Als familie zou ik ook elke strohalm pakken ongeacht hoe ik over paragnosten denkquote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Lutte het volgende:
Die dikke paragnost zegt net op RTL 4 dat ie door de familie benaderd is.
Hij zegt dat hij het op band heeft staan...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hahaha na afloop zeggen dat ze dachten dat ze in het water lagen
1 x in de twee weken een weekend.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat zou dat na de versobering worden?
Dat heb ik ff gemist.
Da's waar, ik ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Als familie zou ik ook elke strohalm pakken ongeacht hoe ik over paragnosten denk
Het wordt voor de meest debiele dingen gebruikt...reclame website...reclame winkels...te erg voor woorden somsquote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat de hashtag bestaat begrijp ik, maar vind wel dat er eerst meer duidelijkheid moet zijn voor je deze hashtag in dit geval gebruikt.
Dus dan moet de ex-vrouw wel iets hebben gedaan. Oké.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar iemand besluit ook weer niet 'zomaar' om dat te doen
Die Peter is wel sterk maar inderdaad voor die moeder zielig dat ze met zulke kneuzen in zee moet gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het op band heeft staan...
Mijn vertrouwen in paragnosten is tot het vriespunt gedaald na deze 2 weken.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Peter is wel sterk maar inderdaad voor die moeder zielig dat ze met zulke kneuzen in zee moet gaan.
Breng alleen wat dingen naar voren in zijn algemeenheid. Heb het niet alleen over deze trieste zaak. Kinderen zijn daar vaak de dupe van. Onschuldige zielen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De vader had een 50/50 co-ouderschap!!
Houdquote:Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef Jellereppe het volgende:
Wel weer triest. Twee jonge kinderen. Hopelijk gaat Den Haag een keer actie ondernemen wat betreft scheidingszaken. Een goed onderzoek en het analyseren van verschillende zaken. Niet alleen de psyche van de daders (vader), maar gewoon van begin tot eind. Verder moge ze een mooie afscheid krijgen en sterkte aan de ouders. Dan heb je de psyche van de man onderzocht. Heb je hem voor gek verklaard en deel je dat met de bevolking via mediums? Die inknikkend stemmen. De man was gek en zij zien een bevestiging voor hun gedachtenkronkels. En dan? Alleen een gek kan zijn kinderen vermoorden? Mwah, daar zet ik mijn vraagtekens bij. Als het stevig misgaat, dan kunnen ook gewoon heel normale mensen dat. Over een tijdje is het weer raak en vinden we het allemaal weer verschrikkelijk.
Elke 2 weken een weekend.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ff gemist.
Hij heeft aardig zijn best gedaan om zijn spoor te verbergen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef vosss het volgende:
@sig000: je zei in het vorige deel dat in elk geval de vader nu zijn zin niet heeft gekregen.
Dat weten we toch helemaal niet? Misschien was het wel zn bedoeling om de moeder minimaal 1 week in onzekerheid te laten. Dat zou best kunnen en dan heeft ie dus wel zn zin gekregen.
Wat jij wil. Het is niet mijn doel om te speculeren, maar ik stip gewoon wat dingen aan van het verleden. De gang van dit soort zaken. Daar is veel onderzoek naar gedaan, maar vervolgstappen blijven uit. We kunnen blijven wenen, maar moeten ook denken aan de toekomst....quote:Op zondag 19 mei 2013 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Houd
je
kop
Tering, al dat geouwehoer, niemand weet wat er écht gebeurd is.
Het is 'logischer' dat iemand hem in zijn beleving tot zijn daad heeft gebracht, dan dat hij dat 'zomaar' zou doen. Dat zijn ex-vrouw de vermoorde onschuld speelt is ook niet meer dan normaal. De vechtscheiding wijst er al op dat ze blijkbaar geen goede onderlinge relatie hadden, hoewel de details uiteraard niet bekend zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 18:46 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Dus dan moet de ex-vrouw wel iets hebben gedaan. Oké.
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:45:34Of het om lichamen van kinderen gaat, kan de politie nog niet zeggen. De plek waar de vondst is gedaan, wordt nu onderzocht. reageer retweet
Oh ongetwijfeldquote:Op zondag 19 mei 2013 18:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Als familie zou ik ook elke strohalm pakken ongeacht hoe ik over paragnosten denk
Stukken minder, lees artikel NRCquote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ff gemist.
Amen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Houd
je
kop
Tering, al dat geouwehoer, niemand weet wat er écht gebeurd is.
quote:Helikopter vloog uren bij Wijk bij Duurstede
COTHEN -
Zaterdagavond en -nacht en zondag heeft een helikopter van de politie urenlang bij Wijk bij Duurstede en boven het recreatiegebied Eiland van Maurik rondgevlogen. Cothen, waar een voorbijganger zondagmiddag twee lichamen in het water vond, ligt daar slechts enkele kilometers vandaan.
Dat zou erop kunnen duiden dat het rechercheteam over aanwijzingen beschikte dat de vermiste broertjes mogelijk in die buurt gevonden zouden kunnen worden. Cothen ligt ook vlak onder het gebied waar marinezoekers al dagenlang aan het speuren zijn.
De voorbijganger zag de lichamen, van wie niet vaststaat of het de vermiste broertjes zijn, dobberen bij een duiker op de hoek van de Hoeksedijk en de kanaaldijk-Noord. Een duiker is een afwateringsbuis waarmee sloten en watergangen onder een weg door worden geleid of waarmee wordt geloosd op een rivier. Cothen ligt aan de Rijn.
Ik zou het niet doen. Achterlijk volk.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Fijn, doeiquote:Op zondag 19 mei 2013 18:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat jij wil. Het is niet mijn doel om te speculeren, maar ik stip gewoon wat dingen aan van het verleden. Daar is veel onderzoek naar gedaan, maar vervolgstappen blijven uit.
Daar gaat het ook om, om wat je zou doen in dit geval.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:47 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Ik niet. Geneuzel vind ik het.
Maar wellicht denk ik er dan ook wel anders over uit wanhoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |