mja veel gewoon hier. Ook wat achter de schermen maar dat escaleerde nou niet zo erg.(tenminste van wat ik gelezen heb)quote:Op maandag 20 mei 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd daar bij ESF meet man. Allemaal ruzie tussen mods/admins sinds toen
Mooi, tijd voor revolutiequote:Op maandag 20 mei 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd daar bij ESF meet man. Allemaal ruzie tussen mods/admins sinds toen
Ze staat echt zwart manquote:Op maandag 20 mei 2013 02:32 schreef Jimbo het volgende:
Geen bericht in fb? Yvonne zou nooit zonder afscheid weg zijn denk ik zo
Wij zijn #TeamMerel, bedankt voor de steunquote:Op maandag 20 mei 2013 02:24 schreef GGMM het volgende:
Merel en ik bouwen langzaam aan een hechte band.
Ik kan haar nu beledigen zonder gevolgen, nicequote:Op maandag 20 mei 2013 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yvonne moet afscheids tournee houden in VBL
Dan mag ze VBL overslaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:JRstyle93 twitterde op maandag 20-05-2013 om 02:33:54WIR SIND DIE BESTEN VON TWITTER ! #VBL reageer retweet
Zeer subtiel hoe je mij misbruikte om bij haar in een goed daglicht te komen. Chapeau.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij zijn #TeamMerel, bedankt voor de steun
De viesdik tournee?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je reinste onzin. Ik was al de gehele tijd #TeamMerel en anti #TeamInsomniaquote:Op maandag 20 mei 2013 02:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeer subtiel hoe je mij misbruikte om bij haar in een goed daglicht te komen. Chapeau.
pisgeel? Is dat een modkleur?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is gedaan met jou op FOK! Yvonne op vies zwart. Jij op pisgeel.
Waarom is FOK! in rep en roer?quote:Op maandag 20 mei 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel lachen. Wij zitten gewoon chilling te hebben op VBL en heel FOK! is in rep en roer.
VBL
Not a single fuck was given.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel lachen. Wij zitten gewoon chilling te hebben op VBL en heel FOK! is in rep en roer.
VBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |