Dankjewelquote:Op zondag 19 mei 2013 21:36 schreef webb2012 het volgende:
[..]
http://www.vermistnl.nl/v(...)xershort-en-t-shirt/
http://www.politie.nl/nie(...)ngzaakbroertjes.htmlquote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben snel even nieuws aan het checken van afgelopen dagen maar kan niks vinden over die onderbroek?
ja, begrijp ik hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik sport altijd even na het eten. Was een goede bijkomstigheid.
[..]
Uit respect voor het onderzoek heb ik dat niet gedaan. Er was genoeg media.
een die het ook in ziet.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens? Maar mensen kunnen elkaar tot waanzin drijven. Vooral vrouwen zijn daar beproefd in. Als iemand aanleg voor bepaalde psychische defecten heeft en hij wordt jarenlang bewust enorm getriggerd door iemand en er gebeurt dan zoiets, dan mag je als moeder wat mij betreft de rest van je leven jankend doorbrengen om de dood van je kinderen. Ik vind dat soort tuig ook walgelijk, aangezien dat soort mensen wél bij hun volledige verstand zijn en precies weten waarmee ze bezig zijn.
twitter:CM_Jaap twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:34:49@FloortjeHVNL dat is inderdaad de procedure en dat kan dus ook nog wel even duren. Ik zeg dat er erg laat een pers.conf komt of pas morgen. reageer retweet
Weet niet of dit betrouwbaar istwitter:CM_Jaap twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:35:30@FloortjeHVNL echter zal de afweging worden gemaakt om het vanavond nog te doen. Maatschappelijk belang. reageer retweet
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:34:51Tot nu toe is er alleen sporen-onderzoek gedaan in #Cothen. Identificatie vindt elders plaats. #vermistebroertjes via @FloortjeHVNL reageer retweet
twitter:CM_Jaap twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:35:30@FloortjeHVNL echter zal de afweging worden gemaakt om het vanavond nog te doen. Maatschappelijk belang. reageer retweet
ga je lekker? ben je zelf gepest door een vrouw kon je het niet winnenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens? Maar mensen kunnen elkaar tot waanzin drijven. Vooral vrouwen zijn daar beproefd in. Als iemand aanleg voor bepaalde psychische defecten heeft en hij wordt jarenlang bewust enorm getriggerd door iemand en er gebeurt dan zoiets, dan mag je als moeder wat mij betreft de rest van je leven jankend doorbrengen om de dood van je kinderen. Ik vind dat soort tuig ook walgelijk, aangezien dat soort mensen wél bij hun volledige verstand zijn en precies weten waarmee ze bezig zijn.
Serieus? Ik vind het echt te eng voor woorden dat er mensen zijn die zo denken. Dat je iemand de dood van kinderen gunt gewoonquote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
een die het ook in ziet.
dat zei ik een paar uur geleden ook al maar de helft vond me gelijk gek.
maar zo kijk ik er dus ook tegen aan , ik zou dus ook geen traan laten om zo iemand als dat zo gebeurd is.
Alleen de rechtszaken kunnen iemand al breken en slopen zeker als je voor elke dingetje je moet verantwoorden omdat je EX vrouw toevallig een vrouwelijke advocaat heeft die dus ook net het zelfde heeft mee gemaakt en dus uit is op wraak naar mannen toe ..
dan kan je als man helemaal gek worden.
Verhanging.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef Dvm86 het volgende:
Is de manier waarop de vader zelfmoord heeft gepleegd trouwens bekend gemaakt?
Is standaard procedurequote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:CM_Jaap twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:34:49@FloortjeHVNL dat is inderdaad de procedure en dat kan dus ook nog wel even duren. Ik zeg dat er erg laat een pers.conf komt of pas morgen. reageer retweet
Weet niet of dit betrouwbaar istwitter:CM_Jaap twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:35:30@FloortjeHVNL echter zal de afweging worden gemaakt om het vanavond nog te doen. Maatschappelijk belang. reageer retweet
Ben jij zelf een vrouw ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:38 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ga je lekker? ben je zelf gepest door een vrouw kon je het niet winnen
Ja, ik heb het niet zo goed gevolgd als jij.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verhanging.
Is pas (bijna) 2 weken bekend..
Met 2 sleepkabels en 4 spanbanden.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef Dvm86 het volgende:
Is de manier waarop de vader zelfmoord heeft gepleegd trouwens bekend gemaakt?
De frustratie druipt er aan alle kanten vanaf. Beter opent-ie een topic in R&P over al die kutwijven. Of in KLB.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:39 schreef senesta het volgende:
Serieus? Ik vind het echt te eng voor woorden dat er mensen zijn die zo denken. Dat je iemand de dood van kinderen gunt gewoon
Als in 'niet in het belang van het onderzoek', maar misschien dat we het toch nog te horen krijgen (doodsoorzaak).quote:Op zondag 19 mei 2013 21:25 schreef Rachilda het volgende:
[..]
sterker nog, ik zal je nu al vertellen dat er verder ook geen info komt over de doodsoorzaak enz.enz. wellicht horen we zelfs niks meer over de rode onderbroek
Wordt in IEDER nieuwsbericht vermeld + op site politiequote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het niet zo goed gevolgd als jij.
Daar heb je het echt 24/7 voor hoeven volgen hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het niet zo goed gevolgd als jij.
Ik zeg gewoon hoe het is. Ik denk dat dat soort wijven je als vader compleet kunnen slopen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
een die het ook in ziet.
dat zei ik een paar uur geleden ook al maar de helft vond me gelijk gek.
maar zo kijk ik er dus ook tegen aan , ik zou dus ook geen traan laten om zo iemand als dat zo gebeurd is.
Alleen de rechtszaken kunnen iemand al breken en slopen zeker als je voor elke dingetje je moet verantwoorden omdat je EX vrouw toevallig een vrouwelijke advocaat heeft die dus ook net het zelfde heeft mee gemaakt en dus uit is op wraak naar mannen toe ..
dan kan je als man helemaal gek worden.
Het was wachten op de eerste vrouw die zich aangesproken voelde.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:38 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ga je lekker? ben je zelf gepest door een vrouw kon je het niet winnen
Ja, en dan vermoord je toch gewoon je kinderen om een statement te maken??quote:Op zondag 19 mei 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon hoe het is. Ik denk dat dat soort wijven je als vader compleet kunnen slopen.
Alleen redelijk veel media. Verder super rustig. Zoals verwacht. Daarom begreep ik al dat geschreeuw en gejank van die hysterische FOK!huismoeders ook niet. Beetje vanuit achter de pc roepen. De politie plaatst die oproep uit voorzorg.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, begrijp ik hoor
hoe was de sfeer daar, erg bedrukt?
En nu ook op Fok.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt in IEDER nieuwsbericht vermeld + op site politie
NOU? NOU? HE? HE? KON JE HET NIET WINNEN OF ZO????????quote:Op zondag 19 mei 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was wachten op de eerste vrouw die zich aangesproken voelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |