Hij biedt zijn excuses niet aan, maar zegt dat hij het vervelend vindt dat de twitteraar (...) het zo heeft ervaren.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:14 schreef AFCNiels het volgende:
Gisteren vond ik het al zeer ongepast dat op een heel moeilijk moment voor veel mensen opeens Rayman werd gestart. Gelukkig hebben o.a. een twitterkoning hem daar ook op gewezen en bood Rayman direct zijn excuses aan. Het blijft onbegrijpelijk dat de publieke omroep de gevoelens van vele mensen zo negeert.
[..]
Ja alle zenders op zwart voor twee overleden koters. Triest nieuws hoor, maar om nou zo overdreven te doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef sp3c het volgende:
mjah het het misschien verstandiger geweest om Rayman en zijn semilolligheden ook maar te schrappen
nee niet op zwart maar om er nu gelijk achteraan te gaan staan dansen vind ik ook wel het andere uiterstequote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alle zenders op zwart voor twee overleden koters. Triest nieuws hoor, maar om nou zo overdreven te doen.
Ja. Zo lees ik het ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij biedt zijn excuses niet aan, maar zegt dat hij het vervelend vindt dat de twitteraar (...) het zo heeft ervaren.
Dat is vrij chiq, eigenlijk had hij moeten zeggen: je snapt toch zelf ook wel dat zo'n promo van te voren is opgenomen, idioot?
Oh god, krijgen we dit weer.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Check VBL / [VBL Slowchat] #2063 Andere mening hebben
Dus na het journaal nooit meer comedy?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
HALLO ER ZIJN NET 2 KINDEREN DOOD GEVONDEN JA. Het zouden je eigen kinderen maar wezen.
Pardon?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij biedt zijn excuses niet aan, maar zegt dat hij het vervelend vindt dat de twitteraar (...) het zo heeft ervaren.
Dat is vrij chiq, eigenlijk had hij moeten zeggen: je snapt toch zelf ook wel dat zo'n promo van te voren is opgenomen, idioot?
Bij overige familiedrama's in het nieuws komt daana soms ook vrolijk nieuws of een vrolijk programma. Kom op zeg.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee niet op zwart maar om er nu gelijk achteraan te gaan staan dansen vind ik ook wel het andere uiterste
Nee, mag niet blijkbaar. Of is deze zaak zo speciaal dat iedereen er maar heel erg rekening mee moet houden.quote:
Jammer, ik had wel wat meer vals sentiment verwacht van mensen die hier posten. Gister was het nog in overvloed aanwezig.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:21 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Bij overige familiedrama's in het nieuws komt daana soms ook vrolijk nieuws of een vrolijk programma. Kom op zeg.
Volgens mij kijkt er sowieso niemand naar Raymann maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zou je de programmering uberhaupt willen aanpassen? Omwille van de familie en betrokkenen? Alsof die op dat moment televisie zitten te kijken, en mocht dat wel zo zijn dan vast geen Jurgen Raymann.
ow nou dat veranderd mijn kijk op de zaak helemaal!!!quote:Op maandag 20 mei 2013 14:21 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Bij overige familiedrama's in het nieuws komt daana soms ook vrolijk nieuws of een vrolijk programma. Kom op zeg.
Het komt misschien wat cru over, maar het is niet zo simpel op te lossen. De programmering loopt gewoon door. Het is heel ernstig wat er is gebeurd, maar met name voor een hele beperkte groep mensen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:20 schreef sp3c het volgende:
nee niet op zwart maar om er nu gelijk achteraan te gaan staan dansen vind ik ook wel het andere uiterste
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Check VBL / [VBL Slowchat] #2063 Andere mening hebben
true enoughquote:Op maandag 20 mei 2013 14:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het komt misschien wat cru over, maar het is niet zo simpel op te lossen. De programmering loopt gewoon door. Het is heel ernstig wat er is gebeurd, maar met name voor een hele beperkte groep mensen.
De mensen die daar over zeiken hebben zeer waarschijnlijk toch helemaal niet direct met de familie te maken. Maar gewoon zeuren om het zeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer, ik had wel wat meer vals sentiment verwacht van mensen die hier posten. Gister was het nog in overvloed aanwezig.
De huismoedertjes komen pas na 15:00 uur onlinequote:Op maandag 20 mei 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer, ik had wel wat meer vals sentiment verwacht van mensen die hier posten. Gister was het nog in overvloed aanwezig.
Ja, ik vind het idioot om daar over te gaan zeiken bij Rayman. Als meteen na die uitzending de film Mr. Bean uitgezonden was, zou hij dan Rowan Atkinson lastig hebben gevallen?quote:
Moet jij weten hoe je er tegenaan kijkt. Ik ben niet zo van het overtuigen oid. Jouw mening en mijn mening.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow nou dat veranderd mijn kijk op de zaak helemaal!!!
denk ik
niet elke vorm van kritiek is gelijk zeiken en zeuren om het zeurenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:24 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
De mensen die daar over zeiken hebben zeer waarschijnlijk toch helemaal niet direct met de familie te maken. Maar gewoon zeuren om het zeuren.
Als ie twitter heeft vast wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het idioot om daar over te gaan zeiken bij Rayman. Als meteen na die uitzending de film Mr. Bean uitgezonden was, zou hij dan Rowan Atkinson lastig hebben gevallen?
dat uit je op een vreemde manier danquote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Moet jij weten hoe je er tegenaan kijkt. Ik ben niet zo van het overtuigen oid. Jouw mening en mijn mening.
Zou je denken?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:24 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
De mensen die daar over zeiken hebben zeer waarschijnlijk toch helemaal niet direct met de familie te maken. Maar gewoon zeuren om het zeuren.
Die zijn nu nog aan 't fileparkeren voor de serviesafdeling bij de IKEA idd.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef eight het volgende:
[..]
De huismoedertjes komen pas na 15:00 uur online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |