Rassenrellen? Sinds wanneer is jong opgeschoten hangtuig een apart ras?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik gok dat hij daar zelfs op hoopt. Net als die mafklappers hier die hopen op rassenrellen.
Je wordt links en rechts beroofd door de overheid maar waar je echt over valt is dat ze folders begrijpelijk maken voor mensen die niet 20 jaar lang op een Nederlandse school of school in het algemeen hebben gezeten.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:33 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ehum, enne de staande praktijk waarbij de zonen/dochters tolken voor hun ouders is opeens geen optie meer? Als het écht gaat om ouderen, dan vind ik het helpen met officiële stukken (belastingaangifte etc) gewoon vallen onder de mantelzorg hoor.
Dus dit is gewoon geen argument. Kappen met die folders in diverse talen (ook geen engels en zo), behalve die voor toeristen, buitenlandse studenten en expats. Wil je hier wonen, dan zorg je maar dat je de taal leert.
Ditquote:Op zondag 19 mei 2013 09:44 schreef Bombvis het volgende:
Je kan het ook omdraaien: waarom wil jij zo graag geloven dat het niet zo is? Omdat er 2 fractievoorzitters hebben rondgelopen en die zeggen dat het niet zo is? Politici spreken natuurlijk altijd de waarheid..
Het is geen OF - OF verhaal wat mij betreft, maar een EN - EN verhaal. Omdat ik val over folders in tig talen, wil dat nog niet zeggen dat dat het enige kritiekpunt is dat ik heb.....quote:Op maandag 20 mei 2013 18:41 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je wordt links en rechts beroofd door de overheid maar waar je echt over valt is dat ze folders begrijpelijk maken voor mensen die niet 20 jaar lang op een Nederlandse school of school in het algemeen hebben gezeten.
Maar niet in de wereld die er toe doet.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is om precies te zijn de 6e wereldtaal.
Lol .. onze economie is zowat afhankelijk van de Arabisch sprekende wereld en jij beweert hier dat ze er niet toe doen .. hilarisch ..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:56 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Maar niet in de wereld die er toe doet.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:51 schreef SlaadjeBla het volgende:
Hebben we al bericht dat Geert is gestenigd? Of viel het toch mee?
Hij heeft gerend voor zijn leven!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:05 schreef Luigi het volgende:
[..]:
https://twitter.com/JosHeymans/status/336804871917420545
Was het maar Marokko, dan was het nog een beetje mooi weer!quote:Wilders: 'Schilderswijk is Nederland en geen Marokko'
UPDATE PVV-leider Geert Wilders was dinsdag in de Haagse Schilderswijk 'om te laten zien dat dit Nederland is. Dit is geen Saudi-Arabië, geen Marokko of geen Turkije.' Dat zei Wilders aan het begin van zijn wandeling door buurt, die de laatste dagen veel wordt besproken.
Dagblad Trouw schreef zaterdag dat in 'De Sharia Driehoek' in de Schilderswijk radicale moslims de dienst uitmaken op straat. Er zou 'een enclave van orthodoxe moslims' ontstaan. Sinds de aankondiging van Geert Wilders dat hij vandaag de Haagse Schilderswijk zou bezoeken zijn er op Twitter doodsbedreigingen tegen de politicus geuit.
'De PVV accepteert niet dat er ook maar één centimeter van Nederland onder barbaarse sharia wetgeving valt. Dit is gewoon een stukje Nederland waar onze wetten en normen gelden', zei Wilders verder.
Hij gaf aan 'zich niet in Nederland te wanen' toen hij door de wijk liep.
Minister Lodewijk Asscher (Integratie) was dinsdagochtend in de Schilderswijk om poolshoogte te nemen van de situatie. De PvdA wil dinsdag tijdens het wekelijks vragenuurtje opheldering van Asscher.
Het lijkt mij niet geheel onwaarschijnlijk. Niet eens zo zeer omdat ik weinig vertrouwen heb ik journalisten en politici doorgaans betrouwbaarder acht (ja, dit bedoel ik serieusquote:Op zondag 19 mei 2013 09:58 schreef bubalus het volgende:
dus een politicus zegt 'niks aan de hand , loop maar door' en opeens is er niks aan de hand en jij gelooft dat ?
Mwah, wat die man 'wandelen' noemt noemen ze bij de Olympische spelen snelwandelen .. blijkbaar een manier om (lastige?) vragen van buurtbewoners letterlijk te ontlopen. Eigen ervaring!!quote:
Ies koeltoerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:28 schreef moussie het volgende:
[..]
blijkbaar een manier om (lastige?) vragen van buurtbewoners letterlijk te ontlopen.
Die jongen stelde een vraag. Hij geirriteerd. Wat een sukkel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:28 schreef moussie het volgende:
[..]
Mwah, wat die man 'wandelen' noemt noemen ze bij de Olympische spelen snelwandelen .. blijkbaar een manier om (lastige?) vragen van buurtbewoners letterlijk te ontlopen. Eigen ervaring!!
Hij heeft wel gelijk als hij zegt dat het geen Nederland meer lijkt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet geheel onwaarschijnlijk. Niet eens zo zeer omdat ik weinig vertrouwen heb ik journalisten en politici doorgaans betrouwbaarder acht (ja, dit bedoel ik serieus), maar meer omdat ik in die buurt geregeld ben geweest en het is mij allemaal niet opgevallen dat daar mijn horloge enkele eeuwen terug ging in de tijd.
Wie bepaalt hoe Nederland eruit hoort te zien en waar het op moet lijken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk als hij zegt dat het geen Nederland meer lijkt.
Nu niet gek gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:34 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Wie bepaalt hoe Nederland eruit hoort te zien en waar het op moet lijken?
Das een gevoelige snaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:34 schreef AlexJones het volgende:
Geert de man! Zeg het ze! Geen centimeter van dit Europese land onder sharia!
Ah, satire. Hou ik van!quote:
Nou, dat vind ik niet, maar dat zal mij eigenlijk ook gewoon jeuken. Ben sowieso niet zo onder de indruk van dat deel van Den Haag als het gaat om schoonheid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:33 schreef n00b13 het volgende:
Hij heeft wel gelijk als hij zegt dat het geen Nederland meer lijkt.
De nieuwe tunnel onder het spoor is best mooi anders.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik niet, maar dat zal mij eigenlijk ook gewoon jeuken. Ben sowieso niet zo onder de indruk van dat deel van Den Haag als het gaat om schoonheid.
Ach ja, ooit keek men ook gek op van schoenen ipv klompen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:36 schreef n00b13 het volgende:
Nu niet gek gaan lopen doen.
In Nederland lopen mensen niet met hoofddoekjes en niqaab enzo.
Idd. Verwachten dat je in een achterstandswijk in Den Haag 'het echte Nederland' tegenkomt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik niet, maar dat zal mij eigenlijk ook gewoon jeuken. Ben sowieso niet zo onder de indruk van dat deel van Den Haag als het gaat om schoonheid.
Jawel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach ja, ooit keek men ook gek op van schoenen ipv klompen...
(not really, maar je begrijpt hoop ik wat ik bedoel)
Nou, ja. Weet je. Dat mag van mij allemaal. En hij mag er ook gerust iets van zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:39 schreef Luigi het volgende:
[..]
Idd. Verwachten dat je in een achterstandswijk in Den Haag 'het echte Nederland' tegenkomt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |