abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 mei 2013 @ 12:15:59 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_126760292

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 20 mei 2013 @ 12:16:22 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_126760303
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef Andromache het volgende:
daten jullie alleen op sites of lukt het toch meestal IRL? hoe vaak moet je het doen om een leukerd te vinden? elke week eentje?
Meid, ik had je slimmer ingeschat. Snap je nu echt niet dat er geen antwoord te geven is op je laatste vragen?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_126760327
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef Andromache het volgende:
daten jullie alleen op sites of lukt het toch meestal IRL? hoe vaak moet je het doen om een leukerd te vinden? elke week eentje?
Via een site is meer doelgericht daten, IRL is het spontaan hosselen. Afgelopen jaar lag bij mij de verhouding op 75/25 via een datingsite.

IRL hosselen is toch wel leuker, hoe je het ook wendt of keert, maar via datingsites meer langdurig resultaat gehaald.

Vroeg mij laatst ook wel af hoeveel vrouwen je tegen moet komen om uiteindelijk de (volgende) ware weer te ontmoeten....zijn dingen waarover je niet te veel moet nadenken. Net zoals het feit dat er slijm van bacterieen wordt gebruikt om de fritessaus te binden :+

Via datingsites paar langere relaties gehad,
pi_126760341
Vanmiddag ook maar weer eens wat afgesproken. Heb 'm al 2x gezien
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 12:18:06 #5
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_126760356
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:17 schreef Joysa het volgende:
Alleen gezien?
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP maandag 20 mei 2013 @ 12:18:08 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_126760358
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:17 schreef Joysa het volgende:
Tof!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_126760362
"Waar Andro weer low on her meds zit" was een betere TT geweest :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_126760369
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:18 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Alleen gezien?
Haha van dichtbij gezien dan.
  maandag 20 mei 2013 @ 12:19:29 #9
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126760397
Elke week daten en niks vinden kan idd opgemerkt worden als kieskeurig zijn. Hetzelfde geldt voor niet daten omdat je nooit een leuk genoeg persoon tegenkomt.
Volgens mij is dat eerste beter voor je omdat je met de mensen die je leert kennen wellicht je eigen beeld/eisen bij kan stellen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_126760424
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:19 schreef SilentChaos het volgende:

Volgens mij is dat eerste beter voor je omdat je met de mensen die je leert kennen wellicht je eigen beeld/eisen bij kan stellen
Want beter iemand die je niet echt leuk vindt, dan helemaal niemand :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 12:20:59 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_126760459
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef Rosado het volgende:
Ben al een tijdje een meelezertje hier, maar nu toch maar even een vraag posten. Onlangs op Paiq best wel een leuk iemand ontmoet, beetje mee gechat enzo. Maar ik merk dat ik dat chat gedoe eigenlijk helemaal niks vind, beetje onpersoonlijk ofzo. Leukste lijkt mij gewoon om zsm een keer af te spreken en dan wel te zien of het klikt, of niet. Hoe staan jullie hierin? Als iemand zou vragen om wat af te spreken terwijl je elkaar amper een uur hebt gesproken?

Kan me aan de ene kant wel voorstellen dat mensen het 'eng' vinden. Maar het is toch veel leuker om iemand zsm in het echt te spreken en te zien? Naar mijn mening komt alles dan veel beter over.
Als je dat chatten niets vindt, probeer dan eens een profielensite.
Maar de meesten zullen toch niet meteen afspreken, ook al wil je instant gratification.
pi_126760518
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Als je dat chatten niets vindt, probeer dan eens een profielensite.
Maar de meesten zullen toch niet meteen afspreken, ook al wil je instant gratification.
Ik spreek niet meteen af. Ik heb daar gewoon wat "meer" voor nodig. Het is me al een paar keer overkomen dat een aanzienlijk leuk contact stuk loopt omdat de gesprekken alleen nog maar over elkaar wel of niet ontmoeten gaan, terwijl ik iemand eerst digitaal wat beter wil leren kennen. Tja dat lukt ook niet als het alleen nog maar over wel niet afspreken gaat. Tja, dan maar niet. Ik ga me er niet door laten opjagen.
pi_126760553
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik spreek niet meteen af. Ik heb daar gewoon wat "meer" voor nodig. Het is me al een paar keer overkomen dat een aanzienlijk leuk contact stuk loopt omdat de gesprekken alleen nog maar over elkaar wel of niet ontmoeten gaan, terwijl ik iemand eerst digitaal wat beter wil leren kennen. Tja dat lukt ook niet als het alleen nog maar over wel niet afspreken gaat. Tja, dan maar niet. Ik ga me er niet door laten opjagen.
Degene die ik vanmiddag weer ga zien ken ik via Paiq. Mee afgesproken op de eerste dag dat ik 'm sprak. Toevallig allebei niets te doen. Waarom alles uitstellen.. :D
  maandag 20 mei 2013 @ 12:24:03 #14
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_126760564
Waarom het afzeiken?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_126760586
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:23 schreef Joysa het volgende:

[..]

Degene die ik vanmiddag weer ga zien ken ik via Paiq. Mee afgesproken op de eerste dag dat ik 'm sprak. Toevallig allebei niets te doen. Waarom alles uitstellen.. :D
Het is niet dat ik er heel stellig in ben "IEDEREEN ZOU DIT OF DAT MOETEN DOEN" maar bij mij duurt het gewoon altijd even, anders voel ik me er niet prettig bij en dat kan ook nooit de bedoeling zijn :)
  maandag 20 mei 2013 @ 12:26:08 #16
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126760646
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Want beter iemand die je niet echt leuk vindt, dan helemaal niemand :')
Nee dat niet, maar ik bedoel meer dat als je helemaal niet de deur uit komt omdat niemand aan je standaard voldoet (en je wellicht onrealistische eisen hebt), is het denk ik beter WEL de deur uit te gaan en verschillende soorten mensen te ontmoeten. Wellicht leer je dan eerder wat over jezelf en kan je je eisen redelijkerwijs bijstellen (meestal gaat dat vanzelf als je ziet wat er op de markt is ;))
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_126760681
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:26 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar ik bedoel meer dat als je helemaal niet de deur uit komt omdat niemand aan je standaard voldoet (en je wellicht onrealistische eisen hebt), is het denk ik beter WEL de deur uit te gaan en verschillende soorten mensen te ontmoeten. Wellicht leer je dan eerder wat over jezelf en kan je je eisen redelijkerwijs bijstellen (meestal gaat dat vanzelf als je ziet wat er op de markt is ;))
Eens.

Maar ik ontmoet tegenwoordig best veel nieuwe mensen. Vroeger was dat wel anders en stond ik er ook eigenlijk helemaal niet voor open, tegenwoordig kan ik er best van genieten, maar mijn enige "eis" voor een partner blijft onveranderd en hoe veel mensen ik ontmoet en toelaat, dat doet daar niets aan af.
pi_126760707
Die Hollandse datingsites is drie keer niks, gewoon slimme marketing om eenzame mensen veel geld afhandig te maken, maar wel adverteren met GRATIS INSCHRIJVING !!! flikker op stelletje oplichters. www.dateinasia.com is met name op Azië gericht, maar gratis en veel beter, ik heb overwogen om een Nederlandse kloon van deze site te maken, maar heb meer te doen dan het managen van zoiets want dat is niet niks.
pi_126760717
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:26 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

^O^

^O^
  maandag 20 mei 2013 @ 12:28:41 #20
103397 minthy
Lief-ish
pi_126760736
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

...maar bij mij duurt het gewoon altijd even, anders voel ik me er niet prettig bij en dat kan ook nooit de bedoeling zijn :)
Idem hier, al word je er hier haast om gelyncht als je er niet gelijk binnen een week bovenop duikt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_126760740
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef Phone het volgende:
Die Hollandse datingsites is drie keer niks, gewoon slimme marketing om eenzame mensen veel geld afhandig te maken, maar wel adverteren met GRATIS INSCHRIJVING !!! flikker op stelletje oplichters. www.dateinasia.com is op wel Azië gericht, maar gratis en veel beter, ik heb overwogen om een Nederlandse kloon van deze site te maken, maar heb meer te doen dan het managen van zoiets want dat is niet niks.
Jammer joh, we zaten er net allemaal om te springen :')
pi_126760797
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jammer joh, we zaten er net allemaal om te springen :')
Nou spring ze zou ik zeggen ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 20 mei 2013 @ 12:30:27 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_126760807
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Idem hier, al word je er hier haast om gelyncht als je er niet gelijk binnen een week bovenop duikt.
Niet door mij in ieder geval. Dat bepaalt iedereen nog lekker voor zichzelf naar mijn weten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_126760851
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:23 schreef Joysa het volgende:

[..]

Mij heb je destijds ook al 2x gezien... Loudness en Frequence... :D
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 12:31:49 #25
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_126760857
Ik heb toch best veel geleerd over mezelf dmv van al dat daten, draagt bij aan persoonlijke ontwikkeling :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')