abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126715275

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2013 19:17:30 ]
pi_126715281
Laatste post:

Wow Roparunners! Ik ben een beetje jaloers ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:14 schreef Quoi het volgende:
Inpakken inpakken inpakken!

Er gaan zelfs 2 paar hardloopschoenen mee :o
Mijn oudjes ook voor de Samaria kloof >:)
Nu je het daar toch over hebt nog even een tip: bij gebrek aan klovenzalf blijkt Sudocreme/babybillenzalf enorm goed te werken tegen voetkloven. Als sneeuw voor de zon!
pi_126715296
Hahaha, bedankt voor de steun... :'(

SpaceInvaders, de 2011 versie. Les 7 ten alle tijde vermijden: begint met Justin Bieber... Brrr... ;)
  zondag 19 mei 2013 @ 10:40:39 #4
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126715332
Tering, breek vanochtend bijna m'n nek ... eerste val i.c.m hardlopen is nu ook een feit. _O-
Was maar liefst 230 meter onderweg, stap ik verkeerd over een vee-rooster (dorp he) en ga ik me toch mooi op m'n giecheltje.

Later vandaag maar een nieuwe poging wagen als het niet te stijf wordt.
Zo'n ding dus ...
  zondag 19 mei 2013 @ 10:44:14 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126715377
Oei! In een van mijn routes zitten er ook een paar en het zijn echt klotedingen.
Hopelijk heb je je niet al te erg bezeerd.

Ik ga vanmiddag een klein dribbelrondje proberen. Kuit is nog aardig stijf en doet wel nog zeer als ik erin knijp, maar van de week voelde ik een hobbelritje van de auto naar de ingang van de winkel door de regen niet echt, dus ik ga maar eens wat proberen. ;)
pi_126715422
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:40 schreef Lastpost het volgende:
Tering, breek vanochtend bijna m'n nek ... eerste val i.c.m hardlopen is nu ook een feit. _O-
Was maar liefst 230 meter onderweg, stap ik verkeerd over een vee-rooster (dorp he) en ga ik me toch mooi op m'n giecheltje.

Later vandaag maar een nieuwe poging wagen als het niet te stijf wordt.
Zo'n ding dus ...
[ afbeelding ]
Oei, lijkt me zo vervelend om die dingen te moeten oversteken tijdens het lopen!
  zondag 19 mei 2013 @ 10:48:40 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126715437
Oja, veel plezier Levitas en Onama! ^O^

Lastpost, die dingen hebben we ook hier in de duinen (voor de loslopende Schotse Highlanders O+). Gewoon even rustig en voorzichtig eroverheen wandelen. Straks poging 2! ^O^
  zondag 19 mei 2013 @ 10:49:15 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126715446
Ik ging ooit eens tijdens een ritje skaten in volle vaart een dijk af om halverwege ineens zo'n rooster op te zien doemen. :o We zijn toen maar de berm in gereden want met je skates daarin zou vlgs mij gegarandeerd iig 2 totaal verruineerde enkels en onderbenen betekenen. :')
pi_126715447
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:37 schreef Muis84 het volgende:
Hahaha, bedankt voor de steun... :'(

SpaceInvaders, de 2011 versie. Les 7 ten alle tijde vermijden: begint met Justin Bieber... Brrr... ;)
Oh ik doe de oudere versie. Sowieso zonder Evy zelf. Ik heb het schema in endomondo gegooid :D
pi_126715469
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:48 schreef GotC het volgende:
Oja, veel plezier Levitas en Onama! ^O^

Lastpost, die dingen hebben we ook hier in de duinen (voor de loslopende Schotse Highlanders O+). Gewoon even rustig en voorzichtig eroverheen wandelen. Straks poging 2! ^O^
Dankje!

Wat een helden zijn die roparunners ook. De afstand lijkt me opzich nog te doen met genoeg training, maar dat gebrek aan slaap, dat train je zo moeilijk...
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  zondag 19 mei 2013 @ 10:52:14 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126715483
kwam net op een running page op FB een actiefoto van mijzelf tegen,genomen tijdens de Coastal Classic trail HM afgelopen November...
duimen omhoog maar ik weet niet of ik echt zo blij was
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 19 mei 2013 @ 10:52:49 #12
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126715492
quote:
Swetsenegger
Maasboulevard teveel uitlaatgas Ik loop er regelmatig en er staat altijd wind over de maas. Je ruikt er echt geen auto's.

Dit heb ik vorige week zondag nog gelopen:
http://www.endomondo.com/workout/188661378/819185
zondag 19 mei 2013 @ 10:28 • 293
Alles tussen pak hem beet Maashaven en de Ring Noord is een grote uitlaatgaswolk waar ik liever niet in kom eigenlijk. Erasmusbrug is een van de ergste plekken trouwens, en die kruising bij Vasteland. :-(

Maar goed, op vakantie in Marokko moest ik ook drie keer per dag inhaleren vanwege de smog, terwijl niemand anders er zo'n last van had, dus het kan best aan mijn longen liggen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 19 mei 2013 @ 10:52:51 #13
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126715493
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam net op een running page op FB een actiefoto van mijzelf tegen,genomen tijdens de Coastal Classic trail HM afgelopen November...
[ afbeelding ]
Gave foto, duimpjes omhoog! ^O^
pi_126715495
Die dingen zijn ook echt naar idd ja. Tijdens m'n gewone rondjes kom ik ze gelukkig niet tegen.

Mijn rondje ging zo-zo. Duidelijk nog niet helemaal hersteld van gisteren, en ik moet duidelijk echt eerst rekken en strekken voordat ik een tempoloopje ga lopen. M'n hamstrings en kuiten waren niet zo enthousiast en zijn gewend om voor tempoloopjes gerekt te worden. Dus halverwege dat maar gaan doen, maar echt lekker ging het daarna ook niet. Ik merk dat wanneer ik m'n bovenbenen wat meer optil en wat hoger naar achteren zwaai het wat minder belastend wordt voor m'n kuiten, dus dat ook steeds maar proberen in m'n training te verwerken.
pi_126715524
quote:
[ afbeelding ]
Leuke foto! Je kijkt iig niet zo heel erg blij ;)
pi_126715537
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:50 schreef Onama het volgende:

[..]

Dankje!

Wat een helden zijn die roparunners ook. De afstand lijkt me opzich nog te doen met genoeg training, maar dat gebrek aan slaap, dat train je zo moeilijk...
Dat kun je ook trainen. Er zijn solozeilers die de wereld rondvaren en daarbij tijdenlang alleen maar slaapjes van 12 minuten doen.

SPOILER
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 10:54:56 #17
155227 crew  Guppy
dus
pi_126715539
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:02 schreef GotC het volgende:
Ohhhh en deze had ik gemist:

[ afbeelding ]

Kijk 'm liggen dan! O+

En Gup, dat is het jasje wat hij heeft gekregen van de Hardloopwinkel :+
Da's toch heus een hip jasje ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 19 mei 2013 @ 10:55:54 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126715564
quote:

[..]

Dankje!

Het lijkt me ook erg zwaar, naast de afstand.. Je moet eigenlijk, zonder te herstellen, elke dag een HM lopen :X
Wat me ook bizar lijkt is het 's nachts lopen!
pi_126715570
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat kun je ook trainen. Er zijn solozeilers die de wereld rondvaren en daarbij tijdenlang alleen maar slaapjes van 12 minuten doen.

SPOILER
Dat lijkt me echt een hel. Slapen O+
  zondag 19 mei 2013 @ 10:56:53 #20
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126715578
quote:
[ afbeelding ]
Mooie omgeving :-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 19 mei 2013 @ 10:57:27 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126715589
quote:
[ afbeelding ]
Poeh, het is aan je gezicht af te lezen dat het zwaar is. :o
  zondag 19 mei 2013 @ 11:01:31 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126715639
quote:

[..]

Het niet slapen is echt killing inderdaad, heb meerdere keren meegedaan aan de Nacht van Gulpen, 's avonds laat starten en dan 70km in aardig tempo doorwandelen in de nacht richting de middag en de tering, dat sloopt je echt. Je raakt moe, je lichaam raakt op, mentaal wordt het dan ineens zwaar, weinig eten natuurlijk terwijl je al honger hebt, op een gegeven moment lijken alle wegen hetzelfde en kun je echt niet meer genieten van de omgeving ... Vooral als het dan ook nog regent en je begint pijntjes te krijgen. >:)

Dat blijft overigens een ander doel om eens te doen, Nacht van Gulpen (70km, 15 op 16 juni), Kennedy Mars (80km - 6 op 7 juli) en de Nijmeegse Vierdaagse (50km per dag, 16-19 juli) allemaal in hetzelfde jaar lopen. O+

En ik ging al rustig op dat rooster, stapte alleen net verkeerd volgens mij op het eind van dat rooster. ;(
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2013 @ 11:10:32 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126715790
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Bizar is dat he, dan heb je het gevoel dat het gewoon niet lekker ging maar dan laat de data iets anders zien :+ En als je enorm lekker hebt gelopen lijkt het nergens op :D
:Y En ook bizar. Hoofdpijn voor ik wegging. nog 2 paracetamols genomen. Met lopen nergens last van. Ik ben een half uur terug en ik voel weer een vaag hoofdpijntje.

quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 10:52 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Alles tussen pak hem beet Maashaven en de Ring Noord is een grote uitlaatgaswolk waar ik liever niet in kom eigenlijk. Erasmusbrug is een van de ergste plekken trouwens, en die kruising bij Vasteland. :-(

Maar goed, op vakantie in Marokko moest ik ook drie keer per dag inhaleren vanwege de smog, terwijl niemand anders er zo'n last van had, dus het kan best aan mijn longen liggen.
Mjah misschien komt het doordat ik zondagochtend voor 10 uur dat rondje loop dat ik nergens last van heb.
  zondag 19 mei 2013 @ 11:11:21 #24
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126715811
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:Y En ook bizar. Hoofdpijn voor ik wegging. nog 2 paracetamols genomen. Met lopen nergens last van. Ik ben een half uur terug en ik voel weer een vaag hoofdpijntje.

[..]

Mjah misschien komt het doordat ik zondagochtend voor 10 uur dat rondje loop dat ik nergens last van heb.
Oftewel: Blijven hardlopen ~O> :D
pi_126715832
Doel: om 4 uur wil ik gaan hardlopen, minimaal 9km want dan ga ik over de 400km heen dit jaar...

máár dan moet m'n essay klaar zijn.

Bikkelen dus! :%
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')