Mijn eerste was de CPC van 2012, ik liep daar 5km. De CPC is heel erg groot, er doen duizenden mensen mee. Ik vond het heel gaaf! Nummer op je buik, met z'n allen in het startvak en juichende mensen aan de kanten van het parcoursquote:Op maandag 20 mei 2013 14:13 schreef CRX_master het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat zo'n wedstrijd niets voor mij zou zijn, ik heb niets te bewijzen. Maar door het leuke verslagje hier Guppyfriend toch gaan twijfelen of dat straks voor mij ook niet iets zou zijn om eens te proberen. Hoe hebben jullie de eerste wedstrijd ervaren en wanneer ben je daar klaar voor?
Ik vind de getallen van de atletiekunie vriendelijkerquote:Op maandag 20 mei 2013 15:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat bedoelen ze precies met "ervaren lopers"? Zijn dat lopers met een wedstrijdlicentie, of mensen die al jaren lopen? Ik vraag me dat altijd af bij bovenstaande tabel (de atletiekunie gebruikt iets andere getallen overigens).
Ooh ook trotsquote:
Daar is dromen ook voor natuurlijk, vooral niet laten.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
2 is wel wat veel ja, maar ik wil een leuk loopreisje voor als ik ooit eens afstudeer (planning is augustus 2014) en ik wil niet mijn eerste marathon in het buitenland lopen. Of in ieder geval, als ik tegen die tijd nog steeds single ben - en dan dus alleen die kant op ga (dat is een stuk minder sneu dan het klinkt) - wil ik er al een gelopen hebben zodat ik een klein beetje weet hoe en wat. Ik heb tot maart 4 HM's gepland, en als ik in R'dam wil gaan lopen loop ik de 30km in Schoorl. En als ik dan R'dam loop en het bevalt ga ik pas echt serieus nadenken over een buitenlandse marathon, anders wordt het een HM. Dromen he, dus een hele hoop mitsen en maren en alsen.
Mooi weer loperquote:Op maandag 20 mei 2013 15:46 schreef DeeBee het volgende:
Voorlopig vooral maar halve marathons enzo lopen!Komend weekend in Leiden, maar ik had daar niet 6-13 graden en windkracht 5 met regen verwacht als omstandigheden, zou fijn zijn als het nog wat opklaart in de verwachtingen...
Juist niet, bij hun moet ik bijna 2600 meter halen voor het predicaat "goed", bij de wiki-tabel "slechts" 2300 m.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind de getallen van de atletiekunie vriendelijker
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mooi weer loper
Leuk om al die dromen te lezen, en Hats, dat klonk wel zielig hoor, dat single zijn..
Voor mezelf heb ik de HM van Texel op het programma staan volgend jaar en dan zou ik ook de HM van Egmond gaan lopen, maar ik twijfel over die laatste. Op zich is het een perfecte HM om te lopen, want je hoeft niet in februari/maart te lopen (sneeuw is boeeee). Het zijn bij mij geen dromen, maar doelen, mijn droom is om YUR te verslaan op de 10, 21 en 42km. Met epische muziek op de achtergrond net voordat we nek aan de nek over de finish gaan. Ik eerst natuurlijk...
Welnee, maar stel dat ik bijvoorbeeld de Loch Ness marathon wil gaan lopen en ik blijk de afstand echt superduperkut te vinden en helemaal kapot over de finish kom en niet meer kan lopen en boe en bah . Dan zit je daar, alleen in een vreemde omgeving en moet je in je eentje uithuilen, omdat als je ergens zo lang naartoe werkt en het gewoon superduperkut is je wel wat verdrietig maakt, in een hotelkamer waar je ook niet al je films en series hebt en geen ik-ben-zo-zielig eten en drinken en niet meer naar buiten wilt om dingen te kopen omdat je zo verdrietig bent. Dat lijkt me echt heel erg naar. Als je iemand mee hebt, waarvan je het ook niet heel erg vindt dat ie je zo ziet, kun je hem de deur uit sturen voor eten en drinken. Met een marathon in NL kan ik gewoon naar huis en een week niet meer buiten komen omdat ik o zo zielig ben, en dan hoef ik het niet nog een keer mee te maken en kan ik gewoon meteen besluiten om de HM in Loch Ness te lopen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mooi weer loper
Leuk om al die dromen te lezen, en Hats, dat klonk wel zielig hoor, dat single zijn..
Voor mezelf heb ik de HM van Texel op het programma staan volgend jaar en dan zou ik ook de HM van Egmond gaan lopen, maar ik twijfel over die laatste. Op zich is het een perfecte HM om te lopen, want je hoeft niet in februari/maart te lopen (sneeuw is boeeee). Het zijn bij mij geen dromen, maar doelen, mijn droom is om YUR te verslaan op de 10, 21 en 42km. Met epische muziek op de achtergrond net voordat we nek aan de nek over de finish gaan. Ik eerst natuurlijk...
De temperatuur is wat mij betreft prima om te lopen, de regen gaat ook nog wel. Maar hoop, als we dan toch dit weer krijgen, dat de wind wat afzwaktquote:Op maandag 20 mei 2013 15:46 schreef DeeBee het volgende:
maar ik had daar niet 6-13 graden en windkracht 5 met regen verwacht als omstandigheden, zou fijn zijn als het nog wat opklaart in de verwachtingen...
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:01 schreef hatsaflats het volgende:
Welnee, maar stel dat ik bijvoorbeeld de Loch Ness marathon wil gaan lopen en ik blijk de afstand echt superduperkut te vinden en helemaal kapot over de finish kom en niet meer kan lopen en boe en bah . Dan zit je daar, alleen in een vreemde omgeving en moet je in je eentje uithuilen, omdat als je ergens zo lang naartoe werkt en het gewoon superduperkut is je wel wat verdrietig maakt, in een hotelkamer waar je ook niet al je films en series hebt en geen ik-ben-zo-zielig eten en drinken en niet meer naar buiten wilt om dingen te kopen omdat je zo verdrietig bent. Dat lijkt me echt heel erg naar. Met een marathon in NL kan ik gewoon naar huis en een week niet meer buiten komen omdat ik o zo zielig ben, en dan hoef ik het niet nog een keer mee te maken en kan ik gewoon meteen besluiten om de HM in Loch Ness te lopen, bijvoorbeeld.
Dan loop je nog minimaal een jaar sneller. Of twee. Want jij bent een licht veertje vergeleken mij.quote:Maar doelen heb ik ook hoor: 10km onder de 45, HM onder de 1:50 en zo lang mogelijk proberen sneller dan jij te lopen (totdat je me inhaalt doordat mannen nou eenmaal beter gebouwd zijn om te lopen dan vrouwen)
Ik loop nog maar 2,5 maand en heb al drie wedstrijdjes gelopen. Het is leuk en een goede stok achter de hand.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:13 schreef CRX_master het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat zo'n wedstrijd niets voor mij zou zijn, ik heb niets te bewijzen. Maar door het leuke verslagje hier Guppyfriend toch gaan twijfelen of dat straks voor mij ook niet iets zou zijn om eens te proberen. Hoe hebben jullie de eerste wedstrijd ervaren en wanneer ben je daar klaar voor?
Deze mag wel in de OP!quote:Op maandag 20 mei 2013 16:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo. Omdat voor zoveel awesomeness een roos alleen niet volstaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele winter in de sneeuw en regen getraind voor de marathon...quote:
Dat is stom, ik dacht dat Fok! wel aan resizen deed... *gaat even iets fixen*quote:Op maandag 20 mei 2013 16:10 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Ik zie hem niet als ik er niet op klik, terwijl ik gewoon achter de laptop zit.
(ik denk dat ie TE groot is)
Gebeurt normaal gesproken ook, maar nu om wat voor reden dan ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is stom, ik dacht dat Fok! wel aan resizen deed... *gaat even iets fixen*
Niet nodig want jij owned die shit!quote:Op maandag 20 mei 2013 16:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Welnee, maar stel dat ik bijvoorbeeld de Loch Ness marathon wil gaan lopen en ik blijk de afstand echt superduperkut te vinden en helemaal kapot over de finish kom en niet meer kan lopen en boe en bah . Dan zit je daar, alleen in een vreemde omgeving en moet je in je eentje uithuilen, omdat als je ergens zo lang naartoe werkt en het gewoon superduperkut is je wel wat verdrietig maakt, in een hotelkamer waar je ook niet al je films en series hebt en geen ik-ben-zo-zielig eten en drinken en niet meer naar buiten wilt om dingen te kopen omdat je zo verdrietig bent. Dat lijkt me echt heel erg naar. Als je iemand mee hebt, waarvan je het ook niet heel erg vindt dat ie je zo ziet, kun je hem de deur uit sturen voor eten en drinken. Met een marathon in NL kan ik gewoon naar huis en een week niet meer buiten komen omdat ik o zo zielig ben, en dan hoef ik het niet nog een keer mee te maken en kan ik gewoon meteen besluiten om de HM in Loch Ness te lopen, bijvoorbeeld.
Maar doelen heb ik ook hoor: 10km onder de 45, HM onder de 1:50 en zo lang mogelijk proberen sneller dan jij te lopen (totdat je me inhaalt doordat mannen nou eenmaal beter gebouwd zijn om te lopen dan vrouwen)
Ik snap je best hoor, ik vind beginnen in de regen echt ruk, bagger, mehhhh, boeee en bah. En lopen in de sneeuw is alleen leuk als het verse sneeuw is en je de eerste bent die het platstampt. Maar met een kater in de regen lopen, tegen de wind in beuken is dan weer wel leuk. Dan heb je erna een stuk minder kater.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hele winter in de sneeuw en regen getraind voor de marathon...
Nee, op zich vind ik wat slechter weer niet erg, maar soms kan je ook wel eens een dagje overslaan, en vandaag was er zo eentje.
Nu wel denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Gebeurt normaal gesproken ook, maar nu om wat voor reden dan ook niet.
[ afbeelding ]
Niet te zien? Link is here
Ik merk altijd dat de momenten dat ik mezelf echt naar buiten moet sleuren (koud, wind, regen) eigenlijk het lekkerste loopt. Want als de zon schijnt zijn er en veel mensen buiten en zweet ik me echt de pleurisquote:Op maandag 20 mei 2013 16:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik snap je best hoor, ik vind beginnen in de regen echt ruk, bagger, mehhhh, boeee en bah. En lopen in de sneeuw is alleen leuk als het verse sneeuw is en je de eerste bent die het platstampt. Maar met een kater in de regen lopen, tegen de wind in beuken is dan weer wel leuk. Dan heb je erna een stuk minder kater.
Een 2-in-1 broek houdt in dat er een korte, strakke tight in het broekje zit met een los (soort van voetbalbroekje) eroverheen. Win win dus: Ziet er tof uit maar geen schaafplekken omdat er geen tight in zit!quote:Op maandag 20 mei 2013 16:11 schreef Trebweb het volgende:
Pff dit weer drijft me er bijna toe mezelf lange hardloopkleding voor de zomer te laten kopen als ik 4 weken Evy volhoud (wat ik dit keer gewoon ga doen)
Maar vooralsnog beloof ik mezelf dat ik korte kleding mag kopenIemand die weet wat die 2in1 broeken voor mannen precies inhouden?
Nice!!quote:Op maandag 20 mei 2013 16:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Nawwwquote:
waar het hart vol van is...quote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef acalaca het volgende:
Jullie praten trouwens echt veel over hardlopen :0 Hebben jullie wel tijd over om echt te gaan lopen buiten![]()
In mijn klas zaten twee jongens en die hadden met 8 maanden training een marathon gerend in 3,5 uur, zonder er ook maar iets van te zeggen tegen hun vrienden en alleen de week van te voren niet uit te gaan. Echt respect voor ze
Én omdat er een los broekje overheen zit kunnen ze die tight zeg maar binnenste buiten doen, waardoor de naden aan de buitenkant zitten en hij aan de binnenkant helemaal glad en fuzzy is.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Een 2-in-1 broek houdt in dat er een korte, strakke tight in het broekje zit met een los (soort van voetbalbroekje) eroverheen. Win win dus: Ziet er tof uit maar geen schaafplekken omdat er geen tight in zit!
We hacken de GPX files en dat uploaden we, hardlopen, not even once.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef acalaca het volgende:
Jullie praten trouwens echt veel over hardlopen :0 Hebben jullie wel tijd over om echt te gaan lopen buiten![]()
In mijn klas zaten twee jongens en die hadden met 8 maanden training een marathon gerend in 3,5 uur, zonder er ook maar iets van te zeggen tegen hun vrienden en alleen de week van te voren niet uit te gaan. Echt respect voor ze
Thanks! Dat klinkt inderdaad wel erg fijn, schaafplekken van broeken sucksquote:Op maandag 20 mei 2013 16:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Een 2-in-1 broek houdt in dat er een korte, strakke tight in het broekje zit met een los (soort van voetbalbroekje) eroverheen. Win win dus: Ziet er tof uit maar geen schaafplekken omdat er geen tight in zit!
Beste tip van de dag, die ik zo dadelijk ga uitproberen....quote:Op maandag 20 mei 2013 16:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Maar met een kater in de regen lopen, tegen de wind in beuken is dan weer wel leuk. Dan heb je erna een stuk minder kater.
Oh wacht, dat kan ik!quote:Op maandag 20 mei 2013 16:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
NawwwZet m gerust is de OP hoor, plekje is verdiend
Ik ooookquote:Op maandag 20 mei 2013 16:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ik voel me altijd zo'n bikkel als ik door de regen loop
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |