abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:17:53 #251
37769 erodome
Zweefteef
pi_126994606
Er zijn heel wat fatwa's die terrorisme afkeuren he... Heeft dat je dat niet heb gehoort niet meer te maken met dat dat niet zo groot in het nieuws komt wereldwijd? Dat ze liever de fatwa van een of andere onbekende imam die wat idioots zegt wereldnieuws maken?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:25:00 #252
37769 erodome
Zweefteef
pi_126994839
quote:
Fatwa: terrorisme haram
Posted on vrijdag 11 december 2009 door Johanna Nouri
Je zou verwachten dat het voorpaginanieuws zou zijn als een vooraanstaande Pakistaanse Islamgeleerde een fatwa uitvaardigt waarin terrorisme veroordeeld wordt. Maar helaas, niets van dat alles. Waarom zeggen we steeds dat moslims terrorisme niet veroordelen, en negeren we het als ze dat wel doen?

Afgelopen zaterdag vaardigde Shaykh Dr Muhammad Tahir-ul-Qadri een fatwa van 200 pagina’s uit die korte metten maakt met de gedachte dat terrorisme en de daarbij horende ‘collateral damage’ goed te praten zijn vanuit de Islam. Hij haalde daarbij vele passages uit de Quran en de hadith aan
Lees verder: http://johannanouri.wordp(...)wa-terrorisme-haram/

Dat is maar 1 vb, wel een erg goede deze, want het is een zeer uitgebreide fatwa van een zeer vooraanstaande geleerde.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 19:27:57 #253
37769 erodome
Zweefteef
pi_126994936
Kijk ook deze eens, hier staan er een heel aantal: http://www.cie.ugent.be/bogaert/bogaert37.htm

Dat begint dus al in 1998....
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:08:40 #254
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_126996627
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 19:17 schreef erodome het volgende:
Er zijn heel wat fatwa's die terrorisme afkeuren he... Heeft dat je dat niet heb gehoort niet meer te maken met dat dat niet zo groot in het nieuws komt wereldwijd? Dat ze liever de fatwa van een of andere onbekende imam die wat idioots zegt wereldnieuws maken?
Een complot om de Islam te demoniseren?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:09:35 #255
37769 erodome
Zweefteef
pi_126996670
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:08 schreef hoatzin het volgende:

[..]

Een complot om de Islam te demoniseren?
Meer dat goed nieuws minder interessant is dan sensatienieuws.
Maar hoezo die opmerking?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:12:13 #256
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_126996761
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Meer dat goed nieuws minder interessant is dan sensatienieuws.
Maar hoezo die opmerking?
:? welke?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:12:56 #257
37769 erodome
Zweefteef
pi_126996794
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:12 schreef hoatzin het volgende:

[..]

:? welke?
Degene die ik quote... nou ja vraag dan ipv opmerking.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:15:43 #258
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_126996919
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Degene die ik quote... nou ja vraag dan ipv opmerking.
Nou jij beweert dat goed nieuws over de Islam minder interessant zou zijn. Wie bepaalt dat?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:18:39 #259
37769 erodome
Zweefteef
pi_126997034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:15 schreef hoatzin het volgende:

[..]

Nou jij beweert dat goed nieuws over de Islam minder interessant zou zijn. Wie bepaalt dat?
De media blijkbaar aangezien al die fatwa's je zo onbekend zijn...
Dit gaat niet alleen op voor de islam, dit is meer een algemene regel, goed nieuws is vaak minder interessant.
pi_126997228
idd wat Erodome zegt,

ik snap het ook niet waarom wij als "goede" moslims niet tegen die moslim-terroristen tegen gaan. er worden her en der wel afkeur tegen terrorisme gepreekt maar helaas blijft het hierbij.
niet alleen die terroristen, strenge moslim landen snap ik ook niet, ze geven meer om aan Ahadith dan het Koran zelf. in mijn ogen is niet het Ahadith maar Koran leidend en Ahadith meer als opvulling.
simpele voorbeeld, als ik in die moslim land aankondig dat ik ipv Islam naar christen of atheisme bekeer, staat er een doodstraf op ....... 8)7 , en dan zeggen ze dat het in de Koran staat ( menigen van jullie zullen dit ook zeggen). ik zie dit als SHIRK maw Allah is niet machtig genoeg en dus gaan de mensen dit wel voor Allah opknappen.
het is toch zo dat alles wat we hier (in dit leven) doen dat het berecht wordt voor hiernamaals.

Wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken 5:32
duidelijker kan toch niet?
of :
en dat gij onbetamelijke daden hetzij openlijk of in het geheim begaat en dat gij een ziel ten onrechte doodt die Allah heilig heeft verklaard :6:151

wij als mensen mogen nooit, immer een andere mensen ongeacht het geslacht,uiterlijk,taal,geloof enz beoordelen, dit kunnen we niet en mogen dit niet ( doe je dit wel ben je weer aan het SHIRK'en)

even weer OT:
Harun bedoelt hier niet de mensen die zich Atheisten noemen niet het boosdoeners, mensen die niet geloven maar zeggen dat ze gelovigen zijn. want je kan niet geloven en zoveel leed veroorzaken.
neem nou van Boston, hele media geeft het op de kop van Islam. net zoiets dat de pastoors zich hebben vergrepen aan kinderen , zegt dit het Katholieke geloof??
Gij zult uw lusten aan kinderen vergrijpen 8)7 , niet het geloof maar de mensen

wat ik zo vreemd vind aan het Boston verhaal: hij lynch dat arme man, vervolgens gaat hij uitgebreid voor de camera zijn zeggen doen, vervolgens loopt hij rustig terug enz.enz. dan denk ik : hallo je hebt net iemand gelynch dan moet je toch weglopen en verstoppen ofzo, of zie ik dit verkeerd??

je kunt van het geloof een machtige wapen maken ( hele leuke film BOOK OF ELI), want mensen die volgen toch wel. gelovige mensen zijn super volgers. tja als je dan het als imam/pastoor/paus de macht geproefd heb is zeer verleidelijk om dit voor je eigen voordeel te doen.

mensen (atheisten) zeggen dat het geloof al het kwaad veroorzaakt, helaas beste medemens, niet het geloof maar mens zelf.
stel dat er geen geloof was , dan was :
- geld
- macht
- politiek
- ras
de reden van alle ellenden

“Aanbidt Allah en aanbidt niemand met Hem (shirk) en doe goed voor de ouders, de verwanten, de wezen, de armen die vragen, de buren die dichtbij zijn, de buren die vreemden zijn, de metgezel aan je zijde, de reiziger (die je ontmoet) en degenen die je rechterhand bezitten. Allah houdt niet van trotse hoogmoedigen. (4:36)

hadith :
Hij die met een volle maag slaapt in de wetenschap dat zijn buur honger lijdt is geen gelovige.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:39:22 #261
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_126997901
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef kaltun het volgende:

ik snap het ook niet waarom wij als "goede" moslims niet tegen die moslim-terroristen tegen gaan. er worden her en der wel afkeur tegen terrorisme gepreekt maar helaas blijft het hierbij.
niet alleen die terroristen, strenge moslim landen snap ik ook niet, ze geven meer om aan Ahadith dan het Koran zelf. in mijn ogen is niet het Ahadith maar Koran leidend en Ahadith meer als opvulling.
simpele voorbeeld, als ik in die moslim land aankondig dat ik ipv Islam naar christen of atheisme bekeer, staat er een doodstraf op ....... 8)7 , en dan zeggen ze dat het in de Koran staat ( menigen van jullie zullen dit ook zeggen). ik zie dit als SHIRK maw Allah is niet machtig genoeg en dus gaan de mensen dit wel voor Allah opknappen.
het is toch zo dat alles wat we hier (in dit leven) doen dat het berecht wordt voor hiernamaals.
Inderdaad dat bedoel ik.
quote:
- geld
- macht
- politiek
- ras
Dat is altijd de oorzaak. Het geloof wordt dan gebruikt als vrijbriefje. En het werkt...
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:12:55 #262
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_127101635
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef kaltun het volgende:
idd wat Erodome zegt,

Wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken 5:32
duidelijker kan toch niet?
of :
en dat gij onbetamelijke daden hetzij openlijk of in het geheim begaat en dat gij een ziel ten onrechte doodt die Allah heilig heeft verklaard :6:151

wij als mensen mogen nooit, immer een andere mensen ongeacht het geslacht,uiterlijk,taal,geloof enz beoordelen, dit kunnen we niet en mogen dit niet ( doe je dit wel ben je weer aan het SHIRK'en)

even weer OT:
Harun bedoelt hier niet de mensen die zich Atheisten noemen niet het boosdoeners, mensen die niet geloven maar zeggen dat ze gelovigen zijn. want je kan niet geloven en zoveel leed veroorzaken.
neem nou van Boston, hele media geeft het op de kop van Islam. net zoiets dat de pastoors zich hebben vergrepen aan kinderen , zegt dit het Katholieke geloof??
Gij zult uw lusten aan kinderen vergrijpen 8)7 , niet het geloof maar de mensen

wat ik zo vreemd vind aan het Boston verhaal: hij lynch dat arme man, vervolgens gaat hij uitgebreid voor de camera zijn zeggen doen, vervolgens loopt hij rustig terug enz.enz. dan denk ik : hallo je hebt net iemand gelynch dan moet je toch weglopen en verstoppen ofzo, of zie ik dit verkeerd??

je kunt van het geloof een machtige wapen maken ( hele leuke film BOOK OF ELI), want mensen die volgen toch wel. gelovige mensen zijn super volgers. tja als je dan het als imam/pastoor/paus de macht geproefd heb is zeer verleidelijk om dit voor je eigen voordeel te doen.

mensen (atheisten) zeggen dat het geloof al het kwaad veroorzaakt, helaas beste medemens, niet het geloof maar mens zelf.
- geld
- macht
- politiek
- ras

“Aanbidt Allah en aanbidt niemand met Hem (shirk) en doe goed voor de ouders, de verwanten, de wezen, de armen die vragen, de buren die dichtbij zijn, de buren die vreemden zijn, de metgezel aan je zijde, de reiziger (die je ontmoet) en degenen die je rechterhand bezitten. Allah houdt niet van trotse hoogmoedigen. (4:36)

hadith :
Hij die met een volle maag slaapt in de wetenschap dat zijn buur honger lijdt is geen gelovige.
tsja en dan dit nieuws: Driekwart Nederlandse moslims: Syrië-ganger held
pi_127111150
quote:
tsja en dan dit nieuws: Driekwart Nederlandse moslims: Syrië-ganger held
tja hoe kan ik hier op reageren, niet dus ... ik ga lekker hierop niet reageren
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:15:51 #264
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_127115536
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:05 schreef kaltun het volgende:

[..]

tja hoe kan ik hier op reageren, niet dus ... ik ga lekker hierop niet reageren
Nee dat is duidelijk. Het geeft aan dat driekwart van de Nederlandse moslims positief staat tegenover terrorisme.

Ik had gedacht dat het inmiddels beter was....
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:20:40 #265
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_127115687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 11:59 schreef hoatzin het volgende:

[..]
kan wel zijn maar de motivatie om te leren komt bij de mens voort uit nadenken. Hij WIL iets leren.
daar kijk ik als ouddocent anders naar :+
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:21:58 #266
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_127115737
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:15 schreef hoatzin het volgende:

[..]

Nee dat is duidelijk. Het geeft aan dat driekwart van de Nederlandse moslims positief staat tegenover terrorisme.

in de vs zou dat bijna 99% zijn, immers de vs terroriseert iedereen waar ze zin in hebben en noemt het dan 'democratie verspreiden'

het is maar net aan welke kant van de sloot je staat..
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:23:40 #267
37769 erodome
Zweefteef
pi_127115788
quote:

[..]

Terrorisme????????????
Assad is een lekkertje zeker....

Waarom zal en moet het zo zijn dat de moslims achter terrorisme staan volgens jou? Heb je al die fatwa's tegen terrorisme al gelezen die niet bestonden volgens jou? Wordt het niet eens tijd om je mening aan te passen aan de werkelijkheid?
pi_127116030
quote:

[..]

Allemaal media en onbetrouwbaar. Ik ben bevriend met Palestijnen, heb een zeer goede maat uit Irak en ze zijn helemaal geen jodenhaters of teroristen. Gewone mensen die goede buur zijn en liefde hebben voor hun familie en medemens. De media schetst een verkloot beeld.

Dat er veel jonge (moslim) jongeren willen strijden zit in elk puber, ze zien immers hoe hun 'broeders' worden vernederd en vermoord. Jongeren zijn strijdlustig en willen helpen .Zo heb je dat in elke samenleving, dat heeft geen ruk met religie te maken. Vaak vergeten we ook dat deze Arabieren en zelfs Turken uit een hele andere cultuur komen. Ze raken vaak verstrikt in enerzijds de westerse cultuur en hun eigen cultuur. Dat is verwarrend en wekt ook onrust op. Ik ben in Nederland geboren maar zelfs IK herken dat, de woede en opstand. Zo is de mens, heeft niks met Islam te maken
pi_127116989
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:31 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Allemaal media en onbetrouwbaar.
Muh. Mensen hechten wellicht teveel waarde aan de zogenaamde waarheden maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in.
quote:
Ik ben bevriend met Palestijnen, heb een zeer goede maat uit Irak en ze zijn helemaal geen jodenhaters of teroristen. Gewone mensen die goede buur zijn en liefde hebben voor hun familie en medemens. De media schetst een verkloot beeld.
Dat jij een paar vriendelijke gasten kent zegt natuurlijk weinig. Wat dat betreft is de media betrouwbaarder dan wat een random dude op internet zegt van zijn vrienden.
quote:
Dat er veel jonge (moslim) jongeren willen strijden zit in elk puber, ze zien immers hoe hun 'broeders' worden vernederd en vermoord. Jongeren zijn strijdlustig en willen helpen .
Maar het zijn hun broeders niet. Daarnaast zijn er genoeg pubers die niet strijdlustig zijn.
quote:
Zo heb je dat in elke samenleving, dat heeft geen ruk met religie te maken.
Dat is onzin natuurlijk. Het heeft alles met religie te maken.
quote:
Vaak vergeten we ook dat deze Arabieren en zelfs Turken uit een hele andere cultuur komen. Ze raken vaak verstrikt in enerzijds de westerse cultuur en hun eigen cultuur. Dat is verwarrend en wekt ook onrust op. Ik ben in Nederland geboren maar zelfs IK herken dat, de woede en opstand. Zo is de mens, heeft niks met Islam te maken
Dat heeft nogmaals alles met islam te maken. Om maar even jouw argumentatie te gebruiken: Ik herken de woede en opstand niet. Dus om te zeggen dat 'zo de mens is' gaat nergens over. Zo ben jij. Niet 'de mens'.
Conscience do cost.
pi_127118140
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Muh. Mensen hechten wellicht teveel waarde aan de zogenaamde waarheden maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in.

[..]

Dat jij een paar vriendelijke gasten kent zegt natuurlijk weinig. Wat dat betreft is de media betrouwbaarder dan wat een random dude op internet zegt van zijn vrienden.

[..]

Maar het zijn hun broeders niet. Daarnaast zijn er genoeg pubers die niet strijdlustig zijn.

[..]

Dat is onzin natuurlijk. Het heeft alles met religie te maken.

[..]

Dat heeft nogmaals alles met islam te maken. Om maar even jouw argumentatie te gebruiken: Ik herken de woede en opstand niet. Dus om te zeggen dat 'zo de mens is' gaat nergens over. Zo ben jij. Niet 'de mens'.
Bij hen is het de Islam, bij "ons" is het het patriotisme of "het vrije Westen". Men steunt niet alleen een invasie, maar men geeft French fries een nieuwe naam omdat de Fransen niet willen meevechten. En men vindt het normaal dat Australiërs gaan vechten in Afghanistan omdat er een aanslag is gepleegd in de VS. :')
pi_127118253
quote:

[..]

Overal zit kern van waarheid in

quote:
Ben je moslim?
Dat jij andere mening hebt en een random dude op internet bent ,betekend inderdaad weinig jouw kern van waarheid.

quote:
Nogmaals, ben jij moslim ? Wacht, jij bent diegene die altijd over de kruisiging van Jezus had , dus neen je bent geen moslim.

quote:
Dat jij de woede en opstand niet kent zegt niks natuurlijk.Ja , niet alle pubers zijn lastig, niet alle Nederlanders eten kaas klopt. Maar pubers en jongeren zijn nou eenmaal wat strijdlustiger dan mensen die wat ouder worden. Maar er zijn uitzonderingen klopt. Jij bent dus duidelijk een lieve jongentje (of man?)
Veel Arabieren zitten beetje te schipperen tussen enerzijds hun cultuur , en de 'cultuur' van het westen (is maar wat je nog cultuur kan noemen) .Dat botst vaak.
Jij plaatst alles in jouw eigen waarheid en gedachtengoed en ik in de mijne

Alles heeft met Islam te maken? Dat noemt men generaliseren.
Terrorisme heeft niks met Islam zelf te maken. Dat is mijn mening. Ik heb een andere mening dan jij.
Zo zijn niet alle Arabieren ,zoals de leiders van Hamas , van mening dat Israel kapot moet en de joden aan de gas. Ja dat je hier en daar op het nieuws Arabieren ziet die dat schreeuwen zegt niks over de Islam zelf. Zo zijn niet alle joden zionisten. Ja dat je op het nieuws (weer) joden Palestijnen het huis uit flikkeren zegt niks over het joodse volk.
pi_127118648
quote:

Ben jij ook iemand die in twee culturen is opgegroeid? Zo nee, dan loopt jouw vergelijking net zoals Lucile Werner, een beetje mank.
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_127119317
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:22 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Overal zit kern van waarheid in
Niet overal, maar doorgaans wel bij media.

quote:
Ben je moslim?
Dat jij andere mening hebt en een random dude op internet bent ,betekend inderdaad weinig jouw kern van waarheid.
Ik ben geen moslim, en inderdaad, wat ik zoal heb meegemaakt met mensen uit die landen (wat voornamelijk positief is trouwens) is niet relevant. Net zo min als jouw verhaal.

quote:
Nogmaals, ben jij moslim ? Wacht, jij bent diegene die altijd over de kruisiging van Jezus had , dus neen je bent geen moslim.
Uiteraard ben ik geen moslim. Wacht, jij ging altijd op op mijn opmerkingen over Jezus! Dus jij bent een christen?

quote:
Dat jij de woede en opstand niet kent zegt niks natuurlijk.
Dat jij ze wel kent zegt ook niks natuurlijk.
quote:
Ja , niet alle pubers zijn lastig, niet alle Nederlanders eten kaas klopt. Maar pubers en jongeren zijn nou eenmaal wat strijdlustiger dan mensen die wat ouder worden. Maar er zijn uitzonderingen klopt. Jij bent dus duidelijk een lieve jongentje (of man?)
Er is een verschil tussen strijdlustigheid en puberale opstandigheid. En ja, ondanks mijn felheid af en toe ben ik een zeer degelijk knaapje.
quote:
Veel Arabieren zitten beetje te schipperen tussen enerzijds hun cultuur , en de 'cultuur' van het westen (is maar wat je nog cultuur kan noemen) .Dat botst vaak.
Jij plaatst alles in jouw eigen waarheid en gedachtengoed en ik in de mijne
Ik ben ook de laatste die zal zeggen dat dat niet zo is. Dat betekent echter niet dat het als excuus gebruikt kan worden. Als je fout zit zit je fout. Ongeacht of je een boze puber was met misschien een lastige jeugd.
quote:
Alles heeft met Islam te maken? Dat noemt men generaliseren.
Het heeft niets met de Islam te maken? Dat noemt men generaliseren. Als het geen moslims had betreft in Syrië waren er nooit 'strijdlustige jongeren' die kant op gereisd.
quote:
Terrorisme heeft niks met Islam zelf te maken. Dat is mijn mening. Ik heb een andere mening dan jij.
Daar hoopte ik al op, zonder verschillende meningen wordt een discussieforum een dooie boel.
quote:
Zo zijn niet alle Arabieren ,zoals de leiders van Hamas , van mening dat Israel kapot moet en de joden aan de gas.
Dat absoluut niet. Je gelooft me misschien niet, maar ik ben tussen arabische jongens opgegroeid en ben zelfs 2 jaar geleden met een goede vriend naar Iran geweest. Prachtig land.
quote:
Ja dat je hier en daar op het nieuws Arabieren ziet die dat schreeuwen zegt niks over de Islam zelf. Zo zijn niet alle joden zionisten. Ja dat je op het nieuws (weer) joden Palestijnen het huis uit flikkeren zegt niks over het joodse volk.
Dat stelde ik ook helemaal niet ter discussie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:31 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Ben jij ook iemand die in twee culturen is opgegroeid? Zo nee, dan loopt jouw vergelijking net zoals Lucile Werner, een beetje mank.
Ja, dat ben ik. Ik herken helemaal niets terug van die identeitsstrijd waar altijd over gepraat wordt. Sterker nog, ik zie mezelf als superieur tegenover zowel Nederlanders als Indo's 8-)
Conscience do cost.
pi_127120750
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:44 schreef ems. het volgende:

Ik ben geen moslim, en inderdaad, wat ik zoal heb meegemaakt met mensen uit die landen (wat voornamelijk positief is trouwens) is niet relevant. Net zo min als jouw verhaal.
Wat is dan wel relevant? Wat NOS zegt?Wat Maurice de hond onderzoekt? Of dat Islam terreur verspreid? Maar ik denk dat je dat denkt over alle gelovigen.

quote:
Uiteraard ben ik geen moslim. Wacht, jij ging altijd op op mijn opmerkingen over Jezus! Dus jij bent een christen?
Je verpakte anisemitische jezus uitspraken dat was jij inderdaad. Of neen dat was jouw sarcasme.

quote:
Dat absoluut niet. Je gelooft me misschien niet, maar ik ben tussen arabische jongens opgegroeid en ben zelfs 2 jaar geleden met een goede vriend naar Iran geweest. Prachtig land.
Ja zegt niks:
quote:
Dat jij ze wel kent zegt ook niks natuurlijk.
quote:
Ja, dat ben ik. Ik herken helemaal niets terug van die identeitsstrijd waar altijd over gepraat wordt. Sterker nog, ik zie mezelf als superieur tegenover zowel Nederlanders als Indo's 8-)
Indo? Mwah Indo's zijn niet zo extreem anders met het westen , ze zijn goed geintregeerd.Zeker vergeleken met Arabieren, hun cultuur is toch ietsjes anders
Ja sommige indo's zijn wat geliger mischien dan anderen maar ze maken wel heerlijk eten. Veel verschil zie ik niet
  dinsdag 28 mei 2013 @ 21:51:58 #275
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_127126326
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:20 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

daar kijk ik als ouddocent anders naar :+
Ben jij docent geworden onder dwang? Je was trouwens hoop ik geen leraar Nederlands.

[ Bericht 3% gewijzigd door hoatzin op 28-05-2013 22:03:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')