Ik ken er genoeg die Chavez helemaal geweldig vinden en die heeft wel ietsje meer dan 77 doden op zijn geweten...quote:Op maandag 20 mei 2013 00:52 schreef arjan1212 het volgende:
er gaat toch niemand toegeven dat ie breivik helemaal geweldig vind?
Er waren genoeg op het internet. Nog steeds.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:52 schreef arjan1212 het volgende:
er gaat toch niemand toegeven dat ie breivik helemaal geweldig vind?
Geen cijfers dus. Sloeg je opmerking over al dat islamitische feestgedruis ook al nergens op. Het wordt wel een beetje een treurige avond zo.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De (stille) adoratie voor het werk van Osama tegen die vuile VS werd zelfs door extreem-linkse niet-moslimse zielen geuit.
De VMBO-HBO-opgeleide Marokkanen op mijn werk waren voor ~30% (stuk of 4-5) het eens dat 'Murica een lesje geleerd moest worden...quote:Op maandag 20 mei 2013 00:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
In mijn omgeving bij beide aanslagen nul mensen die het goed vonden.
Dat krijg je met een feestdag als Tweede Pinksterdag.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen cijfers dus. Sloeg je opmerking over al dat islamitische feestgedruis ook al nergens op. Het wordt wel een beetje een treurige avond zo.
Obama die Guantanamo Bay ging sluiten. Direct. Eerste wat ie zei.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:54 schreef arjan1212 het volgende:
Ja zeggen dat chavez, ché en marx geweldig zijn mag wel.. en vooral Obama. de nl tv was helemaal in trance door hem
Ik moet gewoon werken morgen. En ben nu ook ondertussen aan het werk.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat krijg je met een feestdag als Tweede Pinksterdag.
Dit probeer ik al tien pagina's uit te leggen maar iedereen roept jihad en 9/11 enzo.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:56 schreef Peunage het volgende:
Weet je wat echt triest is? Dat er steeds weer mensen zijn die zeggen "ja maar een wijk voor alleen maar blanken is zeker wel racistisch. Links dit bluhblah"
Zijn jullie serieus zo achterlijk dat je het verschil tussen die 2 dingen niet ziet?
Een complex dat aangepast is op Turkse bejaarden(maar iedereen mag er wonen) en een wijk voor mensen met een bepaald huidskleurtje. Ja, dat is behoorlijk racistisch, waarom is dat zo moeilijk te begrijpen?
over 100 jaar zeggen ze, George Bush? Dat was de beste president aller tijden!quote:Op maandag 20 mei 2013 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Obama die Guantanamo Bay ging sluiten. Direct. Eerste wat ie zei.
Geen onaardige president en alles beter dan Bush, maar die blinde NOS-adoratie is en was tenenkrommend inderdaad.
Geen 2de pinkstersdag ? ze zijn toch allemaal katholiek daar?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken morgen. En ben nu ook ondertussen aan het werk.
Niks geen 9:05-16:55 met 55 ADV-dagen Nederlandse ambtenarenmentaliteit hier.
Wat heb jij gebruikt??quote:Op maandag 20 mei 2013 00:57 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
over 100 jaar zeggen ze, George Bush? Dat was de beste president aller tijden!
Dat mag.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken morgen. En ben nu ook ondertussen aan het werk.
Niks geen 9:05-16:55 met 55 ADV-dagen Nederlandse ambtenarenmentaliteit hier.
Klopt, maar had vorige week maandag puente voor Hemelvaart en er komen er 3 aan in juni. Ff kijken of ik ergens kan duiken dan.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:58 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Geen 2de pinkstersdag ? ze zijn toch allemaal katholiek daar?
Vergeet al die mooie opgebouwde sociale dingetjes dan maar. Dat gaat niet meer met zo'n instelling.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik vind 9 tot 16:50 vooralsnog prima. Moet wel met een bord op schoot het journaal kunnen kijken.
Voorlopig ben ik nog een student op stage.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeet al die mooie opgebouwde sociale dingetjes dan maar. Dat gaat niet meer met zo'n instelling.
Exact het probleem bij de ballen.quote:
Gelukkig weet jij alles beter.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact het probleem bij de ballen.
Met het vooruitschuifenburgertjepestenkabinet als schoolvoorbeeld.
Veel wel. Anders zou ik het niet zeggen.quote:
Narcisme is lastig denk ik. Sterkte ermee.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veel wel. Anders zou ik het niet zeggen.
Ik denk het niet; sowieso met dat laatste niet. Want er wordt niet samengeleefd.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:49 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens geloof ik dat het goedkomt met Nederland.
Ook met de multiculturele samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |