Dankjewelquote:Op zondag 19 mei 2013 21:36 schreef webb2012 het volgende:
[..]
http://www.vermistnl.nl/v(...)xershort-en-t-shirt/
http://www.politie.nl/nie(...)ngzaakbroertjes.htmlquote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben snel even nieuws aan het checken van afgelopen dagen maar kan niks vinden over die onderbroek?
ja, begrijp ik hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik sport altijd even na het eten. Was een goede bijkomstigheid.
[..]
Uit respect voor het onderzoek heb ik dat niet gedaan. Er was genoeg media.
een die het ook in ziet.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens? Maar mensen kunnen elkaar tot waanzin drijven. Vooral vrouwen zijn daar beproefd in. Als iemand aanleg voor bepaalde psychische defecten heeft en hij wordt jarenlang bewust enorm getriggerd door iemand en er gebeurt dan zoiets, dan mag je als moeder wat mij betreft de rest van je leven jankend doorbrengen om de dood van je kinderen. Ik vind dat soort tuig ook walgelijk, aangezien dat soort mensen wél bij hun volledige verstand zijn en precies weten waarmee ze bezig zijn.
twitter:CM_Jaap twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:34:49@FloortjeHVNL dat is inderdaad de procedure en dat kan dus ook nog wel even duren. Ik zeg dat er erg laat een pers.conf komt of pas morgen. reageer retweet
Weet niet of dit betrouwbaar istwitter:CM_Jaap twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:35:30@FloortjeHVNL echter zal de afweging worden gemaakt om het vanavond nog te doen. Maatschappelijk belang. reageer retweet
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:34:51Tot nu toe is er alleen sporen-onderzoek gedaan in #Cothen. Identificatie vindt elders plaats. #vermistebroertjes via @FloortjeHVNL reageer retweet
twitter:CM_Jaap twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:35:30@FloortjeHVNL echter zal de afweging worden gemaakt om het vanavond nog te doen. Maatschappelijk belang. reageer retweet
ga je lekker? ben je zelf gepest door een vrouw kon je het niet winnenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens? Maar mensen kunnen elkaar tot waanzin drijven. Vooral vrouwen zijn daar beproefd in. Als iemand aanleg voor bepaalde psychische defecten heeft en hij wordt jarenlang bewust enorm getriggerd door iemand en er gebeurt dan zoiets, dan mag je als moeder wat mij betreft de rest van je leven jankend doorbrengen om de dood van je kinderen. Ik vind dat soort tuig ook walgelijk, aangezien dat soort mensen wél bij hun volledige verstand zijn en precies weten waarmee ze bezig zijn.
Serieus? Ik vind het echt te eng voor woorden dat er mensen zijn die zo denken. Dat je iemand de dood van kinderen gunt gewoonquote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
een die het ook in ziet.
dat zei ik een paar uur geleden ook al maar de helft vond me gelijk gek.
maar zo kijk ik er dus ook tegen aan , ik zou dus ook geen traan laten om zo iemand als dat zo gebeurd is.
Alleen de rechtszaken kunnen iemand al breken en slopen zeker als je voor elke dingetje je moet verantwoorden omdat je EX vrouw toevallig een vrouwelijke advocaat heeft die dus ook net het zelfde heeft mee gemaakt en dus uit is op wraak naar mannen toe ..
dan kan je als man helemaal gek worden.
Verhanging.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef Dvm86 het volgende:
Is de manier waarop de vader zelfmoord heeft gepleegd trouwens bekend gemaakt?
Is standaard procedurequote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:CM_Jaap twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:34:49@FloortjeHVNL dat is inderdaad de procedure en dat kan dus ook nog wel even duren. Ik zeg dat er erg laat een pers.conf komt of pas morgen. reageer retweet
Weet niet of dit betrouwbaar istwitter:CM_Jaap twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:35:30@FloortjeHVNL echter zal de afweging worden gemaakt om het vanavond nog te doen. Maatschappelijk belang. reageer retweet
Ben jij zelf een vrouw ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:38 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ga je lekker? ben je zelf gepest door een vrouw kon je het niet winnen
Ja, ik heb het niet zo goed gevolgd als jij.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verhanging.
Is pas (bijna) 2 weken bekend..
Met 2 sleepkabels en 4 spanbanden.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef Dvm86 het volgende:
Is de manier waarop de vader zelfmoord heeft gepleegd trouwens bekend gemaakt?
De frustratie druipt er aan alle kanten vanaf. Beter opent-ie een topic in R&P over al die kutwijven. Of in KLB.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:39 schreef senesta het volgende:
Serieus? Ik vind het echt te eng voor woorden dat er mensen zijn die zo denken. Dat je iemand de dood van kinderen gunt gewoon
Als in 'niet in het belang van het onderzoek', maar misschien dat we het toch nog te horen krijgen (doodsoorzaak).quote:Op zondag 19 mei 2013 21:25 schreef Rachilda het volgende:
[..]
sterker nog, ik zal je nu al vertellen dat er verder ook geen info komt over de doodsoorzaak enz.enz. wellicht horen we zelfs niks meer over de rode onderbroek
Wordt in IEDER nieuwsbericht vermeld + op site politiequote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het niet zo goed gevolgd als jij.
Daar heb je het echt 24/7 voor hoeven volgen hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het niet zo goed gevolgd als jij.
Ik zeg gewoon hoe het is. Ik denk dat dat soort wijven je als vader compleet kunnen slopen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
een die het ook in ziet.
maar zo kijk ik er dus ook tegen aan , ik zou dus ook geen traan laten om zo iemand als dat zo gebeurd is.
Alleen de rechtszaken kunnen iemand al breken en slopen zeker als je voor elke dingetje je moet verantwoorden omdat je EX vrouw toevallig een vrouwelijke advocaat heeft die dus ook net het zelfde heeft mee gemaakt en dus uit is op wraak naar mannen toe ..
Het was wachten op de eerste vrouw die zich aangesproken voelde.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:38 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ga je lekker? ben je zelf gepest door een vrouw kon je het niet winnen
Ja, en dan vermoord je toch gewoon je kinderen om een statement te maken??quote:Op zondag 19 mei 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon hoe het is. Ik denk dat dat soort wijven je als vader compleet kunnen slopen.
Alleen redelijk veel media. Verder super rustig. Zoals verwacht. Daarom begreep ik al dat geschreeuw en gejank van die hysterische FOK!huismoeders ook niet. Beetje vanuit achter de pc roepen. De politie plaatst die oproep uit voorzorg.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, begrijp ik hoor
hoe was de sfeer daar, erg bedrukt?
En nu ook op Fok.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt in IEDER nieuwsbericht vermeld + op site politie
NOU? NOU? HE? HE? KON JE HET NIET WINNEN OF ZO????????quote:Op zondag 19 mei 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was wachten op de eerste vrouw die zich aangesproken voelde.
nee hoor ben nooit gescheiden .;)dus hoefde een man ook niet te laten jankenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was wachten op de eerste vrouw die zich aangesproken voelde.
Als dat nog is terug te vinden (weet niet hoe de toestand is van de lichamen)quote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als in 'niet in het belang van het onderzoek', maar misschien dat we het toch nog te horen krijgen (doodsoorzaak).
Al veel eerder op Fok!quote:
Dat jij het je niet kunt voorstellen dat een vrouw je over de rug van je kinderen tot waanzin kunt drijven zegt misschien meer over je totale gebrek aan inlevingsvermogen dan over zijn persoonlijke drama.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
De frustratie druipt er aan alle kanten vanaf. Beter opent-ie een topic in R&P over al die kutwijven. Of in KLB.
Dat heb ik nergens goedgepraat. Als je goed leest zie je dat ik die twee ook duidelijk scheid.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en dan vermoord je toch gewoon je kinderen om een statement te amken??
anp zet foto's pd onlinequote:Op zondag 19 mei 2013 21:21 schreef moeke1 het volgende:
twitter:johnvdheiden twitterde op zondag 19-05-2013 om 20:59:04ANP zit luchtfoto’s online vindplaats lichamen #Cothen #vermistebroertjes https://t.co/kW0a1XaJVD reageer retweet
Ach ja andersom kan ook hequote:Op zondag 19 mei 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat jij het je niet kunt voorstellen dat een vrouw je over de rug van je kinderen tot waanzin kunt drijven zegt misschien meer over je totale gebrek aan inlevingsvermogen dan over zijn persoonlijke drama.
'nuff said.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
nee hoor ben nooit gescheiden .;)dus hoefde een man ook niet te laten janken
Werkelijk waar gast.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:42 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
De politie plaatst die oproep uit voorzorg.
die vrouw is natuurlijk niet verantwoordelijk voor het psychisch defect van haar ex.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
een die het ook in ziet.
Wat mij stoort is dat hier wordt gedaan alsof alleen vrouwen dat kunnen. Kom op zeg.quote:
Jeeeeezzzz,, moet je nu werkelijk overal op reageren?quote:
Mannen doen dat niet? Homoquote:Op zondag 19 mei 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat jij het je niet kunt voorstellen dat een vrouw je over de rug van je kinderen tot waanzin kunt drijven zegt misschien meer over je totale gebrek aan inlevingsvermogen dan over zijn persoonlijke drama.
daar hoeft je geen vader voor te zijn zelfs als je gewoon als partner bent of partner wil worden kunnen ze je al breken , als een gemiddelde dame wat in haar hoofd heeft om je zwart te maken moet je sterk in je schoenen staan wil je het als man ongeschonden er van af komen .quote:Op zondag 19 mei 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon hoe het is. Ik denk dat dat soort wijven je als vader compleet kunnen slopen.
Maar komt minder vaak voor om 2 redenen:quote:
Zielig gemekker.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar hoeft je geen vader voor te zijn zelfs als je gewoon als partner bent of partner wil worden kunnen ze je al breken , als een gemiddelde dame wat in haar hoofd heeft om je zwart te maken moet je sterk in je schoenen staan wil je het als man ongeschonden er van af komen .
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar komt minder vaak voor om 2 redenen:
- mannen zijn minder manipulatief (jaja, come at me bitches.)
- vrouwen worden nog altijd voorgetrokken in rechtszaken om voogdij en hebben derhalve het machtsmiddel (de kinderen) al niet om de vrouw mee te breken.
nee joh vrouwen zijn gewoon slimmer hierin .;)quote:Op zondag 19 mei 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar komt minder vaak voor om 2 redenen:
- mannen zijn minder manipulatief (jaja, come at me bitches.)
- vrouwen worden nog altijd voorgetrokken in rechtszaken om voogdij en hebben derhalve het machtsmiddel (de kinderen) al niet om de vrouw mee te breken.
Nou, je ziet het bij mensen anders helemaal niet zo vaak, anders was het schering en inslag.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:46 schreef FAUSTI het volgende:
Zie je bij dieren ook, als ze gestrest raken om wat voor reden dan ook om hun eigen nakomelingen te doden.
Dat kan ik er nog steeds niet uit afleidenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:45 schreef Rachilda het volgende:
nog even terugkomend, de nieuwe camerabeelden van vanmiddag van 1.44 uur; de jongens zaten dan waarschijnlijk wel in de auto de 1 op de passagiersstoel voor, voorover geleund, en de ander liggend op de achterbank
Nja, goed daar ben je zelf bij natuurlijk. Ik vind 't met name in zaken waarin kinderen als machtsmiddel gebruikt worden zeer verderfelijk. Zulke banden kun je niet doorsnijden. Een ex zonder kinderen kun je laten voor wat het is.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
daar hoeft je geen vader voor te zijn zelfs als je gewoon als partner bent of partner wil worden kunnen ze je al breken , als een gemiddelde dame wat in haar hoofd heeft om je zwart te maken moet je sterk in je schoenen staan wil je het als man ongeschonden er van af komen .
De emotie voert de boventoon onder de aanwezigen hier, maar ik begrijp je standpunt wel - al vind ik het niet zo chique om daar nu over te gaan speculeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah...er zitten redelijk wat huismoeders die helemaal over hun toeren zijn omdat we durven te beweren dat zo'n doorgeslagen wijf er ook een groot aandeel in heeft.quote:
Dat zie je wereldwijd genoeg, ook mishandeling wat eruit vloeit...quote:Op zondag 19 mei 2013 21:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, je ziet het bij mensen anders helemaal niet zo vaak, anders was het schering en inslag.
denk dat men met forensisch onderzoek nog wel veel kan achterhalen, die info zal alleen niet met het publiek gedeeld worden denk ikquote:Op zondag 19 mei 2013 21:47 schreef Piperidine het volgende:
Grote vraag is natuurlijk waar de kinderen om het leven zijn gebracht, volgens mij kun je daar nooit meer achter komen. Neerbeek? In het bos? Bij de duiker?
Ja inderdaad. Ze kunnen best nog een tijdje in de auto zijn meegenomen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:47 schreef Piperidine het volgende:
Grote vraag is natuurlijk waar de kinderen om het leven zijn gebracht, volgens mij kun je daar nooit meer achter komen. Neerbeek? In het bos? Bij de duiker?
Mwah, vanmiddag liep het ook uit de hand.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah...er zitten redelijk wat huismoeders die helemaal over hun toeren zijn omdat we durven te beweren dat zo'n doorgeslagen wijf er ook een groot aandeel in heeft.
Hoe kun je daar 'slimmer' in zijn? Het gaat om je kinderen. Het is geen spelcomputer die je moet delen met je broertjes en waar je ruzie om maakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:46 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
nee joh vrouwen zijn gewoon slimmer hierin .;)
ja, een "goede plek" inderdaad, als de wandelaar niks had gezien was men druk geweest allerlei bossen uit te kammen, men had niet zo snel aan een open afgelegen stuk gedacht, dom eigenlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 21:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze kunnen best nog een tijdje in de auto zijn meegenomen.
Maar het is een mooie plek voor een moord, het ziet er afgelegen uit.
Het gebeurt te vaak iig. Mensen die goed in hun hoofd zijn doen dit niet, maar worden wel tot eenzelfde wanhoop gedreven. En jullie die vrouwen maar blijven verdedigen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, je ziet het bij mensen anders helemaal niet zo vaak, anders was het schering en inslag.
Denk wel dat er wat naar buiten gebracht gaat worden. En of hij ze gedrogeerd heeft?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:48 schreef Rachilda het volgende:
[..]
denk dat men met forensisch onderzoek nog wel veel kan achterhalen, die info zal alleen niet met het publiek gedeeld worden denk ik
We discussieren dan ook met vrouwen. Daar is weinig ratio bij te bespeuren in de regel.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:48 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
De emotie voert de boventoon onder de aanwezigen hier, maar ik begrijp je standpunt wel - al vind ik het niet zo chique om daar nu over te gaan speculeren.
Flikker toch eens op man.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gebeurt te vaak iig. Mensen die goed in hun hoofd zijn doen dit niet, maar worden wel tot eenzelfde wanhoop gedreven. En jullie die vrouwen maar blijven verdedigen.
mensen wegzetten als 'huismoeder' en met gebrek aan ratio is inderdaad een hele constructieve manier van discussieren.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah...er zitten redelijk wat huismoeders die helemaal over hun toeren zijn omdat we durven te beweren dat zo'n doorgeslagen wijf er ook een groot aandeel in heeft.
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:51:22Politie wil geen vragen meer beantwoorden van de pers over de gevonden lichamen. in #cothen "Binnen ongeveer een uur komt er een bericht." reageer retweet
Doe eens normaal zeg, iedere dorpsidioot heeft recht op een mening.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Flikker toch eens op man.
Open er een topic over en voer de discussie over 'vrouwen' maar lekker verder.
Het zijn niet alleen vrouwen hoor, mannen doen vaak genoeg hetzelfde. En dan zijn er ook vrouwen die compleet doordraaien.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gebeurt te vaak iig. Mensen die goed in hun hoofd zijn doen dit niet, maar worden wel tot eenzelfde wanhoop gedreven. En jullie die vrouwen maar blijven verdedigen.
Mijn ideequote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tweet is verwijderdquote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef webb2012 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:51:22Politie wil geen vragen meer beantwoorden van de pers over de gevonden lichamen. in #cothen "Binnen ongeveer een uur komt er een bericht." reageer retweet
Er was een versoberde omgangsregeling voorgesteld door de Raad. 1 weekend per 2 weken, dat is een normale regeling, gebeurd in veel echtscheidingen. Er was dus omgang! Hij zou dus wel omgang mogen, en heeft moeder nu ALLE omgang met de kinderen ontnomen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, vanmiddag liep het ook uit de hand.
Ik zeg 'nog altijd'. Dat is een tijdsindicatie.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Altijd? Dus ons rechtsysteem discrimineert. Top hi5
Sterkte iig
Ik snap het niet, je bent nogal paniekerig zie ik aan deze postquote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Er was een versoberde omgangsregeling voorgesteld door de Raad. 1 weekend per 2 weken, dat is een normale regeling, gebeurd in veel echtscheidingen. Er was dus omgang! Hij zou dus wel omgang mogen, en heeft moeder nu ALLE omgang met de kinderen ontnomen.
Dus jij bent zelf ook zo'n manipulatieve moeder gezien je reactie? Lekker over de rug van je kinderen je ex sarren?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je laat je toch niet stangen door zo iemand ?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jawel, maar is opnieuw gepostquote:
Ik heb geen levenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Jullie hebben echt geen leven. Tien nieuwe topics op Pinksterdag, hoe weinig heb je dan te doen? Gelukkig dat deze soap nu afgelopen is, jullie kunnen morgen weer naar de meubelboulevard, alle burgerzoekacties hebben niets opgeleverd, 1 oplettende burger heeft buiten het zoekgebied zijn burgerplicht gedaan en gemeld dat er "iets" in het water lag.
Eind goed, al goed, tot bij de volgende zaak. In het jaaroverzicht zal dit nog een item zijn van twee minuten.
Zit jij nog steeds in die topicserie over die jongste zeilster?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Jullie hebben echt geen leven. Tien nieuwe topics op Pinksterdag, hoe weinig heb je dan te doen? Gelukkig dat deze soap nu afgelopen is, jullie kunnen morgen weer naar de meubelboulevard, alle burgerzoekacties hebben niets opgeleverd, 1 oplettende burger heeft buiten het zoekgebied zijn burgerplicht gedaan en gemeld dat er "iets" in het water lag.
Eind goed, al goed, tot bij de volgende zaak. In het jaaroverzicht zal dit nog een item zijn van twee minuten.
Gebeurt andersom net zo goed. Wij worden weggezet als mannen met een vrouwencomplex. Zo discussieren vrouwen, direct op de man spelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mensen wegzetten als 'huismoeder' en met gebrek aan ratio is inderdaad een hele constructieve manier van discussieren.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je bent nogal paniekerig zie ik aan deze post.
+1quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
je bent een vrouw?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gebeurt andersom net zo goed. Wij worden weggezet als mannen met een vrouwencomplex. Zo discussieren vrouwen, direct op de man spelen.
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:51:23Ook op de redactie van @rtvutrecht wordt hard gewerkt. Collega geeft zojuist door: binnen half uur tot een uur komt de politie met nieuws reageer retweet
Ook dat valt absoluut niet goed te praten, maar meestal begint dat gevecht om de kinderen al eerder en komt het tot een rechtszaak, waarin vrouwen vaak het voordeel krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:51 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen vrouwen hoor, mannen doen vaak genoeg hetzelfde. En dan zijn er ook vrouwen die compleet doordraaien.
En je begon er mee datalleen vrouwen tot waanzin kunnen drijven over de rug van kinderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg 'nog altijd'. Dat is een tijdsindicatie.
dat doet het niet maar is wel zwaar verouderd het rechtssysteem hier ..quote:Op zondag 19 mei 2013 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Altijd? Dus ons rechtsysteem discrimineert. Top hi5
Wisten we al. Oh wacht......quote:Op zondag 19 mei 2013 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wordt bevestigdtwitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:51:23Ook op de redactie van @rtvutrecht wordt hard gewerkt. Collega geeft zojuist door: binnen half uur tot een uur komt de politie met nieuws reageer retweet
Graagquote:Op zondag 19 mei 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Iedereen moet het met je eens zijn, anders moet je oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |