, anders zou ik 't wel kopen.
Nee man. Hij is een sloeber. Jeweetzquote:
5 Euro koop ik een grote patat speciaal met kipkruiden en een cherry cokequote:
Maar dat eet je in 5 minuten op terwijl je zieke league skins voor eeuwig bij je blijvenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:47 schreef Shockiee het volgende:
[..]
5 Euro koop ik een grote patat speciaal met kipkruiden en een cherry coke
Maar dat is voor me gezondheid papi, league niet.. league is stres :/quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Maar dat eet je in 5 minuten op terwijl je zieke league skins voor eeuwig bij je blijven
OPquote:
Syndra heeft de hoogste AP burst op lvl 6.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:49 schreef dustbrain het volgende:
Syndra's dmg, WTF. Echter wel een champ die steeds moeilijker wordt om te spelen naarmate je tegenstanders beter worden.
4 spheres combo is wel echt OP. Nog erger dan een veigar ult volgens mij
Doe je goed, paar winning streaks gehad?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef BobW het volgende:
Lol, van promotion matches Silver 3 gepromoveerd naar Silver 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |