quote:Op maandag 20 mei 2013 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
gebruik ik ook niet. vind ik allemaal lelijk. vind fok in t wit en grijs mooi genoeg.
die banners enzo wil ik weg hebben, dat kan toch ook met goedkoopste abo?
samenvatting plsquote:Op maandag 20 mei 2013 15:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gezeik over foto's, mods die daarom geen mod meer wilde zijn enzo
dat was maar 1 mod.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gezeik over foto's, mods die daarom geen mod meer wilde zijn enzo
ben jij soms lb??quote:
Oh, is de kooi te klein?quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 20 mei 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Joh, ik laat een bord in de keuken staan, moeder komt thuis en de hel brand weer los hoor
neequote:
had ik toen ik thuis woonde ook, moest altijd in vaatwasser zetten. had ik vaak schijt aan, dus iedere keer ruziequote:Op maandag 20 mei 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Joh, ik laat een bord in de keuken staan, moeder komt thuis en de hel brand weer los hoor
Altijd ditquote:Op maandag 20 mei 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga er hopelijk ook met een tijdje uitquote:Op maandag 20 mei 2013 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
had ik toen ik thuis woonde ook, moest altijd in vaatwasser zetten. had ik vaak schijt aan, dus iedere keer ruzie
nu op jezelf wonen
quote:
is een keversoort uit de familie zwamkevers (Endomychidae). De wetenschappelijke naam van de soort is voor het eerst geldig gepubliceerd in 1843 door Aubé.quote:
Iemand postte een foto van de ESF-meet maar dat mocht niet eigenlijk want afgesproken maar user wist er niets van ofzo, en toen brak alle hel los.quote:
Mijn ouders kopen niks voor mijquote:Op maandag 20 mei 2013 15:45 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Altijd dit
Of ook als je ouders kleding/schoenen voor je gekocht hebben ben je de rest van de week 't sloofje in huis en o wee als je iets niet wil doen, want IK HEB DIT EN DAT ALLEMAAL VOOR JE GEKOCHT EN DAN TOON JE MAAR EEN BEETJE RESPECT VOOR MEVreselijk
4/5quote:
een foto van Anouk of wat?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iemand postte een foto van de ESF-meet maar dat mocht niet eigenlijk want afgesproken maar user wist er niets van ofzo, en toen brak alle hel los.
Over willekeurige info gesproken...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
is een keversoort uit de familie zwamkevers (Endomychidae). De wetenschappelijke naam van de soort is voor het eerst geldig gepubliceerd in 1843 door Aubé.
Het kevertje wordt 0,9 tot 1,2 millimeter groot.
De soort kent een bijna wereldwijde verspreiding.
quote:
Eet smakelijkquote:Op maandag 20 mei 2013 15:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
* Mauskoekwaus gaat uiteten en kiest.. 1 kilo spareribs
Tot vanavond/vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |