Weening werd in 2001 tweede en eerste in zijn leeftijdscategorie (wat De Cauwer ook zei volgens mij).quote:Op zondag 19 mei 2013 16:39 schreef TheArt het volgende:
Nee José, LtD heeft de Marmotte gewonnen, niet Weening.
twitter:Stefclement twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:51:19De prachtige herinnering aan mijn eerste beklimming van de Galibier met mn beste vriend, haalde extra kracht in mij naar boven vandaag. reageer retweet
Dat van die leeftijdscategorie heb ik dan gemist, want volgens mij zei hij echt eerste. Maar goed, wat doet het ertoe.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weening werd in 2001 tweede en eerste in zijn leeftijdscategorie (wat De Cauwer ook zei volgens mij).
Das toch niet erg? Als je maar op tijd voor Buren bent.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jammer dat het altijd net afgelopen is wanneer ik thuiskom van m'n werk.
Tsja.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:59 schreef Pino112 het volgende:
De reden waarom Clement zo lang mee kon:twitter:Stefclement twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:51:19De prachtige herinnering aan mijn eerste beklimming van de Galibier met mn beste vriend, haalde extra kracht in mij naar boven vandaag. reageer retweet
Ik neem aan dat ie niet meer op de fiets zit nee.quote:
beter stapt die dinsdag ook niet op. Zonde van z'n energie en moet zich is gaan afvragen of die zich niet moet richten op rittenkoersen en korte meerdaagse ipv rondesquote:Op zondag 19 mei 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie niet meer op de fiets zit nee.
Omdat Roooowwwwwwbert nog 6 man in zijn wiel meesleurde die niet mee wilde helpen. Hij ging echt niet voluit.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:44 schreef FredWielergek het volgende:
als gesink vanmiddag nou samen met visconti in de aanval ging, zou gesink visconti kunnen bijhouden? ik zou zeggen van wel, want gesink is toch de betere klimmer. daarom begrijp ik niet dat visconti alleen maar uitliep op gesink. hoe komt dat?
Of zich eens gewoon op een uur achterstand laten rijden in een grote ronde en dan voor een of meerdere etappes gaanquote:Op zondag 19 mei 2013 22:38 schreef Joene het volgende:
[..]
beter stapt die dinsdag ook niet op. Zonde van z'n energie en moet zich is gaan afvragen of die zich niet moet richten op rittenkoersen en korte meerdaagse ipv rondes
Als we Gesink Rooooooooooowbert gaan noemen is het wel einde carrierequote:Op zondag 19 mei 2013 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Roooowwwwwwbert nog 6 man in zijn wiel meesleurde die niet mee wilde helpen. Hij ging echt niet voluit.
Inderdaad. Gesink zal voorlopig geen echte rol spelen in het klassement en dan kan je denk ik beter voor een mooie etappe gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:53 schreef danos het volgende:
Ik denk dat Gesink nog wel wil proberen mee te spelen in een etappe. Vandaag had die geen hulp dus niet vol gegaan in die achtervolging. En Visconti was gewoon sterk.
Het feit dat hij wel aanvalt stemt me positief. Hopelijk in de tour gewoon een groep blanco vrijbuiters, klassement is secundair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |