Wait a minute, de vrouw heeft mogelijk het leven van de man verziekt?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]dus als iemand jouw leven verziekt haal je je schouders op en zeg je: ach tis maar een interpretatie.
Klote kennissen en vrienden ook altijd. Hou je bek tegen de mediaquote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef blanket het volgende:
twitter:PSpithoven twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:51:14Het jeugdjournaal meld dat t bevestigt is door kennis van de moeder .. #vermistebroertjes reageer retweet
Als je vervolgens dit soort acties onderneemt dan is er een screw loose, dat kun je niet afwentelen op degene die zogenaamd je leven verziekt...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]dus als iemand jouw leven verziekt haal je je schouders op en zeg je: ach tis maar een interpretatie.
Daar hebben ze al journalisten voor. Ga niemand in de weg lopen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik vraag maar 5 euro per uur hoor. Goedkoper dan die Juicyhil.
[..]
[..]
[..]
Verslag doen, dat zeg ik.
Whut? Zou zeker het Jeugdjournaal niet moeten wachten tot het zeker is?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef blanket het volgende:
twitter:PSpithoven twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:51:14Het jeugdjournaal meld dat t bevestigt is door kennis van de moeder .. #vermistebroertjes reageer retweet
Die moeder kennende vindt ze dat alleen maar leuk. Zometeen nog een fb update van dr.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klote kennissen en vrienden ook altijd. Hou je bek tegen de media
Ik schaam me soms echt om Nederlander te zijn.... En ja wat wij doen is ook een soort van ramptoerist spelen, maar naar de plek zelf toe gaan om te gaan kijken..... Ongelooflijkquote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Strani het volgende:
Dat de politie de burgers moet vragen om niet naar Cothen te komen is toch triest? Onbegrijpelijk.
net gezien ja. Politie bevestigd nog niks though.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:51 schreef blanket het volgende:
Het is nog wel een verschilletje ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik schaam me soms echt om Nederlander te zijn.... En ja wat wij doen is ook een soort van ramptoerist spelen, maar naar de plek zelf toe gaan om te gaan kijken..... Ongelooflijk
Het is een kweekvijver voor toekomstige twitter followersquote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik vraag maar 5 euro per uur hoor. Goedkoper dan die Juicyhil.
[..]
[..]
[..]
Verslag doen, dat zeg ik.
Heb al een aantal keren uitgesproken dat het in- en intriest is, maar wilde ook mijn vingers op een gevoelige snaar leggen. Misschien niet een geheel goed plan, want je wordt afgesnauwd. Afijn, ik ben jullie niet meer van last.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef yvonne het volgende:
Je doet dit al topics lang. Er zijn vermoedelijk 2 kinderen vermoord, dát is belangrijk.
Vind ik ook geen logische gedachtengang. Maar goed, leg mij maar woorden in m'n mond.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, wij weten niet wat er heeft plaatsgevonden, DUS is die man een gevaarlijke psychopaat die zijn kinderen zonder enige reden van het leven heeft beroofd. Dat is inderdaad een logischere gedachtengang.
twitter:idevries twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:53:36jeugdjournaal kreeg tip dat het om de #vermistebroertjes zou gaan, moeder is ingelicht ondertussen. reageer retweet
En van te voren bedenkt hè, het is geen opwelling, het is voorbedachte rade.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je vervolgens dit soort acties onderneemt dan is er een screw loose, dat kun je niet afwentelen op degene die zogenaamd je leven verziekt...
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Die moeder kennende vindt ze dat alleen maar leuk. Zometeen nog een fb update van dr.
Dit is wel heel erg veel speculatie hoor..quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef deedeetee het volgende:
Stel dat hij de kinderen idd wel 's op de een of andere mishandelde en dat hij ze uit wraak omdat ze hem verraden hebben vermoord heeft ?
Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Die moeder kennende vindt ze dat alleen maar leuk. Zometeen nog een fb update van dr.
Dit kan je echt niet zeggen man. Zieke reactie.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Jou niet, maar het lijkt hier wel de overheersende gedachte te zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Vind ik ook geen logische gedachtengang. Maar goed, leg mij maar woorden in m'n mond.
twitter:rikdogger twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:54:55Volgens het jeugdjournaal is moeder Iris op de hoogte gebracht dat de #vermistebroertjes gevonden zijn in #Cothen reageer retweet
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.
Plus ze heeft net verschrikkelijk nieuws gehoord misschien, heb een beetje respect aub!
Excuus, foute bewoording gebruikt.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit kan je echt niet zeggen man. Zieke reactie.
Ja tuurlijk....quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Stel dat de moeder ze mishandelde en dat hij geen andere weg zag dan ze maar meenemen?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef deedeetee het volgende:
Stel dat hij de kinderen idd wel 's op de een of andere mishandelde en dat hij ze uit wraak omdat ze hem verraden hebben vermoord heeft ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |