Heb het aangepast.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
Zit ik dat plaatje te verversen, blijkt het gepuusht.
Dit.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat GAE en Sparta naar de Eredivisie komen.
Zou mooi zijn. En dan volgend jaar RKC eruit.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ANquote:Op zondag 19 mei 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Sparta - Feijenoord, PEC - GAE, Feyenoord - Ajax, Cambuur - Heerenveen.
12 derby's in de jupiler league.
iedereene blij
Of GAE en Graafschap.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Deal!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind Sparta meer uitstraling. Mag de Graafschap volgend jaar i.p.v. RKC komen.
Een jaartje in de Jupiler League leidt tot een heleboel bezuinigingen. Liever nu dan volgend jaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef Borizzz het volgende:
Graafschap heeft ook te matig gepresteerd dit jaar. Daarom nog beter een jaartje in JL & daarna promotie.
Ik denk dat De Graafschap juist een stuk verder van huis is zonder promotie dit jaar. Nu hebben ze nog enigszins kunnen tering op hun Eredivisie begroting van afgelopen jaar, nog een jaar Jupiler League zal resulteren in het nog verder bijstellen ervan.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:34 schreef Borizzz het volgende:
Graafschap heeft ook te matig gepresteerd dit jaar. Daarom nog beter een jaartje in JL & daarna promotie.
Verkeerd topic.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda vind ik toch wel eredivisiewaardig. Zou zonde zijn als die ook degraderen.
Maar ze verzaakten soms vrij erg tijdens dit seizoen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerst thuis.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als de graafschap wint spelen zij dan eerst thuis of uit?
Ze willen nog wel eens punten afsnoepen van de topclubs ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
eredisielive.nlquote:Op zondag 19 mei 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
Iemand een werkend streampje voor Roda-Graafschap?
Malkiquote:Op zondag 19 mei 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC leunt werkelijk alleen op die zemmel demouge. Datdie club mooi degradeert.
Hoezo niet? Als je in de playoffs wint verdien je het gewoon hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:01 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Sparta mag roda volgende week vernederen en niet die kutboeren. Zij verdienen het niet
Heb je het seizoen van graafschap nog niet gezien? Sparta kon kampioen worden voor die faillisementen dus sparta heeft wat mij betreft meer recht om Roda te pakken.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:01 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je in de playoffs wint verdien je het gewoon hoor.
Malki is wel een goeie aanvaller, hij scoort ook heel makkelijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle ballen op Demouge en die speelt 'm ergens heen.
Jawel, maar dat maakt nu toch helemaal niks meer uit? Dit zijn de wedstrijden waar het om gaat. Sparta heeft op basis van het seizoen al een voordeel gekregen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:02 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Heb je het seizoen van graafschap nog niet gezien? Sparta kon kampioen worden voor die faillisementen dus sparta heeft wat mij betreft meer recht om Roda te pakken.
De graafschap heeft het met een gelukje nog gehaald, en de ander heeft het met heel weinig moeite gehaald. Welke van die 2 gun jij het meeste om te promoveren?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:04 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Jawel, maar dat maakt nu toch helemaal niks meer uit? Dit zijn de wedstrijden waar het om gaat. Sparta heeft op basis van het seizoen al een voordeel gekregen.
Nu heb je het over een gunfactor. Dat is wat anders dan wie het het meest verdient. Dat is namelijk gebaseerd op of je NU je wedstrijden wint. Snap je?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:05 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
De graafschap heeft het met een gelukje nog gehaald, en de ander heeft het met heel weinig moeite gehaald. Welke van die 2 gun jij het meeste om te promoveren?
Iemand die het begrijptquote:Op zondag 19 mei 2013 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Al was het wel zeker dat Roda zou winnen. Maar Roda blijft een kutclub.
Roda.
Limburg.
Sparta moet het dan maar doen verdomme
Dit dus. Of Sparta wel of niet promoveert is momenteel bijzaak.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:09 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat Sparta promoveert, maar dat Roda nu degradeert.
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus. Of Sparta wel of niet degradeert is momenteel bijzaak.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 19 mei 2013 17:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit gaat Sparta niet redden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |