Dader is er al bij wrs idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad en die sporen, alsof die er zeer waarschijnlijk nog toe doen.
Die doen er natuurlijk wél toe (anders werden die combattrackers en die forensisch archeologen niet ingezet), maar de vraag is of die er nog zijn na 2 weken en een hoop regen.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad en die sporen, alsof die er zeer waarschijnlijk nog toe doen.
Ze hebben er ondertussen bijna een nationale sport van gemaakt om met zijn alle te gaan jagen op een paar kinderlijkjes, nee dat is normaal. Gezellig met zijn alle gaan zoeken, ja het is voor een goed doel he, wil je nog een kopje thee en jodenkoekje?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die mensen doen het niet daarom. Jij hebt rare vervelende konkel in je hoofd
Ehm je weet het percentage van misdrijven dat door de politie wordt opgelost? En dit komt dan niet doordat burgers allerlei sporen hebben vernietigd.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:56 schreef whocares86 het volgende:
Vreselijk al die "vrijwilligers" die alleen maar sporen vernietigen en hopen dat ze wat vinden in ruil voor wat media aandacht. "Ja ik heb ze gevonden, ik keek daar en toen zag ik daar iets en toen ik verder keek lagen ze daar"![]()
Laat de profesionals alsjeblieft hun werk doen
Sporen die naar de jongens leiden.quote:
Wat zal het zijn. 20%?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:02 schreef rever het volgende:
[..]
Ehm je weet het percentage van misdrijven dat door de politie wordt opgelost? En dit komt dan niet doordat burgers allerlei sporen hebben vernietigd.
Die sporen volgen de zoekers.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sporen die naar de jongens leiden.
Jeetje, mensen zetten zich in voor de ander en het maatschappelijke doel zonder er zelf beter van te worden (hooguit innerlijk) en dan zijn er lui zoals jij die ook hier iets over kankeren. Treurig, erg treurigquote:Op zondag 19 mei 2013 15:02 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Ze hebben er ondertussen bijna een nationale sport van gemaakt om met zijn alle te gaan jagen op een paar kinderlijkjes, nee dat is normaal. Gezellig met zijn alle gaan zoeken, ja het is voor een goed doel he, wil je nog een kopje thee en jodenkoekje?
Die sporen zoeken de zoekersquote:
"Hee, een man in het bos. Die heeft vast zijn kinderen vermoord!"quote:Op zondag 19 mei 2013 14:46 schreef rever het volgende:
Wat had het mooi geweest als die mensen in het bos net wat eerder waren gaan wandelen, dan hadden ze 'm nog levend gehad.... dit is toch om knettergek van te worden
Daarvoor linksaf geslagen?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
De meest logische weg (al hebben we dan een flink tijdgat) van Rhenen naar het Doornse Gat is toch via Leersum? Moet de auto van pa dan niet tóch op de beelden van dat (eet)cafe staan?? Andere beelden bedoel ik.
Nee. Ze zoeken naar sporen die naar de jongens kunnen leiden.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ze zoeken die jongens door sporen te volgen.
Iemand de uitzending gezien? Geen nieuwe feiten?twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 19-05-2013 om 14:51:57Om 15:00 een nieuwe, extra uitzending op RTV Utrecht over de #vermistebroertjes. Met o.a. nieuw beeld van de auto van de vader in #Rhenen. reageer retweet
Misschien hebben al die zoektochten van afgelopen weken wel de dood van 23 kinderen voorkomenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:46 schreef rever het volgende:
Wat had het mooi geweest als die mensen in het bos net wat eerder waren gaan wandelen, dan hadden ze 'm nog levend gehad.... dit is toch om knettergek van te worden
Via Langbroek of dwars door het bos?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarvoor linksaf geslagen?
Of rechtsaf kan ook.
Hoe laat heeft hij zich verhangen dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:46 schreef rever het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:02 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Ze hebben er ondertussen bijna een nationale sport van gemaakt om met zijn alle te gaan jagen op een paar kinderlijkjes, nee dat is normaal. Gezellig met zijn alle gaan zoeken, ja het is voor een goed doel he, wil je nog een kopje thee en jodenkoekje?
Ik schrok van de week wel van een ongeveer 15 jarige jongen op tv die ook aan het zoeken was met de hele familie. Dat wil je je kind toch niet aandoen om zoiets te vinden. Daar kan geen slachtofferhulp tegenop.quote:
Genoeg mogelijkheden om niet langs het eetcafe in Leersum te rijden.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Via Langbroek of dwars door het bos?
De politie wil er idd geen minderjarigen bij hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:09 schreef webb2012 het volgende:
[..]
niet bekend.. Is alleen bekend wanneer ze hem gevonden hebben 07:50.
My point exactly. "Iets eerder" kan dus wel 3 uur eerder geweest moeten zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:09 schreef webb2012 het volgende:
[..]
niet bekend.. Is alleen bekend wanneer ze hem gevonden hebben 07:50.
het is de meest logische weg maar hij kan ook anders gereden zijn. Bijvoorbeeld over wijk bij duurstede, als hij dan via doorn is gereden over langbroek dan kom je niet langs leersum. En er zijn zat binnendoorweggetjes die hij genomen kan hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
De meest logische weg (al hebben we dan een flink tijdgat) van Rhenen naar het Doornse Gat is toch via Leersum? Moet de auto van pa dan niet tóch op de beelden van dat (eet)cafe staan?? Andere beelden bedoel ik.
Nou, dat zul je dan toch even moeten vragen of 1) ze sporen zoeken die naar de jongens kunnen leiden, of 2) dat ze gewoon de jongens zoeken door sporen te volgen, lijkt me. Ik denk dat ze gewoon jongens zoeken.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ze zoeken naar sporen die naar de jongens kunnen leiden.
Ja ok, maar waarom? In Rhenen ontwijkt hij de camera's ook niet. Dus waarom niet de meest logische weg rijden?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De politie wil er idd geen minderjarigen bij hebben.
maar dan eerst over wijk, als je van Rhenen naar langbroek rijdt kom je wel over leersumquote:Op zondag 19 mei 2013 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Via Langbroek of dwars door het bos?
/plaagmodusquote:Op zondag 19 mei 2013 15:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom? In Rhenen ontwijkt hij de camera's ook niet. Dus waarom niet de meest logische weg rijden?
Ik ben niet plaatselijk bekend, maar als je de Amerongenwetering neemt dan sla je toch vlak voor Leersum af?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar dan eerst over wijk, als je van Rhenen naar langbroek rijdt kom je wel over leersum
Politie heeft de beelden uit Leersum, zou hij dan op moeten staan toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom? In Rhenen ontwijkt hij de camera's ook niet. Dus waarom niet de meest logische weg rijden?
Quote ik mezelf?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:12 schreef Messina het volgende:
[..]
/plaagmodus
Vind je jezelf zo belangrijk dat je jezelf maar blijft quoten, of moeten we je een paar uurtjes naar bed sturen?
/plaagmodus off
Neem maar even een kop theequote:Op zondag 19 mei 2013 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Quote ik mezelf?![]()
Dan kan ik beter even gaan liggen ja
dat is waarquote:Op zondag 19 mei 2013 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet plaatselijk bekend, maar als je de Amerongenwetering neemt dan sla je toch vlak voor Leersum af?
Ah, ik zie het nu, dat is idd niet ver meer als je al op de Amerongenwetering zit. En heeft idd ook logica.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is waarmaar gezien her feit dat ze denken dat hij een afscheidsrit heeft gemaakt denk ik dat hij over wijk bij duurstede is gereden
Er is daar zo'n groot tijdgat dat hij een hele toeristische rondrit door de buurt gemaakt kan hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is waarmaar gezien her feit dat ze denken dat hij een afscheidsrit heeft gemaakt denk ik dat hij over wijk bij duurstede is gereden
Truequote:Op zondag 19 mei 2013 15:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is daar zo'n groot tijdgat dat hij een hele toeristische rondrit door de buurt gemaakt kan hebben.
Maar is het wel een afscheidrit geweest, of was hij op zoek naar een goede plek bij een plaats waar hij de omgeving kende. Maar dat strookt weer niet met de voorbereiding, tenzij het, om een of andere reden, niet helemaal volgens plan liep.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
twitter:MariJanne twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:14:29Beeld op acht seconde stilgezet, zit er nou iemand voorin of niet? #vermistebroertjes @JulianRubenNL http://t.co/LQkqbET5PL reageer retweet
Klopt, ik kijk al dagen op de stream als er "nieuws" wordt aangekondigd.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie net dat je op de rtv utrecht website je live de uitzendingen kunt zien... ik dacht alleen via uitzending gemist....
Woon zelf niet in utrecht en heb het dus niet op de kabel.
Limburg blijft me dwarszitten. Waarom helemaal daarheen. Ja, ok er was en ex en er was het CIOS (of hoe heet het), maar het is wel ver rijden..quote:Op zondag 19 mei 2013 15:17 schreef rever het volgende:
[..]
Maar is het wel een afscheidrit geweest, of was hij op zoek naar een goede plek bij een plaats waar hij de omgeving kende. Maar dat strookt weer niet met de voorbereiding, tenzij het, om een of andere reden, niet helemaal volgens plan liep.
Zo lang de beelden niet van betere kwaliteit worden gemaakt (als dat al mogelijk is) kun je daar niets over zeggen. Hersenen vullen nu eenmaal graag dingen in. Mijn gok is een reflectie in het raam van wat-dan-ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand die hier nog wat mee kan?twitter:MariJanne twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:14:29Beeld op acht seconde stilgezet, zit er nou iemand voorin of niet? #vermistebroertjes @JulianRubenNL http://t.co/LQkqbET5PL reageer retweet
Is dat niet een spiegeling int glas van buitenaf?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand die hier nog wat mee kan?twitter:MariJanne twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:14:29Beeld op acht seconde stilgezet, zit er nou iemand voorin of niet? #vermistebroertjes @JulianRubenNL http://t.co/LQkqbET5PL reageer retweet
twitter:Roely_Elgersma twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:07:00#vermistebroertjes sta bij Schiphol. Zie zojuist luchtmacht en politie heli richting utrecht vliegen. Misschien toeval? reageer retweet
Op zondag 19 mei 2013 15:15 schreef MaJo het volgende:
Mijn 3-jarige nichtje zit zelfs hoger in een Getz.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:20 schreef rever het volgende:
Omg Het lijkt idd alsof er een kind voorin zit dat net boven het dichte deel van de deur uitkomt met zijn hoofd?
En dan via de Broekweg naar het Doornse Gatquote:Ah, ik zie het nu, dat is idd niet ver meer als je al op de Amerongenwetering zit. En heeft idd ook logica.
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef moeke1 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 19 mei 2013 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
[quote]
Daar is al wel gezocht door de politie (maar vast niet in heel Wijk)quote:Zou het kunnen dat:Hij de kinderen in wijk bij Duursteden ergens heeft achter gelaten. Ik weet niet waar de vader begraven ligt, maar dat is vader's opgroei plaats. Zou hij gedacht kunnen hebben dan liggen ze iig bij mij "in de buurt". (weet ik veel, schijnbaar is veel mogelijk in deze zaak)
Ik neem aan dan in de verplichte autostoel? Die heb je niet meer nodig als je boven de 1.40 bent dus ik denk dat hij deze niet meer in zijn auto heeft?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef Messina het volgende:
[..]
Mijn 3-jarige nichtje zit zelfs hoger in een Getz.
Ik zei niet 'in een rijdende auto'quote:Op zondag 19 mei 2013 15:23 schreef rever het volgende:
[..]
Ik neem aan dan in de verplichte autostoel? Die heb je niet meer nodig als je boven de 1.40 bent dus ik denk dat hij deze niet meer in zijn auto heeft?
Kijk eens goed. Als het een hoofd zou zijn -hypothetisch dus-, zou deze tegen het raam leunen.quote:
Ik herken er amper een auto inquote:
In de achterruit zie je ook een langwerpige weerspiegeling van iets. Dat ziet er weer vrij hetzelfde uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:25 schreef rever het volgende:
In het voorruit zie je een weerspiegeling. Dat ziet er toch anders uit dan de 'vlek' in het zijraam?
Ik denk dat hij de PH-PXZ aanziet voor een luchtmacht heli maar dat is ook gewoon politie. De PH-PXE gaat iig richting Utrecht.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:Roely_Elgersma twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:07:00#vermistebroertjes sta bij Schiphol. Zie zojuist luchtmacht en politie heli richting utrecht vliegen. Misschien toeval? reageer retweet
Het helpt (iig bij mijn laptop) om wat achteruit te leunen. Dan is het beeld duidelijker.quote:
Kan toch als een kind slaapt? Mijn moeder hing vroeger als we op vakantie gingen een kussentje tegen met raam met dat doel.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Kijk eens goed. Als het een hoofd zou zijn -hypothetisch dus-, zou deze tegen het raam leunen.
Vragen, vragen..quote:Op zondag 19 mei 2013 15:26 schreef ReWinD het volgende:
Waarom hebben ze dit camerabeeld vrijgegeven? Moeten wij gaan uitmaken of er kinderen in die auto zitten of niet? Bij die andere beelden uit Leersum werd er een getuigenoproep gedaan voor die zwarte auto, maar hier dus niet.. En die beelden van het tankstation en de Rijnbrug, waarom zijn die dan niet vrijgegeven?
Ik heb een prima monitor maar kan er geen gehakt van maken of er personen in die auto te zien zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het helpt (iig bij mijn laptop) om wat achteruit te leunen. Dan is het beeld duidelijker.
Misschien om te kijken of mensen hier ook wat bijzonders aan zien? Zo zag men hier vrij snel dat de beelden van de Rijksstraatweg van een andere auto moesten zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:26 schreef ReWinD het volgende:
Waarom hebben ze dit camerabeeld vrijgegeven? Moeten wij gaan uitmaken of er kinderen in die auto zitten of niet? Bij die andere beelden uit Leersum werd er een getuigenoproep gedaan voor die zwarte auto, maar hier dus niet.. En die beelden van het tankstation en de Rijnbrug, waarom zijn die dan niet vrijgegeven?
Nee, de auto is ook vervormt op de beelden.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb een prima monitor maar kan er geen gehakt van maken of er personen in die auto te zien zijn.
Ik ook niet hoor. Volgens mij moet je dan getraind zijn op dat soort beelden. Een beetje als iemand die medische echo's maakt en bekijktquote:Op zondag 19 mei 2013 15:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb een prima monitor maar kan er geen gehakt van maken of er personen in die auto te zien zijn.
Het grappige is dat dat wél in het AD vermeld werd: "beelden van de kentekenregistratie".quote:Op zondag 19 mei 2013 15:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Misschien om te kijken of mensen hier ook wat bijzonders aan zien? Zo zag men hier vrij snel dat de beelden van de Rijksstraatweg van een andere auto moesten zijn.
De beelden van het tankstation waren duidelijk die van de vader (want geverifieerd met pinbetaling), en van de Rijnbrug zijn geen beelden aangezien dat enkel een kentekenregistratie was, die nam geen beelden op.
Thanks... ik stond al op het punt een afspraak te maken bij Hans Anders...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik herken er amper een auto in
Lijk wel iets wits/lichts te zien achterin
twitter:FMCnl twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:25:51Voorstel voor F-16 met RecceLite POD hebben wij 10 dagen gelden al gedaan, gebied nu concreter? http://t.co/FhAxO94W6B #vermistebroertjes reageer retweet
Ik meende ergens te lezen dat er een kentekenregistratie inclusief beeldopname was...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Misschien om te kijken of mensen hier ook wat bijzonders aan zien? Zo zag men hier vrij snel dat de beelden van de Rijksstraatweg van een andere auto moesten zijn.
De beelden van het tankstation waren duidelijk die van de vader (want geverifieerd met pinbetaling), en van de Rijnbrug zijn geen beelden aangezien dat enkel een kentekenregistratie was, die nam geen beelden op.
twitter:robvanraay twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:25:31Er ontbreken wel 4 sec. in het filmpje. Op 1:44:20 verspringt de tijd naar 1:44:25, precies het moment dat de auto verschijnt. #jrvermist reageer retweet
Ja, iig in het ADquote:Op zondag 19 mei 2013 15:33 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Ik meende ergens te lezen dat er een kentekenregistratie inclusief beeldopname was...
ja dusquote:Op zondag 19 mei 2013 15:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Klopt dit?twitter:robvanraay twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:25:31Er ontbreken wel 4 sec. in het filmpje. Op 1:44:20 verspringt de tijd naar 1:44:25, precies het moment dat de auto verschijnt. #jrvermist reageer retweet
Hihi, die volg ik ook op Twitter.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:FMCnl twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:25:51Voorstel voor F-16 met RecceLite POD hebben wij 10 dagen gelden al gedaan, gebied nu concreter? http://t.co/FhAxO94W6B #vermistebroertjes reageer retweet
Zou de politie dat niet gezien hebben??? Misschien ff tippen?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:33 schreef Doodloper het volgende:
Als je dat laatste nieuwe filmpje bekijkt dan springt de tijd ineens van 01:44:21 naar 01:44:26. Waarom zijn die 5 seconden weg?
De duidelijkste beelden misschien?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:33 schreef Doodloper het volgende:
Als je dat laatste nieuwe filmpje bekijkt dan springt de tijd ineens van 01:44:21 naar 01:44:26. Waarom zijn die 5 seconden weg?
Lijkt me sterk dat ze na een beeldanalyse dat over het hoofd hebben gezien... misschien weer verkeerd gemonteerd ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou de politie dat niet gezien hebben??? Misschien ff tippen?
Tsja, maar eerder hebben ze dus idd ook fouten gemaaktquote:Op zondag 19 mei 2013 15:36 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze na een beeldanalyse dat over het hoofd hebben gezien... misschien weer verkeerd gemonteerd ofzo?
Weet niet hoe betrouwbaar dit is..twitter:PrivatCert twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:33:46#vermistebroertjes #politieheli nu boven de brug in Rhenen reageer retweet
Het zal toch niet zo zijn dat ze twee keer een zelfde fout maken in een montage? Maar waarom dan niet gewoon communiceren waarom er vijf sec missen?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, maar eerder hebben ze dus idd ook fouten gemaakt
ah ok!quote:Op zondag 19 mei 2013 15:41 schreef Zeepsop92 het volgende:
Op diezelfde Twitter staat ook dat het beeld niet reageert als er geen beweging is. Dus dat er die vijf seconden gewoon niets gebeurd is.
Ah, thanksquote:Op zondag 19 mei 2013 15:41 schreef Zeepsop92 het volgende:
Op diezelfde Twitter staat ook dat het beeld niet reageert als er geen beweging is. Dus dat er die vijf seconden gewoon niets gebeurd is.
Als ik nou thuis had gezeten...heb uitzicht over de Rijn/rijnbrugquote:Op zondag 19 mei 2013 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weet niet hoe betrouwbaar dit is..twitter:PrivatCert twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:33:46#vermistebroertjes #politieheli nu boven de brug in Rhenen reageer retweet
Police#05 (PH-PXE) vliegt daarquote:Op zondag 19 mei 2013 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens mij gewoon weerspiegeling van een lamp van de winkel.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:43 schreef SamanthaC93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees hier al een tijdje mee en heb net een account aangemaakt omdat ik de foto wat bewerkt heb met kleuren. Als ik zo kijk lijkt het net alsof er iemand op de passagiersstoel voorover zit. Achter 'het' ding zie je de hoofdsteun van de stoel.
Misschien zie ik dingen die ik wil zien maar ik wou het toch even delen.
Dat idee heb ik ook idd...quote:Op zondag 19 mei 2013 15:43 schreef SamanthaC93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees hier al een tijdje mee en heb net een account aangemaakt omdat ik de foto wat bewerkt heb met kleuren. Als ik zo kijk lijkt het net alsof er iemand op de passagiersstoel voorover zit. Achter 'het' ding zie je de hoofdsteun van de stoel.
Misschien zie ik dingen die ik wil zien maar ik wou het toch even delen.
Waar zie jij dit soort dingen?quote:
Iemand op twitter ziet er dit in:quote:
twitter:aaaannnjja twitterde op zondag 19-05-2013 om 15:40:10Lijkt of voorstoel is dubbelgeklapt en een lichaam languit (met opgetrokken) knie en petje ligt....op 8 sec. idd #vermistebroertjes reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |