Je kan geen 5 euro missen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Shockiee het volgende:
Daarom zet ik er ook gratis bij, anders zou ik 't wel kopen.
Nee man. Hij is een sloeber. Jeweetzquote:
5 Euro koop ik een grote patat speciaal met kipkruiden en een cherry cokequote:
Maar dat eet je in 5 minuten op terwijl je zieke league skins voor eeuwig bij je blijvenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:47 schreef Shockiee het volgende:
[..]
5 Euro koop ik een grote patat speciaal met kipkruiden en een cherry coke
Maar dat is voor me gezondheid papi, league niet.. league is stres :/quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Maar dat eet je in 5 minuten op terwijl je zieke league skins voor eeuwig bij je blijven
OPquote:
Syndra heeft de hoogste AP burst op lvl 6.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:49 schreef dustbrain het volgende:
Syndra's dmg, WTF. Echter wel een champ die steeds moeilijker wordt om te spelen naarmate je tegenstanders beter worden.
4 spheres combo is wel echt OP. Nog erger dan een veigar ult volgens mij
Doe je goed, paar winning streaks gehad?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef BobW het volgende:
Lol, van promotion matches Silver 3 gepromoveerd naar Silver 1
Best nice, misschien ga'k em maar eens mainen. Bursten is het leukste in lol. Zwarte levensbalken ftw.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Syndra heeft de hoogste AP burst op lvl 6.
[ afbeelding ]
Zelfde hier, ging best makkelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef BobW het volgende:
Dat heb ik ook gehad, dan is je mmr lekker hoog. Als je dat zo blijft houden kun je in gold ook divisies overslaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:01 schreef BobW het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Doe je goed, paar winning streaks gehad?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:04 schreef Silv het volgende:
[..]
Zelfde hier, ging best makkelijk.Even kijken hoe ver ik in Gold kan komen.
Ja inderdaad een paar winning streaks gehad. Maar ik kreeg ook steeds veel punten bij een win en weinig eraf bij een loss want moest steeds tegen Gold V/Silver I teams. Ik heb nog steeds het idee dat ik wat te hoog zit, maar kijk wel hoe lang ik het vol blijf houdenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:05 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad, dan is je mmr lekker hoog. Als je dat zo blijft houden kun je in gold ook divisies overslaan.
Inderdaad, ik ging vorige keer met lissandra er tegen spelen.. pre-6 dacht ik echt : "Lol, wat een kut champ..." veel harassen e.d..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:49 schreef dustbrain het volgende:
Syndra's dmg, WTF. Echter wel een champ die steeds moeilijker wordt om te spelen naarmate je tegenstanders beter worden.
4 spheres combo is wel echt OP. Nog erger dan een veigar ult volgens mij
Zet je ult dan ook aan wanneer zij die van haar aanzet. :pquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:14 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ging vorige keer met lissandra er tegen spelen.. pre-6 dacht ik echt : "Lol, wat een kut champ..." veel harassen e.d..
* level 6 both: Ik denk .. haha nu pak ik doe elke ability inclusief ignite inclusief stun... ze houd 100 hp over ofzo en ze doet haar eigen combo.. wtf ik dropte van 90% naar 0% -_-.
Lissandra is best wel goed tochquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:14 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ging vorige keer met lissandra er tegen spelen.. pre-6 dacht ik echt : "Lol, wat een kut champ..." veel harassen e.d..
* level 6 both: Ik denk .. haha nu pak ik doe elke ability inclusief ignite inclusief stun... ze houd 100 hp over ofzo en ze doet haar eigen combo.. wtf ik dropte van 90% naar 0% -_-.
Sowieso, ben baas met haar.. ken haar elke lane spelen.quote:
Dan moet je snelle handen hebben, want die ulti heeft geen delay time ja misschien 0.4 secondes ofzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:42 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zet je ult dan ook aan wanneer zij die van haar aanzet. :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |