ik gok dat ze zijn verdronken . Dus niet echt hebben gezien van elkaarquote:Op maandag 20 mei 2013 10:12 schreef Piperidine het volgende:
Steeds wat in mijn hoofd schiet is het moment dat één van de broertjes ziet wat er bij de ander gebeurt. Wat moet dat afschuwelijk beangstigend zijn geweest.
We zullen maar denken dat de tweede nog lag te slapen toen het gebeurde.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:12 schreef Piperidine het volgende:
Steeds wat in mijn hoofd schiet is het moment dat één van de broertjes ziet wat er bij de ander gebeurt. Wat moet dat afschuwelijk beangstigend zijn geweest.
Weet nog de opa van een kennis van mij, pakt het konijn van kleinzoon. brak de nek van het konijn en zei, als je iets liefhebt moet je het ook kunnen doden.quote:
Dat was het dan ook vast niet alleen, maar wellicht wel de trigger of de gedachte daarachter. Dat het haaar toch was gelukt en dat hij dat niet kon verkroppen. Als dat een achtergrond heeft van jarenlang treiteren dan loopt het op en gaat het niet alleen om het uiteindelijke resultaat dat hij de kinderen maar 1 weekend in de twee weken mag zien.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Prima dan wordt het : het is een slecht mens, of iemand met een slecht karakter.
Een goede/normale ouder zal altijd het belang van zijn kind voorop stellen. Om de 2 weken een weekend is mss niet zo veel maar beslist geen reden om je kinderen hun leven te ontnemen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:13 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Weet nog de opa van een kennis van mij, pakt het konijn van kleinzoon. brak de nek van het konijn en zei, als je iets liefhebt moet je het ook kunnen doden.
Ik hoop het ook. Misschien dat we daarom toch willen weten wat er gebeurd is. Gruwelijke details wil ik niet weten, maar ik zou het toch fijn vinden om te horen dat die jongetjes niet geleden hebben.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat ze bedwelmd waren en allebei niets hebben meegekregen,
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:13 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Weet nog de opa van een kennis van mij, pakt het konijn van kleinzoon. brak de nek van het konijn en zei, als je iets liefhebt moet je het ook kunnen doden.
Het zal eerder zijn geweest dat hij onmetelijk veel van zijn kinderen hield en vond dat ze kapot gingen van de situatie.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk (net als messina) dat hij wel degelijk van zijn kinderen heeft gehouden, dat hij ze heeft omgebracht wil niet automatisch zeggen dat hij nooit van ze heeft gehouden.
Ook omdat het praktisch is, vader werkt fulltime en moeder is thuis voor de kinderen.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:13 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Als moeder ja, maar vaak blijven de kinderen bij de moeder en gaan ze om het weekend naar de vader. Gros van de vaders gaat hiermee akkoord.
gewoon van mekaar weghalen en daarna terugslepen naar waar je ze wilt.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:12 schreef Piperidine het volgende:
Ik denk niet dat hij heeft gedacht dat hij juist handelde, wel dat hij geen uitweg meer zag.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als je 1,5 jaar getraineerd bent door je ex vrouw elke 2 weken dat je de kinderen komt ophalen. Ik praat het niet goed, zeker niet, maar feit is dat die man geen enkele uitweg meer gezien heeft en gedacht heeft zo juist te handelen. En dat is verschrikkelijk, alles wat er in deze zaak gebeurd is is verschrikkelijk.
---
De onderbroek lijkt me nu ook wel te verklaren, die is nat geweest van het verstoppen van de kinderen en heeft hij verborgen om te voorkomen dat de politie doorhad dat ze in het water moesten liggen.
In sommige gevallen zou ik dat kunnen begrijpen. Bij een terminale ziekte bijvoorbeeld, maar dat noem ik geen moord. Ik denk niet dat het konijntje ziek was in dit geval?quote:Op maandag 20 mei 2013 10:13 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dat weten mensen die geen relatie met zo iemand hebben gehad ook wel, en daarom hoeven jullie je eigen problemen met je ex niet tot in den treure te blijven herhalen hier.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:06 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, maar wij weten waarschijnlijk dat mensen vreemd in elkaar zitten en dat men altijd uit kan gaan van het "normale". Aangezien er mensen zijn met een enorme kronkel.
half april heeft de vader spanbanden gekocht en een zaklamp... Dit was geen ongeluk.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon van mekaar weghalen en daarna terugslepen naar waar je ze wilt.
Is er al bekend wat er gebeurd is?
Schoten, verstikking, steekwonden, eventuele verkrachtig?
Wat ik me vooral afvraag is of dit het plan van de vader altijd als is geweest, of zeg dat hij oerongeluk 1 vd 2dood gemaakt had (zeg door bijv een ongelukje) en toen is doorgeslagen met de gedachten dat ie zo niet meer wou leven
Aangezien mensen die veel van hun kinderen houden deze niet vermoorden denk ik aan wraak enz als motief. Deze man zag zijn kinderen als schaakstukken om zijn ex vrouw pijn te doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het zal eerder zijn geweest dat hij onmetelijk veel van zijn kinderen hield en vond dat ze kapot gingen van de situatie.
Ik denk dat het houden van de kinderen volledig buiten het verschrikkelijke gebeuren staat.
Gewoon een lief gezond wit konijntje.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:17 schreef rever het volgende:
[..]
In sommige gevallen zou ik dat kunnen begrijpen. Bij een terminale ziekte bijvoorbeeld, maar dat noem ik geen moord. Ik denk niet dat het konijntje ziek was in dit geval?
En hieruit zou je dan kunnen opmaken dat hij geen inlevingsvermogen had in iemand anders zijn emoties en zichzelf als middelpunt zag. Tuurlijk is het vreselijk als kinderen hun vader maar 1x per 2 weken mogen zien, als dit een goede vader is. Maar het is niet het einde van de wereld (of hun leven).quote:Op maandag 20 mei 2013 10:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het zal eerder zijn geweest dat hij onmetelijk veel van zijn kinderen hield en vond dat ze kapot gingen van de situatie.
Ook dan doe je dit niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als je 1,5 jaar getraineerd bent door je ex vrouw elke 2 weken dat je de kinderen komt ophalen. Ik praat het niet goed, zeker niet, maar feit is dat die man geen enkele uitweg meer gezien heeft en gedacht heeft zo juist te handelen. En dat is verschrikkelijk, alles wat er in deze zaak gebeurd is is verschrikkelijk.
---
De onderbroek lijkt me nu ook wel te verklaren, die is nat geweest van het verstoppen van de kinderen en heeft hij verborgen om te voorkomen dat de politie doorhad dat ze in het water moesten liggen.
Misschien maar ik denk dat wraak naar zijn ex een grote rol speelde. Hij heeft niet voor niets de kinderen in het water verstopt.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat het houden van de kinderen volledig buiten het verschrikkelijke gebeuren staat.
Normaliter niet nee, maar deze man dus wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ook dan doe je dit niet.
Ik begrijp heel goed dat je door gezeik rondom je scheiding echt kan flippen, kwaad kan zijn, je ex wel wat wil aan doen. Desnoods zelfmoord pleegt of besluit je kinderen niet meer te zien. maar niet dit.
Verder snap ik wel je punt hoor, dat je flink kan doorflippen van een scheiding enzulks
Dat sluit niet uit dat de moeder precies dát al jaren gedaan heeft.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
Aangezien mensen die veel van hun kinderen houden deze niet vermoorden denk ik aan wraak enz als motief. Deze man zag zijn kinderen als schaakstukken om zijn ex vrouw pijn te doen.
Jij zegt het, ik denk dat er heel veel moorden gepleegd worden door naasten die van de vermoorde houden.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
Aangezien mensen die veel van hun kinderen houden deze niet vermoorden denk ik aan wraak enz als motief. Deze man zag zijn kinderen als schaakstukken om zijn ex vrouw pijn te doen.
IDD en toen was nog niet bekend dat de Raad de omgang wilde versoberen. Dat zou pas in het gesprek op 7 Mei naar voren komen.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
half april heeft de vader spanbanden gekocht en een zaklamp... Dit was geen ongeluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |