Zal ik morgen doen, dankje voor de tip!quote:Op maandag 20 mei 2013 23:44 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Death fire grasp doet meer dmg dan Deathcap en is goedkoper. Ik zou die als eerst nemen
Nee, SC2 is een RTS, LoL is een MOBA, buiten het feit dat het allebei op een RTS 'engine' draait lijkt het niet op elkaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Lijkt star craft op lol?Wel WP in ieder geval. Ik heb de eerste paar weken echt veel gesuicide voor ik goed werd.
Nee, maar je hebt een custom map wat soort dota is dus ik was wel bekend met het idee van lanes pushen.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Lijkt star craft op lol?Wel WP in ieder geval. Ik heb de eerste paar weken echt veel gesuicide voor ik goed werd.
Runes/Masteries op eve jungle?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:34 schreef Euroteller het volgende:
Het is een feit, Evelynn jungle is OP
[ afbeelding ]
p.s. hoe heet zo'n programma waarbij je met ctrl+shift+4 al een printscreen kan makentelkens met moeite zo'n paint bestand opslaan is kut.
Dat is wel een zware nerf op zich, echter is het nu misschien een betere optie om zijn Q the evolven.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:05 schreef dustbrain het volgende:
[R] - Void Assault - Evolved version can now be cast 4 times ( up from 3) however no longer has 40% reduced damage while in stealth.
Volgens mij maakt dit khazix al heel wat minder op. 40% minder dmg voor 3 sec hebben zelfs de hardste tanks niet.
Zijn q evolve is dan ook gebuffedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:06 schreef DePele het volgende:
[..]
Dat is wel een zware nerf op zich, echter is het nu misschien een betere optie om zijn Q the evolven.
Die patch is nog niet live. Zijn nog allemaal ideeën.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:25 schreef DePele het volgende:
[..]
Oh echt? Heb al een tijdje geen patch notes meer gelezen.
Gelijk beginnen met zhonya's. Ult + zhonya's is dodelijk en facking retardedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:15 schreef Skillstorm het volgende:
Haha, zat ARAM te doen met Fiddle. (ik kan Fiddle niet goed spelen)
Ik was gewoon lekker on a roll en kreeg kill na kill. Ik realiseerde me niks tot er opeens penta kill stond op mijn scherm.
Niet gehaald.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gelijk beginnen met zhonya's. Ult + zhonya's is dodelijk en facking retarded
Komisch inderdaad. heb ze toevallig ook gezien op Reddit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |