Ik denk (net als messina) dat hij wel degelijk van zijn kinderen heeft gehouden, dat hij ze heeft omgebracht wil niet automatisch zeggen dat hij nooit van ze heeft gehouden.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik wél, liefde is niet je kind doodmaken omdat je je zin niet krijgt. Liefde is je kind een fijn leven gunnen en als je jezelf daarvoor wat moet wegcijferen dan moet dat maar.
[..]
Nee, maar wij weten waarschijnlijk dat mensen vreemd in elkaar zitten en dat men altijd uit kan gaan van het "normale". Aangezien er mensen zijn met een enorme kronkel.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Moeke en Rever, ik vind het erg vervelend dat jullie je eigen privéproblemen met jullie exen in dit topic blijven herhalen.
Ze zullen die schuur wel goed onderzocht hebben, het lijkt me sterk dat je je auto op de weg laat staan en daar je kleren uit doet. Hij zal toch even bezig geweest moeten zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:01 schreef Allesreiniger het volgende:
Wat mij nu nog 'intrigeert':
Op welk punt zullen de kinderen omgebracht zijn?
Zijn er bedwelmende middelen gevonden in hun lichaam?
Hoe geïsoleerd is het kanaal/de duiker dat iemand in een boxershort 2 lichaampjes ongezien kan wegstoppen, dat zal toch een morbide scène geweest zijn? Het blijft best een risico, als er iemand langs rijdt, val je meteen op en is je plan in duigen gevallen.
Ja? Dit beter dat een weekend regeling, net als de meeste gescheiden ouders? Dat is egoïstisch.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:06 schreef FAUSTI het volgende:
In zijn beleving hield hij zoveel van zijn kinderen dat dit de enige oplossing was denk ik dan.
Ik heb nog nooit een woord over mijn relatie met mijn partner gerept? Ik heb gezegd dingen te herkennen, en ervaring te hebben met een bepaald type mensen. Maar het daarbij nooit over mijn eventuele partner of eventuele ex partner gehad... Eerst kijken voordat je gaat zeiken.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Moeke en Rever, ik vind het erg vervelend dat jullie je eigen privéproblemen met jullie exen in dit topic blijven herhalen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 10:07 schreef rever het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een woord over mijn relatie met mijn partner gerept? Ik heb gezegd dingen te herkennen, en ervaring te hebben met een bepaald type mensen. Maar het daarbij nooit over mijn eventuele partner of eventuele ex partner gehad... Eerst kijken voordat je gaat zeiken.
Het is makkelijk om de vader de schuld toe te schuiven (natuurlijk, hij heeft gruwelijke dingen gedaan en daar is hij hartstikke schuldig aan), maar de aanleiding van dit alles, is gekomen door de jarenlange strijd tussen de ouders. Niet alleen de vader. Ik vind dat de rol van de moeder niet onderschat moet worden, omdat zij nu één van de slachtoffers is.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Voor de vader is dat in elk geval bewezen. Die heeft de kinderen tenslotte vermoord. En gaf zijn kinderen geen enkele plaats of kans meer.
Picture this. Twee bange kinderen kijken hun vader in doodsangst aan. Om dan je kinderen alsnog af te maken moet de liefde toch wel even opzij gezet worden denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:06 schreef FAUSTI het volgende:
In zijn beleving hield hij zoveel van zijn kinderen dat dit de enige oplossing was denk ik dan.
Als dit in zijn ogen niet de beste oplossing was dan had hij het vast niet gedaan. Alles of nietsquote:Op maandag 20 mei 2013 10:07 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ja? Dit beter dat een weekend regeling, net als de meeste gescheiden ouders? Dat is egoïstisch.
Dat ziet zo'n persoon niet meer, te ver heen.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Picture this. Twee bange kinderen kijken hun vader in doodsangst aan. Om dan je kinderen alsnog af te maken moet de liefde toch wel even opzij gezet worden denk ik.
De een maakt ellende op ellende mee, en slaat zich er doorheen. De ander breekt het kopje van zijn beste servies en plaagt zelf moord. Ieder mens is anders, maar iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn daden.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:08 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Het is makkelijk om de vader de schuld toe te schuiven (natuurlijk, hij heeft gruwelijke dingen gedaan en daar is hij hartstikke schuldig aan), maar de aanleiding van dit alles, is gekomen door de jarenlange strijd tussen de ouders. Niet alleen de vader. Ik vind dat de rol van de moeder niet onderschat moet worden, omdat zij nu één van de slachtoffers is.
Ik begrijp absoluut niet hoe je bij een scheiding niet in het belang van je kinderen kunt denken. Van mijn part deel je elk materialistisch ding. Cd van jou, cd van mij. Maar bij je kinderen sta jij op plek 2.
Ehhhh....ik zou het als moeder afschuwelijk vinden wanneer mijn kind om de twee weken zien 'als normale regeling' gezien zou worden voor mij. Nogal kortzichtige opmerking.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:23 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Idd, hij had nog steeds omgang, dus moeder heeft hem niet de kinderen ontnomen. Daarbij is het voor gescheiden ouders een normale regeling, om het weekend de kinderen. Daardoor snap ik jullie commotie niet.
Ik heb een andere definitie van liefde. Dit soort gedrag past daar niet bij.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk (net als messina) dat hij wel degelijk van zijn kinderen heeft gehouden, dat hij ze heeft omgebracht wil niet automatisch zeggen dat hij nooit van ze heeft gehouden.
Ja, al ruim een maand wetende wat je gaat doen. Kinderen die hun ouders vertrouwen, niet wetende wat voor kwaad er gaat komen.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Picture this. Twee bange kinderen kijken hun vader in doodsangst aan. Om dan je kinderen alsnog af te maken moet de liefde toch wel even opzij gezet worden denk ik.
Ik geen kinderen, dan jij ook niets!quote:Op maandag 20 mei 2013 10:09 schreef Zwerver. het volgende:
[..]
Als dit in zijn ogen niet de beste oplossing was dan had hij het vast niet gedaan. Alles of niets
Wees blij.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb een andere definitie van liefde.
Hoewel ik toch denk dat het wraak was, zou dit ook een optie kunnen zijn. Maar daarbij ziet hij zichzelf wederom als middelpunt van het universum. Als ze niet bij papa kunnen zijn is het zo verschrikkelijk dat ze maar dood moeten.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:06 schreef FAUSTI het volgende:
Eenschquote:Op maandag 20 mei 2013 10:08 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik begrijp absoluut niet hoe je bij een scheiding niet in het belang van je kinderen kunt denken. Van mijn part deel je elk materialistisch ding. Cd van jou, cd van mij. Maar bij je kinderen sta jij op plek 2.
Ik hoop dat ze lagen te slapen...quote:Op maandag 20 mei 2013 10:12 schreef Piperidine het volgende:
Steeds wat in mijn hoofd schiet is het moment dat één van de broertjes ziet wat er bij de ander gebeurt. Wat moet dat afschuwelijk beangstigend zijn geweest.
Als moeder ja, maar vaak blijven de kinderen bij de moeder en gaan ze om het weekend naar de vader. Gros van de vaders gaat hiermee akkoord.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:10 schreef onlythis het volgende:
[..]
Ehhhh....ik zou het als moeder afschuwelijk vinden wanneer mijn kind om de twee weken zien 'als normale regeling' gezien zou worden voor mij. Nogal kortzichtige opmerking.
Ik spreek je nog wel als je 1,5 jaar getraineerd bent door je ex vrouw elke 2 weken dat je de kinderen komt ophalen. Ik praat het niet goed, zeker niet, maar feit is dat die man geen enkele uitweg meer gezien heeft en gedacht heeft zo juist te handelen. En dat is verschrikkelijk, alles wat er in deze zaak gebeurd is is verschrikkelijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik wél, liefde is niet je kind doodmaken omdat je je zin niet krijgt. Liefde is je kind een fijn leven gunnen en als je jezelf daarvoor wat moet wegcijferen dan moet dat maar.
Daarom hoop ik dat ze bedwelmd waren en allebei niets hebben meegekregen,quote:Op maandag 20 mei 2013 10:12 schreef Piperidine het volgende:
Steeds wat in mijn hoofd schiet is het moment dat één van de broertjes ziet wat er bij de ander gebeurt. Wat moet dat afschuwelijk beangstigend zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |