Opstelten en Teeven kregen net een stijve plasser.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:46 schreef Inaithnir het volgende:
Verplicht simpele versie van een black box in auto's installeren!
Maar wat wil je dan meer te weten komen? En kan dat dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:46 schreef Inaithnir het volgende:
Verplicht simpele versie van een black box in auto's installeren!
IK vind het tamelijk overtuigend anders.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wettig en overtuigend moet het bewezen zijn. Dat was hier absoluut niet zo.
Is het ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Opstelten en Teeven kregen net een stijve plasser.
Dan moet dit wel een slecht plan zijn.
Dan kun je aantonen dat meneer al dan niet te hard reed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:47 schreef Beauke het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan meer te weten komen? En kan dat dan?
Alleen faal je om naar anderen toe te duiden wat er hier zo overtuigend is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
IK vind het tamelijk overtuigend anders.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:49 schreef beantherio het volgende:
Verbijsterend dat enkel het gegeven al dat iemand 3 mensen heeft doodgereden die persoon niet op z'n minst een paar jaar cel oplevert. Het is toch niet normaal dat iemands rijgedrag 3 mensenlevens kost? Er wordt gedaan door de rechter alsof dat wel zo is en dat enkel het te hard gereden hebben bepalend is voor de straf.
Als ik daarbij 3 mensen ombreng: zekers. Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Jij trapt de volgende keer in paniek naast je rem terwijl je verder niets fout deed en moet gelijk voor jaren de bak in.
Dit. Duizend maal dit. En als er weer een onterechte veroordeling is gaan dezelfde mensen zeiken dat er meer bewijs had moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
Echt kapot domme mensen in dit topic. Die man heeft niet eens gedronken en de rechter acht niet bewezen dat hij daadwerkelijk te hard heeft gereden.
Hij is de macht over het stuur verloren. Dat gebeurt.
Met andere woorden: Dit had elke verkeersdeelnemer kunnen zijn. Ineens is 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' niet meer geldig lijkt het.
Amen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
Echt kapot domme mensen in dit topic. Die man heeft niet eens gedronken en de rechter acht niet bewezen dat hij daadwerkelijk te hard heeft gereden.
Met andere woorden: Dit had elke verkeersdeelnemer kunnen zijn. Ineens is 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' niet meer geldig lijkt het.
Je vergeet het stukje waarbij vervolgens 3 mensen hun leven verliezen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
Maar hij is niet onschuldig: hij is namelijk veroordeeld.quote:Met andere woorden: Dit had elke verkeersdeelnemer kunnen zijn. Ineens is 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' niet meer geldig lijkt het.
Veroordeeld voor overtreding van artikel 5 wegenverkeerswet, ja. Niet voor een drievoudige moord.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je vergeet het stukje waarbij vervolgens 3 mensen hun leven verliezen.
[..]
Maar hij is niet onschuldig: hij is namelijk veroordeeld.
Dat is de mening van één rechter. Er zijn in het verleden genoeg onschuldige mensen veroordeeld tot een gevangenisstraf. Een veroordeling zegt niks over het wel of niet schuldig zijn. Daar is bewijs voor nodig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:54 schreef beantherio het volgende:
Maar hij is niet onschuldig: hij is namelijk veroordeeld.
Vrouwe justitia wordt niet voor niets vaak met een zwaard afgebeeld. Een mening van een rechter is wel iets meer dan een mening.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is de mening van één rechter. Er zijn in het verleden genoeg onschuldige mensen veroordeeld tot een gevangenisstraf. Een veroordeling zegt niks over het wel of niet schuldig zijn. Daar is bewijs voor nodig.
Uitspraak dan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vrouwe justitia wordt niet voor niets vaak met een zwaard afgebeeld. Een mening van een rechter is wel iets meer dan een mening.
Dat zal. Ik wilde alleen aangeven dat een veroordeling niet betekent dat een rechter ook daadwerkelijk gelijk heeft. Er zijn genoeg voorbeelden van rechterlijke dwalingen te vinden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vrouwe justitia wordt niet voor niets vaak met een zwaard afgebeeld. Een mening van een rechter is wel iets meer dan een mening.
Lijkt mij nogal wiedes dat autochtonen de meeste snelheidsboetes krijgen want dat is ook de grootst vertegenwoordigde groep in het verkeer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er worden namelijk miljoenen snelheidsboetes per jaar uitgeschreven, en ik durf te wedden dat het overgrote deel daarvan naar autochtone Nederlanders wordt opgestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal wiedes dat autochtonen de meeste snelheidsboetes krijgen want dat is ook de grootst vertegenwoordigde groep in het verkeer.Dat was ook mijn punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen beoordelen op het rijgedrag van landgenoten slaat nergens op.
Die vrouw doet gewoon haar werk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
Je (schoon)ouders en kind doodgereden en vervolgens krijg je nog een trap na van "mevrouw" de rechter, een mens zou voor minder door het lint gaan. Dit moet voor die kerel toch voelen alsof de rechter op het graf van zijn dode familieleden staat te dansen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |