quote:Op maandag 20 mei 2013 16:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan ook nog een whatsappduim ontwikkelen waarna je jaren revalidatie en training nodig hebt
al meer dan 90 000 berichten verstuurd.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan ook nog een whatsappduim ontwikkelen waarna je jaren revalidatie en training nodig hebt
Ik ben ook een slechte mod, gelukkig heb ik araquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook een slechte mod, gelukkig heb ik ara
0,0quote:Op maandag 20 mei 2013 16:29 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Hoeveel liefde is er voor mij,Leeuwenkoning dus in deze SC?![]()
![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:29 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Hoeveel liefde is er voor mij,Leeuwenkoning dus in deze SC?![]()
![]()
Zonder PI lijk het sarcastischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Informatica is spelletjes spelenquote:
Liefhebber.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Samenvatting: DrNick is een stalker.
quote:Deel geen persoonlijke dingen met hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2013 16:32:35 ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Samenvatting: DrNick is een stalker. Deel geen persoonlijke dingen met hem.Foto's van LB als mobiele achtergrond hoe cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Desktopachtergrond*quote:Op maandag 20 mei 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Foto's van LB als mobiele achtergrond hoe cute
#TeamLittleBrowniequote:Op maandag 20 mei 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Foto's van LB als mobiele achtergrond hoe cute
Kijk, DAAR wil ik een gifje vanquote:Op maandag 20 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
Cola uit de fles drinken en dan gaat het helemaal schuimen en ontploft het in je mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |