En Stijn pesten is...?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genoeg nu overigens. 13 jarige meisjes langdurig pesten is triest.
Dat wist ik toen ook niet. Ik ga altijd te verquote:Op maandag 20 mei 2013 02:20 schreef TwenteFC het volgende:
JR .. aan een 13 jarige vragen of ze wel eens heeft gehoord van "met de benen wijd" is niet handig gozer ...
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Invalletje bij JR thuis denk ik.
Stijn kan 3 zinnen achter elkaar uitspreken, en zoekt het hier zelf op. Zij heeft hier niet om gevraagd.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wist ik toen ook niet. Ik ga altijd te ver
Ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:21 schreef Doublepain het volgende:
Moet je nagaan dat dit een groot succes is zonder Kapiteintje, HMF, 422 etc die dan alle eer nemen hierover
Ik heb mijn excuses aangeboden.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ja precies, die vader van d'r zal maar elke dag haar twitter account checken.
Mij vergetenquote:Op maandag 20 mei 2013 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM, STYLO, DP, Johannes, LR en ik wij hebben iets teweeg gebracht
Nee het is zielig om hier door te gaan, iemand anders mensen!quote:Op maandag 20 mei 2013 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn kan 3 zinnen achter elkaar uitspreken, en zoekt het hier zelf op. Zij heeft hier niet om gevraagd.
Maar ben geen moraalridder hoor, ga gerust verder. Ik gaf enkel mijn mening ja tog!
*tochquote:Op maandag 20 mei 2013 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn kan 3 zinnen achter elkaar uitspreken, en zoekt het hier zelf op. Zij heeft hier niet om gevraagd.
Maar ben geen moraalridder hoor, ga gerust verder. Ik gaf enkel mijn mening ja tog!
Oh kut sorryquote:
Ik heb alleen 3 zinnen gedaan. En ik ging alweer over de grensquote:Op maandag 20 mei 2013 02:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh kut sorry
En ja er waren nog meer maar die kwamen later bij. Jij was ook een starter. Sorry bro
Danzkij mijn twitter vraag ja, toen ging iedereen een aanmaken en toen begon alles...quote:Op maandag 20 mei 2013 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja.
GGMM, STYLO, DP, Johannes, LR en ik wij hebben iets teweeg gebracht
Ik begon trouwens met die reactie op: "kanker op" -> is de kanker op. Dus ik neem die eer.
wat een voorbeeld functiequote:
Ja je kan tweets verwijderen, ik onthulde per ongeluk wat privé gegevens van René dus heb ik die verwijderd.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan dat? Mijn account was ooit bedoelt om tekeningen de wereld in te helpen
Is #VBL al trending topic?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Danzkij mijn twitter vraag ja, toen ging iedereen een aanmaken en toen begon alles...
Wij zijn kbazen, niemand pakt dit ons af Rens.. Wij rollen nu door de PC hooftstraat als fucking bazen
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja je kan tweets verwijderen, ik onthulde per ongeluk wat privé gegevens van René dus heb ik die verwijderd.
https://twitter.com/Demen_Bulbulquote:
Ik zie 'm er wel voor aan op twitter te blijven en zijn verantwoordelijkheden op dit forum te verwaarlozen.quote:
Oke gedaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja je kan tweets verwijderen, ik onthulde per ongeluk wat privé gegevens van René dus heb ik die verwijderd.
twitter:VBLusertje twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:25:26Maak #VBL trending topic! Tweet dus met #VBL. RT RT reageer retweet
Vader / dochter band mag ik hopen.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:24 schreef GGMM het volgende:
Merel en ik bouwen langzaam aan een hechte band.
Ze is 13.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:24 schreef GGMM het volgende:
Nee enge vieze man en weerloos meisje.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vader / dochter band mag ik hopen.
Potentialtwitter:SSarraa_ twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:23:49Wie stelt me die kanker vragen alleen maar ovet voeten? reageer retweet
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vader / dochter band mag ik hopen.
Oh, gelukkig was ik nogniet bij het punt aangekomen om foto's van d'r tieten te vragen. Thnx.quote:
JA DIE NEMEN WE!quote:Op maandag 20 mei 2013 02:26 schreef Doublepain het volgende:
Potentialtwitter:SSarraa_ twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:23:49Wie stelt me die kanker vragen alleen maar ovet voeten? reageer retweet
Hoe oud?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:26 schreef Doublepain het volgende:
verre van snorro.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://twitter.com/Demen_Bulbul
Jimbo. Als ik vanaf nu op deze wijze op Fok! post, vergroot dit mijn kans bij jou?
Daar heb je niks aan. Beter kan ze goed koken.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is voor JR, zze kan goed tekeneen
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik maak mijn move weltwitter:Double_Pain twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:28:46@SSarraa_ Jij kan goed tekenen, prachtig reageer retweet
Ga naar je pcquote:Op maandag 20 mei 2013 02:28 schreef Jimbo het volgende:
Pff jammer dat ik mobiel zit, ik wil ook meedoen. ik zit al ruime tijd te lachen om jullie hier
Ja?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Even iets heel anders. Wist je dat yvonne op zwart staat?
Tijd voor revolutiequote:Op maandag 20 mei 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga haar aanklagen voor het verkrachten van mijn voeten.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die loopt te tweeten tijdens de sex die ze nu heeft volgens mij.
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik maak mijn move weltwitter:Double_Pain twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:28:46@SSarraa_ Jij kan goed tekenen, prachtig reageer retweet
Ik doe het in hun taal.twitter:mrstyloprod twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:28:53@SSarraa_ Tfoe wat zijn dat rare mensen. reageer retweet
Watte?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Huh ja, wtf?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Vies zwart.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Reckful draagt ook een zwart shirt vandaag.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
meh lig in bed, al zeg maar de hele dag omdat ik niet lopen kan momenteelquote:
Wat is er gebeurd daar bij ESF meet man. Allemaal ruzie tussen mods/admins sinds toenquote:Op maandag 20 mei 2013 02:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh lig in bed, al zeg maar de hele dag omdat ik niet lopen kan momenteel
lul niet....quote:Op maandag 20 mei 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat die mensen hebben gemeet voor ESFquote:Op maandag 20 mei 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd daar bij ESF meet man. Allemaal ruzie tussen mods/admins sinds toen
Op mobiel ka nje ook twitteren mangquote:Op maandag 20 mei 2013 02:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh lig in bed, al zeg maar de hele dag omdat ik niet lopen kan momenteel
mja veel gewoon hier. Ook wat achter de schermen maar dat escaleerde nou niet zo erg.(tenminste van wat ik gelezen heb)quote:Op maandag 20 mei 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd daar bij ESF meet man. Allemaal ruzie tussen mods/admins sinds toen
Mooi, tijd voor revolutiequote:Op maandag 20 mei 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze staat echt zwart manquote:Op maandag 20 mei 2013 02:32 schreef Jimbo het volgende:
Geen bericht in fb? Yvonne zou nooit zonder afscheid weg zijn denk ik zo
Wij zijn #TeamMerel, bedankt voor de steunquote:Op maandag 20 mei 2013 02:24 schreef GGMM het volgende:
Ik kan haar nu beledigen zonder gevolgen, nicequote:Op maandag 20 mei 2013 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yvonne moet afscheids tournee houden in VBL
Dan mag ze VBL overslaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:JRstyle93 twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:33:54WIR SIND DIE BESTEN VON TWITTER ! #VBL reageer retweet
Zeer subtiel hoe je mij misbruikte om bij haar in een goed daglicht te komen. Chapeau.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij zijn #TeamMerel, bedankt voor de steun
De viesdik tournee?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je reinste onzin. Ik was al de gehele tijd #TeamMerel en anti #TeamInsomniaquote:Op maandag 20 mei 2013 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeer subtiel hoe je mij misbruikte om bij haar in een goed daglicht te komen. Chapeau.
pisgeel? Is dat een modkleur?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is gedaan met jou op FOK! Yvonne op vies zwart. Jij op pisgeel.
Waarom is FOK! in rep en roer?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel lachen. Wij zitten gewoon chilling te hebben op VBL en heel FOK! is in rep en roer.
VBL
Not a single fuck was given.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel lachen. Wij zitten gewoon chilling te hebben op VBL en heel FOK! is in rep en roer.
VBL
VBL bazenquote:Op maandag 20 mei 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
VBL
hij zit er elke dag weer hequote:Op maandag 20 mei 2013 02:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reckful draagt ook een zwart shirt vandaag.
[ afbeelding ]
Streamt toernooien. Nu zelf iets aan het doen, maar hij speelt werkelijk elke class... Best verwarrend.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hij zit er elke dag weer he
al sinds september 2012 zoiets
Het werd wel eens tijd ook dat jullie zelf wat initiatief toonden.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:21 schreef Doublepain het volgende:
Moet je nagaan dat dit een groot succes is zonder Kapiteintje, HMF, 422 etc die dan alle eer nemen hierover
link die eens dan, niks aan t handje man. Yf is morgen weer adminquote:Op maandag 20 mei 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
VBL
Ja, omdat wij VBL bazen zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit me echt geen reet. Ken haar toch niet.
Je hebt dit keer alles gemist en ja dat is wel erg.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het werd wel eens tijd ook dat jullie zelf wat initiatief toonden.
ONZ / Jongens, bedankt!quote:Op maandag 20 mei 2013 02:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
link die eens dan, niks aan t handje man. Yf is morgen weer admin
klinkt meer als iets joods..quote:Op maandag 20 mei 2013 02:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee dat is geelzucht en hebtzucht in één.
Zekersquote:Op maandag 20 mei 2013 02:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het werd wel eens tijd ook dat jullie zelf wat initiatief toonden.
Ja maar hoe vind je die sletjes die dat tweetenquote:Op maandag 20 mei 2013 02:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze heeft liefdes problemen, dus een mogelijkheid
zijn van die gasten die gewoon geweldig goed kunnen gamen, maakt niet uit welke gamequote:Op maandag 20 mei 2013 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Streamt toernooien. Nu zelf iets aan het doen, maar hij speelt werkelijk elke class... Best verwarrend.
Niet eens mij retweetenquote:Op maandag 20 mei 2013 02:38 schreef RensAjacied het volgende:
Al 4 retweets met die oproep voor #VBL mooi man
oh op single, gewoon random woorden johquote:Op maandag 20 mei 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hoe vind je die sletjes die dat tweeten. Waar zoek je dan op.
Trefwoorden "jood" en "kanker"?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hoe vind je die sletjes die dat tweeten. Waar zoek je dan op.
Ik snap je post nietquote:Op maandag 20 mei 2013 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Het enige mooie aan deze avond is hoe die aandachtszoeker al een avond lang hard wordt genegeerd en maar blijft proberen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Het enige mooie aan deze avond is hoe die aandachtszoeker al een avond lang hard wordt genegeerd en maar blijft proberen.
Rens, jij blijft echt het domste jongetje van de klas he. Eerst hier een username aanmaken met je naam en nu vervolgens overduidelijk hinten richting het VBL subforum op Fok! alwaar mensen met gemak achter je echte naam kunnen komen.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:VBLusertje twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:25:26Maak #VBL trending topic! Tweet dus met #VBL. RT RT reageer retweet
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
nog wel admin manquote:Op maandag 20 mei 2013 02:38 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand iteejer zn acc checken, als die nog admin is is dr niks aan de hand, gewoon een kutgeintje
Ha, ha, en ik in mijn rol als import Turk mag weer blijven.quote:
Ik ook niet hoor. Ik was voornamelijk bedreven op het sociale vlak.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zijn van die gasten die gewoon geweldig goed kunnen gamen, maakt niet uit welke game
ik had die skills helaas niet in wow
Ik heb het net allemaal teruggelezen en zo geweldig grappig is het nu ook weer niet. Moet smakelijk lachen om GGMM z'n correctie posts en de WOP WOP WOP van JR.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt dit keer alles gemist en ja dat is wel erg.
opgelost.quote:
Ik zou het niet doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:41 schreef j0rdiiii het volgende:
houdt dit in dat we weer gewoon naakt pics van haar kunnen posten of niet?
weet jij dat ggmm?
onderlinge vedettesquote:
Misschien met de tool van TwenteFCquote:Op maandag 20 mei 2013 02:41 schreef j0rdiiii het volgende:
weet jij dat ggmm?
Ditquote:Op maandag 20 mei 2013 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Die komen na een uurtje weer terug.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rens, jij blijft echt het domste jongetje van de klas he. Eerst hier een username aanmaken met je naam en nu vervolgens overduidelijk hinten richting het VBL subforum op Fok! alwaar mensen met gemak achter je echte naam kunnen komen.
#TeamJohannes drukt alvast de campagne posters van #freej0rdiiiiquote:Op maandag 20 mei 2013 02:41 schreef j0rdiiii het volgende:
weet jij dat ggmm?
Gewoon door blijven gaan. Kan nog veel erger.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en dan? Kan ik het nog terug draaien dan?
Hoe moet ik dat weten? :quote:Op maandag 20 mei 2013 02:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja en dan? Kan ik het nog terug draaien dan?
Wanneer je account niet langer opgeschort is komen degenen die jou al volgden automatisch terug hoorquote:
Nou ja ik scheld mensen niet uit en als ze achter mijn naam willen komen prima. Al laat ik het niet zover komen dus toch bedankt voor je oplettendheid.quote:
Zelfs ik kon niks klaarspelen op die foto's. Misschien moeten #TeamJohannes, #TeamLittlerabbit en #TeamGGMM onze krachten bundelen om J0rdiiii van de daad te weerhouden.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes drukt alvast de campagne posters van #freej0rdiiii
Ja maar die reageren zo laat niet, dat is juist klote..quote:Op maandag 20 mei 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
Maar ff serieus, het is toch alleen maar echt grappig als je een BN-er oid over de zeik krijgt?
Is al gelukt.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
Maar ff serieus, het is toch alleen maar echt grappig als je een BN-er oid over de zeik krijgt?
Ja, ik heb Sierd al een haat-tweet gestuurd.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moest er een uur lang van kapot lachen.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
Mee eens, maar dat denk ik ook bij vrijwel alle Fok! 'rellen'quote:Op maandag 20 mei 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
BN-er? Pak dan meteen een Mr Big Starquote:Op maandag 20 mei 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
Ik probeerde het bij de Witte Chinees.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
Nemen wij de boel toch over.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:49 schreef ajacied4lf het volgende:
FOK! gaat wel naar de klote zo, alle mods en FA's krijgen ruzie
Omdat je er zelf niet bij was ons maar afkraken terwijl er minimaal 7 users 1 uur lang hebben gehuild van het lachen dus ja....quote:Op maandag 20 mei 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn targets zijn Humberto Tan (alhoewel ik hem vriendschap aangeboden heb) en Jan van Halst.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is geniaal.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:50 schreef mrstylo het volgende:
https://twitter.com/ggmm_ggmm/status/336270936674295808
Als je hier niet om kan lachen...
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:50 schreef mrstylo het volgende:
Welke voetballer kunnen we over de zeik krijgen?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn targets zijn Humberto Tan (alhoewel ik hem vriendschap aangeboden heb) en Jan van Halst.
GGMM heeft een harde aanval ingezet op Sierd de Vos, die zou nog wel eens succes kunnen hebben.
VBL zal altijd blijven bestaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Serieus?
Boeiend verder, VBL gingen ze altijden naaien, laat ze lekker kapot gaan
Daarom is GGMM mod en wij niet. Hij is leuk en wij trachten zijn niveau te evenaren.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:50 schreef mrstylo het volgende:
Tim Immers.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke voetballer kunnen we over de zeik krijgen?
Voetballers met niet zoveel followers, anders lezen ze er zo over heenquote:Op maandag 20 mei 2013 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Spam: You may not use the Twitter service for the purpose of spamming anyone. What constitutes “spamming” will evolve as we respond to new tricks and tactics by spammers. Some of the factors that we take into account when determining what conduct is considered to be spamming are:
If you have followed and/or unfollowed large amounts of users in a short time period, particularly by automated means (aggressive following or follower churn);
If you repeatedly follow and unfollow people, whether to build followers or to garner more attention for your profile;
If your updates consist mainly of links, and not personal updates;
If a large number of people are blocking you;
If a large number of spam complaints have been filed against you;
If you post duplicate content over multiple accounts or multiple duplicate updates on one account;
If you post multiple unrelated updates to a topic using #, trending or popular topic, or promoted trend;
If you send large numbers of duplicate @replies or mentions;
If you send large numbers of unsolicited @replies or mentions in an aggressive attempt to bring attention to a service or link;
If you add a large number of unrelated users to lists in an attempt to bring attention to an account, service or link;
If you repeatedly create false or misleading content in an attempt to bring attention to an account, service or link;
Randomly or aggressively favoriting Tweets through automation in an attempt to bring attention to an account, service or link;
Randomly or aggressively Retweeting accounts through automation in an attempt to bring attention to an account, service or link;
If you repeatedly post other users' account information as your own (bio, Tweets, url, etc.);
If you post misleading links (e.g. affiliate links, links to malware/click jacking pages, etc.);
Creating multiple misleading accounts in order to gain followers;
Selling followers;
Purchasing followers;
Using or promoting third-party sites that claim to get you more followers (such as follower trains, sites promising "more followers fast," or any other site that offers to automatically add followers to your account);
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VBL zal altijd blijven bestaan.
Al is het extern.
FOK! is maar een passant.
Dit er zijn alternatieven.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VBL zal altijd blijven bestaan.
Al is het extern.
FOK! is maar een passant.
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve dingen aan BNérsquote:Op maandag 20 mei 2013 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn targets zijn Humberto Tan (alhoewel ik hem vriendschap aangeboden heb) en Jan van Halst.
GGMM heeft een harde aanval ingezet op Sierd de Vos, die zou nog wel eens succes kunnen hebben.
Jammer, geen buitenlandse topper dus.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetballers met niet zoveel followers, anders lezen ze er zo over heen
Heeft Mark van Bommel twitter?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, 't is niet alsof ik geen leven zonder heb.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:49 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve dingen aan BNérs
[ afbeelding ]
Maar hoe verzin je het om zo te typen? Dat je dat kan is best knap.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die tweeten niet, doet een bedrijf voor hun meestal, iig bij CR7 zoquote:Op maandag 20 mei 2013 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, geen buitenlandse topper dus.
We geloven jequote:Op maandag 20 mei 2013 02:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, 't is niet alsof ik geen leven zonder heb.
Escha van VI heeft ook twitter, sla je slag!quote:Op maandag 20 mei 2013 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeven we alleen een plaatje van de WK-Finale te tweeten naar hem.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Mark van Bommel twitter?
Ok man.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
geregistreerd op: maandag 9 februari 2009 @ 19:20quote:Op maandag 20 mei 2013 02:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:50 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het net allemaal teruggelezen en zo geweldig grappig is het nu ook weer niet. Moet smakelijk lachen om GGMM z'n correctie posts en de WOP WOP WOP van JR.
twitter:JorgenRaymann twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:19:55@Gramulanion het programma is gisteren opgenomen. Ik zou die flauwe BS nooit verkopen als ik dit wist! Sorry dat je het zo hebt ervaren. reageer retweet
Godver, daar ging mijn glas waterquote:Op maandag 20 mei 2013 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JWZquote:Op maandag 20 mei 2013 02:53 schreef Doublepain het volgende:
Als FOK! kapot gaat, hebben we elkaar op Twitter nog
Gewoon bij een slechte speler uit de Eredivisie dus. Strootman proberen dan maar.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die tweeten niet, doet een bedrijf voor hun meestal, iig bij CR7 zo
Zou het? Waarschijnlijk de invloeden van een leven lang tussen Den Haag en Rotterdam wonen dan.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoe verzin je het om zo te typen? Dat je dat kan is best knap.
Wowquote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:JorgenRaymann twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:19:55@Gramulanion het programma is gisteren opgenomen. Ik zou die flauwe BS nooit verkopen als ik dit wist! Sorry dat je het zo hebt ervaren. reageer retweet
Scorequote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef Gramulanion het volgende:
anders gewoon naar wijzijnvoetbal johquote:Op maandag 20 mei 2013 02:53 schreef Doublepain het volgende:
Als FOK! kapot gaat, hebben we elkaar op Twitter nog
BAAASSSSquote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef Gramulanion het volgende:
Dat zal het wel zijn dan.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het? Waarschijnlijk de invloeden van een leven lang tussen Den Haag en Rotterdam wonen dan.
Dan heb je nog succes, maar daar doe ik niet aan meequote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon bij een slechte speler uit de Eredivisie dus. Strootman proberen dan maar.
Twitter trolt je keihard terug.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef GGMM het volgende:
Twitter adviseert mij om https://twitter.com/ninja1651 te volgen
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef Gramulanion het volgende:
goed bezig, we gaan langzaam BNers wordenquote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef Gramulanion het volgende:
Gewoon VBL2.0 startenquote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
anders gewoon naar wijzijnvoetbal joh
Terwijl je nauwelijks met meisjes uit die leeftijdscategorie gepraat hebt.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef GGMM het volgende:
Twitter adviseert mij om https://twitter.com/ninja1651 te volgen
Welke?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:55 schreef RensAjacied het volgende:
Die aandachtszoeker wordt nogsteeds genegeerd
Ik vind het gewoon oprecht niet zo bizar grappig als jij zo geforceerd wilt laten blijken. Je bent gewoon weer wat overdreven aan 't doen. Nogmaals, ik zou 't bijzonder grappig vinden als het bekende mensen betrof maar de doorsnee VMBO-leerling zal op Twitter wel makkelijk te stangen zijn ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat je er zelf niet bij was ons maar afkraken terwijl er minimaal 7 users 1 uur lang hebben gehuild van het lachen dus ja....
JAAAAA HET IS GELUKT!quote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef Gramulanion het volgende:
RETWEET!quote:Op maandag 20 mei 2013 02:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
JAAAAA HET IS GELUKT!
INLIJSTEN INLIJSTEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Via DM kun je alles bekokstoven. Hou maar op.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:55 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:Double_Pain twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:56:25@JorgenRaymann We geloven je reageer retweet
Ja nu heb je het dus verpest...quote:Op maandag 20 mei 2013 02:55 schreef RensAjacied het volgende:
Vooral dat "we" in plaats van "ik", nu vermoed hij een complot.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:56 schreef Doublepain het volgende:
twitter:Double_Pain twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:56:25@JorgenRaymann We geloven je reageer retweet
vermoedtquote:Op maandag 20 mei 2013 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral dat "we" in plaats van "ik", nu vermoed hij een complot.
We = heel Nederlandquote:Op maandag 20 mei 2013 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Illuminatie.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk, dit lijkt er meer op. Wat was de eerste tweet aan hem dan?
twitter:Gramulanion twitterde op maandag 20-05-2013 om 01:51:43. @JorgenRaymann Wat stond je nou vrolijk te dansen en schijtlolligheden te verkondigen op tv net na de berichtgeving over de de jongetjes reageer retweet
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk, dit lijkt er meer op. Wat was de eerste tweet aan hem dan?
Niet overdrijven.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:59 schreef Doublepain het volgende:
Misschien gaat hij volgende week wel een excuses aanbieden
Dan hoor ik het wel hier. Voor geen goud dat ik die show ga kijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:59 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:54 schreef Gramulanion het volgende:
Zeg hem even dat dit wel gepast zou zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:59 schreef Doublepain het volgende:
We hebben een bereik van 41.000 volgers bereikt dankzij Gramulanionquote:Op maandag 20 mei 2013 02:59 schreef Doublepain het volgende:
Ja, die is ook te makkelijk. Daar moet hij wel op reageren.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]twitter:Gramulanion twitterde op maandag 20-05-2013 om 01:51:43. @JorgenRaymann Wat stond je nou vrolijk te dansen en schijtlolligheden te verkondigen op tv net na de berichtgeving over de de jongetjes reageer retweet
We moeten het groter aanpakken, een grotere BNerquote:Op maandag 20 mei 2013 03:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben een bereik van 41.000 volgers bereikt dankzij Gramulanion
Halina Reijn!quote:Op maandag 20 mei 2013 03:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We moeten het groter aanpakken, een grotere BNer
Thijs Slegers?quote:Op maandag 20 mei 2013 03:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die om 3 uur snachts op twitter zit.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een buitenlandse ster. Emilia Clarke!quote:Op maandag 20 mei 2013 03:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2013 03:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat zou een prachtig slachtoffer zijn idd. Of Peter R de Vries, als je echt ballen hebt.
Die reageert nooit op tweets.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat zou een prachtig slachtoffer zijn idd. Of Peter R de Vries, als je echt ballen hebt.
dan nog is het you suckquote:Op maandag 20 mei 2013 02:50 schreef mrstylo het volgende:
Dat moet je weer niet doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat ik @HansvBreukelenOfficial ga maken.
quote:Op maandag 20 mei 2013 03:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat ik @HansvBreukelenOfficial ga maken.
Hij volgt waarschijnlijk alleen zijn parodie accounts.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ohja, hij volgt ook maar 1 iemand zeker?
Wat is zijn twitternaam?quote:
Oh ja dat was het, zie net dat hij wel degelijk reageert.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ohja, hij volgt ook maar 1 iemand zeker?
Lijkt me ook niet neequote:Op maandag 20 mei 2013 03:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt niks...
[ afbeelding ]
En vooral geen bron erbij zetten. Dan wordt hij kwaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik roep morgen wel dat Marcelo al zeker is, eens kijken hoe boos hij gaat worden
quote:Op maandag 20 mei 2013 03:02 schreef Pascalus het volgende:
Aan Peter R. moet je vragen of hij een alibi heeft. Vindt-ie vast leuk.
Ja, van die +80k tweets mongolen zijn wel leukquote:Op maandag 20 mei 2013 03:04 schreef mrstylo het volgende:
Ff een Amerikaan doen dan. Die zal nu wel wakker zijn.
Zoek er paar dan.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, van die +80k tweets mongolen zijn wel leuk
Hij wilt er nu toch eentje aanmaken? En het dan niet geniaal vinden van ons. Dat hele proces vanavond. Ouderwets VBLquote:
Jij bent weer lekker enthousiast hèquote:Op maandag 20 mei 2013 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij wilt er nu toch eentje aanmaken? En het dan niet geniaal vinden van ons. Dat hele proces vanavond. Ouderwets VBL![]()
Als je het terugleest voelt het heel anders aan.
Je moest erbij zijn is het idd jaquote:Op maandag 20 mei 2013 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij wilt er nu toch eentje aanmaken? En het dan niet geniaal vinden van ons. Dat hele proces vanavond. Ouderwets VBL![]()
Neem je pilletje man.quote:Op maandag 20 mei 2013 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn week kan niet meer stukquote:Op maandag 20 mei 2013 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent weer lekker enthousiast hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |