Daar willen die gewelddadige mensen ook een monocultuur inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Steeds maar weer op Breivik terugkomen terwijl er dagelijks in het M-O doden vallen uit naam van de islam.Je argumenten zijn zwak.
In principe niet veel mis mee. Zolang er ook ruimte blijft voor verschillende opvattingen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat van zijn visie op de samenleving.
De noodzaak van een gemeenschappelijke gemeenschap (dus het zijn van één natie), gedeelde waarden en volledige loyaliteit aan Nederland (en dus niet aan een ander land, vandaar zijn tegenstand tegen dubbele nationaliteit). Dit alles zonder problemen te hebben met minder cruciale culturele verschillen (religie an sich, eten, etc.).
Schudt blinde mensen als jou wakker, of je bent gewoon een troll. Zo dom ben je wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens jouw geliefde leider hoeft daar geen negatieve werking van uit te gaan dus je kunt de vlag uithangen dan.
Hier kunnen de linkse bomenknuffelaars niks tegenin brengen, werkt altijd.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kost je een forumban, zoveel belediging aan het adres van links, Misty eyes...
Teveel eenheidsworst hoeft ook niet bedoel ik. Wat verscheidenheid houdt je scherp.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef IPA35 het volgende:
Ik denk niet dat hij daar tegen is, alleen vraag ik mij af wat je daar precies mee bedoelt.
Al je zinnen spreken elkaar tegen. Best knap.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Schudt blinde mensen als jou wakker, of je bent gewoon een troll. Zo dom ben je wel.
1 op de 10 (?!) Marokkanen veroordeeld (dat wil zeggen gepakt, hoe groot is het deel dat niet gepakt is) voor berovingen...quote:Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Hier kunnen de linkse bomenknuffelaars niks tegenin brengen, werkt altijd.
Miljoenen feestende moslims heb ik gemist.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef El_Matador het volgende:
Wie herinnert zich niet de beelden van de miljoenen feestende niet-moslims toen Breivik zijn aanval pleegde?
Het was nog overweldigender dan de feestende moslims op 9/11, 11/2, 3/11 en 7/7...
Zie je: ze zijn er stil van en gaan snel over op iets anders.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 op de 10 (?!) Marokkanen veroordeeld (dat wil zeggen gepakt, hoe groot is het deel dat niet gepakt is) voor berovingen...
En links "debatteert" over het woordje "Marokkanenprobleem" om de inhoud maar niet te hoeven aanpakken. Zo doorzichtig en toch komen ze er elke keer weer mee weg.
Doet die fabel nu nog steeds de ronde?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:35 schreef El_Matador het volgende:
feestende moslims op 9/11, 11/2, 3/11 en 7/7...
Dat zei ik dan ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Miljoenen feestende moslims heb ik gemist.
Breivik krijgt wel veel fanmail.
Ja, hij heeft het over een dominante cultuur die er zou moeten zijn. Maar in mijn ogen past zelfs dat in een multiculturele samenleving.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:38 schreef IPA35 het volgende:
Hij stelt dat zaken als ander eten, muziek en taal een verrijking is voor het land. Hij pleit echter wel voor het beschouwen van de Nederlandse cultuur als Leitkultur waar nieuwkomers zich aan moeten schikken tot op bepaalde hoogte dus.
Weer er omheen lullen, de tering.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Al je zinnen spreken elkaar tegen. Best knap.
Kan altijd weer gebeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:32 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
die rassenrellen zijn allang geweest man. google 1974 afrikaanderwijk rassenrellen.
Het zal je verbazen hoeveel moslims thuis aan tafel even juichten of anderszins hun begrip uitten.quote:
Had je er camera's neergezet?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel moslims thuis aan tafel even juichten of anderszins hun begrip uitten.
Droom over moslimloze paradijsjes waar de vrouwen gewoon kortgerokt en hooggehakt over straat kunnen!quote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef Misty_eyes het volgende:
Succes El_Matador en Sonnyspek, ik ga slapen.
Kan ook in plaatsen waar er veel moslims zijn. Beiroet of zo.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Droom over moslimloze paradijsjes waar de vrouwen gewoon kortgerokt en hooggehakt over straat kunnen!
Ik werkte met Marokkaanse collega's, D_G.quote:
Het probleem is dan ook niet moslims, maar geflipte, idiote, van alles eisende, anderen lastigvallende, stelende, geweldplegende moslims.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kan ook in plaatsen waar er veel moslims zijn. Beiroet of zo.
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Droom over moslimloze paradijsjes waar de vrouwen gewoon kortgerokt en hooggehakt over straat kunnen!
Ja, bejaarden die een complex willen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het probleem is dan ook niet moslims, maar geflipte, idiote, van alles eisende, anderen lastigvallende, stelende, geweldplegende moslims.
Jawel, telkens als iemand een argument geeft zeg jij dat diegene gewoon een debiel is en gaat weer verder. Doe je ook zo als je met je vrienden (als je die hebt) discussieert?quote:
Het zijn er wel iets meer dan 1 op de 10 geloof ik. Maar goed, je redenatie dat men de problemen niet aan wil pakken slaat nergens op. De afgelopen 10 jaar is het roer toch redelijk rechts geweest. En welke adequate oplossingen zijn er precies in die periode van de grond gekomen?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 op de 10 (?!) Marokkanen veroordeeld (dat wil zeggen gepakt, hoe groot is het deel dat niet gepakt is) voor berovingen...
En links "debatteert" over het woordje "Marokkanenprobleem" om de inhoud maar niet te hoeven aanpakken. Zo doorzichtig en toch komen ze er elke keer weer mee weg.
Nou en. Ik heb gewerkt met PVV'ers.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werkte met Marokkaanse collega's, D_G.
Onwetendheid over de multikul en opsluiten in blanke wijken kan je mij echt niet toebedelen.
Hoeveel precies in Nederland? Of Europa? Of nou ja, hoeft niet eens precies, maar een indicatie zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel moslims thuis aan tafel even juichten of anderszins hun begrip uitten.
Dankje, ik ga ook slapen. Morgenochtend weer een dag.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef Misty_eyes het volgende:
Succes El_Matador en Sonnyspek, ik ga slapen.
Nee hoor, ik ben heel vaak op dingen ingegaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jawel, telkens als iemand een argument geeft zeg jij dat diegene gewoon een debiel is en gaat weer verder. Doe je ook zo als je met je vrienden (als je die hebt) discussieert?
Wat is daar in godsnaam "fascistisch" aan? Bepleit ik een holocaust om de bestaande moslims in Europa op te ruimen ofzo? Laat je nakijken man.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat kan ook in de Afrikaanderwijk.
Maar schattig dat je mensen fascistische dromen toewenst over moslimvrije plaatsen.
Hij weet ook gewoon wat er thuis is gebeurd bij de mensen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoeveel precies in Nederland? Of Europa? Of nou ja, hoeft niet eens precies, maar een indicatie zou wel leuk zijn.
Ja, dat kan hier in Nederland tegenwoordig echt niet meer! Tijd voor kamervragen!quote:Op maandag 20 mei 2013 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nergens gesteld dat rechts iets heeft opgelost.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het zijn er wel iets meer dan 1 op de 10 geloof ik. Maar goed, je redenatie dat men de problemen niet aan wil pakken slaat nergens op. De afgelopen 10 jaar is het roer toch redelijk rechts geweest. En welke adequate oplossingen zijn er precies in die periode van de grond gekomen?
Daarnaast kun je het ook omdraaien natuurlijk. Door iedere keer problemen op die manier definiëren weet je dat er geen inhoudelijke discussie maar een semantische plaats gaat vinden.
Ik heb je niet fascist genoemd.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam "fascistisch" aan? Bepleit ik een holocaust om de bestaande moslims in Europa op te ruimen ofzo? Laat je nakijken man.
Ik heb ook een bloedhekel aan Amerikanen en hun accent. Ken er rond de duizend en er zitten slimme lui bij maar veel is grote bullshit. Die bloedhekel is onder links ook heel normaal en geaccepteerd. Maar als je een hekel aan opgefokt gedrag, de Arabische taal (rillingen, werkelijk wat lelijk) en zielig geklaag hebt, dan ben je ineens "een fascist"?
Hokjesdenker 8.0 op de PVV-schaal. De tering.
En hoe is dat een argument tegen feestende moslims precies?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb gewerkt met PVV'ers.
De (stille) adoratie voor het werk van Osama tegen die vuile VS werd zelfs door extreem-linkse niet-moslimse zielen geuit.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoeveel precies in Nederland? Of Europa? Of nou ja, hoeft niet eens precies, maar een indicatie zou wel leuk zijn.
Het is even relevant als dat jij met Marokkanen hebt gewerkt.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En hoe is dat een argument tegen feestende moslims precies?
Nee, want een paar van hen lieten duidelijk hun respect voor de aanslag zien.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is even relevant als dat jij met Marokkanen hebt gewerkt.
Oh, dus je bewering dat het allemaal de schuld van links is dat er niets wordt opgelost sloeg dus nergens op.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nergens gesteld dat rechts iets heeft opgelost.
Eh, nee. Ik zeg alleen dat het wel erg gemakkelijk is om de problemen bij 'links' te leggen omdat men moeite heeft met de definitie ervan. Dat zegt ook helemaal niet dat men die problemen niet signaleert, men definieert ze misschien anders.quote:Ah, dus we draaien de schuld om. Wie signaleerde de problemen ook alweer? En wie wuift ze weg?
In mijn omgeving bij beide aanslagen nul mensen die het goed vonden.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want een paar van hen lieten duidelijk hun respect voor de aanslag zien.
Hoeveel mensen in jouw omgeving hadden dat bij Breivik, eerlijk zeggen.
Ik ken er genoeg die Chavez helemaal geweldig vinden en die heeft wel ietsje meer dan 77 doden op zijn geweten...quote:Op maandag 20 mei 2013 00:52 schreef arjan1212 het volgende:
er gaat toch niemand toegeven dat ie breivik helemaal geweldig vind?
Er waren genoeg op het internet. Nog steeds.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:52 schreef arjan1212 het volgende:
er gaat toch niemand toegeven dat ie breivik helemaal geweldig vind?
Geen cijfers dus. Sloeg je opmerking over al dat islamitische feestgedruis ook al nergens op. Het wordt wel een beetje een treurige avond zo.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De (stille) adoratie voor het werk van Osama tegen die vuile VS werd zelfs door extreem-linkse niet-moslimse zielen geuit.
De VMBO-HBO-opgeleide Marokkanen op mijn werk waren voor ~30% (stuk of 4-5) het eens dat 'Murica een lesje geleerd moest worden...quote:Op maandag 20 mei 2013 00:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In mijn omgeving bij beide aanslagen nul mensen die het goed vonden.
Dat krijg je met een feestdag als Tweede Pinksterdag.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen cijfers dus. Sloeg je opmerking over al dat islamitische feestgedruis ook al nergens op. Het wordt wel een beetje een treurige avond zo.
Obama die Guantanamo Bay ging sluiten. Direct. Eerste wat ie zei.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef arjan1212 het volgende:
Ja zeggen dat chavez, ché en marx geweldig zijn mag wel.. en vooral Obama. de nl tv was helemaal in trance door hem
Ik moet gewoon werken morgen. En ben nu ook ondertussen aan het werk.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat krijg je met een feestdag als Tweede Pinksterdag.
Dit probeer ik al tien pagina's uit te leggen maar iedereen roept jihad en 9/11 enzo.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:56 schreef Peunage het volgende:
Weet je wat echt triest is? Dat er steeds weer mensen zijn die zeggen "ja maar een wijk voor alleen maar blanken is zeker wel racistisch. Links dit bluhblah"
Zijn jullie serieus zo achterlijk dat je het verschil tussen die 2 dingen niet ziet?
Een complex dat aangepast is op Turkse bejaarden(maar iedereen mag er wonen) en een wijk voor mensen met een bepaald huidskleurtje. Ja, dat is behoorlijk racistisch, waarom is dat zo moeilijk te begrijpen?
over 100 jaar zeggen ze, George Bush? Dat was de beste president aller tijden!quote:Op maandag 20 mei 2013 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Obama die Guantanamo Bay ging sluiten. Direct. Eerste wat ie zei.
Geen onaardige president en alles beter dan Bush, maar die blinde NOS-adoratie is en was tenenkrommend inderdaad.
Geen 2de pinkstersdag ? ze zijn toch allemaal katholiek daar?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken morgen. En ben nu ook ondertussen aan het werk.
Niks geen 9:05-16:55 met 55 ADV-dagen Nederlandse ambtenarenmentaliteit hier.
Wat heb jij gebruikt??quote:Op maandag 20 mei 2013 00:57 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
over 100 jaar zeggen ze, George Bush? Dat was de beste president aller tijden!
Dat mag.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken morgen. En ben nu ook ondertussen aan het werk.
Niks geen 9:05-16:55 met 55 ADV-dagen Nederlandse ambtenarenmentaliteit hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |