ow jee, toch weer verkeerde beelden??quote:Op zondag 19 mei 2013 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ze zeggen dat ie richting Doorn reed, dus juist van de Rijnbrug af.
Als hier niks uit komt en alle tips en camerabeelden ook niet zal de aandacht wel verslappen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:46 schreef whocares86 het volgende:
Vreselijk voor de familie maar we zijn twee weken intensief zoeken verder ondertussen. Die hele zoekactie is wel erg overtrokken, straaljagers kom op nou. Hoeveel manuren en materiaal moeten we nog gaan besteden aan het zoeken naar een paar kinderlijkjes die we waarschijnlijk toch nooit meer terugvinden.
Of sig heeft het verkeerdquote:
Als die winkel links van de weg ligt dan klopt dat.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ze zeggen dat ie richting Doorn reed, dus juist van de Rijnbrug af.
Rechts van de weg dan toch? Maar is het überhaupt bekend om welke winkel het gaat?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als die winkel links van de weg ligt dan klopt dat.
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:51 schreef rever het volgende:
Volgens mij is het inzetten van al dat materieel gewoon een afleidingsmanoeuvre van de regering om het volk van, bijvoorbeeld, de crisis af te leiden. Mensen rijden van hot naar her om te zoeken, kopen spullen en eten voor hun zoektochten en denken even niet meer aan de crisis.
Zomaar een theorie...
Rightquote:Op zondag 19 mei 2013 14:51 schreef rever het volgende:
Volgens mij is het inzetten van al dat materieel gewoon een afleidingsmanoeuvre van de regering om het volk van, bijvoorbeeld, de crisis af te leiden. Mensen rijden van hot naar her om te zoeken, kopen spullen en eten voor hun zoektochten en denken even niet meer aan de crisis.
Zomaar een theorie...
Meer omdat anders partij 1 stelt dat partij 2 zich wel wat meer had mogen inzetten voor het leed van de samenleving, waardoor ze zieltjes winnen over de rug van die kinderenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:51 schreef rever het volgende:
Zomaar een theorie...
Ja, morgen in Maasmechelen, met toestemming van de plaatselijke politiequote:Op zondag 19 mei 2013 14:50 schreef mimoma het volgende:
Vanmiddag op het Belgische nieuws ook de melding dat er met F16's gezocht ging worden, maar hier wordt niet gesproken over de kledij of spanbanden die gezocht worden.
Ik las hier gisteren dat er in het Belgische Mechelen gezocht ging worden, dit is hier gemeld als zijnde Maasmechelen, hetgeen wel iets beter in het plaatje past
http://maps.google.nl/?ll(...)&cbp=12,7.33,,0,6.05quote:Op zondag 19 mei 2013 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of sig heeft het verkeerdWeet iemand van welke zaak de beelden zijn?
Dat lijkt me niet. En op complottheorieën zit ik al helemaal niet te wachten..quote:Op zondag 19 mei 2013 14:51 schreef rever het volgende:
Zomaar een theorie...
Zoals ik al zei aan de rechterkant van de weg dus, gezien vanuit de richting Rijnbrugquote:Op zondag 19 mei 2013 14:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/?ll(...)&cbp=12,7.33,,0,6.05
Topquote:Op zondag 19 mei 2013 14:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/?ll(...)&cbp=12,7.33,,0,6.05
Nee denk je serieus van nietquote:Op zondag 19 mei 2013 14:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. En op complottheorieën zit ik al helemaal niet te wachten..
Rechts, hij rijdt dus gewoon richting Doornquote:Op zondag 19 mei 2013 14:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Top![]()
En aan welke kant van de weg ligt die als je naar Doorn/Leersum rijdt? (ben niet plaatselijk bekend)
Edit: antwoord al gehad
De politie wil de boel natuurlijk ook afronden. En met de inzet van een F16 kan men niet zeggen dat ze te weinig inspanning hebben geleverd bij de zoektocht.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:46 schreef whocares86 het volgende:
Vreselijk voor de familie maar we zijn twee weken intensief zoeken verder ondertussen. Die hele zoekactie is wel erg overtrokken, straaljagers kom op nou. Hoeveel manuren en materiaal moeten we nog gaan besteden aan het zoeken naar een paar kinderlijkjes die we waarschijnlijk toch nooit meer terugvinden.
09. Hoe staat de politie tegenover burgerzoekacties?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:56 schreef whocares86 het volgende:
Vreselijk al die "vrijwilligers" die alleen maar sporen vernietigen en hopen dat ze wat vinden in ruil voor wat media aandacht. "Ja ik heb ze gevonden, ik keek daar en toen zag ik daar iets en toen ik verder keek lagen ze daar"![]()
Laat de profesionals alsjeblieft hun werk doen
Is net hoe je het bekijkt, op het filmpje lijkt het alsof hij richting Rijnbrug rijdt.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rechts van de weg dan toch? Maar is het überhaupt bekend om welke winkel het gaat?
Die mensen doen het niet daarom. Jij hebt rare vervelende konkel in je hoofdquote:Op zondag 19 mei 2013 14:56 schreef whocares86 het volgende:
Vreselijk al die "vrijwilligers" die alleen maar sporen vernietigen en hopen dat ze wat vinden in ruil voor wat media aandacht. "Ja ik heb ze gevonden, ik keek daar en toen zag ik daar iets en toen ik verder keek lagen ze daar"![]()
Sporen vernietigen... Laten we verdomme HOPEN dat ze sporen vernietigen en die kids vinden.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:56 schreef whocares86 het volgende:
Hoezo lijkt dat zo? Als de winkel rechts ligt (en dat is zo) dan rijdt hij gewoon richting Doorn.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is net hoe je het bekijkt, op het filmpje lijkt het alsof hij richting Rijnbrug rijdt.
Als die winkel klopt dan is het inderdaad richting Doorn.
Inderdaad en die sporen, alsof die er zeer waarschijnlijk nog toe doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Sporen vernietigen... Laten we verdomme HOPEN dat ze sporen vernietigen en die kids vinden.
Maar ik denk dat er weinig sporen te vernietigen vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |