Wait a minute, de vrouw heeft mogelijk het leven van de man verziekt?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]dus als iemand jouw leven verziekt haal je je schouders op en zeg je: ach tis maar een interpretatie.
Klote kennissen en vrienden ook altijd. Hou je bek tegen de mediaquote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef blanket het volgende:
twitter:PSpithoven twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:51:14Het jeugdjournaal meld dat t bevestigt is door kennis van de moeder .. #vermistebroertjes reageer retweet
Als je vervolgens dit soort acties onderneemt dan is er een screw loose, dat kun je niet afwentelen op degene die zogenaamd je leven verziekt...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]dus als iemand jouw leven verziekt haal je je schouders op en zeg je: ach tis maar een interpretatie.
Daar hebben ze al journalisten voor. Ga niemand in de weg lopen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik vraag maar 5 euro per uur hoor. Goedkoper dan die Juicyhil.
[..]
[..]
[..]
Verslag doen, dat zeg ik.
Whut? Zou zeker het Jeugdjournaal niet moeten wachten tot het zeker is?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef blanket het volgende:
twitter:PSpithoven twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:51:14Het jeugdjournaal meld dat t bevestigt is door kennis van de moeder .. #vermistebroertjes reageer retweet
Die moeder kennende vindt ze dat alleen maar leuk. Zometeen nog een fb update van dr.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klote kennissen en vrienden ook altijd. Hou je bek tegen de media
Ik schaam me soms echt om Nederlander te zijn.... En ja wat wij doen is ook een soort van ramptoerist spelen, maar naar de plek zelf toe gaan om te gaan kijken..... Ongelooflijkquote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Strani het volgende:
Dat de politie de burgers moet vragen om niet naar Cothen te komen is toch triest? Onbegrijpelijk.
net gezien ja. Politie bevestigd nog niks though.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef blanket het volgende:
Het is nog wel een verschilletje ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik schaam me soms echt om Nederlander te zijn.... En ja wat wij doen is ook een soort van ramptoerist spelen, maar naar de plek zelf toe gaan om te gaan kijken..... Ongelooflijk
Het is een kweekvijver voor toekomstige twitter followersquote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik vraag maar 5 euro per uur hoor. Goedkoper dan die Juicyhil.
[..]
[..]
[..]
Verslag doen, dat zeg ik.
Heb al een aantal keren uitgesproken dat het in- en intriest is, maar wilde ook mijn vingers op een gevoelige snaar leggen. Misschien niet een geheel goed plan, want je wordt afgesnauwd. Afijn, ik ben jullie niet meer van last.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef yvonne het volgende:
Je doet dit al topics lang. Er zijn vermoedelijk 2 kinderen vermoord, dát is belangrijk.
Vind ik ook geen logische gedachtengang. Maar goed, leg mij maar woorden in m'n mond.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, wij weten niet wat er heeft plaatsgevonden, DUS is die man een gevaarlijke psychopaat die zijn kinderen zonder enige reden van het leven heeft beroofd. Dat is inderdaad een logischere gedachtengang.
twitter:idevries twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:53:36jeugdjournaal kreeg tip dat het om de #vermistebroertjes zou gaan, moeder is ingelicht ondertussen. reageer retweet
En van te voren bedenkt hè, het is geen opwelling, het is voorbedachte rade.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je vervolgens dit soort acties onderneemt dan is er een screw loose, dat kun je niet afwentelen op degene die zogenaamd je leven verziekt...
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Die moeder kennende vindt ze dat alleen maar leuk. Zometeen nog een fb update van dr.
Dit is wel heel erg veel speculatie hoor..quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef deedeetee het volgende:
Stel dat hij de kinderen idd wel 's op de een of andere mishandelde en dat hij ze uit wraak omdat ze hem verraden hebben vermoord heeft ?
Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Die moeder kennende vindt ze dat alleen maar leuk. Zometeen nog een fb update van dr.
Dit kan je echt niet zeggen man. Zieke reactie.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Jou niet, maar het lijkt hier wel de overheersende gedachte te zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Vind ik ook geen logische gedachtengang. Maar goed, leg mij maar woorden in m'n mond.
twitter:rikdogger twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:54:55Volgens het jeugdjournaal is moeder Iris op de hoogte gebracht dat de #vermistebroertjes gevonden zijn in #Cothen reageer retweet
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.
Plus ze heeft net verschrikkelijk nieuws gehoord misschien, heb een beetje respect aub!
Excuus, foute bewoording gebruikt.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit kan je echt niet zeggen man. Zieke reactie.
Ja tuurlijk....quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Stel dat de moeder ze mishandelde en dat hij geen andere weg zag dan ze maar meenemen?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef deedeetee het volgende:
Stel dat hij de kinderen idd wel 's op de een of andere mishandelde en dat hij ze uit wraak omdat ze hem verraden hebben vermoord heeft ?
Ja, dat ook nog eens idd...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
En van te voren bedenkt hè, het is geen opwelling, het is voorbedachte rade.
Er is geen enkel maar dan ook geen enkel excuus je kinderen om te brengen. Nooit.
Ik moet nu toch wat tranen laten.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:56 schreef moeke1 het volgende:
twitter:rikdogger twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:54:55Volgens het jeugdjournaal is moeder Iris op de hoogte gebracht dat de #vermistebroertjes gevonden zijn in #Cothen reageer retweet
Arme moeder,wat er ook gebeurd is.Dit is echt verschrikkelijk voor haar.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef moeke1 het volgende:
twitter:idevries twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:53:36jeugdjournaal kreeg tip dat het om de #vermistebroertjes zou gaan, moeder is ingelicht ondertussen. reageer retweet
Nee tussen cothen en schalkwijkquote:Op zondag 19 mei 2013 18:57 schreef MaJo het volgende:
Dus toch wijk bij duurstede, had er al zo'n gevoel overhoop dat er snel uitsluitsel gegeven wordt!
Die wordt niet zomaar op de hoogte gesteld lijkt mequote:Op zondag 19 mei 2013 18:56 schreef moeke1 het volgende:
F 16 kan niet door wegen heen kijken.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:50 schreef blanket het volgende:
[..]
Die F16 ging daar niet overheen toch? Dus die heli heeft dan niets gevonden.
mja en zij hoorden het van een kennis van de moeder via sms. Beetje raarquote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind het belachelijk dat het Jeugdjournaal zoiets doet.
Laat het over aan de politie!
Iedereen aast op de primeurquote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:58:17Er is nu geen inschatting te maken wanneer de identiteit van de lichamen vast te stellen is. Onderzoek moet zorgvuldig gebeuren. reageer retweet
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:58:17Er is nu geen inschatting te maken wanneer de identiteit van de lichamen vast te stellen is. Onderzoek moet zorgvuldig gebeuren. reageer retweet
Wat doen?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen idee wat deze man heeft gedreven om zoiets naars te doen. Jouw uitspraak dat de moeder de vermoorde onschuld speelt terwijl dit overduidelijk niet zo is, is ook al respectloos. Breng het in ieder geval niet als een feit.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jou niet, maar het lijkt hier wel de overheersende gedachte te zijn
Om dan als andere scenario's voorgesteld worden te gaan roepen van GEEN BEWIJS is ook weer zoiets
Maar niet door het Jeugdjournaal blijkbaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)00433&num=1&t=h&z=21quote:
Nee, de reden staat er toch bij...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die wordt niet zomaar op de hoogte gesteld lijkt me
Nee, maar die krijgen de info van de politiequote:Op zondag 19 mei 2013 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat doen?
Journalistiek moet nu ook wegblijven?
Cothen is gemeente Wijk bij Duurstedequote:
Ach, arme vrouw....quote:Op zondag 19 mei 2013 18:57 schreef Marenda het volgende:
[..]
Arme moeder,wat er ook gebeurd is.Dit is echt verschrikkelijk voor haar.
Las vanmiddag al dat ze zelfmoord wilde plegen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:RobbieKammeijer twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:52:24Het NOS #Jeugdjournaal meldt dat de vondst van de lichamen in #Cothen om de twee broers gaat. Dat heeft een contact van de familie gemeld. reageer retweet
Ik woon op 5 minuten auto, aan de overkant van het kanaal licht schalkwijk, het ligt tussen cothen en schalkwijkquote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)00433&num=1&t=h&z=21
Ik denk niet dat het jeugdjournaal zelf de moeder op de hoogte heeft gesteld hè. De politie zal de moeder op de hoogte hebben gesteld en die kennis vertelt dát aan het jeugdjournaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daarmee bedoel ik dus dat 'als' zij hem tot wanhoop heeft gedreven, het een logisch gevolg is dat ze nu de vermoorde onschuld zou spelen. Ik zeg niet 'dat' het zo isquote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Geen idee wat deze man heeft gedreven om zoiets naars te doen. Jouw uitspraak dat de moeder de vermoorde onschuld speelt terwijl dit overduidelijk niet zo is, is ook al respectloos. Breng het in ieder geval niet als een feit.
Nou dat worden heel wat dode kindertjes in Nederland dan.... als het, zoals sommige zeggen, begrijpelijk is.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 x in de veertien dagen een weekend, meen ik...
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:RobbieKammeijer twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:52:24Het NOS #Jeugdjournaal meldt dat de vondst van de lichamen in #Cothen om de twee broers gaat. Dat heeft een contact van de familie gemeld. reageer retweet
Nee, wel nu U vandaag (rtv Utrecht)quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Is er ergens nog een live update te volgen? Ik rijd er wel even heen, ik vind dit te spannend.
Respect voor de regen,anders waren ze nog steeds niet gevondenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef LovelyBeetle het volgende:
Rare gedachtenkronkel: misschien zijn ze door de regen van de afgelopen dagen zichtbaar geworden.
Dit dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het jeugdjournaal zelf de moeder op de hoogte heeft gesteld hè. De politie zal de moeder op de hoogte hebben gesteld en die kennis vertelt dát aan het jeugdjournaal.
Op nu.nl jij.Maar wist niet of ik dat hier mocht plaatsen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach, arme vrouw....
Maar waar heb je dat gelezen?
Meestal is dat een normale omgangsregeling idd...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef rever het volgende:
[..]
Nou dat worden heel wat dode kindertjes in Nederland dan.... als het, zoals sommige zeggen, begrijpelijk is.
Waarom dacht je dat?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:57 schreef MaJo het volgende:
Dus toch wijk bij duurstede, had er al zo'n gevoel overhoop dat er snel uitsluitsel gegeven wordt!
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Is er ergens nog een live update te volgen? Ik rijd er wel even heen, ik vind dit te spannend.
Kunnen ze niet door de stroming in die duiker terecht zijn gekomen? (Misschien domme vraag, heb er geen verstand van)quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef LovelyBeetle het volgende:
Rare gedachtenkronkel: misschien zijn ze door de regen van de afgelopen dagen zichtbaar geworden.
Ik heb ook ogen, dank je.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:RobbieKammeijer twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:52:24Het NOS #Jeugdjournaal meldt dat de vondst van de lichamen in #Cothen om de twee broers gaat. Dat heeft een contact van de familie gemeld. reageer retweet
Ga je toch wel een keer ruiken met al dat water.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef Wessell het volgende:
[..]
Respect voor de regen,anders waren ze nog steeds niet gevonden
Ja weet het niet, toen ik hoorde dat hij uit Wijk kwam (en ik ook) kon dat me niet meer loslaten. Het werd daardoor erg dichtbij zeg maar.quote:
Ja en?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het jeugdjournaal zelf de moeder op de hoogte heeft gesteld hè. De politie zal de moeder op de hoogte hebben gesteld en die kennis vertelt dát aan het jeugdjournaal.
Ik ga me dat niet voorstellen, sorry...quote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Elan het volgende:
Stel je de laatst minuten van die jongens hun leven eens voor brrrrr
Kan dat niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Wait a minute, de vrouw heeft mogelijk het leven van de man verziekt?
Klopt ja, dit ligt er maar een paar honderd meter vandaan. Het rare is dat mijn moeder laatst opperde dat ze misschien daar zouden liggenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef mar1m het volgende:
Bij Schalkwijk was vorig jaar ook een familiedrama.
Dan ga ik mee als paragnostquote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Elan het volgende:
Lindstrøm wil je verslag doen namens fok ? Als journalist.
Die kans is zeer groot, het was lang droog geweest en water is gaan stijgen afgelopen dagen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef LovelyBeetle het volgende:
he he een die ook eens kan zeggen hoe het vaak zit, veel vrouwen spelen de onschuld maar ga maar eens wat dieper op de zaak in.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus dat 'als' zij hem tot wanhoop heeft gedreven, het een logisch gevolg is dat ze nu de vermoorde onschuld zou spelen. Ik zeg niet 'dat' het zo is
Ik heb er heel even aan gedacht maar omdat de politie daar niet zocht dacht ik na dag ofzo dat ik fout zat.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja weet het niet, toen ik hoorde dat hij uit Wijk kwam (en ik ook) kon dat me niet meer loslaten. Het werd daardoor erg dichtbij zeg maar.
Je weet niet wat die moeder gehoord heeft. Nog meer speculatie..quote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en?
Dat horen ze niet te doen. En moeder kan hooguit gehoord hebben dat het waarschijnlijk is. Het onderzoek is nog bezig.
Of in ieder geval behoort te wetenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet niet wat die moeder gehoord heeft. Nog meer speculatie..
Sowieso vertelt het jeugdjournaal in elk geval niets wat de moeder niet al weet.
Ja, wel een hele goede reden om dan maar je kinderen te vermoorden. Mocht het zo zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
he he een die ook eens kan zeggen hoe het vaak zit veel vrouwen spelen de onschuld maar ga maar eens wat dieper op de zaak in.
Als man sta je vaak in Nederland machteloos tegen over een dame , zeker als er kinderen in het spel zijn ...
en dan vaak kan een vrouw de man van alles aansmeren en er wordt tegen de vrouw bijna niet op getreden maar een man moet zit maar bewijzen dat het niet zo is of juist wel zo ....
Te veel dames die van daderrol in een slachtofferrol gaan zitten en hopen dat ze medelijden krijgen.
En als ze het al gehoord had, dan lijkt me niet dat je eerste 'kennissen' op de hoogte gaat stellen. Dus die heeft het dan ook gewoon via via, of staat dermate dichtbij dat je gewoon je kop erover houdt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en?
Dat horen ze niet te doen. En moeder kan hooguit gehoord hebben dat het waarschijnlijk is. Het onderzoek is nog bezig.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet niet of die moeder wat gehoord heeft. Nog meer speculatie..
Sommige culturen denken daar heel anders over yvonnequote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef yvonne het volgende:
Er is geen enkel maar dan ook geen enkel excuus je kinderen om te brengen. Nooit.
Zit geen speculatie bij. Het onderzoek is nog bezig.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet niet wat die moeder gehoord heeft. Nog meer speculatie..
Sowieso vertelt het jeugdjournaal in elk geval niets wat de moeder niet al weet.
of van mensen die de familie kennen. Zoals nu blijkt.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar die krijgen de info van de politie
Ik zal na het eten even daarheen rijden. Heb toch niks te doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Elan het volgende:
Lindstrøm wil je verslag doen namens fok ? Als journalist.
Dat laatste sowiesoquote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
En als ze het al gehoord had, dan lijkt me niet dat je eerste 'kennissen' op de hoogte gaat stellen. Dus die heeft het dan ook gewoon via via, of staat dermate dichtbij dat je gewoon je kop erover houdt.
Iemand zal wel zijn bek (per ongeluk) voorbij geluld hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
En als ze het al gehoord had, dan lijkt me niet dat je eerste 'kennissen' op de hoogte gaat stellen. Dus die heeft het dan ook gewoon via via, of staat dermate dichtbij dat je gewoon je kop erover houdt.
Die wonen toch niet hierquote:Op zondag 19 mei 2013 19:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Sommige culturen denken daar heel anders over yvonne
Ik vind het echt ongepast hier nu een discussie over te gaan voeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
he he een die ook eens kan zeggen hoe het vaak zit, veel vrouwen spelen de onschuld maar ga maar eens wat dieper op de zaak in.
Als man sta je vaak in Nederland machteloos tegen over een dame , zeker als er kinderen in het spel zijn ...
en dan vaak kan een vrouw de man van alles aansmeren en er wordt tegen de vrouw bijna niet op getreden maar een man moet zit maar bewijzen dat het niet zo is of juist wel zo ....
Te veel dames die van daderrol in een slachtofferrol gaan zitten en hopen dat ze medelijden krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |