abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126750522
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Steeds maar weer op Breivik terugkomen terwijl er dagelijks in het M-O doden vallen uit naam van de islam. :') Je argumenten zijn zwak.
Daar willen die gewelddadige mensen ook een monocultuur inderdaad.
pi_126750594
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:30 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dat van zijn visie op de samenleving.

De noodzaak van een gemeenschappelijke gemeenschap (dus het zijn van één natie), gedeelde waarden en volledige loyaliteit aan Nederland (en dus niet aan een ander land, vandaar zijn tegenstand tegen dubbele nationaliteit). Dit alles zonder problemen te hebben met minder cruciale culturele verschillen (religie an sich, eten, etc.).
In principe niet veel mis mee. Zolang er ook ruimte blijft voor verschillende opvattingen.
  maandag 20 mei 2013 @ 00:35:23 #183
365082 IPA35
Patriarch
pi_126750627
Ik denk niet dat hij daar tegen is, alleen vraag ik mij af wat je daar precies mee bedoelt.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_126750628
Wie herinnert zich niet de beelden van de miljoenen feestende niet-moslims toen Breivik zijn aanval pleegde?

Het was nog overweldigender dan de feestende moslims op 9/11, 11/2, 3/11 en 7/7...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 20 mei 2013 @ 00:35:26 #185
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_126750630
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Volgens jouw geliefde leider hoeft daar geen negatieve werking van uit te gaan dus je kunt de vlag uithangen dan.
Schudt blinde mensen als jou wakker, of je bent gewoon een troll. Zo dom ben je wel.
pi_126750649
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kost je een forumban, zoveel belediging aan het adres van links, Misty eyes...
Hier kunnen de linkse bomenknuffelaars niks tegenin brengen, werkt altijd. ;)
pi_126750702
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef IPA35 het volgende:
Ik denk niet dat hij daar tegen is, alleen vraag ik mij af wat je daar precies mee bedoelt.
Teveel eenheidsworst hoeft ook niet bedoel ik. Wat verscheidenheid houdt je scherp.
pi_126750740
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Schudt blinde mensen als jou wakker, of je bent gewoon een troll. Zo dom ben je wel.
Al je zinnen spreken elkaar tegen. Best knap.
pi_126750747
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Hier kunnen de linkse bomenknuffelaars niks tegenin brengen, werkt altijd. ;)
1 op de 10 (?!) Marokkanen veroordeeld (dat wil zeggen gepakt, hoe groot is het deel dat niet gepakt is) voor berovingen...

En links "debatteert" over het woordje "Marokkanenprobleem" om de inhoud maar niet te hoeven aanpakken. Zo doorzichtig en toch komen ze er elke keer weer mee weg.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_126750768
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef El_Matador het volgende:
Wie herinnert zich niet de beelden van de miljoenen feestende niet-moslims toen Breivik zijn aanval pleegde?

Het was nog overweldigender dan de feestende moslims op 9/11, 11/2, 3/11 en 7/7...
Miljoenen feestende moslims heb ik gemist.

Breivik krijgt wel veel fantastisch.

Maar het gaat erom dat het monocultuur sprookje tot meer geweld leidt. Zie ook het WOII of extremisten in het MO. Die willen ook monocultuur.
  maandag 20 mei 2013 @ 00:38:29 #191
365082 IPA35
Patriarch
pi_126750777
Hij stelt dat zaken als ander eten, muziek en taal een verrijking is voor het land. Hij pleit echter wel voor het beschouwen van de Nederlandse cultuur als Leitkultur waar nieuwkomers zich aan moeten schikken tot op bepaalde hoogte dus.

Dat noemt hij in dat stukje waar hij die Parijse moskee aanhaalt.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_126750798
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

1 op de 10 (?!) Marokkanen veroordeeld (dat wil zeggen gepakt, hoe groot is het deel dat niet gepakt is) voor berovingen...

En links "debatteert" over het woordje "Marokkanenprobleem" om de inhoud maar niet te hoeven aanpakken. Zo doorzichtig en toch komen ze er elke keer weer mee weg.
Zie je: ze zijn er stil van en gaan snel over op iets anders. ;)
pi_126750815
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef El_Matador het volgende:
feestende moslims op 9/11, 11/2, 3/11 en 7/7...
Doet die fabel nu nog steeds de ronde?
pi_126750841
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:38 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Miljoenen feestende moslims heb ik gemist.

Breivik krijgt wel veel fanmail.
Dat zei ik dan ook niet.

Het was een eenling. En ja, gekken trekken altijd fans aan. Wat bewijst dat? Branden we elk jaar een kaarsje voor deze "held tegen de multikul"? Heeft Wilders al een officiele feestdag bepleit?

Degene die hier gedrogeerd reageert ben jij toch echt.

pi_126750844
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:38 schreef IPA35 het volgende:
Hij stelt dat zaken als ander eten, muziek en taal een verrijking is voor het land. Hij pleit echter wel voor het beschouwen van de Nederlandse cultuur als Leitkultur waar nieuwkomers zich aan moeten schikken tot op bepaalde hoogte dus.

Ja, hij heeft het over een dominante cultuur die er zou moeten zijn. Maar in mijn ogen past zelfs dat in een multiculturele samenleving. :P
  maandag 20 mei 2013 @ 00:40:42 #196
306109 francoisdublanc
pi_126750872
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:37 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Al je zinnen spreken elkaar tegen. Best knap.
Weer er omheen lullen, de tering. :')
pi_126750881
Succes El_Matador en Sonnyspek, ik ga slapen. :W
  maandag 20 mei 2013 @ 00:41:31 #198
306109 francoisdublanc
pi_126750906
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

die rassenrellen zijn allang geweest man. google 1974 afrikaanderwijk rassenrellen.
Kan altijd weer gebeuren.
pi_126750911
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Doet die fabel nu nog steeds de ronde?
Het zal je verbazen hoeveel moslims thuis aan tafel even juichten of anderszins hun begrip uitten.

Dat is bij Breivik toch echt niet gebeurd, alleen bij de grootste hardcore PVV-idioten.

Ik was op dat moment op weg naar het Moorse Alhambra en wist het pas een dag later... 8-)

pi_126750942
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zal je verbazen hoeveel moslims thuis aan tafel even juichten of anderszins hun begrip uitten.

Had je er camera's neergezet? :')
pi_126750950
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef Misty_eyes het volgende:
Droom over moslimloze paradijsjes waar de vrouwen gewoon kortgerokt en hooggehakt over straat kunnen!

pi_126750967
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Weer er omheen lullen, de tering. :')
Ik lul nergens omheen.
  maandag 20 mei 2013 @ 00:43:12 #203
365082 IPA35
Patriarch
pi_126750978
quote:
12s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Droom over moslimloze paradijsjes waar de vrouwen gewoon kortgerokt en hooggehakt over straat kunnen!
Kan ook in plaatsen waar er veel moslims zijn. Beiroet of zo.
pi_126750980
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:42 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Had je er camera's neergezet? :')
Ik werkte met Marokkaanse collega's, D_G.

Onwetendheid over de multikul en opsluiten in blanke wijken kan je mij echt niet toebedelen.

pi_126751011
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Kan ook in plaatsen waar er veel moslims zijn. Beiroet of zo.
Het probleem is dan ook niet moslims, maar geflipte, idiote, van alles eisende, anderen lastigvallende, stelende, geweldplegende moslims.

Beiroet wil ik zeker graag heen trouwens.

pi_126751016
quote:

[..]

:')

Dat kan ook in de Afrikaanderwijk.

Maar schattig dat je mensen fascistische dromen toewenst over moslimvrije plaatsen.
pi_126751051
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het probleem is dan ook niet moslims, maar geflipte, idiote, van alles eisende, anderen lastigvallende, stelende, geweldplegende moslims.

Ja, bejaarden die een complex willen bijvoorbeeld. :')
  maandag 20 mei 2013 @ 00:45:03 #208
306109 francoisdublanc
pi_126751057
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:42 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik lul nergens omheen.
Jawel, telkens als iemand een argument geeft zeg jij dat diegene gewoon een debiel is en gaat weer verder. Doe je ook zo als je met je vrienden (als je die hebt) discussieert?
pi_126751060
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zijn er wel iets meer dan 1 op de 10 geloof ik. Maar goed, je redenatie dat men de problemen niet aan wil pakken slaat nergens op. De afgelopen 10 jaar is het roer toch redelijk rechts geweest. En welke adequate oplossingen zijn er precies in die periode van de grond gekomen?

Daarnaast kun je het ook omdraaien natuurlijk. Door iedere keer problemen op die manier definiëren weet je dat er geen inhoudelijke discussie maar een semantische plaats gaat vinden.
pi_126751073
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik werkte met Marokkaanse collega's, D_G.

Onwetendheid over de multikul en opsluiten in blanke wijken kan je mij echt niet toebedelen.
Nou en. Ik heb gewerkt met PVV'ers.
pi_126751082
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoeveel precies in Nederland? Of Europa? Of nou ja, hoeft niet eens precies, maar een indicatie zou wel leuk zijn.
  maandag 20 mei 2013 @ 00:45:49 #212
306109 francoisdublanc
pi_126751088
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef Misty_eyes het volgende:
Dankje, ik ga ook slapen. Morgenochtend weer een dag.
pi_126751113
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Jawel, telkens als iemand een argument geeft zeg jij dat diegene gewoon een debiel is en gaat weer verder. Doe je ook zo als je met je vrienden (als je die hebt) discussieert?
Nee hoor, ik ben heel vaak op dingen ingegaan.
Maar dan begin jij te schelden en mij dom te noemen.
pi_126751116
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

:')

Dat kan ook in de Afrikaanderwijk.

Maar schattig dat je mensen fascistische dromen toewenst over moslimvrije plaatsen.
Wat is daar in godsnaam "fascistisch" aan? Bepleit ik een holocaust om de bestaande moslims in Europa op te ruimen ofzo? Laat je nakijken man.

Ik heb ook een bloedhekel aan Amerikanen en hun accent. Ken er rond de duizend en er zitten slimme lui bij maar veel is grote bullshit. Die bloedhekel is onder links ook heel normaal en geaccepteerd. Maar als je een hekel aan opgefokt gedrag, de Arabische taal (rillingen, werkelijk wat lelijk) en zielig geklaag hebt, dan ben je ineens "een fascist"?

Hokjesdenker 8.0 op de PVV-schaal. De tering.

pi_126751131
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoeveel precies in Nederland? Of Europa? Of nou ja, hoeft niet eens precies, maar een indicatie zou wel leuk zijn.
Hij weet ook gewoon wat er thuis is gebeurd bij de mensen.
pi_126751138
quote:

[..]

Ja, dat kan hier in Nederland tegenwoordig echt niet meer! Tijd voor kamervragen!
pi_126751170
quote:

[..]

Het zijn er wel iets meer dan 1 op de 10 geloof ik. Maar goed, je redenatie dat men de problemen niet aan wil pakken slaat nergens op. De afgelopen 10 jaar is het roer toch redelijk rechts geweest. En welke adequate oplossingen zijn er precies in die periode van de grond gekomen?

Daarnaast kun je het ook omdraaien natuurlijk. Door iedere keer problemen op die manier definiëren weet je dat er geen inhoudelijke discussie maar een semantische plaats gaat vinden.
Ik heb nergens gesteld dat rechts iets heeft opgelost.

The left is wrong, the right is stupid.

Ah, dus we draaien de schuld om. Wie signaleerde de problemen ook alweer? En wie wuift ze weg? :W

pi_126751178
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is daar in godsnaam "fascistisch" aan? Bepleit ik een holocaust om de bestaande moslims in Europa op te ruimen ofzo? Laat je nakijken man.

Ik heb ook een bloedhekel aan Amerikanen en hun accent. Ken er rond de duizend en er zitten slimme lui bij maar veel is grote bullshit. Die bloedhekel is onder links ook heel normaal en geaccepteerd. Maar als je een hekel aan opgefokt gedrag, de Arabische taal (rillingen, werkelijk wat lelijk) en zielig geklaag hebt, dan ben je ineens "een fascist"?

Hokjesdenker 8.0 op de PVV-schaal. De tering.
Ik heb je niet fascist genoemd.

Maar dat je zo over de rooie gaat over een bejaardencomplex is wel verdacht.
pi_126751198
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nou en. Ik heb gewerkt met PVV'ers.
En hoe is dat een argument tegen feestende moslims precies?

pi_126751245
quote:

[..]

De (stille) adoratie voor het werk van Osama tegen die vuile VS werd zelfs door extreem-linkse niet-moslimse zielen geuit.

Doe nu niet of ik gek ben en op oneerbare onmogelijke voorstellen ga ik niet in.

pi_126751315
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En hoe is dat een argument tegen feestende moslims precies?
Het is even relevant als dat jij met Marokkanen hebt gewerkt. ;)
pi_126751345
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:51 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het is even relevant als dat jij met Marokkanen hebt gewerkt. ;)
Nee, want een paar van hen lieten duidelijk hun respect voor de aanslag zien.

Hoeveel mensen in jouw omgeving hadden dat bij Breivik, eerlijk zeggen.

pi_126751365
er gaat toch niemand toegeven dat ie breivik helemaal geweldig vind?
pi_126751385
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb nergens gesteld dat rechts iets heeft opgelost.
Oh, dus je bewering dat het allemaal de schuld van links is dat er niets wordt opgelost sloeg dus nergens op.

quote:
Ah, dus we draaien de schuld om. Wie signaleerde de problemen ook alweer? En wie wuift ze weg? :W
Eh, nee. Ik zeg alleen dat het wel erg gemakkelijk is om de problemen bij 'links' te leggen omdat men moeite heeft met de definitie ervan. Dat zegt ook helemaal niet dat men die problemen niet signaleert, men definieert ze misschien anders.
pi_126751407
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, want een paar van hen lieten duidelijk hun respect voor de aanslag zien.

Hoeveel mensen in jouw omgeving hadden dat bij Breivik, eerlijk zeggen.
In mijn omgeving bij beide aanslagen nul mensen die het goed vonden.
pi_126751419
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:52 schreef arjan1212 het volgende:
Ik ken er genoeg die Chavez helemaal geweldig vinden en die heeft wel ietsje meer dan 77 doden op zijn geweten...

pi_126751466
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:52 schreef arjan1212 het volgende:
Er waren genoeg op het internet. Nog steeds.

Of op genuanceerde wijze zeggen dat het wel begrijpen maar niet goedkeuren.
pi_126751477
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De (stille) adoratie voor het werk van Osama tegen die vuile VS werd zelfs door extreem-linkse niet-moslimse zielen geuit.
Geen cijfers dus. Sloeg je opmerking over al dat islamitische feestgedruis ook al nergens op. Het wordt wel een beetje een treurige avond zo.
pi_126751482
Mja met 9/11 was ik 12 ofzo.
pi_126751484
quote:
4s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:53 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

In mijn omgeving bij beide aanslagen nul mensen die het goed vonden.
De VMBO-HBO-opgeleide Marokkanen op mijn werk waren voor ~30% (stuk of 4-5) het eens dat 'Murica een lesje geleerd moest worden...

pi_126751488
Ja zeggen dat chavez, ché en marx geweldig zijn mag wel.. en vooral Obama. de nl tv was helemaal in trance door hem
pi_126751512
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geen cijfers dus. Sloeg je opmerking over al dat islamitische feestgedruis ook al nergens op. Het wordt wel een beetje een treurige avond zo.
Dat krijg je met een feestdag als Tweede Pinksterdag.
pi_126751546
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef arjan1212 het volgende:
Ja zeggen dat chavez, ché en marx geweldig zijn mag wel.. en vooral Obama. de nl tv was helemaal in trance door hem
Obama die Guantanamo Bay ging sluiten. Direct. Eerste wat ie zei.

Geen onaardige president en alles beter dan Bush, maar die blinde NOS-adoratie is en was tenenkrommend inderdaad.

pi_126751558
Weet je wat echt triest is? Dat er steeds weer mensen zijn die zeggen "ja maar een wijk voor alleen maar blanken is zeker wel racistisch. Links dit bluhblah"

Zijn jullie serieus zo achterlijk dat je het verschil tussen die 2 dingen niet ziet?
Een complex dat aangepast is op Turkse bejaarden(maar iedereen mag er wonen) en een wijk voor mensen met een bepaald huidskleurtje. Ja, dat is behoorlijk racistisch, waarom is dat zo moeilijk te begrijpen? :')
pi_126751596
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:55 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat krijg je met een feestdag als Tweede Pinksterdag.
Ik moet gewoon werken morgen. En ben nu ook ondertussen aan het werk.

Niks geen 9:05-16:55 met 55 ADV-dagen Nederlandse ambtenarenmentaliteit hier.

pi_126751609
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:56 schreef Peunage het volgende:
Weet je wat echt triest is? Dat er steeds weer mensen zijn die zeggen "ja maar een wijk voor alleen maar blanken is zeker wel racistisch. Links dit bluhblah"

Zijn jullie serieus zo achterlijk dat je het verschil tussen die 2 dingen niet ziet?
Een complex dat aangepast is op Turkse bejaarden(maar iedereen mag er wonen) en een wijk voor mensen met een bepaald huidskleurtje. Ja, dat is behoorlijk racistisch, waarom is dat zo moeilijk te begrijpen? :')
Dit probeer ik al tien pagina's uit te leggen maar iedereen roept jihad en 9/11 enzo.
pi_126751610
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Obama die Guantanamo Bay ging sluiten. Direct. Eerste wat ie zei.

Geen onaardige president en alles beter dan Bush, maar die blinde NOS-adoratie is en was tenenkrommend inderdaad.
over 100 jaar zeggen ze, George Bush? Dat was de beste president aller tijden!
pi_126751648
quote:
12s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geen 2de pinkstersdag ? ze zijn toch allemaal katholiek daar?
pi_126751650
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:57 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

over 100 jaar zeggen ze, George Bush? Dat was de beste president aller tijden!
Wat heb jij gebruikt?? :D

haha, nee, dat vertrouwen heb ik wel in de geschiedenis, arjan...

pi_126751662
quote:
12s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat mag.

Ik vind 9 tot 16:50 vooralsnog prima. Moet wel met een bord op schoot het journaal kunnen kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')