Zo?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:26 schreef _NZT_ het volgende:
Wie slingert de pic 'het is de schuld van de Rabobank' erin
Okay!!!!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:27 schreef DonRaja het volgende:
Niet hier gaan bespreken hoe je elders gaat trollen.
maar we doen niks...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan, maar dan wil ik niemand via DM horen oid als er bans worden uitgedeeld.
Zijn ze weer aan het kloten?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan, maar dan wil ik niemand via DM horen oid als er bans worden uitgedeeld.
Ik zit mobiel en lees daar nu niet mee, dus ik zie alleen wat jullie hier posten.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:29 schreef Jimbo het volgende:
en don, we trollen niet; kijk het topic eens, allemaal goede reacties.
Ook wij van VBL hebben een hart, en ook wij vinden het erg wat er gebeurd is.
niks raars, hier en daar een grolletje en grapje, maar over het algemeen is het allemaal perfect ontopic.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en lees daar nu niet mee, dus ik zie alleen wat jullie hier posten.
Is dat nog steeds over die jochies?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Huisvrouwen in NWS laten geen andere mening toe en dat vind ik niet kunnen
japquote:
Sla ze harder. Kinderen moet je ook kort houden, al is het in deze context wellicht niet zo hele verstandige metafoorquote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en lees daar nu niet mee, dus ik zie alleen wat jullie hier posten.
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sla ze harder. Kinderen moet je ook kort houden, al is het in deze context wellicht niet zo hele verstandige metafoor
69quote:
pff zorg nou niet voor zn dode sfeer hier zeg; of moet ik jou ook even gaan (op) zoekenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sla ze harder. Kinderen moet je ook kort houden, al is het in deze context wellicht niet zo hele verstandige metafoor
Dat jij geen ban hebt overigens. Het was wel weer een superleuk garpje van ze zegquote:Op maandag 20 mei 2013 12:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pff zorg nou niet voor zn dode sfeer hier zeg; of moet ik jou ook even gaan (op) zoeken
Welke garpquote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij geen ban hebt overigens. Het was wel weer een superleuk garpje van ze zeg
twitter:SchreuderManon twitterde op maandag 20-05-2013 om 07:52:18@Gramulanion @JorgenRaymann Ai,jij zag ook dit stuitende tafereel! reageer retweet
twitter:mo2mo1 twitterde op maandag 20-05-2013 om 08:50:32@Gramulanion is dat niet kort door de bocht er worden elke dag kinderen vermoord sta je daar ook bij stil !! reageer retweet
twitter:Tessie_shih_tzu twitterde op maandag 20-05-2013 om 11:38:47@JorgenRaymann @Gramulanion Kun je dat zelf niet bedenken dan? De tv kun je ook uitzetten, heb ik gisteren ook gedaan na de persconferentie reageer retweet
en daarna de basment dwelling trollsquote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef DonRaja het volgende:
Iemand in dat topic zei het eerder treffend:
Na alle zolderkamerrechercheurs is het nu tijd voor de huiskamerpsychologen.
Hey lachebekkiequote:Op maandag 20 mei 2013 12:42 schreef Happel het volgende:
Kan me er gelukkig niet zo druk om maken. Laat het allemaal langs me heen gaan. Is alleen maar beter.
Ja man, zo relaxedquote:Op maandag 20 mei 2013 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Wat heb jij trouwens voor fel gifgroen kleurtje? Geen wonder dat je zo hyper bent
Jezusquote:Op maandag 20 mei 2013 12:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja man, zo relaxedzo kan ik mn post goed zien.
mn ts is blauw en alle mods posten in een rood
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb hetzelfde, heel mijn fokking timeline staat vol met kaarsjes en shit
Zoiets wil ik ook als ik dood word gevonden.quote:
Ik wil het liefst anoniem dood gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoiets wil ik ook als ik dood word gevonden.
Liefe Vandermar,
Nederland houd van jouw
Rusdt zacht
hahha heb ik een retweet?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:37 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:SchreuderManon twitterde op maandag 20-05-2013 om 07:52:18@Gramulanion @JorgenRaymann Ai,jij zag ook dit stuitende tafereel! reageer retweet
twitter:mo2mo1 twitterde op maandag 20-05-2013 om 08:50:32@Gramulanion is dat niet kort door de bocht er worden elke dag kinderen vermoord sta je daar ook bij stil !! reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:Tessie_shih_tzu twitterde op maandag 20-05-2013 om 11:38:47@JorgenRaymann @Gramulanion Kun je dat zelf niet bedenken dan? De tv kun je ook uitzetten, heb ik gisteren ook gedaan na de persconferentie reageer retweet
[ afbeelding ]
ik scroll vaak snel of zit op de tablet.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus
Daar zou ik helemaal gek van worden. Alles heeft bij mij dezelfde kleur
Bury me smilin'quote:
Mijn autistische hoofd kan dat niet verwerken.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik scroll vaak snel of zit op de tablet.
gebruik dit echt al jaren, kan ik makkelijk zien wie de TS is en ikzelf.
Ik denk overigens nog steeds dat de verdwijning van de kinderen de druppel voor de vader was, en het een opgezet plan van de moeder en haar nieuwe vriend is. Ze wilde een frisse start maken, en zadelen de vader er nu mee op, welke al emotioneel instabiel was na het verlies van zijn bedrijf en de scheiding.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk overigens nog steeds dat de verdwijning van de kinderen de druppel voor de vader was, en het een opgezet plan van de moeder en haar nieuwe vriend is. Ze wilde een frisse start maken, en zadelen de vader er nu mee op, welke al emotioneel instabiel was na het verlies van zijn bedrijf en de scheiding.
het zou zomaar kunnen, misschien moet je je visie daar even delenquote:Op maandag 20 mei 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk overigens nog steeds dat de verdwijning van de kinderen de druppel voor de vader was, en het een opgezet plan van de moeder en haar nieuwe vriend is. Ze wilde een frisse start maken, en zadelen de vader er nu mee op, welke al emotioneel instabiel was na het verlies van zijn bedrijf en de scheiding.
Baaaaaaaaaasquote:Op maandag 20 mei 2013 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bury me smilin'
With G's in my pocket
Have a party at my funeral
Let every rapper rock it
zo ga ik dood ;_;
Der was altijd zo'n mooi plaatje dat rondging over kanker of zo'n joch die niks heeft en jij zelf alles..quote:Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef Cara het volgende:
Al het hyves volk heeft het afgelopen jaar Facebook gevonden
Post even in dat topic over die kinderen (als dat er nog is)quote:Op maandag 20 mei 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus die grap wilde ik maken.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |