Heb het aangepast.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
Zit ik dat plaatje te verversen, blijkt het gepuusht.
Dit.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat GAE en Sparta naar de Eredivisie komen.
Zou mooi zijn. En dan volgend jaar RKC eruit.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ANquote:Op zondag 19 mei 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Sparta - Feijenoord, PEC - GAE, Feyenoord - Ajax, Cambuur - Heerenveen.
12 derby's in de jupiler league.
iedereene blij
Of GAE en Graafschap.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Deal!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind Sparta meer uitstraling. Mag de Graafschap volgend jaar i.p.v. RKC komen.
Een jaartje in de Jupiler League leidt tot een heleboel bezuinigingen. Liever nu dan volgend jaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef Borizzz het volgende:
Graafschap heeft ook te matig gepresteerd dit jaar. Daarom nog beter een jaartje in JL & daarna promotie.
Ik denk dat De Graafschap juist een stuk verder van huis is zonder promotie dit jaar. Nu hebben ze nog enigszins kunnen tering op hun Eredivisie begroting van afgelopen jaar, nog een jaar Jupiler League zal resulteren in het nog verder bijstellen ervan.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef Borizzz het volgende:
Graafschap heeft ook te matig gepresteerd dit jaar. Daarom nog beter een jaartje in JL & daarna promotie.
Verkeerd topic.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda vind ik toch wel eredivisiewaardig. Zou zonde zijn als die ook degraderen.
Maar ze verzaakten soms vrij erg tijdens dit seizoen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerst thuis.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als de graafschap wint spelen zij dan eerst thuis of uit?
Ze willen nog wel eens punten afsnoepen van de topclubs ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
eredisielive.nlquote:Op zondag 19 mei 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
Iemand een werkend streampje voor Roda-Graafschap?
Malkiquote:Op zondag 19 mei 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC leunt werkelijk alleen op die zemmel demouge. Datdie club mooi degradeert.
Hoezo niet? Als je in de playoffs wint verdien je het gewoon hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:01 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Sparta mag roda volgende week vernederen en niet die kutboeren. Zij verdienen het niet
Heb je het seizoen van graafschap nog niet gezien? Sparta kon kampioen worden voor die faillisementen dus sparta heeft wat mij betreft meer recht om Roda te pakken.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:01 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je in de playoffs wint verdien je het gewoon hoor.
Malki is wel een goeie aanvaller, hij scoort ook heel makkelijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle ballen op Demouge en die speelt 'm ergens heen.
Jawel, maar dat maakt nu toch helemaal niks meer uit? Dit zijn de wedstrijden waar het om gaat. Sparta heeft op basis van het seizoen al een voordeel gekregen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:02 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Heb je het seizoen van graafschap nog niet gezien? Sparta kon kampioen worden voor die faillisementen dus sparta heeft wat mij betreft meer recht om Roda te pakken.
De graafschap heeft het met een gelukje nog gehaald, en de ander heeft het met heel weinig moeite gehaald. Welke van die 2 gun jij het meeste om te promoveren?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:04 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Jawel, maar dat maakt nu toch helemaal niks meer uit? Dit zijn de wedstrijden waar het om gaat. Sparta heeft op basis van het seizoen al een voordeel gekregen.
Nu heb je het over een gunfactor. Dat is wat anders dan wie het het meest verdient. Dat is namelijk gebaseerd op of je NU je wedstrijden wint. Snap je?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:05 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
De graafschap heeft het met een gelukje nog gehaald, en de ander heeft het met heel weinig moeite gehaald. Welke van die 2 gun jij het meeste om te promoveren?
Iemand die het begrijptquote:Op zondag 19 mei 2013 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Al was het wel zeker dat Roda zou winnen. Maar Roda blijft een kutclub.
Roda.
Limburg.
Sparta moet het dan maar doen verdomme
Dit dus. Of Sparta wel of niet promoveert is momenteel bijzaak.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:09 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat Sparta promoveert, maar dat Roda nu degradeert.
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus. Of Sparta wel of niet degradeert is momenteel bijzaak.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 19 mei 2013 17:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit gaat Sparta niet redden hoor.
Wat zal het worden na 90 minuten... 7-1?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
4-1 na 47 minuten is al redelijk monster-achtig
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sparta - Roda = donderdag?
Roda - Sparta = zondag?
Mag hij nu niet meespelen?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:45 schreef Konijn163 het volgende:
Geel malki... wrm doe je dat nou...![]()
Wordt nog leuk tegen Sparta
geen geel voor malki, voor el hassnaouiquote:Op zondag 19 mei 2013 17:45 schreef Konijn163 het volgende:
Geel malki... wrm doe je dat nou...![]()
Wordt nog leuk tegen Sparta
Dit inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een kutwedstrijd, roda is een kutploeg
De Graafschap stelt ook weinig voor.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een kutwedstrijd, roda is een kutploeg
Nee man. De Graafschap stelt compleet geen reet voor. Roda is wat dat betreft een stuk groter en interessanter.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:06 schreef Zemi77 het volgende:
maar natuurlijk is de Graafschap meer eredivisiewaardig dan Roda
Spannend, spannend, spannend. Ik heb er geen enkel vertrouwen in, maar de bal is rond.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee man. De Graafschap stelt compleet geen reet voor. Roda is wat dat betreft een stuk groter en interessanter.
Maar ik hoop wel dat Sparta wint.
Ik denk Go Ahead en Roda, ik hoop Sparta.quote:
Ik denk dat het er te maken mee heeft dat er nog maar 3 wedstrijden zijn en dit de finales zijn voor promotie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leo Driessen boven Sierd verkiezen is gewoon minachting van de kijker.
Ik zou juist op een finale de best mogelijke man kiezen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er te maken mee heeft dat er nog maar 3 wedstrijden zijn en dit de finales zijn voor promotie.
Binnenkort zal de kraan voor nnieuwe commentatoren weer open moeten aangezien de PL en SERIE A komen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou juist op een finale de best mogelijke man kiezen.
Als Leo Driessen dat is kan EredivisieLive hun jeugdopleiding net zo goed stopzetten.
Roda's langeballentactiek gaat eraanquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:01 schreef LucvanDijk het volgende:
Demouge doet bij Roda niet mee en zit ook niet op de bank..
Inteelt plus teveel drugs, dan weet je het wel.quote:
Optyfen met die tyfus nepclub! Eagles moet promoverenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inteelt plus teveel drugs, dan weet je het wel.
Aldus onze ervaringsdeskundige Rens.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
Sfeer bij Eagles is altijd![]()
Harde kern van Eagles![]()
Cambuur en Eagles hebben zo ontzettend veel fanatieke fans50% van het stadion is harde kern
Mag dat niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Clubs die 4-4-2 spelen in Nederlandse competitie
Cambuur en Eagles supporters komen vaak in het weekend onder een brug corteo doen en zingen in Steenwijk, dat galmt zo lekker. En dan inspireren ze de lokale boyz zoals Rensquote:
Doe niet zo wijs joh kleuter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker![]()
Of wilde jij beweren van niet?Caland
Ik geniet gewoon intens van die sfeer daar. Altijd mooiquote:
Dat van Cambuur klopt niet. Vaak is het daar gewoon stil hoor. Een enkeling zingt anti-fries en dat is het. Als het goed gaat dan zie je ineens iedereen in cambuur shirts en gaan ze naar wedstrijden, gaat het slecht dan kennen ze cambuur niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
Sfeer bij Eagles is altijd![]()
Harde kern van Eagles![]()
Cambuur en Eagles hebben zo ontzettend veel fanatieke fans50% van het stadion is harde kern
Dat heeft iedere club natuurlijk wel. Zeker (ex-)Jupiler League-clubs.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat van Cambuur klopt niet. Vaak is het daar gewoon stil hoor. Een enkeling zingt anti-fries en dat is het. Als het goed gaat dan zie je ineens iedereen in cambuur shirts en gaan ze naar wedstrijden, gaat het slecht dan kennen ze cambuur niet.
Mooie club ja. Redelijk goed met Feyenoord ook. Met die bekerwedstrijd twee jaar terug gezamenlijk richting dat stadion gelopen, grafhekel aan joden. Altijd een plus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon intens van die sfeer daar. Altijd mooi. Hele achterzijde naast het uitvak + lange zijde tegenover hoofdtribune wat altijd zingt
Maar toch 2 staan zijdesquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat van Cambuur klopt niet. Vaak is het daar gewoon stil hoor. Een enkeling zingt anti-fries en dat is het. Als het goed gaat dan zie je ineens iedereen in cambuur shirts en gaan ze naar wedstrijden, gaat het slecht dan kennen ze cambuur niet.
Dat klopt hoe ze in Zwolle iets met Ajax hebben (sjaak ontkent datquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie club ja. Redelijk goed met Feyenoord ook. Met die bekerwedstrijd twee jaar terug gezamenlijk richting dat stadion gelopen, grafhekel aan joden. Altijd een plus.
Waarom hebben ze in Zwolle iets met Ajax?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat klopt hoe ze in Zwolle iets met Ajax hebben (sjaak ontkent dat) is dat in Deventer met Feyenoord. Maar dan kan ik nog wel genieten van die sfeer. En ze boden goed stand tegen Ajax groep
Op hardcorehooligans gelezen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat klopt hoe ze in Zwolle iets met Ajax hebben (sjaak ontkent dat) is dat in Deventer met Feyenoord. Maar dan kan ik nog wel genieten van die sfeer. En ze boden goed stand tegen Ajax groep
De fanatieke aanhang van Willem 2 is wel een stukkie groter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar toch 2 staan zijdes. Vriend van mij zit daar bij en gaat altijd op pad met die boys, toch een enorme groep voor een Jupiler club?
Ik dacht een beetje gelijkwaardig. Oh ja en die vriend van mij ken je al qua naamquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
De fanatieke aanhang van Willem 2 is wel een stukkie groter.
Wie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht een beetje gelijkwaardig. Oh ja en die vriend van mij ken je al qua naam![]()
.
Oh je was erbijquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nein... maar leuke opmerking hoor.
Ohquote:
Bij Cambuur hebben ze toch niet zo'n hekel aan Ajax?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ohik ken best veel mensen die naar cambuur gaan maar het is dan ook op fiets afstand
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in Zwolle iets met Ajax?
Loopt van alles rond. Ik ken behoorlijk wat van Cambuur die voor Feyenoord zijn maar ook een paar voor Ajax en PSVquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij Cambuur hebben ze toch niet zo'n hekel aan Ajax?
Harde kern heb ik het over. Lees Wezepquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in Zwolle iets met Ajax?
In Wezep hebben ze iets met Ajax? Hoe dat zo? En waarom zeg je dan Zwollequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Harde kern heb ik het over. Lees Wezep
Zucht... kijk eens op het station zou ik zeggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Wezep hebben ze iets met Ajax? Hoe dat zo? En waarom zeg je dan Zwolle
Ik vraag je toch gewoon iets?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zucht... kijk eens op het station zou ik zeggen
Station Zwolle bedoelde ik, kijk hoeveel AFCA vesten er in de stad lopen en zie jij ooit Feyenoord sjaals? En lees je DM.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag je toch gewoon iets?Kun je wel leuk gaan zwaaien, maar dat is niet echt een antwoord
En ik was niet van plan om 15 km naar het station van Wezep te gaan fietsen om dat ene perronnetje te aanschouwen.
Ik vond juist altijd dat het op de voetbalvelden redelijk gemengd was wat betreft Ajax, PSV en Feyenoord.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Station Zwolle bedoelde ik, kijk hoeveel AFCA vesten er in de stad lopen en zie jij ooit Feyenoord sjaals? En lees je DM.
Klaas Puul speelt wel goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
Tering wat speelt dat Volendam matig. Is de sos op?
quote:
Hebben wel iets teveel kwaliteit voor de nacompetitie denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:02 schreef Borizzz het volgende:
Ik ben niet echt voor Sparta. Meer tegen Roda
Roda heeft het gewoon teveel laten liggen dat seizoen... veel te vaak gelijkspel en komt dan in de problemen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben wel iets teveel kwaliteit voor de nacompetitie denk ik.
Ik denk ook dat ze wel van Sparta winnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, het duo Malki en Demouge voelt elkaar wel aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Demouge doet niet mee nu.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, het duo Malki en Demouge voelt elkaar wel aan.
Heeft hij ooit iets wèl begrepen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:21 schreef Wilskracht het volgende:
Volendam komt gewoon kwaliteit te kort.
Leo Driessen snapt het niet.
Bij de eredivisie gaat het wel wat beter.quote:
Dat ongeloof bij volendam.. geloof je jezelf wel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:23 schreef debeterebob het volgende:
Mensen, Eagles kennende valt er in de 89e minuut nog de 2-1 en met wat pech in de slotseconde ook nog de 2-2.
3-0.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:23 schreef debeterebob het volgende:
Mensen, Eagles kennende valt er in de 89e minuut nog de 2-1 en met wat pech in de slotseconde ook nog de 2-2.
Maar het blijft Eagles. Dit seizoen toch zoveel van die wedstrijden gezienquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:24 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Dat ongeloof bij volendam.. geloof je jezelf wel?
Ben na de 2-0 maar overgeschakeld op Eagles, geen spijt van, leuke tweede helft met veel sfeer.quote:
Jammer van die trommels wel. Ze pretenderen daar toch een Engelse sfeer te hebben. Daar hoort de jostiband niet bij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben na de 2-0 maar overgeschakeld op Eagles, geen spijt van, leuke tweede helft met veel sfeer.
Ze gaan PEC een poepje laten ruikenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:33 schreef dikkedaniel het volgende:
Go Ahead Eagles vernedert FC Volendam anaal en is vrijwel zeker van Eredivisie voetbal.
Go Ahead mag dan wel bruin aan de pielemuis hebben van het anaal vernederen, maar het gaat wel door in de Play-Offs!
Ben jij het, Thijs Slegers?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:33 schreef dikkedaniel het volgende:
Go Ahead Eagles vernedert FC Volendam anaal en is vrijwel zeker van Eredivisie voetbal.
Go Ahead mag dan wel bruin aan de pielemuis hebben van het anaal vernederen, maar het gaat wel door in de Play-Offs!
Mochten ze willen. Eagles hebben de laatste vijf derby's niet gewonnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze gaan PEC een poepje laten ruiken
5 keer gelijk?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mochten ze willen. Eagles hebben de laatste vijf derby's niet gewonnen.
Klopt, al stoort het me niet zo erg omdat ze toch veel liederen langzaam of dusdanig massaal aanheffen dat de trommel niet nodig/hoorbaar is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer van die trommels wel. Ze pretenderen daar toch een Engelse sfeer te hebben. Daar hoort de jostiband niet bij.
Mogen niet in het stadion komen.quote:
Uitvak met zo'n 1000 kaarten voor Roda-Uit was wel meteen uitverkocht dankzij een speciale actie. Maar dit is inderdaad schandalig voor zo'n laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:41 schreef truedestiny het volgende:
Hopelijk wint Roda. Supporters van Sparta hebben toch geen zin in de eredivisie zo te zien...
Ja want in de eredivisie zijn de stadionverboden hoger.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Supporters op het veldMoeten ze volgend jaar niet proberen
Nee, hij is zelf droog anaal vernederd door ene HMF, daarna moest hij ook nog een broodje pindakaas smeren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:42 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Heeft Thijs Slegers ook een obsessie met anale vernedering?
Retry32 komt klaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:46 schreef Caland het volgende:
B tot de A tot de B E L op het kasteel. De Boeet ook.
Heb jij ook instructies gehad van een bekende user hoe je HMF na moet doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hij is zelf droog anaal vernederd door ene HMF, daarna moest hij ook nog een broodje pindakaas smeren.
Niet eens, ik heb hem tussen verschillende permabans in zelf aan het werk gezien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij ook instructies gehad van een bekende user hoe je HMF na moet doen?
Ook ik heb dit genoegen mogen smaden, maar ook heb ik ooit een zeer goed geslaagde immitatie van hem gegeven (door perfecte instructies die ik nodig had omdat ik niet al zijn catchphrases wist).quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet eens, ik heb hem tussen verschillende permabans in zelf aan het werk gezien.
Keep me on the hight. Ik kijk Utrecht namelijkquote:
Sparta is ook eigenlijk al maanden niet om aan te zien. Zie het niet gebeuren voor ze.quote:
Ze stonden er nog wel zo goed voor, maar het team is helemaal ingestort.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Sparta is ook eigenlijk al maanden niet om aan te zien. Zie het niet gebeuren voor ze.
Ja ik wil 90 minuten van mijn leven terugquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
Roda valt ook weer niet mee, deze hele wedstrijd is nogal matig.
Sinds dat programma eigenlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze stonden er nog wel zo goed voor, maar het team is helemaal ingestort.
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:40 schreef Konijn163 het volgende:
GAE wat een bazen. De nr1 van de JL vernederen in eigen huis met 3-1 en Cambuur kampioen maken.
Via de nacompetitie elke ploeg vernederen in eigen huis, en VVV ook nog in eigen huisEn dan ook nog ZELF promoveren.
![]()
De bazen van jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |