quote:Op zondag 19 mei 2013 14:38 schreef kaatje50 het volgende:
het is vandaag voor het eerst dat ik alle gedachten (hoop) op het vinden van levende kinderen heb opgegeven, merkte ik.
Ik was vanochtend op de golfbaan aan het zoeken naar een balletje onder de bomen en ineens bekroop me een raar gevoel en dacht meteen aan de jongetjes. Ik zag ze voor me (in gedachte), aan elkaar vastgebonden, liggend onder een boom... Ik heb het spel niet afgemaakt, zo was ik er ineens mee bezig.
Kom ik thuis en lees hier over die spanbanden en zoeklamp, al gekocht in april... ben er misselijk van
Donequote:Op zondag 19 mei 2013 14:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet de OP niet eens bijgewerkt met de nieuwe info?
Toe maar! Een win/win situatiequote:Op zondag 19 mei 2013 14:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, samen met een kudde Schotse hooglanders.
had het al aangepast, sorry, was vergeten er in gedachten bij te zettenquote:
Super!quote:Op zondag 19 mei 2013 14:40 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Done
Als iemand linkjes of dingetjes heeft die er bij moeten dan hoor ik het graag!
De nieuwe beelden van de auto ?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:40 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Done
Als iemand linkjes of dingetjes heeft die er bij moeten dan hoor ik het graag!
Peter Joustra heette die lul. Volgens mij was je gister al naar bed ofzo.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:37 schreef sig000 het volgende:
Op de Veluwe liggen ze niet, die heb ik al nagezocht.
In een spoiler.quote:
Mja dan moet je in elk nieuw topic alle nieuwe info er in gaan zetten, ik heb er nu voor gekozen om linkjes naar 3 nieuwssites erin te zetten waar alles wordt bijgehouden op de pagina waar je terecht komt (RTL Nieuws, Hart van Nederland, en RTV Utrecht), dan ziet men daar meteen de nieuwste info, de OP kun je toch niet actueel houden.quote:
Jammer van dat doek van het luifel.quote:
Nee voor de verandering hebben ze het nu meteen goed gedaanquote:Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef sig000 het volgende:
Rijdt die auto nu alweer de verkeerde kant op?
En de tijd gecheckt...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee voor de verandering hebben ze het nu meteen goed gedaan
Nee, en het klopt met de tijdlijn ookquote:Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef sig000 het volgende:
Rijdt die auto nu alweer de verkeerde kant op?
inderdaad, je ziet net niet genoeg om te kunnen zien of er meerdere mensen in de auto zitten.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jammer van dat doek van het luifel.
ik zie niet eens een bestuurderquote:Op zondag 19 mei 2013 14:45 schreef webb2012 het volgende:
[..]
inderdaad, je ziet net niet genoeg om te kunnen zien of er meerdere mensen in de auto zitten.
Als rechts op het filmpje ook rechts is dan rijdt ie richting Rijnbrug.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee voor de verandering hebben ze het nu meteen goed gedaan
Hoezo dat? Ze zeggen dat ie richting Doorn reed, dus juist van de Rijnbrug af.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als rechts op het filmpje ook rechts is dan rijdt ie richting Rijnbrug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |