Een typisch lekker wijf is het zeker niet nee. Ze is een beetje het girl next door type, en snap best dat er mensen zijn die haar echt leuk vinden (ik vind haar zelf ook niet zo bijzonder om te zien).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:53 schreef suus78 het volgende:
Die Deense is toch geen lekker wijf? Ik zie dat echt niet.
hoezo moah? is toch een hippe jonge zangeresquote:Op maandag 20 mei 2013 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm.. Armin ben ik het mee eens maar Eva.. moah.
uk ook. ierland.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:12 schreef Redefine het volgende:
Ik verbaas me er al jaren over dat de landen diezzichzelf voorstaan als een land met gevoel voor smaak wat betreft muziek, juist heel vaak stemmen op hele matige liedjes.
Sinds kort weer Italië en al langer Frankrijk zijn hier voorbeelden van. Ook juist de vakjury's daar.
Dat schijnt ja. Ik heb er zelf niks meequote:Op woensdag 22 mei 2013 01:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hoezo moah? is toch een hippe jonge zangeres
Prachtige zangeres met een bijzondere uitstraling. Ik heb haar live nooit horen zingen, maar als ze net zo goed zingt als de opgenomen nummers, dan kan ik niet wachten op Armin & Evaquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat schijnt ja. Ik heb er zelf niks mee
Smaken verschillen natuurlijk maar ik vind haar een vrij koude uitstraling hebben. En die gimmicks zoals dat haar zijn aan mij ook niet besteed, vrees ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prachtige zangeres met een bijzondere uitstraling. Ik heb haar live nooit horen zingen, maar als ze net zo goed zingt als de opgenomen nummers, dan kan ik niet wachten op Armin & Eva
Alleen voor haar haar zou ik al stemmen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk maar ik vind haar een vrij koude uitstraling hebben. En die gimmicks zoals dat haar zijn aan mij ook niet besteed, vrees ik.
Doe dan Armin met Sharon den Adel, die hebben al samengewerkt dus misschien kan dat nog een keer
Ja, klopt wel, maar in mindere mate dan de Fransen en Italianen. Vooral die laatste doen met hun hele houding, dat zij niet meededen, omdat het niveau te laag was etc. en het sturen van de San Remo winnaar, altijd een beetje alsof zij wat meer van de muziek kwaliteit zijn. Om vervolgens dan net zo stom te stemmen als de rest.quote:
Ik vind haar ook een koude uitstraling hebben, maar dat vind ik juist wel hip.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk maar ik vind haar een vrij koude uitstraling hebben. En die gimmicks zoals dat haar zijn aan mij ook niet besteed, vrees ik.
Doe dan Armin met Sharon den Adel, die hebben al samengewerkt dus misschien kan dat nog een keer
En haar moeder is heel vaak achtergrondzangeres geweest bij diverse NSF-artiestenquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prachtige zangeres met een bijzondere uitstraling. Ik heb haar live nooit horen zingen, maar als ze net zo goed zingt als de opgenomen nummers, dan kan ik niet wachten op Armin & Eva
Gordonquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Andromache het volgende:
[..]
En haar moeder is heel vaak achtergrondzangeres geweest bij diverse NSF-artiesten
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Andromache het volgende:
[..]
En haar moeder is heel vaak achtergrondzangeres geweest bij diverse NSF-artiesten
Oh, die. Heb ik al een paar keer langs zien komen op TV, In 'Ik hou van Holland' volgens mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
Links = d'r moeder.
[ afbeelding ]
Gordon heeft een jaar een relatie met Ingrid gehad.
Ze vond hem de liefste man die ze ooit was tegengekomen, zei ze een keer op tv ergens, weet niet meer waar.
Dit is Ingrid nietquote:
Je mag toch verwachten dat ze haar niet hoeven te overtuigen....quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef TheVulture het volgende:
Ingrid Simons is denk ik het vaakst als backing op het Songfestival geweest, samen met Jody Pijper... dus wellicht kan ze Eva overtuigen
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:11 schreef Pluto1975 het volgende:
Moeders heeft zelf ook een gooi naar het SF gedaan, niet geheel onverdienstelijk, maar helaas stuurden we toen weer de underdog
Absoluut. Ik was nogal pissed toen ze niet wonnenquote:
Wat Greys heeft met Gordon in 2003, dat heb ik nog steeds met dit lied uit 2001... Dit was onze perfecte inzending geweest in 2001 toen we al wisten dat we het Songfestival moesten openen, maar wat stuurt Nederland: een jonge griet op blote poten met een intiem liedje dat totaal verloren ging in de massa. God wat was ik toen boosquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:11 schreef Pluto1975 het volgende:
Moeders heeft zelf ook een gooi naar het SF gedaan, niet geheel onverdienstelijk, maar helaas stuurden we toen weer de underdog
Dit was het enige lied dat ik me nog herinnerde van dat jaar. Geen idéé wie de winnaar ookalweer was...quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:11 schreef Pluto1975 het volgende:
Michelle - Out on my ownquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit was het enige lied dat ik me nog herinnerde van dat jaar. Geen idéé wie de winnaar ookalweer was...
Mooi liedje wel, daar niet van... maar totaal geschikt op die plek in de startvolgordequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Michelle - Out on my own
Ik zou het liedje niet meer kunnen neuriën
Ik vind Out on my own van Michelle veel beter en leuker. Ben je nu ook boos op mij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Die staane ovatie toen ook toen bij Ebonique van een vol Ahoy... ik ben weer boos
Nee... maar het was niet het geschikte liedje om een festival te openen.... dat moet je altijd met een uptempo lied doen vind ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ik vind Out on my own van Michelle veel beter en leuker. Ben je nu ook boos op mij?
Alsof dit wel gewonnen hadquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:11 schreef Pluto1975 het volgende:
nee, maar je hebt een smaakgebrekquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ik vind Out on my own van Michelle veel beter en leuker. Ben je nu ook boos op mij?
Wisten ze toen ze het kozen al dat ze als eerste moesten danquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee... maar het was niet het geschikte liedje om een festival te openen.... dat moet je altijd met een uptempo lied doen vind ik
quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee, maar je hebt een smaakgebrek
Ik stel voor om Anouk nog een keer Birds te laten zingen. Het schijnt een Grower te zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:56 schreef n00b13 het volgende:
Maar wie gaan we volgend jaar sturen?
Ik stel voor dat we Armin van Buuren vragen een lekker nummer te maken.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:30 schreef Eitjee het volgende:
Ik stel voor om Anouk nog een keer Birds te laten zingen. Het schijnt een Grower te zijn.
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef I0_0I het volgende:
Anouk nog een keer met Birds. 'Het is een nummer dat je eerst een aantal keer moet horen'.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wisten ze toen ze het kozen al dat ze als eerste moesten dan
Hoi ato, welke geweldige zangeres, ik zou het echt niet meer weten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef ato het volgende:
Volgend jaar een heerlijk dance nummer van Armin of van DJ tiesto
gezongen door een geweldige zangeres.
Rafaellaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hoi ato, welke geweldige zangeres, ik zou het echt niet meer weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |