Of het was er maar één, en ander was toch eerder al gevonden. Waarvan het camouflageshirt ontbrak...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef rever het volgende:
[..]
Dan zaten ze op dat moment niet (meer) aan elkaar vast met de spanbanden?
Dat wijf ja? Je bedoelt die moeder die haar twee kinderen heeft verloren?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef Phone het volgende:
Zijn die gastjes gewurgd ? dan heeft hij toch eerst vast moeten binden om te voorkomen dat de tweede weg zou rennen ? dit is zo erg dat je je afvraagd of die vader door dat wijf geestelijk totaal is kapot gemaakt, want anders kun je toch niet tot zo'n daad komen ? die moet gewoon een wanhoopsdaad zijn geweest als je het mij vraagt.
Ik denk dat je een melding altijd serieus moet nemen.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, men zal wel een zekere inflatie van die meldingen te weeg brengen hiermee, alleen je kunt van te voren aangeven dat dit consequenties heeft natuurlijk...
Wie zou hij anders bedoelen?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wijf ja? Je bedoelt die moeder die haar twee kinderen heeft verloren?
Bassie en adriaan. het mysterie van de vermiste jongentjes?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:21 schreef sp3c het volgende:
titel kan echt niet
iemand een goede suggestie?
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bassie en adriaan. het mysterie van de vermiste jongentjes?
Ultieme wanhoopsdaad = zelfmoordquote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef Phone het volgende:
Zijn die gastjes gewurgd ? Dan heeft hij toch eerst vast moeten binden om te voorkomen dat de tweede weg zou rennen ? Dit is zo erg dat je je afvraagt of die vader door dat wijf van hem geestelijk totaal is kapot gemaakt, want anders kun je toch niet tot zo'n daad komen ? Dit moet gewoon een ultieme wanhoopsdaad zijn geweest, door een man die voelde dat die geen kant meer op kon.
Dat wijf?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef Phone het volgende:
Zijn die gastjes gewurgd ? Dan heeft hij toch eerst vast moeten binden om te voorkomen dat de tweede weg zou rennen ? Dit is zo erg dat je je afvraagt of die vader door dat wijf van hem geestelijk totaal is kapot gemaakt, want anders kun je toch niet tot zo'n daad komen ? Dit moet gewoon een ultieme wanhoopsdaad zijn geweest, door een man die voelde dat die geen kant meer op kon.
Dat hebben ze in dit geval ook gedaan, volgens mij... Tussen dreiging en voltrekking van hetgeen waarmee gedreigd is zitten 4 jaar.... dus an sich is dat een moeilijkheid.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:23 schreef poepa het volgende:
[..]
Ik denk dat je een melding altijd serieus moet nemen.
Loop eens een dagje mee bij 112 of de brandweer.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:23 schreef poepa het volgende:
[..]
Ik denk dat je een melding altijd serieus moet nemen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:21 schreef sp3c het volgende:
titel kan echt niet
iemand een goede suggestie?
Suske & wiske , Duiken de duiker inquote:Op maandag 20 mei 2013 12:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was dat maar zo want bij Bassie en Adriaan loopt alles goed af.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaja de eerste was semi grappigquote:
Wie zegt dat er niet al een kindje dood was VOOR het hele drama zich voordeed.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:24 schreef rever het volgende:
[..]
Ultieme wanhoopsdaad = zelfmoord
Kindermoord = wraak en egoïsme
Je zal jezelf wel een hele stoere vent vinden, al ben je een zielig mannetje.quote:
Ik denk dat de vraag in dit onderzoek moet zijn: "wat heeft deze man tot het uiterste getergd om tot deze daad te komen". Ik wil dit geval niet op 1 hoop gooien, maar de man wordt nogal eens zwaar achterop gesteld, wat ook nergens op lijkt. Iemand doet iets niet zomaar ....quote:Op maandag 20 mei 2013 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat hebben ze in dit geval ook gedaan, volgens mij... Tussen dreiging en voltrekking van hetgeen waarmee gedreigd is zitten 4 jaar.... dus an sich is dat een moeilijkheid.
Ach schatje, zit je wat dwars... beetje zand in de vagina ja ?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal jezelf wel een hele stoere vent vinden, al ben je een zielig mannetje.
als het een echte vent was had ie niemand vermoord, ook zichzelf niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:27 schreef Loekie1 het volgende:
Als het een vent geweest was, had hij alleen zichzelf vermoord.
Dat is een goede, die heb ik nog niet voorbij zien komen. Stel: pa en kinders gaan op reis, komen aan bij het huisje. Pa gaat douchen maar geiser werkt niet goed. Komt onder de douche vandaan en vindt zijn jongens. Raakt in paniek, verstopt de lichaampjes en pleegt zelfmoord. Had gekund maar hij heeft voor dit alles een afscheidsbrief geschreven.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wie zegt dat er niet al een kindje dood was VOOR het hele drama zich voordeed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |