Ik ga me dat niet voorstellen, sorry...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Elan het volgende:
Stel je de laatst minuten van die jongens hun leven eens voor brrrrr

Kan dat niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Wait a minute, de vrouw heeft mogelijk het leven van de man verziekt?

Klopt ja, dit ligt er maar een paar honderd meter vandaan. Het rare is dat mijn moeder laatst opperde dat ze misschien daar zouden liggenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef mar1m het volgende:
Bij Schalkwijk was vorig jaar ook een familiedrama.

Dan ga ik mee als paragnostquote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Elan het volgende:
Lindstrøm wil je verslag doen namens fok ? Als journalist.

Die kans is zeer groot, het was lang droog geweest en water is gaan stijgen afgelopen dagen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef LovelyBeetle het volgende:
Rare gedachtenkronkel: misschien zijn ze door de regen van de afgelopen dagen zichtbaar geworden.

he he een die ook eens kan zeggen hoe het vaak zit, veel vrouwen spelen de onschuld maar ga maar eens wat dieper op de zaak in.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus dat 'als' zij hem tot wanhoop heeft gedreven, het een logisch gevolg is dat ze nu de vermoorde onschuld zou spelen. Ik zeg niet 'dat' het zo is

Ik heb er heel even aan gedacht maar omdat de politie daar niet zocht dacht ik na dag ofzo dat ik fout zat.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja weet het niet, toen ik hoorde dat hij uit Wijk kwam (en ik ook) kon dat me niet meer loslaten. Het werd daardoor erg dichtbij zeg maar.

Je weet niet wat die moeder gehoord heeft. Nog meer speculatie..quote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en?
Dat horen ze niet te doen. En moeder kan hooguit gehoord hebben dat het waarschijnlijk is. Het onderzoek is nog bezig.

Of in ieder geval behoort te wetenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet niet wat die moeder gehoord heeft. Nog meer speculatie..
Sowieso vertelt het jeugdjournaal in elk geval niets wat de moeder niet al weet.

Ja, wel een hele goede reden om dan maar je kinderen te vermoorden. Mocht het zo zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
he he een die ook eens kan zeggen hoe het vaak zit veel vrouwen spelen de onschuld maar ga maar eens wat dieper op de zaak in.
Als man sta je vaak in Nederland machteloos tegen over een dame , zeker als er kinderen in het spel zijn ...
en dan vaak kan een vrouw de man van alles aansmeren en er wordt tegen de vrouw bijna niet op getreden maar een man moet zit maar bewijzen dat het niet zo is of juist wel zo ....
Te veel dames die van daderrol in een slachtofferrol gaan zitten en hopen dat ze medelijden krijgen.

En als ze het al gehoord had, dan lijkt me niet dat je eerste 'kennissen' op de hoogte gaat stellen. Dus die heeft het dan ook gewoon via via, of staat dermate dichtbij dat je gewoon je kop erover houdt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en?
Dat horen ze niet te doen. En moeder kan hooguit gehoord hebben dat het waarschijnlijk is. Het onderzoek is nog bezig.

quote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet niet of die moeder wat gehoord heeft. Nog meer speculatie..

Sommige culturen denken daar heel anders over yvonnequote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef yvonne het volgende:
Er is geen enkel maar dan ook geen enkel excuus je kinderen om te brengen. Nooit.

Zit geen speculatie bij. Het onderzoek is nog bezig.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet niet wat die moeder gehoord heeft. Nog meer speculatie..
Sowieso vertelt het jeugdjournaal in elk geval niets wat de moeder niet al weet.

of van mensen die de familie kennen. Zoals nu blijkt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar die krijgen de info van de politie

Ik zal na het eten even daarheen rijden. Heb toch niks te doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Elan het volgende:
Lindstrøm wil je verslag doen namens fok ? Als journalist.

Dat laatste sowiesoquote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
En als ze het al gehoord had, dan lijkt me niet dat je eerste 'kennissen' op de hoogte gaat stellen. Dus die heeft het dan ook gewoon via via, of staat dermate dichtbij dat je gewoon je kop erover houdt.

Iemand zal wel zijn bek (per ongeluk) voorbij geluld hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
En als ze het al gehoord had, dan lijkt me niet dat je eerste 'kennissen' op de hoogte gaat stellen. Dus die heeft het dan ook gewoon via via, of staat dermate dichtbij dat je gewoon je kop erover houdt.

Die wonen toch niet hierquote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Sommige culturen denken daar heel anders over yvonne

Ik vind het echt ongepast hier nu een discussie over te gaan voeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
he he een die ook eens kan zeggen hoe het vaak zit, veel vrouwen spelen de onschuld maar ga maar eens wat dieper op de zaak in.
Als man sta je vaak in Nederland machteloos tegen over een dame , zeker als er kinderen in het spel zijn ...
en dan vaak kan een vrouw de man van alles aansmeren en er wordt tegen de vrouw bijna niet op getreden maar een man moet zit maar bewijzen dat het niet zo is of juist wel zo ....
Te veel dames die van daderrol in een slachtofferrol gaan zitten en hopen dat ze medelijden krijgen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |