Het is vooral een heel erge emo aanval bij veel mensen geworden.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:39 schreef Strani het volgende:
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat deze hele reeks één grote reality-CSI is geworden.
Dat laatste duhquote:Op zondag 19 mei 2013 18:42 schreef Strani het volgende:
Weten we ook daadwerkelijk iets over de beweegredenen van de man of zit iedereen hier nou een soort dagboek te verzinnen? Het lijkt wel alsof we alles weten over de relatie..
Voornamelijk 'wat als...' gespeculeerquote:Op zondag 19 mei 2013 18:42 schreef Strani het volgende:
Weten we ook daadwerkelijk iets over de beweegredenen van de man of zit iedereen hier nou een soort dagboek te verzinnen? Het lijkt wel alsof we alles weten over de relatie..
Hashtag #vermistebroertjes.. en dat terwijl het nog niet eens zeker is dat het om hen gaat.. Treurig.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:42 schreef moeke1 het volgende:
twitter:IlseHVNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:40:30In witte tent verderop zijn forensisch experts aan het werk. #vermistebroertjes http://t.co/ntci5ZIe7L reageer retweet
Iemand die jou iets aandoet, terugpakkenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Op basis van wat, is mijn vraag. Ik vind het een rare uitspraak.
Zal ongetwijfeld op het bordje van Jeugdzorg terecht komen. Die krijgen toch al overal de schuld van dus zal hier niet anders zijn helaas.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef Jellereppe het volgende:
Wel weer triest. Twee jonge kinderen. Hopelijk gaat Den Haag een keer actie ondernemen wat betreft scheidingszaken. Een goed onderzoek en het analyseren van verschillende zaken. Niet alleen de psyche van de daders (vader), maar gewoon van begin tot eind. Verder moge ze een mooie afscheid krijgen en sterkte aan de ouders.
Onbegrijpelijk. Dit is toch NWS en niet een leuk literair hoekje waar we er van alles zelf bij kunnen bedenken..quote:Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Voornamelijk 'wat als...' gespeculeer
De vader had een 50/50 co-ouderschap!!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef Jellereppe het volgende:
Wel weer triest. Twee jonge kinderen. Hopelijk gaat Den Haag een keer actie ondernemen wat betreft scheidingszaken. Een goed onderzoek en het analyseren van verschillende zaken. Niet alleen de psyche van de daders (vader), maar gewoon van begin tot eind. Verder moge ze een mooie afscheid krijgen en sterkte aan de ouders.
Al het nieuws wordt al 2 weken op twitter vermeld met #vermistebroertjesquote:Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hashtag #vermistebroertjes.. en dat terwijl het nog niet eens zeker is dat het om hen gaat.. Treurig.
Iedereen gaat er wel van uit, wat ook begrijpelijk is aangezien het vlakbij het gebied is waar de vader is gevonden.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hashtag #vermistebroertjes.. en dat terwijl het nog niet eens zeker is dat het om hen gaat.. Treurig.
wat een zwendelquote:Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef kvd het volgende:
Peter van der hurk nu bij RTL4, benieuwd of hij wat gaat zeggen over de broertjes
Waarom niet? Dit is meer een NWS SC ondertussenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Dit is toch NWS en niet een leuk literair hoekje waar we er van alles zelf bij kunnen bedenken..
Vreemde uitspraak want wat heeft zij hem aangedaan? Heb ik zoveel dingen gemist en is er zoveel privé informatie geopenbaard?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Iemand die jou iets aandoet, terugpakken
Dat de hashtag bestaat begrijp ik, maar vind wel dat er eerst meer duidelijkheid moet zijn voor je deze hashtag in dit geval gebruikt.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef blanket het volgende:
[..]
Al het nieuws wordt al 2 weken op twitter vermeld met #vermistebroertjes
En wat zou dat na de versobering worden?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De vader had een 50/50 co-ouderschap!!
Ja zeg als we ons echt beperken tot alleen de feiten kunnen we ook dit forum sluiten en alles zelf lezen op fok nieuws.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Dit is toch NWS en niet een leuk literair hoekje waar we er van alles zelf bij kunnen bedenken..
Ze zijn ergens ingeschoven zegt hij nuquote:Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef kvd het volgende:
Peter van der hurk nu bij RTL4, benieuwd of hij wat gaat zeggen over de broertjes
Het is wel waarschijnlijk ja.. maar ik ben zelf altijd meer van de journalistieke zekerheid.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef Olga het volgende:
[..]
Iedereen gaat er wel van uit, wat ook begrijpelijk is aangezien het vlakbij het gebied is waar de vader is gevonden.
Niet dat ik weet, maar iemand besluit ook weer niet 'zomaar' om dat te doenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Vreemde uitspraak want wat heeft zij hem aangedaan? Heb ik zoveel dingen gemist en is er zoveel privé informatie geopenbaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |