Droom over moslimloze paradijsjes waar de vrouwen gewoon kortgerokt en hooggehakt over straat kunnen!quote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef Misty_eyes het volgende:
Succes El_Matador en Sonnyspek, ik ga slapen.
Kan ook in plaatsen waar er veel moslims zijn. Beiroet of zo.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Droom over moslimloze paradijsjes waar de vrouwen gewoon kortgerokt en hooggehakt over straat kunnen!
Ik werkte met Marokkaanse collega's, D_G.quote:
Het probleem is dan ook niet moslims, maar geflipte, idiote, van alles eisende, anderen lastigvallende, stelende, geweldplegende moslims.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kan ook in plaatsen waar er veel moslims zijn. Beiroet of zo.
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Droom over moslimloze paradijsjes waar de vrouwen gewoon kortgerokt en hooggehakt over straat kunnen!
Ja, bejaarden die een complex willen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het probleem is dan ook niet moslims, maar geflipte, idiote, van alles eisende, anderen lastigvallende, stelende, geweldplegende moslims.
Jawel, telkens als iemand een argument geeft zeg jij dat diegene gewoon een debiel is en gaat weer verder. Doe je ook zo als je met je vrienden (als je die hebt) discussieert?quote:
Het zijn er wel iets meer dan 1 op de 10 geloof ik. Maar goed, je redenatie dat men de problemen niet aan wil pakken slaat nergens op. De afgelopen 10 jaar is het roer toch redelijk rechts geweest. En welke adequate oplossingen zijn er precies in die periode van de grond gekomen?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 op de 10 (?!) Marokkanen veroordeeld (dat wil zeggen gepakt, hoe groot is het deel dat niet gepakt is) voor berovingen...
En links "debatteert" over het woordje "Marokkanenprobleem" om de inhoud maar niet te hoeven aanpakken. Zo doorzichtig en toch komen ze er elke keer weer mee weg.
Nou en. Ik heb gewerkt met PVV'ers.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werkte met Marokkaanse collega's, D_G.
Onwetendheid over de multikul en opsluiten in blanke wijken kan je mij echt niet toebedelen.
Hoeveel precies in Nederland? Of Europa? Of nou ja, hoeft niet eens precies, maar een indicatie zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel moslims thuis aan tafel even juichten of anderszins hun begrip uitten.
Dankje, ik ga ook slapen. Morgenochtend weer een dag.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef Misty_eyes het volgende:
Succes El_Matador en Sonnyspek, ik ga slapen.
Nee hoor, ik ben heel vaak op dingen ingegaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jawel, telkens als iemand een argument geeft zeg jij dat diegene gewoon een debiel is en gaat weer verder. Doe je ook zo als je met je vrienden (als je die hebt) discussieert?
Wat is daar in godsnaam "fascistisch" aan? Bepleit ik een holocaust om de bestaande moslims in Europa op te ruimen ofzo? Laat je nakijken man.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat kan ook in de Afrikaanderwijk.
Maar schattig dat je mensen fascistische dromen toewenst over moslimvrije plaatsen.
Hij weet ook gewoon wat er thuis is gebeurd bij de mensen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoeveel precies in Nederland? Of Europa? Of nou ja, hoeft niet eens precies, maar een indicatie zou wel leuk zijn.
Ja, dat kan hier in Nederland tegenwoordig echt niet meer! Tijd voor kamervragen!quote:Op maandag 20 mei 2013 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nergens gesteld dat rechts iets heeft opgelost.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het zijn er wel iets meer dan 1 op de 10 geloof ik. Maar goed, je redenatie dat men de problemen niet aan wil pakken slaat nergens op. De afgelopen 10 jaar is het roer toch redelijk rechts geweest. En welke adequate oplossingen zijn er precies in die periode van de grond gekomen?
Daarnaast kun je het ook omdraaien natuurlijk. Door iedere keer problemen op die manier definiėren weet je dat er geen inhoudelijke discussie maar een semantische plaats gaat vinden.
Ik heb je niet fascist genoemd.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam "fascistisch" aan? Bepleit ik een holocaust om de bestaande moslims in Europa op te ruimen ofzo? Laat je nakijken man.
Ik heb ook een bloedhekel aan Amerikanen en hun accent. Ken er rond de duizend en er zitten slimme lui bij maar veel is grote bullshit. Die bloedhekel is onder links ook heel normaal en geaccepteerd. Maar als je een hekel aan opgefokt gedrag, de Arabische taal (rillingen, werkelijk wat lelijk) en zielig geklaag hebt, dan ben je ineens "een fascist"?
Hokjesdenker 8.0 op de PVV-schaal. De tering.
En hoe is dat een argument tegen feestende moslims precies?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb gewerkt met PVV'ers.
De (stille) adoratie voor het werk van Osama tegen die vuile VS werd zelfs door extreem-linkse niet-moslimse zielen geuit.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoeveel precies in Nederland? Of Europa? Of nou ja, hoeft niet eens precies, maar een indicatie zou wel leuk zijn.
Het is even relevant als dat jij met Marokkanen hebt gewerkt.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En hoe is dat een argument tegen feestende moslims precies?
Nee, want een paar van hen lieten duidelijk hun respect voor de aanslag zien.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is even relevant als dat jij met Marokkanen hebt gewerkt.
Oh, dus je bewering dat het allemaal de schuld van links is dat er niets wordt opgelost sloeg dus nergens op.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nergens gesteld dat rechts iets heeft opgelost.
Eh, nee. Ik zeg alleen dat het wel erg gemakkelijk is om de problemen bij 'links' te leggen omdat men moeite heeft met de definitie ervan. Dat zegt ook helemaal niet dat men die problemen niet signaleert, men definieert ze misschien anders.quote:Ah, dus we draaien de schuld om. Wie signaleerde de problemen ook alweer? En wie wuift ze weg?
In mijn omgeving bij beide aanslagen nul mensen die het goed vonden.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want een paar van hen lieten duidelijk hun respect voor de aanslag zien.
Hoeveel mensen in jouw omgeving hadden dat bij Breivik, eerlijk zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |