bah.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:17 schreef rever het volgende:
[..]
Ik denk dat ze platgespoten op bed ligt.
De eerste maand zal haar huis volzitten met familie en vrienden. Dat wordt steeds minder.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ieder mens heeft afleiding nodig.
Je kan niet verwachten dat ze 2 weken lang loopt te ijsberen.
Uiteraard zal ze een rol hebben gespeeld, al was het maar dat ze ook partij was in deze. Maar ik denk dat dit moment niet goed is, ze moet alle ruimte krijgen om dit immense leed te verwerken. Op een later tijdstip mag dit gerust verder worden bekeken. Ik hoop dat politie de rol van alle betrokkenen daarin zal meenemen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit. Ik vind alleen dat je heel terughoudend moet zijn, want die moeder is hoe dan ook slachtoffer. Al is ze nog zo'n kreng geweest, dit heeft ze niet verdiend!
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:17 schreef Messina het volgende:
[..]
De eerste maand zal haar huis volzitten met familie en vrienden. Dat wordt steeds minder.
En wellicht was het co-ouderschap iets dat voor de jongens niet werkte en kon vader het niet verkroppen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:13 schreef poepa het volgende:
Mijn punt is: de man kan wel degelijk tot het uiterste zijn getergd door de instanties en de ex-familie, het speelt kennelijk al jaren, waardoor iemand rare dingen kan gaan doen. Daar kan misschien nog veel van worden geleerd.
Oh dat wel, maar al die scenario's op tv, het bespreken hoe die kinderen vermoord zouden moeten zijn, welke routes die vader heeft gereden, alle gezinsproblemen open en bloot op TV met vertegenwoordigers van jeugdzorg, en ga zo maar door.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:16 schreef rever het volgende:
[..]
Nou ze bracht wel af en toe een boodschap naar buiten via de media/facebook. In de hoop dat men niet opgaf met het zoeken naar haar jongens.
ja iedereen snapte het ...quote:Op maandag 20 mei 2013 13:18 schreef rever het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk met medicijnen hè, moge dat duidelijk zijn.
oh ok, dan snap ik he.tquote:Op maandag 20 mei 2013 13:18 schreef rever het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk met medicijnen hè, moge dat duidelijk zijn.
Ze heeft het zelf allemaal openbaar gedeeld op facebook. En een open brief aan de media geschreven.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik heb haar nergens zien lopen vragen om die aandacht, of zou jij het leuk vinden dat iedere dag, dag in dag uit, dat je op de radio-tv-krant en noem maar op constant die discussie over je dode kinderen zou zien?
Ik zou helemaal gek worden, die moeder moet zich compleet van de wereld afzonderen als ze even niet geconfronteerd wil worden met het feit, lijkt me verschrikkelijk. Alleen om onze sensatielust te vullen.
Deze daad komt niet vanuit de aanloop, maar vanuit die man. Het is namelijk zo buitensporig, dat je het niet bij externe oorzaken moet gaan zoeken. Hij zal best tegenslag hebben gekend. Er zijn miljoenen die tegenslag kennen en die niet zo idioot gaan doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:13 schreef poepa het volgende:
De aanloop is natuurlijk weer wel een rationele... En die mag best even bekeken worden, ik weet niet of de man recht is gedaan in de gehele kwestie. Het zal bepaald niet de eerste zijn, als dat niet het geval is geweest.
Ik neem hem de maat ten aanzien van zijn daad. Hij heeft iets walgelijks gedaan waar geen rechtvaardiging voor bestaat. Punt.quote:We moeten oppassen om betrokken de maat te nemen, dus ook de vader niet, hoewel zo'n daad nooit is goed te praten.
Ik weet zeker dat er velen zijn die net zo worden getergd als jij denkt dat hij wellicht is getergd en wel op dit moment. En toch... gaan die mensen niet zo over de schreef.quote:Mijn punt is: de man kan wel degelijk tot het uiterste zijn getergd door de instanties en de ex-familie, het speelt kennelijk al jaren, waardoor iemand rare dingen kan gaan doen. Daar kan misschien nog veel van worden geleerd.
Lastig ook, zonder een gezicht erbij.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef rever het volgende:
[..]
Soms vind ik mensen hier wat moeilijk in te schatten
"Dag lieve kijkbuis-managers, zou u wellicht constant willen zeiken over hoe onze gezinssituatie was, dat de kinderen mogelijk werden mishandeld, ik ook, en ze nu dood zijn hoogstwaarschijnlijk?"quote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf allemaal openbaar gedeeld op facebook. En een open brief aan de media geschreven.
Je bedoelt "vet" neem ik aan. Lees het begin van die zin eens goed...quote:
Probleem is dat je pas achteraf kunt vaststellen of een geval extreem was of niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als het bij verhoogd toezicht blijft en er geen voordeel behaald kan worden door de melding zie ik wel enige meerwaarde, al denk ik dat die dan juist niet bij dit soort extreme gevallen een meerwaarde heeft. Dit zijn dingen die je nooit aan ziet komen en ook nooit kan voorkomen. Zo kun je ook krampachtig proberen om een terroristische aanval te voorkomen, maar feitelijk belemmer je de goedwillenden en los je onder de streep niets op.
Dat is niet fijn, maar helaas wel een feit.
Ja inderdaad en dan krijg je inderdaad zoiets van je mag wel verder door de omgeving , terwijl ze iets heeft wat je van zijn leven niet kan verwerken , want hoe verder dat je kinderen op zo'n gruwelijke manier zijn vermoord ? Daar zal echt wel je hele leven mee zitten.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:17 schreef Messina het volgende:
[..]
De eerste maand zal haar huis volzitten met familie en vrienden. Dat wordt steeds minder.
Ze zei zelf meteen al dat hij zich opgehangen had, dan geef je info die niet echt nodig is als het alleen om het zoeken gaat..... en dan willen we meer weten!quote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Dag lieve kijkbuis-managers, zou u wellicht constant willen zeiken over hoe onze gezinssituatie was, dat de kinderen mogelijk werden mishandeld, ik ook, en ze nu dood zijn hoogstwaarschijnlijk?"
Nee, ze vroeg om aandacht voor het zoeken, dat is heel wat anders.
Ik bedoelde daarmee alleen aan te geven dat je het niet moet doen omdat je dit soort extreme gevallen wil voorkomen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef Ryan3 het volgende:
Probleem is dat je pas achteraf kunt vaststellen of een geval extreem is of niet.
Er waren al constant familierechercheurs bij haar toen de jongens vermist waren, ik denk dat ze hier goed in begeleidt wordt.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar al die scenario's op tv, het bespreken hoe die kinderen vermoord zouden moeten zijn, welke routes die vader heeft gereden, alle gezinsproblemen open en bloot op TV met vertegenwoordigers van jeugdzorg, en ga zo maar door.
Lijkt me niet dat je daar op zit te wachten, dat je hele gezinssituatie in de media wordt geknald en half Nederland weer "ZIE JE NOU WEL!" schreeuwt. Verschrikkelijk.
Ja dat bedoel ik juist, waarom de neuk moeten we het naadje van de kous weten?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:22 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ze zei zelf meteen al dat hij zich opgehangen had, dan geef je info die niet echt nodig is als het alleen om het zoeken gaat..... en dan willen we meer weten!
faal jaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je bedoelt "vet" neem ik aan. Lees het begin van die zin eens goed...
Die kans is groot dat hij het niet kon verkroppen en de stoppen waren doorgeslagen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wellicht was het co-ouderschap iets dat voor de jongens niet werkte en kon vader het niet verkroppen.
Ik heb ook zo mijn vraagtekens of je jaren kunt procederen als er níks aan de hand is (en moeder dus enkel vader dwars wilde zitten).
Voor zover dat kan. Wij zullen haar verdriet nooit begrijpen. Gelukkig zijn er clubjes (ai ai, verkeerd woord) zoals Aandacht Doet Spreken. Nabestaanden onder elkaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er waren al constant familierechercheurs bij haar toen de jongens vermist waren, ik denk dat ze hier goed in begeleidt wordt.
Maar je wilt het zekere voor het onzekere nemen, lijkt me, omdat het je taak is om op te komen voor kinderen. En dan zullen niet zo extreme gevallen ook niet zo extreem blijven wrs.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee alleen aan te geven dat je het niet moet doen omdat je dit soort extreme gevallen wil voorkomen.
Interesse in een ander en veel mensen vonden het ook wel spannend om mee te denken.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik juist, waarom de neuk moeten we het naadje van de kous weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |