Meid, ik had je slimmer ingeschat. Snap je nu echt niet dat er geen antwoord te geven is op je laatste vragen?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef Andromache het volgende:
daten jullie alleen op sites of lukt het toch meestal IRL? hoe vaak moet je het doen om een leukerd te vinden? elke week eentje?
Via een site is meer doelgericht daten, IRL is het spontaan hosselen. Afgelopen jaar lag bij mij de verhouding op 75/25 via een datingsite.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:04 schreef Andromache het volgende:
daten jullie alleen op sites of lukt het toch meestal IRL? hoe vaak moet je het doen om een leukerd te vinden? elke week eentje?
Alleen gezien?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:17 schreef Joysa het volgende:
Vanmiddag ook maar weer eens wat afgesproken. Heb 'm al 2x gezien
Tof!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:17 schreef Joysa het volgende:
Vanmiddag ook maar weer eens wat afgesproken. Heb 'm al 2x gezien
Want beter iemand die je niet echt leuk vindt, dan helemaal niemandquote:Op maandag 20 mei 2013 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij is dat eerste beter voor je omdat je met de mensen die je leert kennen wellicht je eigen beeld/eisen bij kan stellen
Als je dat chatten niets vindt, probeer dan eens een profielensite.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef Rosado het volgende:
Ben al een tijdje een meelezertje hier, maar nu toch maar even een vraag posten. Onlangs op Paiq best wel een leuk iemand ontmoet, beetje mee gechat enzo. Maar ik merk dat ik dat chat gedoe eigenlijk helemaal niks vind, beetje onpersoonlijk ofzo. Leukste lijkt mij gewoon om zsm een keer af te spreken en dan wel te zien of het klikt, of niet. Hoe staan jullie hierin? Als iemand zou vragen om wat af te spreken terwijl je elkaar amper een uur hebt gesproken?
Kan me aan de ene kant wel voorstellen dat mensen het 'eng' vinden. Maar het is toch veel leuker om iemand zsm in het echt te spreken en te zien? Naar mijn mening komt alles dan veel beter over.
Ik spreek niet meteen af. Ik heb daar gewoon wat "meer" voor nodig. Het is me al een paar keer overkomen dat een aanzienlijk leuk contact stuk loopt omdat de gesprekken alleen nog maar over elkaar wel of niet ontmoeten gaan, terwijl ik iemand eerst digitaal wat beter wil leren kennen. Tja dat lukt ook niet als het alleen nog maar over wel niet afspreken gaat. Tja, dan maar niet. Ik ga me er niet door laten opjagen.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als je dat chatten niets vindt, probeer dan eens een profielensite.
Maar de meesten zullen toch niet meteen afspreken, ook al wil je instant gratification.
Degene die ik vanmiddag weer ga zien ken ik via Paiq. Mee afgesproken op de eerste dag dat ik 'm sprak. Toevallig allebei niets te doen. Waarom alles uitstellen..quote:Op maandag 20 mei 2013 12:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik spreek niet meteen af. Ik heb daar gewoon wat "meer" voor nodig. Het is me al een paar keer overkomen dat een aanzienlijk leuk contact stuk loopt omdat de gesprekken alleen nog maar over elkaar wel of niet ontmoeten gaan, terwijl ik iemand eerst digitaal wat beter wil leren kennen. Tja dat lukt ook niet als het alleen nog maar over wel niet afspreken gaat. Tja, dan maar niet. Ik ga me er niet door laten opjagen.
Het is niet dat ik er heel stellig in ben "IEDEREEN ZOU DIT OF DAT MOETEN DOEN" maar bij mij duurt het gewoon altijd even, anders voel ik me er niet prettig bij en dat kan ook nooit de bedoeling zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 12:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Degene die ik vanmiddag weer ga zien ken ik via Paiq. Mee afgesproken op de eerste dag dat ik 'm sprak. Toevallig allebei niets te doen. Waarom alles uitstellen..
Nee dat niet, maar ik bedoel meer dat als je helemaal niet de deur uit komt omdat niemand aan je standaard voldoet (en je wellicht onrealistische eisen hebt), is het denk ik beter WEL de deur uit te gaan en verschillende soorten mensen te ontmoeten. Wellicht leer je dan eerder wat over jezelf en kan je je eisen redelijkerwijs bijstellen (meestal gaat dat vanzelf als je ziet wat er op de markt isquote:Op maandag 20 mei 2013 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Want beter iemand die je niet echt leuk vindt, dan helemaal niemand
Eens.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik bedoel meer dat als je helemaal niet de deur uit komt omdat niemand aan je standaard voldoet (en je wellicht onrealistische eisen hebt), is het denk ik beter WEL de deur uit te gaan en verschillende soorten mensen te ontmoeten. Wellicht leer je dan eerder wat over jezelf en kan je je eisen redelijkerwijs bijstellen (meestal gaat dat vanzelf als je ziet wat er op de markt is)
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik bedoel meer dat als je helemaal niet de deur uit komt omdat niemand aan je standaard voldoet (en je wellicht onrealistische eisen hebt), is het denk ik beter WEL de deur uit te gaan en verschillende soorten mensen te ontmoeten. Wellicht leer je dan eerder wat over jezelf en kan je je eisen redelijkerwijs bijstellen (meestal gaat dat vanzelf als je ziet wat er op de markt is)
Idem hier, al word je er hier haast om gelyncht als je er niet gelijk binnen een week bovenop duikt.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
...maar bij mij duurt het gewoon altijd even, anders voel ik me er niet prettig bij en dat kan ook nooit de bedoeling zijn
Jammer joh, we zaten er net allemaal om te springenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef Phone het volgende:
Die Hollandse datingsites is drie keer niks, gewoon slimme marketing om eenzame mensen veel geld afhandig te maken, maar wel adverteren met GRATIS INSCHRIJVING !!! flikker op stelletje oplichters. www.dateinasia.com is op wel Azië gericht, maar gratis en veel beter, ik heb overwogen om een Nederlandse kloon van deze site te maken, maar heb meer te doen dan het managen van zoiets want dat is niet niks.
Nou spring ze zou ik zeggenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jammer joh, we zaten er net allemaal om te springen
Niet door mij in ieder geval. Dat bepaalt iedereen nog lekker voor zichzelf naar mijn weten.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem hier, al word je er hier haast om gelyncht als je er niet gelijk binnen een week bovenop duikt.
Mij heb je destijds ook al 2x gezien... Loudness en Frequence...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Degene die ik vanmiddag weer ga zien ken ik via Paiq. Mee afgesproken op de eerste dag dat ik 'm sprak. Toevallig allebei niets te doen. Waarom alles uitstellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |