Waarom denk ik bij Rabo aan de Rabobankquote:
Dat was de intentiequote:Op zondag 19 mei 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij Rabo aan de Rabobank
Ik vrees dat we nog en km of 3 moeten wachten.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:25 schreef DeeBee het volgende:
Kelderman haalt hem nog wel terug, een solo waar De Vlaeminck jaloers op zou zijn!
Louis was ook maar een matig spelertje bij Sparta die de ballen moest inleveren bij Gijp, en nu komen alle wereldleiders langs bij Fuhrer van Gaal voor advies. Dus ik voorzie dezelfde rol in de toekomst voor Jantje buutenblad van Bovenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Mourinho is ook nooit een goede voetballer geweest.
Dit is net zoiets. Over 10 jaar denken we bij 'The special one' aan Jan Boven.
Mischien omdat de Rabobank sponsor was van de raboploeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij Rabo aan de Rabobank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ok José, bedankt.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:25 schreef TheArt het volgende:
Als het van iemand moet komen, dan is het van Wilco.
wint er toch nog ooit eens een rabo.quote:
Denk het niet, andere ploeg en Weening is op.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen Kelderman bij Weening als het goed is. Dan kunnen ze samen nog wel wat misschien.
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kelderman is al gepakt door Zoldervrouwamai dat is een straffe uitspraakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ok José, bedankt.
Maar ik geloof er niet in.
epofanti was het toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:26 schreef danos het volgende:
Komop jongens, doe het voor Elefanti, morgen kan je rusten.
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kelderman is al gepakt door ZoldervrouwDat terwijl Kelderman een Belgische naam is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een argos nog steedsquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:26 schreef superniger het volgende:
Gister was de etappe veel leuker om te zien
Amai ma gij kan goe vlaams ze, waar hebde ge da geleerd?quote:
ik kijk iedere dag naar Buren voor de Vlaamse ondertitelingquote:Op zondag 19 mei 2013 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Amai ma gij kan goe vlaams ze, waar hebde ge da geleerd?
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Amai ma gij kan goe vlaams ze, waar hebde ge da geleerd?
Gister was de laatste km wel erg spannendquote:Op zondag 19 mei 2013 17:26 schreef superniger het volgende:
Gister was de etappe veel leuker om te zien
Later in de aanval bedoel je?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:28 schreef marcodej het volgende:
Achteraf had Gesink moeten doen wat Sanchez doet.
Dat wel idd. Gesink zal dadelijk wel weer last van de kou krijgenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het had inderdaad wel iets, maar ik zie toch liever gewoon beelden van de koers.
Daar is 't al veel te laat voor.quote:
Als Kiserlovski, Henao etc. hadden meegewerkt was het een hele goede zet geweest. Achteraf is mooi wonen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:28 schreef marcodej het volgende:
Achteraf had Gesink moeten doen wat Sanchez doet.
Ze weten dat er vandaag geen Buren is. Dus dan mogen ze wel na halfzes finishen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:28 schreef danos het volgende:
Om 16:00 was het aankomstschema nog 17:20, says all 'old-ladies tour d'italy'
Helaas weinig beeld.quote:
Joh.quote:
Dan heb je wel heel veel vertrouwen in Movistar..quote:Op zondag 19 mei 2013 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog een geluk dat Visconti niet meer bij z'n Italiaanse procontinentale ploegje zit, anders was hij nu al een kwartier binnen.
Ok, dank voor je bijdrage weer.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens met jullie commentaar over de Belgische televisie, het mag gedaan zijn he. Als het je niet aanstaat ga dan kijken naar Eurosport. Daar zenden ze het ook uit. Of is het niveau van Eurosport ( met 2 Nederlandse commentatoren) Niet goed genoeg voor jullie?
Ik kan die Renaat en Jose wel waarderenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens met jullie commentaar over de Belgische televisie, het mag gedaan zijn he. Als het je niet aanstaat ga dan kijken naar Eurosport. Daar zenden ze het ook uit. Of is het niveau van Eurosport ( met 2 Nederlandse commentatoren) Niet goed genoeg voor jullie?
Sporza is net leuk om te kijken... Door de taal en manier van commentaarquote:Op zondag 19 mei 2013 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:33 schreef danos het volgende:
Als ze gewoon aanzetten zijn ze toch binnen 1,5km bij die visconti
jankbalquote:Op zondag 19 mei 2013 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je het niet aanstaat wat men hier allemaal post ga dan naar fok.be.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Amai op oe tenen getrapt?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
in de sneeuw?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet niet wie het interesseert, maar er zijn twee lichamen gevonden. Kunnen van de broertjes zijn.
fijn, hoeft echt niet hierquote:Op zondag 19 mei 2013 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet niet wie het interesseert, maar er zijn twee lichamen gevonden. Kunnen van de broertjes zijn.
Bol het aub af...quote:Op zondag 19 mei 2013 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh okequote:Op zondag 19 mei 2013 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Ja. Waarom niet gewoon even een sprint op buitenblad naar boven?quote:
Je ziet echt spoken. Niemand die hier negatief is over het commentaar. Wat een trieste calimero ben je zegquote:Op zondag 19 mei 2013 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoort hier ook niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voetbal werd hier ook behandeld dus piep niet.
Goed idee. Dat niemand daar eerder aan gedacht heeft.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Waarom niet gewoon even een sprint op buitenblad naar boven?
amai zeg zulks een calimeroquote:Op zondag 19 mei 2013 17:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ziet echt spoken. Niemand die hier negatief is over het commentaar. Wat een trieste calimero ben je zeg
Riis dacht daar toch wel aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goed idee. Dat niemand daar eerder aan gedacht heeft.
En die apotheker, die toen in de tour in de gevangenis is beland. Hoe heet 'ie ook alweer? Massi, Messi?quote:
Die rit met o.a. V/d Velde?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:38 schreef tong80 het volgende:
Lekkere etappe. Doet me aan Breukink denken.
Toen moesten ze nog naar beneden in dit weer.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:38 schreef tong80 het volgende:
Lekkere etappe. Doet me aan Breukink denken.
Hier ook, alleen niet in de koers.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen moesten ze nog naar beneden in dit weer.
ja legendarisch.quote:
En dat was bovendien nog wel iets erger.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen moesten ze nog naar beneden in dit weer.
Dat zou wel heel dom zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 17:41 schreef Szura het volgende:
Zou Betancur weer denken dat hij gaat winnen?
Heb je gelijk in. Dat was echt The horror.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:41 schreef OProg het volgende:
[..]
En dat was bovendien nog wel iets erger.
[ afbeelding ]
Het had vandaag wel gekund.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:41 schreef Szura het volgende:
Zou Betancur weer denken dat hij gaat winnen?
Hoho die pas 33.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niemiec is ook echt lachwekkend.
Zeker. Niks gestolenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Proficiat aan de winnaar, helemaal verdiend
Renner voor de toekomst.quote:
Hij doet het toch echt zelf.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
3x 2de begin medelijen te krijgen met die Colombiaan
Inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:45 schreef Redefine het volgende:
Visconti met een hele mooie overwinning. Het is hem gegund. Maar de manier waarop hij kon wegrijden uit de groep met vluchters en vervolgens een minuut pakt in no time is gewoon typerend voor deze Giro. Bizar dat het elke keer zo gaat
hebben de beste dope jaquote:Op zondag 19 mei 2013 17:45 schreef Syntix het volgende:
Uran Uran![]()
Als knecht van Wiggins gewoon even 3e staan![]()
Sky
Weening was gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:46 schreef Pedroso het volgende:
Was wel een kans voor Weening als je ziet dat Visconti hier nog wint.
Bauke Joop Betancurquote:
Maar Weening finisht achter de groep favorieten, dus die Visconti reed echt wel beter bergop. anders was Weening wel dichter gebleven.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:46 schreef Pedroso het volgende:
Was wel een kans voor Weening als je ziet dat Visconti hier nog wint.
En elke keer haalt het de spanning eigenlijk volledig uit de wedstrijd. Wat betreft de ritzege dan.quote:
Beter zo proberen dan kleurloos blijven plakkenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar volgens sommigen weer kansloos. Het is ook nooit goed.
Waarschijnlijk wel. Maar ik heb vooral het idee dat het gedoe met Pirazzi en Rabottini veel energie gekost heeft.quote:
Inderdaad. Wie gaan er mee? Garate, Mollema lijkt me als kopstukken?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat Blanco in de Tour niet op een kopman gokken. Lekker vrijbuitersrol op zich nemen met alleen Mollema die evt. aan het klassement mag denken (maar niet teveel man aan opofferen).
Een overwinning zegt meer dan een 9e plek in het alg. klassement.
gesinkquote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie gaan er mee? Garate, Mollema lijkt me als kopstukken?
Tsja zo gaat dat al jaren. Wat ik eerder al zei. Wachten, wachten, wachtenquote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nogal matig gereden door de uitdagers van Nibali.
Altijd mogelijk dat er tussen zaten die gewoon niet beter konden, maar allemaal? Nah, dat geloof ik niet.
Garate?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had de pech dat ie met 3 Italianen zat. Die fietsen als ploegmaats, je moet ze allemaal uit het wiel rijden anders pakken ze je waar je bij staat.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar ik heb vooral het idee dat het gedoe met Pirazzi en Rabottini veel energie gekost heeft.
Bovendien had hij oorspronkelijk wel met Visconti mee gekund, maar toen ging die naar Pazzi zitten kijken.
Als hij samen met Visconti was weggereden had het zomaar kunnen zijn dat hij wel tot het einde had kunnen strijden.
Maar ja aan als heb je nooit iets.
Alsof Uran zomaar even aanvallen kan blijven plaatsen. Die zal allang blij zijn met het consolideren van plaats 3.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nogal matig gereden door de uitdagers van Nibali.
Altijd mogelijk dat er tussen zaten die gewoon niet beter konden, maar allemaal? Nah, dat geloof ik niet.
TJS ook lijkt me. Kan ook een etappe winnen met zijn sterke sprint berg(heuvel)op.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Wat ik dus eerder ook zei. Dat die Italianen hem kapot rijden. Het voorbij gaan van Pirazzi voor de berg punten was sowieso niet echt slim.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij had de pech dat ie met 3 Italianen zat. Die fietsen als ploegmaats, je moet ze allemaal uit het wiel rijden anders pakken ze je waar je bij staat.
Met mannen als Rodriguez en Sagan in het peloton is TJS kansloos voor etappewinst.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
TJS ook lijkt me. Kan ook een etappe winnen met zijn sterke sprint berg(heuvel)op.
Ja. Op die plek kun je ook de namen van Belkov, Hansen, Narvardauskas en Uran zetten. Niet dat al die renners er niet voor hebben gereden. Maar echt veel weerstand kregen ze allemaal niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef Sautor het volgende:
Visconti heeft die overwinning wel kado gekregen zeg.
Toen was Visconti al weg. Hopelijk komt die Pirazzi net die punten tekort om een prijs te pakken (weet niet of ie meedoet in het bergklassement eigenlijk).quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Wat ik dus eerder ook zei. Dat die Italianen hem kapot rijden. Het voorbij gaan van Pirazzi voor de berg punten was sowieso niet echt slim.
Pirazzi rijdt gewoon in the bergtruiquote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toen was Visconti al weg. Hopelijk komt die Pirazzi net die punten tekort om een prijs te pakken (weet niet of ie meedoet in het bergklassement eigenlijk).
Wel als ie in een groep vooruit zit. Een van de weinige Nederlanders die het ook kan afmaken.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met mannen als Rodriguez en Sagan in het peloton is TJS kansloos voor etappewinst.
Oeps, niet gezien. Ben ook niet zo bezig met die trui ook.quote:
Zoals ze een paar jaar terug over Mollema zeiden.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel als ie in een groep vooruit zit. Een van de weinige Nederlanders die het ook kan afmaken.
Je moet toch wat he, probeer nog steeds de lichtpuntjes te zien.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoals ze een paar jaar terug over Mollema zeiden.
Nordhaugquote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Garate?
Mollema, Gesink, Ten Dam en Nordhaug zijn zeker. Rest zal nog wel ingevuld worden. Tankink en Tjallingii kan je ook wel opschrijven. Verder ligt het eraan wat ze willen. Nemen ze Bos mee, doen ze het juist niet en nemen ze een TJS mee. Dat zal wel snel duidelijk worden.
Ik weet dat die al weg was. Maar toen hadden ze met een goede samenwerking nog een kansje gehad om hem terug te halen. Nu was het zeker gedaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toen was Visconti al weg. Hopelijk komt die Pirazzi net die punten tekort om een prijs te pakken (weet niet of ie meedoet in het bergklassement eigenlijk).
Tsja wie wel? O ja Visconti en Pirazziquote:Op zondag 19 mei 2013 18:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oeps, niet gezien. Ben ook niet zo bezig met die trui ook.
Ze roepen het een keer of honderd per uitzending maar okquote:Op zondag 19 mei 2013 18:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oeps, niet gezien. Ben ook niet zo bezig met die trui ook.
Hij zal tevreden zijn met zijn ploegmaten die veel werk voor hem hebben opgeknapt om dit resultaat mogelijk te maken.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:13 schreef franklop het volgende:
Francis de Greef toch nog knap solo over de meet
35DE GREEF FrancisBELLTB4:43:352:47
Heeft een hongerklop gehad, kan niet anders.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:13 schreef franklop het volgende:
Francis de Greef toch nog knap solo over de meet
35DE GREEF FrancisBELLTB4:43:352:47
Oja, Nordhaug heb je ook nog.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Garate?
Mollema, Gesink, Ten Dam en Nordhaug zijn zeker. Rest zal nog wel ingevuld worden. Tankink en Tjallingii kan je ook wel opschrijven. Verder ligt het eraan wat ze willen. Nemen ze Bos mee, doen ze het juist niet en nemen ze een TJS mee. Dat zal wel snel duidelijk worden.
fietsenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef Evertjan het volgende:
is al bekend wat Lars Boom de rest van het jaar gaat doen?
Als ze nou eens een sprinterstreintje sturen. Gegarandeerd ereplaatsen en mogelijk een overwinning. Daar heb je meer aan dan Mollema, Kruiswijk, Gesink en Kelderman.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat Blanco in de Tour niet op een kopman gokken. Lekker vrijbuitersrol op zich nemen met alleen Mollema die evt. aan het klassement mag denken (maar niet teveel man aan opofferen).
Een overwinning zegt meer dan een 9e plek in het alg. klassement.
Brown in de tour, dat wordt lachen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:40 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Als ze nou eens een sprinterstreintje sturen. Gegarandeerd ereplaatsen en mogelijk een overwinning. Daar heb je meer aan dan Mollema, Kruiswijk, Gesink en Kelderman.
Theo Bos, Mark Renshaw, Lars Boom, Tom Leezer, Bram Tankink, Maarten Wynants, Graeme Brown, LL Sanchez en Stef Clement.
Lars Boom voelt zich te goed om in de Tour te gaan knechten voor Bosquote:Op zondag 19 mei 2013 18:40 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Als ze nou eens een sprinterstreintje sturen. Gegarandeerd ereplaatsen en mogelijk een overwinning. Daar heb je meer aan dan Mollema, Kruiswijk, Gesink en Kelderman.
Theo Bos, Mark Renshaw, Lars Boom, Tom Leezer, Bram Tankink, Maarten Wynants, Graeme Brown, LL Sanchez en Stef Clement.
Gegarandeerd? In de chaos die de Toursprints zijn? Denk niet dat Bos veel sprints gaat beginnen in een kansrijke positie, maakt niet uit hoe goed je trein is als je 'm niet kan of durft volgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:40 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |