Nee een Pool. Maar dat is ook een buitenlander. En alle Polen zijn altijd dronken; dat weet iedereenquote:
echt alleen jij kan je druk maken om zoiets bij zo'n tragisch bericht.quote:
Oh goddank. Stel je voor dat een Nederlander zoiets zou doen zeg, moet er niet aan denken!quote:Op zondag 19 mei 2013 14:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee een Pool. Maar dat is ook een buitenlander.
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt alleen jij kan je druk maken om zoiets bij zo'n tragisch bericht.
Dit.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:44 schreef Adolecens het volgende:
Een Pool ja? Zal vast wel dronken geweest zijn![]()
RIP
Ooit een Pool zien rijden?!quote:Op zondag 19 mei 2013 14:48 schreef Dagonet het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om daar uit de bocht te vliegen?
Wat zullen we verbieden om dit in de toekomst te voorkomen? Polen? Alcohol? Of auto's? Of nee, bochten!quote:
Genoeg, al moet ik zeggen niet vaak op een zondagochtend.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:52 schreef RemcoDelft het volgende:
Ooit een Pool zien rijden?!
Wat mij betreft komt er een verplicht CBR-examen voor iedereen die in Nederland de weg op wil.
Alles.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat zullen we verbieden om dit in de toekomst te voorkomen? Polen? Alcohol? Of auto's? Of nee, bochten!
Pools Veilig Verkeer?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:59 schreef Dagonet het volgende:
In ieder geval weer een zooi PVV-for-life stemmers erbij.
"Het word tijd dat de hooge heren in denhaag een keer komen kijken hoe het er buiten hun kaas stolp aantoe gaat want de mensen buiten zijn het zat."quote:Op zondag 19 mei 2013 14:59 schreef Dagonet het volgende:
In ieder geval weer een zooi PVV-for-life stemmers erbij.
Polen zijn wel leuk volk, er wonen er hier ook genoeg i.v.m. seizoensarbeid. Ze breken alles af, zijn constant dronken, maken alleen maar rotzooi en bemoeien zich verder nergens mee behalve hun rotwerk.quote:
ach liever een pool aan het stuur dan een Rus ..quote:
dat zat ik mij dus ook af te vragen, heb die bocht voor mijn werk 2 jaar lang elke dag 4 keer gereden en ik zit me echt af te vragen hoe hard je moet rijden, hoe afgeleid of bezopen je moet zijn om dat voor elkaar te krijgen...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:48 schreef Dagonet het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om daar uit de bocht te vliegen?
technische recherche volgens mijquote:Op zondag 19 mei 2013 14:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom hebben ze in Limburg nog zo'n oudewetse Opel als politiewagen?
Ik zie elke dag in de 26km die ik heen en weer moet rijden genoeg vrouwtjes die hun make-up doen terwijl ze over een n-weg 70/80/100 moeten rijden. Verder zijn er genoeg mensen die smsen achter het stuur en ga zo maar door.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zat ik mij dus ook af te vragen, heb die bocht voor mijn werk 2 jaar lang elke dag 4 keer gereden en ik zit me echt af te vragen hoe hard je moet rijden, hoe afgeleid of bezopen je moet zijn om dat voor elkaar te krijgen...
Ik ken die bocht ook wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zat ik mij dus ook af te vragen, heb die bocht voor mijn werk 2 jaar lang elke dag 4 keer gereden en ik zit me echt af te vragen hoe hard je moet rijden, hoe afgeleid of bezopen je moet zijn om dat voor elkaar te krijgen...
vandaar dat ze het ook alle 3 niet overleefd hebben, he.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ken die bocht ook wel.
Die kun je volgens mij met een derderangs flutautootje nog met gemak met 100 nemen.
Met een BMW moet dat zeker kunnen lijkt me en nog wel een stuk harder ook.
Heftig als zoiets dichtbij gebeurt.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef Prowl het volgende:
Nou lekker, rij ik net door de straat staan er 2 lijkwagens, een lijkbusje 2 politieauto's en 2 busjes van technische recherche.
En dat 100 meter verderop........
Die poolse auto staat er ook, had zelfs geen schade![]()
quote:Bij het ongeval in Meijel zondagochtend zijn een 67-jarige man en 64-jarige vrouw uit Meijel en 2-jarig meisje uit Heesch om het leven gekomen.
Het betreft een opa en oma en hun kleindochter.
Teveel? meen je dat?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef Prowl het volgende:
Nou lekker, rij ik net door de straat staan er 2 lijkwagens, een lijkbusje 2 politieauto's en 2 busjes van technische recherche.
Teveel polen in t dorp
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef Prowl het volgende:
Teveel polen in t dorp
Valt wel mee tochquote:
Zie editquote:Op zondag 19 mei 2013 16:06 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen schade noem je dat????
Jeetjequote:Op zondag 19 mei 2013 16:06 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen schade noem je dat????
Hoezo zit je mijn bericht te editten??quote:[ Bericht 2% gewijzigd door Prowl op 19-05-2013 16:09 ]
Op een mooie pinksterdag ...quote:Op zondag 19 mei 2013 16:29 schreef trovey het volgende:
Zo kom je dan aan je einde, ergens op een kleine weg op een mooie zondagmorgen.
Wat een ongelooflijke kutte manier om te sterven...en nog samen met je kleinkind ook.quote:
terwijl je net opa/oma bent geworden, en met pensioen gaat/bent gegaan. als je leven eigenlijk dus pas net is begonnenquote:
Die oudersquote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke kutte manier om te sterven...en nog samen met je kleinkind ook.
Waarschijnlijk wel, Tong. Dat is wel het minste wat je voor die ouders kunt doen. De tijd nemen om het heel rustig te brengen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ouders
Wordt er aangebeld door de politie.
In een klap je ouders en je kind weggevaagd.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:32 schreef tong80 het volgende:
Die ouders
Moet die agent de boodschap brengen dat niet alleen hun kind maar van ook de (schoon)ouders er niet meer zijn, wat kan je werk dan ongelooflijk waardeloos zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ouders
Heb zoiets zelf meegemaakt. De agent was helemal ontdaan. Wilde alleen maar troosten.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet die agent de boodschap brengen dat niet alleen hun kind maar van ook de (schoon)ouders er niet meer zijn, wat kan je werk dan ongelooflijk waardeloos zijn.
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
terwijl je net opa/oma bent geworden, en met pensioen gaat/bent gegaan. als je leven eigenlijk dus pas net is begonnen
Blijven mensen hč ook al zeggen sommige FOK!ers af en toe wat anders. Je kunt nog zo getraind zijn in zoiets, het blijft erin hakken.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb zoiets zelf meegemaakt. De agent was helemal ontdaan. Wilde alleen maar troosten.
Ik vind het ook om koud van te worden, in een keer je ouders en je kind dood. Opa en oma, die denken: "Eindelijk een dag zonder regen, we gaan lekker een eindje fietsen met de kleine..." Hoe vaak hebben mijn ouders zoiets wel niet gedaan, met mijn dochter toen ze klein was? Lekker buiten, rustige weg met vrijliggend fietspad. Wat de reden ook was om zo hard op die mensen in te rijden dat ze op slag alle drie dood zijn (te hard rijden + ????), geen enkele straf kan dit leed ooit goed maken.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een klap je ouders en je kind weggevaagd.
Mijn hart gaat ook uit naar degene die deze onheilstijding moet brengen.
Afschuwelijk.
Je zou maar als agent zo een bericht moeten brengen, ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, Tong. Dat is wel het minste wat je voor die ouders kunt doen. De tijd nemen om het heel rustig te brengen.
Het is geen gemakkelijke taak, nee. Een beetje nederig opstellen en de juiste woorden kiezen. Lijkt mij ook meer dan lastig, heel lastig zelfs. Zou het ook niet kunnen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Je zou maar als agent zo een bericht moeten brengen, ik zou het niet kunnen.
Liever zķ, dan op een 16-baans snelweg op een grauwe maandagmiddag inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:29 schreef trovey het volgende:
Zo kom je dan aan je einde, ergens op een kleine weg op een mooie zondagmorgen.
Briefje op het raam plakken, sms-je.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Je zou maar als agent zo een bericht moeten brengen, ik zou het niet kunnen.
Je nederig opstellen?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is geen gemakkelijke taak, nee. Een beetje nederig opstellen en de juiste woorden kiezen. Lijkt mij ook meer dan lastig, heel lastig zelfs. Zou het ook niet kunnen.
Quote en edit....quote:
Deed Opstelten dat maar.quote:
Dat IJzeren gordijn was zo gek nog niet inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef _The_General_ het volgende:
Het oostblokkersprobleem in Limburg is steeds groter aan het worden. Overlast, roofovervallen, inbraken, vechtpartijen, en nu dit..... lang leven de vrije grens...
niet altijd, maar vanaf het tandenpoetsen welquote:Op zondag 19 mei 2013 14:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee een Pool. Maar dat is ook een buitenlander. En alle Polen zijn altijd dronken; dat weet iedereen
Ja en wat denk je van die ouders, die hun kind bij Pa en Ma gebracht haddenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke kutte manier om te sterven...en nog samen met je kleinkind ook.
Ze missen hun liefje, die thuis zit in Polen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef _The_General_ het volgende:
Het oostblokkersprobleem in Limburg is steeds groter aan het worden. Overlast, roofovervallen, inbraken, vechtpartijen, en nu dit..... lang leven de vrije grens...
tja Nederlanders rijden nooit met drank op hequote:Op zondag 19 mei 2013 14:44 schreef Adolecens het volgende:
Een Pool ja? Zal vast wel dronken geweest zijn![]()
RIP
Polen in verhouding iig wel vaker geloof ik...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef Xan21 het volgende:
[..]
tja Nederlanders rijden nooit met drank op he
Prejudice!
Hele bericht, uit 2010 al: http://www.rtl.nl/compone(...)gevaar-op-de-weg.xmlquote:Poolse automobilisten zorgen steeds vaker voor ongelukken en gevaarlijke situaties op de Nederlandse snelwegen. Ze kennen de verkeersregels niet, vertonen roekeloos rijgedrag en zitten daarnaast ook nog eens vaak met drank op achter het stuur. Dat blijkt uit cijfers van het ministerie van Verkeer en Waterstaat.
...
Het aantal ongelukken waarbij Polen betrokken zijn, is dus in drie jaar tijd fors gestegen. Nou geldt dat ook voor het aantal Polen dat zich de afgelopen jaren in Nederland gevestigd heeft voor werk, maar de verhouding loopt toch scheef: gemiddeld blijkt dat 20% (1 op de vijf Polen) te veel heeft gedronken als hij een ongeluk veroorzaakt.
Roekeloos is idd. heel herkenbaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Polen in verhouding iig wel vaker geloof ik...
[..]
Hele bericht, uit 2010 al: http://www.rtl.nl/compone(...)gevaar-op-de-weg.xml
In Limburg is dat hypermodern...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom hebben ze in Limburg nog zo'n oudewetse Opel als politiewagen?
Klopt, ik durf hier niet meer de straat op.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ben nog geen pool tegen gekomen die normaal reed.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:46 schreef Paul99 het volgende:
Als je die Polen af en toe over de weg ziet scheuren is het wachten totdat zoiets gebeurt. Wat een schandalig volk is dat toch op de weg...
Wat afschuwelijk voor die (schoon)ouders...je zou zulk nieuws maar krijgen.
Hou vol, ze gaan vanzelf weer weg, geen aandacht aan besteden en niet laten integreren, is zonde van de moeite.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef _The_General_ het volgende:
Geloof je dat echt? Genoeg gevallen die in polen niks bereiken en hier komen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hou vol, ze gaan vanzelf weer weg, geen aandacht aan besteden en niet laten integreren, is zonde van de moeite.
De meeste blijven juist omdat ze hier meer vrijheid hebben.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hou vol, ze gaan vanzelf weer weg, geen aandacht aan besteden en niet laten integreren, is zonde van de moeite.
Nee, dat geloof ik niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:03 schreef Popples het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Genoeg gevallen die in polen niks bereiken en hier komen.
Een fatsoenlijk huurhuis is niet te vinden want daar moeten die polen in wonen.
Ze komen hier werken en kids baren en gaan in polen feest vieren.
Er is dan ook een enorm groot verschil tussen een ongeluk veroorzaken en een moord, zeker als het gaat om een vader die zijn kinderen vermoordt.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
Over Ruben en Julian zijn inmiddels 70 topics volgepend, terwijl dit nieuwsbericht nog niet een-derde topic beslaat tot dusver. Toch zijn de gevolgen ongeveer even erg: drie doden.
En voordat dit topic een hetze tegen Polen wordt: van alle verkeersongevallen is 95 procent te wijten aan menselijk gedrag. Er zijn dus meer dan genoeg autochtone verkeersdeelnemers die vanwege foutief gedrag een ongeluk veroorzaken.
Tuurlijk, maar de gevolgen zijn er niet minder om. Drie doden.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er is dan ook een enorm groot verschil tussen een ongeluk veroorzaken en een moord, zeker als het gaat om een vader die zijn kinderen vermoordt.
Die ene dag dat het een beetje weer was om lekker te gaan fietsen met je kleinkind.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Je ouders en je kind verliezen op een dag, dat is een klap die je niet meer te boven komt
In het verkeer vallen helaas dagelijks doden en voor de nabestaanden is dat altijd heel naar, maar daarmee is het geen groot nieuws.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
Tuurlijk, maar de gevolgen zijn er niet minder om. Drie doden.
Je had liever een zoektochtquote:Op maandag 20 mei 2013 20:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
In het verkeer vallen helaas dagelijks doden en voor de nabestaanden is dat altijd heel naar, maar daarmee is het geen groot nieuws.
Dat betekent dus heel cynisch gezegd dat als het groot nieuws is heel Nederland je steunt en er verschillende condoleanceregisters geopend worden. Maar iets dat minimaal net zo erg is, in een klap je ouders en je kind kwijt, daar staan we niet bij stil met steunbetuigingen en bossen rozen en kaarsen op Facebook.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
In het verkeer vallen helaas dagelijks doden en voor de nabestaanden is dat altijd heel naar, maar daarmee is het geen groot nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |