eet smakelijk alvast mausquote:Op maandag 20 mei 2013 15:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
* Mauskoekwaus gaat uiteten en kiest.. 1 kilo spareribs
Tot vanavond/vannacht.
ah ok die had ik ooit gezien leuke meet welquote:Op maandag 20 mei 2013 15:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee van Yv en Greys, maar mensen op de achtergrond die niet op de foto wilde ofzo.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:47 schreef Etsu het volgende:
Onwaarheden in TT.
LB/ara, pas 't ff aan naar 'Nick' aub.
rot opquote:
Ik zal haar eens keihard (terug)pakken.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ezell heeft lapo afgepakt van ons.
zullen we dr terugpakken?
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ezell heeft lapo afgepakt van ons.
zullen we dr terugpakken?
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zal haar eens keihard (terug)pakken.
Jij voor, ik achter ?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zal haar eens keihard (terug)pakken.
neequote:Op maandag 20 mei 2013 15:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan veranderen we hem wel naar "LB", iedereen tevreden.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:50 schreef Etsu het volgende:
volgende TT moet over mij gaan. wie lapo heeft en het niet doet, krijgt een boete.
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:50 schreef DrNick het volgende:
http://www.detelefoongids(...)ceInKm=0&oWhat=ezell
Op naar Epe, Etsu
Doe maar. Iemand met het doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Ja jongens, ik denk ook dat ik maar met mezelf ga trouwen
Ezell is een ezelfokker?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:51 schreef Etsu het volgende:
Recreatiepark: De Koperen Ezel is begonnen als fokker van ezels.
ezelFOK!kerquote:
quote:
renequote:Op maandag 20 mei 2013 15:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Bij wie wees die pijl trouwens bij jullie? Bij mij naar wp
pijl?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:53 schreef jordyqwerty het volgende:
waarom heet jij emieladres :S :Squote:Op maandag 20 mei 2013 15:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
waarom heet je eigenlijk ezell, poepte je vroeger muntjes uit?
Naar Etsu.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee, egels.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
verwachte reactie: ga ik niet zeggenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
naar niemandquote:Op maandag 20 mei 2013 15:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Dus je DM van gister was een leugen?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is een verhaal over ezels. Geen zin om te vertellen.
quote:
quote:
ik ben benieuwdquote:Op maandag 20 mei 2013 15:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is een verhaal over ezels. Geen zin om te vertellen.
quote:
Zag er nogal dom uitquote:
2 zielen 1 gedachte :$:$ <33quote:Op maandag 20 mei 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op maandag 20 mei 2013 15:55 schreef Osuchi het volgende:
[..]
illoeminadiequote:Op maandag 20 mei 2013 16:00 schreef Etsu het volgende:
BREAKING NEWS:
etsoe heeft in zn duim gesneden.
van de week ookal in zn hand.
en pink tussen een deur.
ik ga dood
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ouders willen dat ik de nieuwe cartridge in de printer doe. Ik weet niet welke van de 4 dus dan moet ik die melding tevoorschijn toveren. Maar ik heb nog geen driver op mn mac geinstalleerd dus doe ik dat eerst even zeg ik.
Ben ik asociaal bezig ofzo
Nu is mijn vader alle 4 de cartridges aan het vervangen omdat hij het niet zeker weet. Ik ga hem zo even vertellen dat ie veel geld weggooit nu RIP VA
jouw vaderquote:Op maandag 20 mei 2013 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ouders willen dat ik de nieuwe cartridge in de printer doe. Ik weet niet welke van de 4 dus dan moet ik die melding tevoorschijn toveren. Maar ik heb nog geen driver op mn mac geinstalleerd dus doe ik dat eerst even zeg ik.
Ben ik asociaal bezig ofzo
Nu is mijn vader alle 4 de cartridges aan het vervangen omdat hij het niet zeker weet. Ik ga hem zo even vertellen dat ie veel geld weggooit nu RIP VA
fuck me, rightquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo gaat het met alles. It-probleempje, roep VA. Lukt het niet zoals zij het willen, bijvoorbeeld Internet Explorer die snel werkt, dan ben ik een asociale lul
printers hebben toch gewoon 1 cartridge voor zwart en 1tje voor alle kleuren of ben ik nu gekquote:Op maandag 20 mei 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fuck me, right
Maar hij heeft blijkbaar toch naar me geluisterd en alleen de Cyaan en Magenta vervangen
volgens mij wel jaquote:Op maandag 20 mei 2013 16:05 schreef Osuchi het volgende:
[..]
printers hebben toch gewoon 1 cartridge voor zwart en 1tje voor alle kleuren of ben ik nu gek
Jij ziet er leuk uit,op jouw filmpjequote:Op maandag 20 mei 2013 16:05 schreef Osuchi het volgende:
[..]
printers hebben toch gewoon 1 cartridge voor zwart en 1tje voor alle kleuren of ben ik nu gek
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:06 schreef Etsu het volgende:
omg krabs ik heb jou ingehaald met candy crash
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:06 schreef Etsu het volgende:
omg krabs ik heb jou ingehaald met candy crash
nee die kant van mijn gezicht lijkt op een trolquote:Op maandag 20 mei 2013 16:06 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Jij ziet er leuk uit,op jouw filmpje
kan je helpen met candy crushquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle. Schermen werken met RGB en printen met CMYK. Cyaan, Magenta, Yellow en K (zwart. Wij hebben voor alle 4 een apartequote:Op maandag 20 mei 2013 16:05 schreef Osuchi het volgende:
[..]
nerdquote:Op maandag 20 mei 2013 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet alle. Schermen werken met RGB en printen met CMYK. Cyaan, Magenta, Yellow en K (zwart. Wij hebben voor alle 4 een aparte
Wisselt. Soms heb je zwart/cyaan/magenta/geel.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:05 schreef Osuchi het volgende:
[..]
omg hosselaarquote:Op maandag 20 mei 2013 16:06 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Jij ziet er leuk uit,op jouw filmpje
nerdquote:Op maandag 20 mei 2013 16:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wisselt. Soms heb je zwart/cyaan/magenta/geel.
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kan je helpen met candy crushnou ja zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
die met die poes in bed denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Sof, welke foto van Tax bedoelde je? Nieuwsgierig ditdat
hier ookquote:Op maandag 20 mei 2013 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet alle. Schermen werken met RGB en printen met CMYK. Cyaan, Magenta, Yellow en K (zwart. Wij hebben voor alle 4 een aparte
Die ene op Facebook in het midde van de derde rij.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Heb ik geleerd op de opleiding. We moesten een tijdschrift ontwerpen en af laten drukken. En het verschil van kleurweergave op je scherm en op papier moet je rekening mee houdenquote:
Met zijn poesjequote:Op maandag 20 mei 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
ik ga pas woensdag beginnen. of morgen. zie nog wel. tentamens.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:08 schreef Ezell het volgende:
Ik ga echt aan mijn studie hoor. Ben al te lang aan het uitstellen.
Wat voor opleiding?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik geleerd op de opleiding. We moesten een tijdschrift ontwerpen en af laten drukken. En het verschil van kleurweergave op je scherm en op papier moet je rekening mee houden
die op fb, met die kat hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Jezelf een grote baas op FOK! noemenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
Leeuwenkoningmij voor stuk verdriet uitmaken
niet weten wat voor 'n grote baas ik ben hier
LK
Alleen hier hè.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
LK
jij nietquote:
SC'ers hier hebben me voor baas uitgemaakt hier, lees maar terug.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:11 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Jezelf een grote baas op FOK! noemen
Communicacation and Multimedia Design, maar ben ik mee gestopt, volgend jaar Saxion Enschedequote:
Fok reputatie belangrijk vindenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
LK
Snel op je teentjes getrapt zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
LK
Die zijn niet helemaal 100%quote:Op maandag 20 mei 2013 16:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
SC'ers hier hebben me voor baas uitgemaakt hier, lees maar terug.
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Fok reputatie belangrijk vinden
Sowieso alles naar beneden proberen te halen wat anderen posten![]()
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb wel een hp stom he
print wel goeie perkamentus
Haten op merken is sowieso nutteloos in t algemeen (en de hemel in prijzen net zo goed)quote:Op maandag 20 mei 2013 16:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Liever nietquote:Op maandag 20 mei 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind Etsu en Osuchi allebei aardig fuck me, right
Dat niet belangrijk vindenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Fok reputatie belangrijk vinden
Sowieso alles naar beneden proberen te halen wat anderen posten![]()
Het vragen terwijl je het antwoord dondersgoed weetquote:Op maandag 20 mei 2013 16:12 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Snel op je teentjes getrapt zijnEigendunk hebben
Op mij haten en als ik vraag waarom coward zijn en geen antwoord geven
Etsu
Denken dat Ezell, Jordy, LB, Ara, Toto, Krabs, VA, DV etc. niet goed bij hun hoofd zijnquote:
Die zijn niet helemaal 100 %quote:Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat niet belangrijk vinden
Mij tegenspreken
Users met 'pasta' in hun naam
[..]
Het vragen terwijl je het antwoord dondersgoed weet
[..]
Denken dat Ezell, Jordy, LB, Ara, Toto, Krabs, VA, DV etc. niet goed bij hun hoofd zijnWaag 't niet om 't nog eens te zeggen, anders lust ik je rauw.
Goede argumenten maatjequote:Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat niet belangrijk vinden
Mij tegenspreken
Users met 'pasta' in hun naam
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind Etsu en Osuchi allebei aardig fuck me, right
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Canon >quote:
Je bent een queen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
In 't echt ben ik geen baas, maar een bazin.
Ik heb ook een canon die ik al anderhalf jaar niet meer heb aangeraaktquote:
doen danquote:Op maandag 20 mei 2013 16:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb ook een canon die ik al anderhalf jaar niet meer heb aangeraakt![]()
Om te beginnen kan je ophouden met je sekstische opmerkingen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef Osuchi het volgende:
[..]![]()
Ik zou Etsu best aardig kunnen vinden als hij gewoon met mij in gesprek gaat en uitlegt wat 'm niet aan mij aanstaat zodat ik er evt iets aan kan doen maar hij haat nu gewoon zonder reden
/crewbash grquote:
Vergeet niet dat ik nog altijd ouder ben.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:15 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Ik laat mij niet commanderen door een vrouw.
ik had het meer over andere mensen hierquote:
Iedereen kan zangeres worden waarom nietquote:Op maandag 20 mei 2013 16:15 schreef supersof het volgende:
Ik kan ook een zang carrière starten natuurlijk
* Toto69 troost sofje alsnogquote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had het meer over andere mensen hier
Zing kuikenpiep voor mijquote:Op maandag 20 mei 2013 16:15 schreef supersof het volgende:
Ja want ik ben de enige die dat doetquote:Op maandag 20 mei 2013 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om te beginnen kan je ophouden met je sekstische opmerkingen.
STUURquote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net een stukje van mijn gezang opgenomen, ik moet zeggen: ik boek vooruitgang
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
LB is idd 99% want er is laatst een stukje van haar hoofd afgehaald
Maak een filmpje van je zangkwaliteiten zodat ik kan oordelenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:15 schreef supersof het volgende:
Ik ben hier klaar mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja want ik ben de enige die dat doetKom op, dit is JNG, zoiets kun je verwachten. En volgensmij ben ik niet veel erger dan de rest hier, en is het al even geleden dat ik zo'n opmerking in de SC gemaakt heb.
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Maak een filmpje van je zangkwaliteiten zodat ik kan oordelen
niet iedereen hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Iedereen kan zangeres worden waarom niet
Blijkbaar niet anders vraag ik het niet hé? Ik probeer er tenminste iets aan te doen, jij wil niet eens in gesprek gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben hier klaar mee.Je weet dondersgoed wat ik bedoel.
quote:
ARAAAA dat filmpje wat je net stuurde, ik vind je knap.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga em nog een keer doen, want mijn hoofd is echt gruwelijk
Als jullie twee schatjes even rustig gaan DM'enm ok?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om te beginnen kan je ophouden met je sekstische opmerkingen.
ik kijk niet naar je hoofd danquote:Op maandag 20 mei 2013 16:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga em nog een keer doen, want mijn hoofd is echt gruwelijk
Nee dat durf ik niet. Dus daarom zou die carrière mislukkenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Maak een filmpje van je zangkwaliteiten zodat ik kan oordelen
Al geprobeerd maar hij reageert gewoon nietquote:Op maandag 20 mei 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als jullie twee schatjes even rustig gaan DM'enm ok?
Je moet natuurlijk wel durven jaquote:Op maandag 20 mei 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet. Dus daarom zou die carrière mislukken
kappenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:17 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Etsu jij zegt dat iemand haar seksistische opmerkingen bij haar moet houden?![]()
Laat me niet lachen.
Gewoon doenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet. Dus daarom zou die carrière mislukken
Ik heb geen chicks, is niks af te pakkenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij pakt je chicks af, wat ben je van plan om dat te voorkomen?
piano klinkt veel professionelerquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij pakt je chicks af, wat ben je van plan om dat te voorkomen?
En ik dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen chicks, is niks af te pakken
Nee gewoon direct aankloppen bij platenlabelsquote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon doenEn daarna inschrijven bij idols
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon doenEn daarna inschrijven bij idols
herkenbaarquote:Op maandag 20 mei 2013 16:20 schreef supersof het volgende:
Ik zeg altijd: ik zie wel. maar dan komt het er nooit van
ja dat heb ik gemerkt verdoriequote:Op maandag 20 mei 2013 16:20 schreef supersof het volgende:
Ik zeg altijd: ik zie wel. maar dan komt het er nooit van
Ik denk het niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:21 schreef TienVingers het volgende:
Zo maar eens kijken of ze nog lekkere broodjes bij AH hebben
wanneer?quote:
Ik geef het weinig kans. Tegen sluitingstijd + 2de pinksteren is altijd druk.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:21 schreef TienVingers het volgende:
Zo maar eens kijken of ze nog lekkere broodjes bij AH hebben
zo vervelendquote:
Ja maar hier zijn ze pas 20 minuten open nuquote:Op maandag 20 mei 2013 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik geef het weinig kans. Tegen sluitingstijd + 2de pinksteren is altijd druk.
quote:
oh, die van ons is al langer openquote:
tot?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar hier zijn ze pas 20 minuten open nuWel erg druk waarschijnlijk ja
Maar op zondag hebben ze ook gewoon altijd lekkere croissantjes en donuts, en dit geldt toch als zondagquote:
Soms gaat het zo snelquote:Op maandag 20 mei 2013 16:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, 3/4e van de schappen bij het brood waren leeg
oke, gelukkig maarquote:
VA is tof, jij nietquote:
Jup, vorige week die actie met die zaden en pitten broodquote:Op maandag 20 mei 2013 16:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vooral het afbakbrood gaat snel
en stokbroodquote:Op maandag 20 mei 2013 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Jup, vorige week die actie met die zaden en pitten broodverschrikkelijk
quote:
Ja dat ging alleen zaterdag wel snel. vrijdag kregen we ook tien dozen binnen bij de diepvriesquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:26 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ik ga je achterlaten. Gedraag je.![]()
Doeg iedereen.
tuigleefquote:Op maandag 20 mei 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
ik moet nu voortaan whatsappen met 1 duim, want er zit een pleister om de andere
en dan ook nog een whatsappduim ontwikkelen waarna je jaren revalidatie en training nodig hebtquote:Op maandag 20 mei 2013 16:26 schreef Etsu het volgende:
ik moet nu voortaan whatsappen met 1 duim, want er zit een pleister om de andere
ik negeer hem/het welquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan ook nog een whatsappduim ontwikkelen waarna je jaren revalidatie en training nodig hebt
al meer dan 90 000 berichten verstuurd.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan ook nog een whatsappduim ontwikkelen waarna je jaren revalidatie en training nodig hebt
Ik ben ook een slechte mod, gelukkig heb ik araquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook een slechte mod, gelukkig heb ik ara
0,0quote:Op maandag 20 mei 2013 16:29 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Hoeveel liefde is er voor mij,Leeuwenkoning dus in deze SC?![]()
![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:29 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Hoeveel liefde is er voor mij,Leeuwenkoning dus in deze SC?![]()
![]()
Zonder PI lijk het sarcastischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Informatica is spelletjes spelenquote:
Liefhebber.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Samenvatting: DrNick is een stalker.
quote:Deel geen persoonlijke dingen met hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2013 16:32:35 ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Samenvatting: DrNick is een stalker. Deel geen persoonlijke dingen met hem.Foto's van LB als mobiele achtergrond hoe cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Desktopachtergrond*quote:Op maandag 20 mei 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Foto's van LB als mobiele achtergrond hoe cute
#TeamLittleBrowniequote:Op maandag 20 mei 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Foto's van LB als mobiele achtergrond hoe cute
Kijk, DAAR wil ik een gifje vanquote:Op maandag 20 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
Cola uit de fles drinken en dan gaat het helemaal schuimen en ontploft het in je mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |