abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 20 mei 2013 @ 15:33:30 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_126767930
De nieuwe nationale schaatstempel komt in Almere te staan. Dat blijkt uit een vertrouwelijk beoordelingsrapport van schaatsbond KNSB en sportkoepel NOCNSF, dat in handen is van de NOS. Het Icedôme in Almere zou de voorkeur krijgen boven Thialf in Heerenveen en het Transportium in Zoetermeer.
In het rapport staat dat Almere zowel in sportief als financieel opzicht de aantrekkelijkste optie is.

"De beoordelingscommissie gelooft dat er een centrum kan ontstaan met grote nationale en internationale uitstraling op de schaatssporten."

De nieuwe hal moet onderdak bieden aan topsporters in het langebaanschaatsen, shorttrack, kunstschaatsen en inlineskaten. Ook moeten er in de toekomst alle belangrijke nationale en veel internationale wedstrijden worden gereden.

De andere partijen hebben een week de tijd om tegen de beslissing in beroep te gaan. Op 28 mei maken KNSB en NOCNSF het definitieve besluit bekend.

Thialf biedt al sinds 1986 onderdak aan de langebaanschaatsers, maar de baan is toe aan vernieuwing. In Almere zal straks een geheel nieuwe schaatsaccommodatie verrijzen. Deze moet in 2016 klaar zijn.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_126770750
Zullen ze leuk vinden in Friesland.
  maandag 20 mei 2013 @ 16:42:24 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126770787
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:41 schreef KoningPils het volgende:
Hadden ze maar met een beter voorstel moeten komen. Almere is ook wat makkelijker te bereiken dan Heerenveen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 20 mei 2013 @ 16:43:44 #4
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_126770833
quote:
Niet alleen in Friesland, je bouwt sowieso niet iets van enig belang in Almere. Ja, een vuilnisbelt.
  maandag 20 mei 2013 @ 16:44:16 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126770850
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:43 schreef Nobu het volgende:

[..]

Niet alleen in Friesland, je bouwt sowieso niet iets van enig belang in Almere. Ja, een vuilnisbelt.
Wat een debiele onzin.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  Trouwste user 2022 maandag 20 mei 2013 @ 16:46:44 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_126770954
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:42 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hadden ze maar met een beter voorstel moeten komen. Almere is ook wat makkelijker te bereiken dan Heerenveen.
Idd. Heerenveen was nooit uitverkocht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 20 mei 2013 @ 16:47:59 #7
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_126770999
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:44 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat een debiele onzin.
Hoezo? Het is een sfeerloos knakenoord zonder enige historie. Thialf heeft nog enige geschiedenis, maar deze baan is natuurlijk al volstrekt kansloos voordat hij geopend is. Die wedstrijden gaan gewoon allemaal naar nieuwe, hoger gelegen banen.

Beetje jammer om 100 miljoen tegen een onrendabel trainingscomplex aan te gooien.
pi_126771918
Kan me best voorstellen dat Almere een beter bod had. Maar ik snap 2 dingen niet: waarom toch die keuze voor Almere terwijl al meermaals is bewezen dat topsport daar volstrekt onhaalbaar is (nationaal topsportcentrum, handbal, volleybal, basketbal).

Ten tweede: schaatsen zat in Heerenveen het CTO daar (Centrum Topsport en Onderwijs). Nu het schaatsen daar wegvalt, heeft de CTO ook bijzonder weinig nut meer. Het enige wat daar overblijft is nog turnen en een klein beetje zwemmen. Daar is echt totaal geen rekening mee gehouden.
pi_126775918
quote:
Ik ken genoeg mensen die er geen probleem mee hebben, de gemeente Heerenveen heeft ook al laten zien niet met geld om te kunnen gaan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 20 mei 2013 @ 18:43:08 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_126775998
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:47 schreef Nobu het volgende:

[..]

Hoezo? Het is een sfeerloos knakenoord zonder enige historie. Thialf heeft nog enige geschiedenis, maar deze baan is natuurlijk al volstrekt kansloos voordat hij geopend is. Die wedstrijden gaan gewoon allemaal naar nieuwe, hoger gelegen banen.

Beetje jammer om 100 miljoen tegen een onrendabel trainingscomplex aan te gooien.
Sfeer maak je zelf. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 mei 2013 @ 09:06:17 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_126799040
Sven Kramer ziet het niet zitten dat de nieuwe nationale schaatstempel mogelijk in Almere komt te staan. "Gelukkig is besluit over schaatshal nog slechts een advies en niet definitief", zegt de 27-jarige Fries, die zelf in Heerenveen woont, maandag op Twitter. "Schaatsmekka Thialf moet blijven! Friesland=Schaatsen=Thialf."

Volgens een beoordelingsrapport van schaatsbond KNSB en sportkoepel NOCNSF, dat in handen is van de NOS, heeft Almere de beste kansen om de belangrijkste schaatswedstrijden te gaan huisvesten. Het Icedôme, dat in 2016 klaar moet zijn, zou de voorkeur krijgen boven Thialf en het Transportium in Zoetermeer.

De andere partijen hebben een week de tijd om tegen de beslissing in beroep te gaan. Op 28 mei maken KNSB en NOCNSF het definitieve besluit bekend.

pi_126809625
Het argument van Kramer doet mij erg denken aan de geluiden die je in Rotterdam hoort over al of niet de bouw van een nieuw voetbalstadion ten faveure van een renovatie van de oude Kuip. Ik denk dat Kramer straks gewoon naar Almere moet voor zijn schaatsrondjes.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:38:26 #13
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_126809815
Het is sowieso al een slecht idee om vele miljoenen uit te geven aan een sportfaciliteit die maar vijf maanden per jaar beoefend wordt en waar hooguit twee keer per jaar een fatsoenlijke wedstrijd wordt gehouden die geld opbrengt, en dan ook nog voor een sport die ze maar in vier landen interessant vinden. Of ze dat dan in Almere of in Heerenveen doen maakt niet uit.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 15:26:18 #14
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_126811612
Heerenveen heeft 5 jaar getalmd en heeft uiteindelijk het slechtste plan van de 3 gemeenten ingediend. Dus waar praten we eigenlijk over? De Friezen waren gewoon arrogant en hebben de deksel op hun neus gekregen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 mei 2013 @ 16:35:19 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_126814999
PvdA stelt kamervragen over Thialf

Thialf moet het kloppend hart van het Nederlandse schaatsen blijven en de plek voor de internationale wedstrijden. Met deze noodkreet op Facebook proberen fans van de Friese schaatstempel naderend onheil te voorkomen. Het advies van de schaatsbond KNSB en sportkoepel NOC*NSF is namelijk om de nieuwe schaatshal van Nederland niet in Heerenveen, maar in Almere te bouwen.

'Schaatsen is cultuur en traditie. Thialf is daarvoor de plek in Nederland. Ik behoor tot de vele fans van de schaatssport die met verbazing kennis hebben genomen dat voor Almere is gekozen', zegt Tilburger Peter van Gool. Hij is maandagavond op Facebook een actie voor Thialf begonnen en telde dinsdag tegen het middaguur al meer dan 2000 steunbetuigingen.

Het finale besluit moet nog vallen, dus ik hoop dat we de KNSB en NOC*NSF nog onder druk kunnen zetten met ons burgerinitiatief. Ik begrijp dat er vernieuwd moet worden, maar dat kan alleen maar in Friesland. Dat is het kloppende hart van het schaatsen. Wembley in Londen is ook vernieuwd, maar in Engeland is het ondenkbaar dat dat op een andere plek zou gebeuren.'

Het provinciebestuur van Friesland besloot eind vorig jaar om 50 miljoen euro beschikbaar te stellen voor de bouw van een nieuw ijsstadion in Heerenveen. 'Nieuw Thialf' moet op dezelfde plek komen als de huidige schaatstempel. De totale investering voor een gemoderniseerde wedstrijdhal met een aparte trainingshal voor de topsport bedraagt 81 miljoen euro.

pi_126815212
81 miljoen voor hardschaatsen.
Zonde van het geld.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 21 mei 2013 @ 16:42:52 #17
366229 Oldie57
pi_126815431
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 16:35 schreef tong80 het volgende:

PvdA stelt kamervragen over Thialf
:)
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 mei 2013 @ 16:48:05 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_126815721
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

:)
Was de titel in het AD :)

dinsdag 21 mei 2013 @ 17:14:40 #19
366229 Oldie57
pi_126817257
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 16:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Was de titel in het AD :)

Tja, redacteuren proberen ons van alles wijs te maken.
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 mei 2013 @ 17:16:54 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_126817359
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:14 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Tja, redacteuren proberen ons van alles wijs te maken.
Als ik in NWS topics uit kranten quote pas ik ze soms aan door de taalfouten of omdat het beter kan :D

dinsdag 21 mei 2013 @ 18:07:26 #21
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_126819490
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:38 schreef Janneke141 het volgende:
Het is sowieso al een slecht idee om vele miljoenen uit te geven aan een sportfaciliteit die maar vijf maanden per jaar beoefend wordt en waar hooguit twee keer per jaar een fatsoenlijke wedstrijd wordt gehouden die geld opbrengt, en dan ook nog voor een sport die ze maar in vier landen interessant vinden. Of ze dat dan in Almere of in Heerenveen doen maakt niet uit.
Lekker belangrijk dat het in vier landen gevolgd wordt als Nederland daar een van is.
pi_126840313
Van nostalgie kan je niet vreten
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Trouwste user 2022 woensdag 22 mei 2013 @ 12:18:19 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_126851194
Schaatscoryfee Rintje Ritsma spreekt van een klap voor Friesland als het schaatscentrum uit Heerenveen verdwijnt. 'Maar het is wel een beetje eigen schuld. Al jaren wordt hier gepraat over een nieuw Thialf, maar er gebeurt niks.'

'Toch denk ik dat er in Almere ook mooie schaatswedstrijden gehouden kunnen worden', zegt oud-wereldkampioen Erben Wennemars (niet-Fries). 'Het komt wel goed. Heerenveen moet even door de zure appel bijten, Thialf blijft echt wel bestaan. Maar als je Rintje Ritsma, Sven Kramer, Falko Zandstra en Ids Postma niet kunt mobiliseren, heb je iets fout gedaan.'

Ritsma zegt drie jaar terug wel in een praatgroep te hebben gezeten. Zonder resultaat. 'Als ze toen hadden doorgepakt, was dit allemaal niet gebeurd', zegt de Fries uit Lemmer. 'Thialf heeft veel kampioenen voortgebracht, maar het is echt niet meer van deze tijd. Er moet sowieso een nieuw dak op. Maar als de KNSB kiest voor Almere, kan de volgende stap wel eens zijn dat ook de renovatie van Thialf niet doorgaat.'

woensdag 22 mei 2013 @ 12:20:17 #24
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_126851265
Thialf met Wembley vergelijken _O-
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_126851316
Thialf vergelijken met Wembley :')
  Trouwste user 2022 woensdag 22 mei 2013 @ 12:39:29 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_126851995
HEERENVEEN - Een brief van KNSB-voorzitter Doekle Terpstra met harde toezeggingen aan het adres van Thialf en Friesland heeft voor ergernis en complicaties gezorgd in de procedure rond de keuze van de KNSB en sportkoepel NOC*NSF voor een nieuwe nationale schaatsarena.

Maandag lekte al uit dat beide partijen een sterke voorkeur hebben om het nationale topschaatsen vanaf 2016 onder te brengen in het nieuw te bouwen Icedôme in Almere.

De voorlopige gunning stond voor gisteren gepland, maar dat werd gisteren door KNSB en NOC*NSF halsoverkop met een week uitgesteld. Volgens een persbericht van beide partijen vanwege de enorme publiciteit die volgde op het voortijdig uitlekken van het rapport van de selectiecommissie, maar in de praktijk vooral omdat men extra tijd nodig heeft om het besluit en de gehele procedure nog eens juridisch te toetsen.

De brief van Terpstra, geschreven op 2 november 2012 en gericht aan John Jorritsma, de commissaris van de Koning in Friesland, komt de KNSB daarbij zeer slecht uit.

In zijn brief schrijft Terpstra onder andere het volgende: "Het bestuur zegt toe dat de KNSB alle topsportprogramma’s in Thialf bestendigt en daar waar mogelijk verder uitbreidt.”

"De KNSB zal al het mogelijke doen wat in haar vermogen ligt om bij de ISU te bewerkstelligen dat ook in de toekomst internationale langebaanwedstrijden naar Nederland komen en in Thialf worden georganiseerd. De inzet daartoe is door het bestuur van de KNSB niet begrensd in de tijd, maar is in belangrijke mate afhankelijk van de vraag in hoeverre er sprake kan zijn van een voor alle betrokken partijen bevredigend exploitatiemodel rond de evenementen en topsport.”

En tenslotte: "Het bestuur van de KNSB hecht veel waarde aan de rijke schaatstraditie die nadrukkelijk verbonden is, zowel nationaal als internationaal, met Thialf-Heerenveen. Vanuit deze referentie zal het bestuur er alles aan doen om dit te consolideren.”

Volgens Jorritsma bewijst de brief van Terpstra dat de bond niet consistent is. "Dit is zwalkend beleid van de KNSB”, meent ook gedeputeerde Hans Konst, die net als de rest van Friesland hoopt dat de week vertraging misschien toch nog ruimte schept voor een andere uitkomst. "Ik hoop dat de KNSB en NOC*NSF hun verstand terugkrijgen.”

Doekle Terpstra wilde gisteren niet reageren op de hele situatie.

pi_126853908
Wat belachelijk eigenlijk :') Laat dat schaatsen nou lekker in Friesland blijven. Niemand zit er op te wachten om in Almere te schaatsen op een schaatsbaan met de belachelijke naam icedome. :')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:38:07 #28
123170 alors
zlata1234
pi_126854209
Lolwat, is Doekle Terpstra nu opeens ook bij de KNSB, die man is net een duizenddingendoekje :')
know'm sayin?
word? word.
pi_126858217
Almere :r

Schaatsen hoort in Friesland.
★★★
pi_126890937
quote:
15s.gif Op woensdag 22 mei 2013 15:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Almere :r

Schaatsen hoort in Friesland.
Waarom? Als je bijvoorbeeld kijkt naar de winnaars van het NK allround zijn dat bijvoorbeeld niet alleen maar Friezen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_126896875
Ach Thialf is ook al niet meer wat het was geweest. Het gemoedelijke sfeer lijkt steeds meer te veranderen in een verplicht verzetje door bedrijven en sponsors. De fanatieke schaats fans kwamen allang niet meer naar Thialf toe, enkel en alleen zakenlui, kantoorlieden en sponsors.
Gelukkig hebben we de Elfstedentocht nog, of kan de KNSB deze ook verwijzen naar Almere.
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 mei 2013 @ 08:41:59 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_126977226
In een paginagrote advertentie in De Telegraaf hebben turner Epke Zonderland en Sven Kramer zaterdag openlijk hun steun uitgesproken voor Thialf. De twee Friese grootheden uit de Nederlandse sport vinden dat Heerenveen met een nieuw Thialf het mekka van het Nederlandse schaatsen moeten blijven. .

'Laat deze gouden kans niet lopen!', aldus olympisch kampioen Zonderland in de advertentie. 'Geen compromissen, dat pas niet in topsport', stelt Kramer.

In de strijd om locatie voor de nieuwe topsportijshal in Nederland hebben de schaatsbond KNSB en sportkoepel NOC*NSF in een geheim rapport hun voorkeur uitgesproken voor Almere. Beide partijen maken hun voorlopige keuze maandag bekend.

pi_126977291
Epke schaats nu dus ook al of had Piet Paulusma ook nog een mening?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 mei 2013 @ 09:00:42 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_126977387
quote:
17s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat belachelijk eigenlijk :') Laat dat schaatsen nou lekker in Friesland blijven. Niemand zit er op te wachten om in Almere te schaatsen op een schaatsbaan met de belachelijke naam icedome. :')
Vooral dit :')

Icedome :')
Schaatshal de Icedome :')
In Nederland :')

In Amerika zou dat wel een prima naam zijn natuurlijk, maar voor een schaatshal in Nederland zo'n naam gebruiken :')

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 25 mei 2013 @ 09:03:25 #35
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_126977421
"Er is te makkelijk over het belang van Thialf heengestapt"
De commotie rond de bouw van een nieuw ijsstadion duurt voort. Vanmiddag overlegt schaatsbond KNSB over de kwestie. Afgelopen week werd duidelijk dat een speciale commissie die adviseert over het nieuwe stadion, de voorkeur heeft voor een ijshal in Almere. Een klap in het gezicht van Heerenveen, want hoe je het ook wendt of keert: Thialf is toch een begrip in het schaatsen. PvdA-gedeputeerde Hans Konst van de provincie Friesland.
geluidsfragment: http://nos.nl/artikel/510593-extra-vergadering-knsb.html

wat een slap verhaal van die gedeputeerde
  zaterdag 25 mei 2013 @ 09:28:13 #36
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_126977657
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:03 schreef Gnittoo het volgende:
wat een slap verhaal van die gedeputeerde
Hun hele aanbieding was waarschijnlijk van een dergelijk laag niveau doorspekt van arrogantie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_126977717
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2013 16:47 schreef Nobu het volgende:

[..]

Waarom zou dat het geval zijn? Dan zouden ze dat allang doen. Die nieuwe hooggelegen banen komt geen hond kijken, omdat schaatsen daar geen hond interesseert. In Nederland leeft het wel, en of het nu in Almere of Heerenveen gehouden wordt, als er een WK allround is, dan zit het echt wel vol.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:30:34 #38
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126978472
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:35 schreef Wombcat het volgende:
en of het nu in Almere of Heerenveen gehouden wordt, als er een WK allround is, dan zit het echt wel vol.
Waarbij Almere een stuk bereikbaarder is dan fucking Heerenveen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 mei 2013 @ 10:33:05 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_126978515
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:30 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Waarbij Almere een stuk bereikbaarder is dan fucking Heerenveen.
Voor jou misschien.

zaterdag 25 mei 2013 @ 10:34:26 #40
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126978546
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Voor jou misschien.

Voor iedereen, er ligt een treinstation op 100 meter afstand en het heeft praktisch een eigen afrit van de snelweg.
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 mei 2013 @ 10:36:00 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_126978580
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:34 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Voor iedereen, er ligt een treinstation op 100 meter afstand en het heeft praktisch een eigen afrit van de snelweg.
Dus alle sportstadions moeten in het midden van Nederland komen.

zaterdag 25 mei 2013 @ 10:37:00 #42
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126978603
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dus alle sportstadions moeten in het midden van Nederland komen.

Wel als ze een betere offerte uitbrengen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 mei 2013 @ 10:39:00 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_126978642
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:37 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wel als ze een betere offerte uitbrengen.
Ken jij de offertes ?

pi_126978657
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Vooral dit :')

Schaatshal de Icedome :')
In Nederland :')

In Amerika zou dat wel een prima naam zijn natuurlijk, maar voor een schaatshal in Nederland zo'n naam gebruiken :')

QFT

alleen daarom al moet het schaatsen in Friesland blijven
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:41:35 #45
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126978696
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ken jij de offertes ?

quote:
In een uitgelekt rapport van de schaatsbond KNSB en sportkoepel NOC*NSF krijgen de topsportplannen van Icedome een hogere waardering dan die van Thialf in Heerenveen en TranSportium in Zoetermeer. De gratis ijsuren die Icedome de KNSB aanbiedt lijken het verschil te maken.
Maar ik hoef de offertes niet te kennen, ik neem de beslissing niet. Als de KNSB besluit dat de offerte van Almere beter bij hun wensen en behoeften aansluit dan kan je daar weinig tegenin brengen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:55:28 #46
123170 alors
zlata1234
pi_126978981
De sponsors zijn ook 'not amused' met het besluit van de KNSB voor Almere. Ook omdat de KNSB blijkbaar nogal graag de baan gratis wil kunnen gebruiken, terwijl zij wel gewoon flink moeten betalen aan de KNSB als sponsor. Volgens de Leeuwarder Courant zijn er nogal wat sponsoren ontevreden over de gang van zaken en dreigen met opzeggen.
know'm sayin?
word? word.
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 mei 2013 @ 11:08:40 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_126979249
Schaatsen in Almere :D

Denk eens na mensen :D

Trouwste user 2022 zaterdag 25 mei 2013 @ 11:09:04 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_126979255
Money rules the world. :{

zaterdag 25 mei 2013 @ 11:14:07 #49
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_126979345
Het is weer typisch huiliehuilie van partijen die een aanbesteding niet gewonnen hebben. Heerenveen heeft z'n hand overspeeld. Jammer maar helaas.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:15:46 #50
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_126979372
Hoe groot is de kans eigenlijk dat de Old Boys in Lausanne dat hele schaatsgedoe de komende tijd degraderen?
Lijkt mij een sterk vergrijzende en internationaal krimpende sport.
Zonde om veel geld achteraan te gooien.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')