hier ookquote:Op maandag 20 mei 2013 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet alle. Schermen werken met RGB en printen met CMYK. Cyaan, Magenta, Yellow en K (zwart. Wij hebben voor alle 4 een aparte
Die ene op Facebook in het midde van de derde rij.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Sof, welke foto van Tax bedoelde je? Nieuwsgierig ditdat
Heb ik geleerd op de opleiding. We moesten een tijdschrift ontwerpen en af laten drukken. En het verschil van kleurweergave op je scherm en op papier moet je rekening mee houdenquote:
Met zijn poesjequote:Op maandag 20 mei 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
ik ga pas woensdag beginnen. of morgen. zie nog wel. tentamens.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:08 schreef Ezell het volgende:
Ik ga echt aan mijn studie hoor. Ben al te lang aan het uitstellen.
Wat voor opleiding?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik geleerd op de opleiding. We moesten een tijdschrift ontwerpen en af laten drukken. En het verschil van kleurweergave op je scherm en op papier moet je rekening mee houden
die op fb, met die kat hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Jezelf een grote baas op FOK! noemenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
Leeuwenkoningmij voor stuk verdriet uitmaken
niet weten wat voor 'n grote baas ik ben hier
LK
Alleen hier hè.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
LK
jij nietquote:
SC'ers hier hebben me voor baas uitgemaakt hier, lees maar terug.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:11 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Jezelf een grote baas op FOK! noemen
Communicacation and Multimedia Design, maar ben ik mee gestopt, volgend jaar Saxion Enschedequote:
Fok reputatie belangrijk vindenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
LK
Snel op je teentjes getrapt zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
LK
Die zijn niet helemaal 100%quote:Op maandag 20 mei 2013 16:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
SC'ers hier hebben me voor baas uitgemaakt hier, lees maar terug.
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Fok reputatie belangrijk vinden
Sowieso alles naar beneden proberen te halen wat anderen posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |