Niet eens mij retweetenquote:Op maandag 20 mei 2013 02:38 schreef RensAjacied het volgende:
Al 4 retweets met die oproep voor #VBL mooi man
oh op single, gewoon random woorden johquote:Op maandag 20 mei 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hoe vind je die sletjes die dat tweeten. Waar zoek je dan op.
Trefwoorden "jood" en "kanker"?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hoe vind je die sletjes die dat tweeten. Waar zoek je dan op.
Ik snap je post nietquote:Op maandag 20 mei 2013 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Het enige mooie aan deze avond is hoe die aandachtszoeker al een avond lang hard wordt genegeerd en maar blijft proberen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Het enige mooie aan deze avond is hoe die aandachtszoeker al een avond lang hard wordt genegeerd en maar blijft proberen.
Rens, jij blijft echt het domste jongetje van de klas he. Eerst hier een username aanmaken met je naam en nu vervolgens overduidelijk hinten richting het VBL subforum op Fok! alwaar mensen met gemak achter je echte naam kunnen komen.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:VBLusertje twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:25:26Maak #VBL trending topic! Tweet dus met #VBL. RT RT reageer retweet
quote:Op maandag 20 mei 2013 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
nog wel admin manquote:Op maandag 20 mei 2013 02:38 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand iteejer zn acc checken, als die nog admin is is dr niks aan de hand, gewoon een kutgeintje
Ha, ha, en ik in mijn rol als import Turk mag weer blijven.quote:
Ik ook niet hoor. Ik was voornamelijk bedreven op het sociale vlak.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zijn van die gasten die gewoon geweldig goed kunnen gamen, maakt niet uit welke game
ik had die skills helaas niet in wow
Ik heb het net allemaal teruggelezen en zo geweldig grappig is het nu ook weer niet. Moet smakelijk lachen om GGMM z'n correctie posts en de WOP WOP WOP van JR.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt dit keer alles gemist en ja dat is wel erg.
opgelost.quote:
Ik zou het niet doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:41 schreef j0rdiiii het volgende:
houdt dit in dat we weer gewoon naakt pics van haar kunnen posten of niet?
weet jij dat ggmm?
onderlinge vedettesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |