Vergeet niet dat ik nog altijd ouder ben.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:15 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Ik laat mij niet commanderen door een vrouw.
ik had het meer over andere mensen hierquote:
Iedereen kan zangeres worden waarom nietquote:Op maandag 20 mei 2013 16:15 schreef supersof het volgende:
Ik kan ook een zang carrière starten natuurlijk
* Toto69 troost sofje alsnogquote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had het meer over andere mensen hier
Zing kuikenpiep voor mijquote:Op maandag 20 mei 2013 16:15 schreef supersof het volgende:
Ja want ik ben de enige die dat doetquote:Op maandag 20 mei 2013 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om te beginnen kan je ophouden met je sekstische opmerkingen.
STUURquote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net een stukje van mijn gezang opgenomen, ik moet zeggen: ik boek vooruitgang
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
LB is idd 99% want er is laatst een stukje van haar hoofd afgehaald
Maak een filmpje van je zangkwaliteiten zodat ik kan oordelenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:15 schreef supersof het volgende:
Ik ben hier klaar mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja want ik ben de enige die dat doetKom op, dit is JNG, zoiets kun je verwachten. En volgensmij ben ik niet veel erger dan de rest hier, en is het al even geleden dat ik zo'n opmerking in de SC gemaakt heb.
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Maak een filmpje van je zangkwaliteiten zodat ik kan oordelen
niet iedereen hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Iedereen kan zangeres worden waarom niet
Blijkbaar niet anders vraag ik het niet hé? Ik probeer er tenminste iets aan te doen, jij wil niet eens in gesprek gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben hier klaar mee.Je weet dondersgoed wat ik bedoel.
quote:
ARAAAA dat filmpje wat je net stuurde, ik vind je knap.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga em nog een keer doen, want mijn hoofd is echt gruwelijk
Als jullie twee schatjes even rustig gaan DM'enm ok?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om te beginnen kan je ophouden met je sekstische opmerkingen.
ik kijk niet naar je hoofd danquote:Op maandag 20 mei 2013 16:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga em nog een keer doen, want mijn hoofd is echt gruwelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |